מוקדמות יורו 2008: מגיעים לאמצע הדרך

הנושא בפורום 'פורום כדורגל עולמי' פורסם ע"י Obafemi, ‏24/3/07.

  1. רפאל Member

    הצטרף ב:
    ‏13/1/04
    הודעות:
    1,415
    לייקים שהתקבלו:
    0
    שני שערים "עצמיים" של השוער של נורווגיה נתנו נקודה לטורקיה בזכות השוער הכי גרוע בעולם של נורווגיה!

    בולגריה עם שני מצבים מסוכנים שמסתיימים בעמוד (הראשון בקורה והשני במשקוף) מסיימת תיקו 0-0 מול אלבניה!

    הולנד מנצחת לקראת סיום המשחק בזכות שער עצמי (או חצי עצמי ליתר דיוק)!

    ליכנשטיין מנצחת את לטביה!

    פינלנד מפסידה לאזרבאיג'ן ב"בית המשוגעים".

    רומניה מנצחת עם 3 שערים שכל אחד יותר יפה מהשני, איזה גולים מקסימים!

    יוון מנצחת בזכות פנדל שלא היה בעוד שהשחקן המלטי המסכן אפילו קיבל אדום!!!
     
    נערך לאחרונה ב: ‏29/3/07
  2. Nigel Winterburn משתמשים של כבוד היכל התהילה

    הצטרף ב:
    ‏19/3/03
    הודעות:
    15,795
    לייקים שהתקבלו:
    145
    ובנוסף לסנסציות שציינת אוקראינה מתקשה מאוד בבית מול ליטא החלשה, אנדורה מחזיקה מעמד מחצית שלמה מול אנגליה, איסלנד עושה את המוות לספרדים, פולין בקושי גוברת על ארמניה, צפון-אירלנד עולה לראש הבית של ספרד ושבדיה... בל ייאמן.

    כוס אמא של ספרד ד"א... לדעתי לאור ההפסד השבדי היום הספרדים עשו צעד ענק אל עבר הבטחת העלייה.
     
    נערך לאחרונה ב: ‏29/3/07
  3. Jose Mourinho Member

    הצטרף ב:
    ‏26/6/05
    הודעות:
    4,833
    לייקים שהתקבלו:
    0
    לא מבין את זה. שבדיה, ללא איברהימוביץ' שהיה אז בכושר גרוע, עם מאזן מושלם עד המשחק הזה כולל ניצחון משכנע על ספרד, וכאשר זלאטן חוזר לנבחרת בכושר שיא הם מפסידים לצפון אירלנד. עוד הוכחה שכדורגל זה משחק מוזר.
     
  4. Barcik Member

    הצטרף ב:
    ‏28/8/03
    הודעות:
    6,708
    לייקים שהתקבלו:
    0
    אנדרס אינייסטה עם עוד הוכחה לכך שהוא אחד מהקשרים הטובים באירופה היום.
     
  5. Obafemi משתמשים של כבוד היכל התהילה

    הצטרף ב:
    ‏1/3/04
    הודעות:
    13,886
    לייקים שהתקבלו:
    0
    איזה הגזמות, ספרד מתרחקת מהיורו בגלל צפון אירלנד? עם משחק אחד פחות ו-4 נקודות הפרש ספרד עדיין הפייבוריטית לעלות מהבית הזה יחד עם השבדים, אולי אפילו מהמקום הראשון.

    ההפסד של פינלנד יצר תמונה מדהימה בבית א' - פולין ראשונה עם 16 נק' ו-7 משחקים ואחריה פורטוגל, פינלנד וסרביה עם 6 משחקים ו-11 נק' כ"א, מה שמראה עד כמה חשוב לנצח את הקטנות! אני אישית אהיה מאוד מאוכזב אם פולין תעפיל אבל מצד שני זה לא שסרביה נראיתה טוב יותר במונדיאל או שלפינלנד יש משהו מיוחד להראות.

    הבית הכי מעניין הוא ללא ספק בית ב', ההפסד של סקוטלנד פוגע בנבחרת אבל לא קובר אותה, נקווה מאוד למעידות אוקראיניות כי אם לא סקוטלנד אז שיעלו הקאלצ'ואיסטים. אה, ושצרפת תעלה כמובן. אם הבית הזה שולח את איטליה ואוקראינה אני לא אעמוד בזה.

    ולסיום, כבוד לליכטשנטיין שממשיכים להתנתק לאט לאט מדרג הליצניות ועוברות לדרג המסכנות של אלבניה, ארמניה ושות'
     
    נערך לאחרונה ב: ‏29/3/07
  6. uri משתמשים של כבוד היכל התהילה

    הצטרף ב:
    ‏13/8/03
    הודעות:
    16,032
    לייקים שהתקבלו:
    3,514
    מין:
    זכר
    זה עוד הוכחה שלגורם האנושי יש משקל מכריע לפעמים יותר מהכשרון והיכולת.
     
  7. Dimitar Berbatov Member

    הצטרף ב:
    ‏17/1/07
    הודעות:
    7,763
    לייקים שהתקבלו:
    0
    כמה הפתעות, כמה הפתעות היו אתמול במוקדמות יורו 2008:
    נתחיל מבית א'. הבית אולי הכי מסובך וצפוף במוקדמות היורו. ההפתעה הגדולה הגיעה במשחק בין פינלנד לאזארבייג'ן שנצחה אותה 1-0. את ההפסד הזה ניצלה פולין כדי לנצח את ארמניה החלשה 1-0 ולפתוח פער של 5 נקודות משלושת הדולקות אחריה (עם משחק עודף).
    האמת היא התאכזבתי מהמשחק בין סרביה לפורטוגל, ציפיתי ליותר. נכון היתה אוירה מדהימה, והקהל היה מדהים, אבל על המגרש: לא הרבה. הסרבים בעיקר התעצבנו ולא ממש שיחקו כדורגל והיה ברור שאם הם יכבשו זה או במתפרצת או במצב נייח. הסרבים ניסו וגם הצליחו להוציא את פורטוגל משלוותה וגרמה לה לשחק מבולגן מה שעבד לטובת הסרבים. למרות זאת פורטוגל היהת הרבה יותר טובה ואם אל השוער הסרבי גם היתה מנצחת. מבחינת פורטוגל תיקו מכובד בחוץ, 4-6 זה דבר שסקולארי היה קונה, אבל ברור שיש גם אכזבה במחנה הפורטוגזי הנצחון הגיע להם.

    בבית ב',עוד בית מסובך מאוד שיחקו אתמול איטליה וסקוטלנד. איטליה שיחקה נהדר, כמו שהאיטלקים אוהבים חזק בהגנה ומאוד מהירים בהתקפה. כל הכדורים הלכו ללוקה טוני ודי נאטלה שהרבה להחמיץ. לטוני הספיקו שני מצבים כדי לחתום את תוצאת המשחק. אני עדיין לא מבין למה דונאדוני לא פתח עם דל פיירו, נכון שהנסיך משחק בליגה השנייה אבל האו מחורר שמה רשתות והוא עדיף בוודאי על די נאטלה. בכל מקרה דונאדוני הוריד את התקשורת מהגב שלו, נצחון מרשים על סקוטלנד אבל גם הוא יודע שהדרך ליורו 2008 עוד ארוכה. כרגע האיטלקים במקום ה-4 בבית במרחק 2 נקודות מצרפת וסקולטנד הראשונות. צריל זכור שלסקוטלנד יש משחק עודף. לדעתי בבית הזה בסופו שלד דבר לא יהיו הפתעות וצרפת ואיטליה יעלו.

    בבית ג' הכל נראה סגור, הטורקים אמנם איבדו נקודות בתיקו 2 עם הנורבגים אבל לא נראה לי שמישהו יכול לאיים עליהם כשהם במרחק 6 נקודות מהמקום השלישי. גם יוון נראת סגורה ביורו למרות שהנורבגעים עוד יכולים לאיים עליהם מעט.

    גם בית ד' נראה סגור, נכון שאתם מסתכלים על טבלה אתם רואים שהכל מאוד צמוד, אבל אם תסתכלו על מספר המשחקים ששיחקה כל קבוצה תראו שגרמניה שיחקה רק 5 משחקים ואירלנד למשל שיחקה 7 משחקים. הקרב יהיה על המקום השני בין צ'כיה לאירלנד בסופו של דבר שהמרחק כששתיהם עם אתו מספר נקודות אבל לאירים משחק עודף על פני הצ'כים.

    בית ו' מאוד מאוד מסובך. השבדים שכבר נראו בטוחים בעלייתם ליורו הפסידו במפתיע לצפון אירלנד וסיבכו את הבית הזה עוד יותר. צפון אירלנד כרגע במקום הראשון אבל צריך לזכור שיש לה משחק עודף. גם הדנים עוד בתמונה כאשר הם שיחקו רק 4 משחקים. למרות כל אלה אני מאמין שבסופו של דבר ספרד ושבדיה יעלו למרות שצפון אירלנד מאוד מאוד מפתיעה. אה ואגב, מזל טוב לליכטנשטיין על נצחונה הראשונה ושערה הראשון!

    כמה מזל יש להולנד שהיא נקלעה לבית כל-כך קל. ההולנדים שיחקו טוב לפחות ממה שראיתי בתקציר אבל כבשו רק בזכות שער חצי עצמי חצי של ג'יו בבעיטה מרחוק. הונלד כרגע במקום הראשון עם משחק עודף. בבית הזה הכל נראה סגור הולנד תהיה שם אם לא היא פאיירית. על המקום השני בולגריה ורומניה יאבקו עם יתרון לרומנים שמובילים בשתי נקודות.
     
  8. cazzo Il Capocuoco

    הצטרף ב:
    ‏28/8/04
    הודעות:
    13,083
    לייקים שהתקבלו:
    827
    אם דיוויד הילי יפצע/יורחק/יושעה למשחק אחד או שניים בקמפיין הזה,אני רוצה לראות אם צפון אירלנד מסתדרת עם ההתקפה שיש לה בהמשך.הנבחרת הזאת עד עכשיו הבקיעה 10 שערים בסך הכל,אבל רק שער אחד הוא של שחקן אחר ולא של החלוץ הזה,וגם השער הזה רק הבטיח ניצחון 4-1 על ליכנטשטיין מאשר 3-1 של דיוויד הילי בלבד. http://www.asoccer.co.il/forum/html/emoticons/drunk.Xxx

    חוץ מזה אם הואדוזים עצמם מנצחים את לטביה,זה לא אומר שהם מסכנים,כי "מסכנים" כמו אלבניה וארמניה עושים את החיים קשים לנבחרות אחרות.