מוקדמות מונדיאל 2018 - איזור דרום אמריקה

הנושא בפורום 'פורום כדורגל עולמי' פורסם ע"י idans10, ‏13/9/15.

מצב נושא:
הנושא נעול.
  1. Raulito Madridista

    הצטרף ב:
    ‏22/11/05
    הודעות:
    39,383
    לייקים שהתקבלו:
    3,500
    מין:
    זכר
    הנה טבלת הבית המעודכנת:

    http://as01.epimg.net/futbol/imagenes/2016/11/11/mundial/1478850326_100892_1478850649_portada_normal_recorte1.Xxx

    ועכשיו קצת מספרים:
    - ברזיל המשיכה עם הרקורד הנהדר שלה במשחקי מוקדמות המונדיאל בביתה - עדיין ללא הפסד ב-51 משחקים: 39 נצ' ו-12 תוצאות תיקו
    - מסי הפסיד 5 פעמים במדי ארגנטינה בהפרש של שלושה שערים ומעלה - 3 פעמים זה קרה נגד ברזיל, פעם אחת נגד גרמניה במונדיאל 2010(4:0) ופעם אחת במשחקי המוקדמות נגד בוליביה
    - ניימאר הפך לכובש הרביעי הטוב ביותר בתולדות נבחרת ברזיל עם 50 שערים. פללה עם 77, רונאלדו עם 62 ורומאריו עם 55 - מקדימים אותו.
    - עדיין ניימאר: הוא היה זקוק בידיוק לאותו מס' הופעות כמו רונאלדו(74) כדי להגיע לציון דרך זה.
    - ארגנטינה לא הצליחה להימנע מהפסד לברזיל כשהיא סופגת ראשונה כבר 76 שנה.
     
  2. DRORIKO Member

    הצטרף ב:
    ‏3/5/15
    הודעות:
    61,200
    לייקים שהתקבלו:
    14,278
    מין:
    זכר
    קודם כל 6 משחקים בשביל נבחרת זה לא מעט. דבר שני גם אם ארגנטינה עוד יכולה להפעיל אז מה? בשביל ארגנטינה אין שום הישג בלהעפיל למונדיאל, זה המובן מאליו. ונניח וארגנטינה תעפיל, זה נראה לך כמו המאמן שצריך להצעיד אותה במונדיאל? מאמן שבקושי נכנס לטופ 5 של המוקדמות?
     
  3. JR-Riquelme Member

    הצטרף ב:
    ‏27/8/07
    הודעות:
    6,146
    לייקים שהתקבלו:
    285
    אחת הבעיות הקשות של ארגנטינה, במיוחד אתמול, אין קשר אחד נורמלי במרכז שדה שמנהל את המשחק והכדור עובר דרכו.
    אם משווים לנבחרת כמו ברזיל זה פשוט רחוק מדי. מספיק לראות שמגנים כמו אלכס סנדרו ופליפה לואיס לא מקבלים דקה ומקבלים את התמונה. ארגנטינה הנבחרת הכי לא שלמה בעולם. 9 אלף חלוצים מובילים בעולם ללא קשר אחד ברמה עולמית, או בלם ברמה עולמית, או מגן ברמה עולמית.
     
  4. Greek Member

    הצטרף ב:
    ‏31/3/16
    הודעות:
    313
    לייקים שהתקבלו:
    102
    מין:
    זכר
    נבחרת בינונית כמו פורטוגל היא אלופת אירופה, יש לארגנטינה הרבה מאוד חסרונות אבל עם מאמן נורמלי היא הייתה נראית הרבה יותר טוב, גם עם הסגל העכשווי.
     
  5. DRORIKO Member

    הצטרף ב:
    ‏3/5/15
    הודעות:
    61,200
    לייקים שהתקבלו:
    14,278
    מין:
    זכר
    ועדיין למרות שהיא לא מאוזנת,לטענתך, היא עשתה בשנתיים האחרונות גמר מונדיאל ושני גמרים בקופה. ארגנטינה היא בפירוש לא נבחרת שצריכה להילחם בשיניים על העפלה למונדיאל
     
    נערך לאחרונה ב: ‏11/11/16
  6. Franco מנהל ראשי מנהל ראשי

    הצטרף ב:
    ‏15/10/07
    הודעות:
    22,773
    לייקים שהתקבלו:
    2,210
    אגב טאבארס, המשחק מול אקוואדור היה ה-168 שלו כמאמן נבחרת, מה שהפך אותו למאמן עם הכי הרבה "הופעות" נבחרת בהיסטוריה של הכדורגל. עד למשחק אל מאסטרו החזיק בתואר במשותף עם הגרמני זפ הרברגר שאימן את נבחרת גרמניה משהו כמו 30 שנה החל מיום כלשהו בשנות ה-30.

    לא מאמן גדול מבחינה "טכנית"; לא תמיד יודע/מצליח להכין תכנית משחק שונה ליריבות ספציפיות, לא מנהל משחק מדופלם, לא מגוון כל כך בסגנון שלו וגם לא הביא איזו בשורה חדשה בתחום הטקטי. אבל בשורה התחתונה פשוט מאמן מצליח עם הסלסטה. הגישה הזו של הדגש על "הביחד" של הסגל, חדר ההלבשה והעבודה הקשה על פני הכישרון (במעט המקרים שהייתה לו אופציה לעשות את הבחירה, עדיין מדובר באורוגוואי). של נתינת כבוד לשחקנים שלו, וקבלה בתמורה. של חוסר התפשרות על מחויבות לנבחרת ועבודה על המגרש מהכוכב הכי גדול עד להזייה הזו שהוא שלף מהליגה הארגנטינאית שרק אמא שלו ושלושה אוהדים הכירו. זה פשוט עבד.
     
    Die Werkself ו-idans10 אוהבים את זה.
  7. YYY El sabio de Hortaleza היכל התהילה

    הצטרף ב:
    ‏13/5/04
    הודעות:
    11,492
    לייקים שהתקבלו:
    1,232
    זה פורסם באינסטגראם לפני כשבועיים בחשבונות של השחקנים, אבל באותיות קטנות ובשפה זרה אז לא ממש הבנתי. עכשיו, מהאותיות היותר גדולות אני מבין שהמחאה היא נגד איזה צד שלישי במכירת זכויות השידור של הנבחרת. יותר מרשים מההתגייסות נגד שחקן שקירנף שחקן אחר.
     
  8. benos Member

    הצטרף ב:
    ‏17/7/08
    הודעות:
    2,221
    לייקים שהתקבלו:
    173
    אני הנחתי כי פרס ישחק עם מסצ'ראנו וביגליה באמצע, פרס לא מספיק יצירתי בשביל לשחק כקיצוני במערך למרות שהיה היחיד שעוד ייצר משהו מהאגפים בניגוד לדי מריה. עם פרס באמצע ביחד עם מסצ'ראנו את ביגליה היה לארגנטינה יותר איזון במגרש ולדעתי התוצאה הייתה אחרת, למרות שלדעתי גם היה פה משהו מחוץ למגרש.

    זה שבאוסה מוסיף חטא על חטא על חטא וממשיך עם המערך הממש לא מוצלח הזה גורם לי להתגעגע לסאבלה. הוא לפחות ידע מתי הוא לא מצליח עם המערך שלו והיה משנה אותו תוך כדי.
     
  9. idans10 Carlos El Pibe Valderrama מנהל כללי

    הצטרף ב:
    ‏30/1/09
    הודעות:
    15,572
    לייקים שהתקבלו:
    1,921
    נבחרת קולומביה נחתה בארגנטינה ותצטרך להתמודד עם שני חסרונות משמעותיים במרכז ההגנה: הבלם אוסקר מוריז'ו מושעה עקב צהוים והבלם ז'רי מינה, שמחוזר ע"י בארסה ובאיירן מינכן, נפצע בתיקו מול צ'ילה ולא נסע לארגנטינה. מי שעתידים לתפו את מקומם הם ג'ייסון מוריז'ו של אינטר ודאבינסון סאנצ'ס של אייאקס.

    מבחינת שאר תמונת ההרכב וכמו שאני מכיר את פקרמן, הוא כנראה יעלה עם שלישיית שחקנים בקישור האחורי (כנראה לה רוקה סאנצ'ס, דני טורס ואבל אגילאר המצויין), שניים בקדמי (חאמס וקואדראדו שחוזר מהשעייה) וחלוץ חוד שייבחר מבין באקה, בורחה או פאלקאו, כאשר לאחרון סיכוי טוב לפתוח.

    אני באופן אישי פחות אוהב את הכביכול מערך הגנתי הזה שישחק על מתפרצות ולמרות שארגנטינה תבוא לתקוף בחמת זעם, אני חושב שפקרמן צריך לעבור ל-4-2-2-2 שעבד כל כך טוב במוקדמות הקודמים. אומנם בכל מקרה נשחק על מתפרצות, אבל עם עוד חלוץ מקדימה יהיה אפשר לעשות משהו גם בהתקפה. אסור לשכוח שגם לנו המשחק מאוד חשוב, איבדנו נקודות יקרות בבית מול אורוגואי וצ'ילה. אני הייתי עולה עם אוספינה; אריאס, מוריז'ו, דאבינסון, דיאס; סאנצ'ס, אבל; קואדראדו, חאמס; מוריאל (כחלוץ תומך) ופאלקאו בחוד

    דבר נוסף, פרנקו ארמאני שלנו השלים את מסמכי בקשת האזרחות שלו וכעת יכול להיות מזומן לנבחרת קולומביה. אני מצפה מפקרמן שלא ילמד מהמאמנים הארגנטינאים שהתעלמו ממנו באופן תמוה וכן יזמן אותו להיות מחליף של אוספינה. הוא טוב בהרבה מכל שוער קולומביאני אחר שאינו אוספינה.
     
  10. Franco מנהל ראשי מנהל ראשי

    הצטרף ב:
    ‏15/10/07
    הודעות:
    22,773
    לייקים שהתקבלו:
    2,210
    @benos אני קורא שוב את התגובה הראשונה שלך ואת שלי ורק רוצה להבהיר משהו שאולי לא היה ברור - הבנתי שאתה אהבת את האופציה עם ה-3, גם אני הסכמתי וחשבתי שהיא נכונה יותר, התייחסתי נטו רק למערך 4-4-2 שדיברת עליו כעל אופציה במהלך המשחק. אגב, אולי דווקא במערך 4-4-2 יש מקום לקיצוניים כמו פרס שהם לא הכי מבריקים. אחד הדברים שקורים במערך הזה הוא ששחקני הקו צריכים לעבוד קשה בשני הצדדים מבלי שאחד פוגע בשני. סטייל קרלוס סאנצ'ס באורוגוואי.

    "צד שלישי" זה תיאור עדין לכוח העסקי שמנהל בפועל את הכדורגל האורוגוואי. יש פה ניסיון נאיבי משהו לשנות סדרי עולם, אבל אם משם תבוא הבשורה ופחות גורמים מחוף לענף ירוויחו על חשבון גורמים בענף... תבורכו. גם שחקני עבר של הנבחרת, ובכלל, תומכים בניסיון.
     
  11. cazzo Il Capocuoco

    הצטרף ב:
    ‏28/8/04
    הודעות:
    13,083
    לייקים שהתקבלו:
    827
    לא ממש קשור לדיון, אבל יש כתבה או תחקיר על "הצד השלישי" הזה?
     
  12. Franco מנהל ראשי מנהל ראשי

    הצטרף ב:
    ‏15/10/07
    הודעות:
    22,773
    לייקים שהתקבלו:
    2,210
    תחקיר באיזה נושא? Tenfield חברה ידועה שפועלת כבר 20 שנים (פלוס-מינוס) והיו נגדה תלונות בנושאים שונים לאורך השנים. הם לא איזה "גוף רע" ממסדי יוצא דופן, הם פשוט עוד כוח שעושה כסף מהענף על חשבון גורמים מהענף. ההתאחדות לא תנהל את שידורי הכדורגל האורוגוואי והשיווק שלו לבד, הם יצטרכו חברה מסחרית לעשות זאת, השאלה האם טנפילד עושים זאת בצורה הכי נכונה לטובת הכדורגל לצד הרצון שלהם לעשות כסף.

    הנקודה בה המקרה הזה יותר בעייתי מאחרים היא שיש לחברה סוג של מונופול באורוגוואי. אבל תאכלס, במדינה כל כך קטנה זה לא דבר נדיר וקשה להתמודד עם זה.
     
  13. Franco מנהל ראשי מנהל ראשי

    הצטרף ב:
    ‏15/10/07
    הודעות:
    22,773
    לייקים שהתקבלו:
    2,210
    באימון האחרון של נבחרת ארגנטינה באוסה תרגל שלושה שינויים מההרכב שפתח בברזיל, כולל שינוי המערך חזרה ל 4-3-3 המוכר.
    מרקאדו במקום סאבלטה כמגן ימני, באנגה במקום אנסו פרס במרכז השדה ו... לוקאס פראטו במקום היגוואין בשפיץ. זו תהייה הפתעה גדולה אם אכן חלוצה של א.מיניירו יפתח במקום היגוואין, אבל אולי באוסה מקווה שהוא יהיה מה שפאלרמו היה בשביל מראדונה... לגבי השינויים האחרים, באנגה כפליימקר שמשחק מתחת לחלוצ/ים אני לא אוהב, אבל בכלים הנוכחיים של הסגל שבאוסה בנה אני לא בטוח שזה לא נכון. מרקאדו במקום סאבלטה? עם כל החיבה למגן הוותיק זו נראית החלטה נכונה.
    מסי באגף ימין, משהו שפקרמן יצטרך לחשוב עליו עם נקודת התורפה של החלק האחורי בקולומביה בדיוק בעמדה הזו.

    משחק מרתק נוסף ייערך בצ'ילה שם הרוחה תארח את הסלסטה. האורוגוואים יודעים שניצחון והמונדיאל כבר ממש מעבר לפינה, אבל טאבארס לא ילך על הרכב הרפתקני ומסתמן שטאטה גונסאלס יקבל את חולצת ההרכב במקומו של דיאגו רולאן. לחימה ועבודה במרכז השדה על חשבון היכולת ההתקפית של רולאן. קאבאני עדיין לא כשיר ומסתמן שבמקרה הטוב ישב על הספסל בעוד סטואני ימשיך לשחק עם סוארס בהתקפה.
     
  14. benos Member

    הצטרף ב:
    ‏17/7/08
    הודעות:
    2,221
    לייקים שהתקבלו:
    173
    אליאס, נראה לי שבאוסה פשוט הזיז את מסי ימינה ושם באמצע את באנגה. לפי אולה עדיין מסצ'ראנו וביגליה לבד באמצע, לפניהם שלושה שחקנים וחלוץ חוד. לפחות אבל אולי באנגה יירד טיפה אחורה ויעזור לקשר בין הדובלה סינקו להתקפה..
     
  15. Franco מנהל ראשי מנהל ראשי

    הצטרף ב:
    ‏15/10/07
    הודעות:
    22,773
    לייקים שהתקבלו:
    2,210
    בהחלט. מזיז את מסי ימינה ושם את באנגה באמצע. שלישיית קישור עם מסצ'ה, ביגליה ולפניהם באנגה מתחת לחלוץ. בדיוק העמדה שפחות מפרגנת ליכולות שלו ובה הוא גם תורם פחות ממה שצריך משחקן בעמדה הזו. לא משנה אם אתה קורא למערך 4-3-3 או 4-2-3-1 או משהו אחר.

    בסגל הנוכחי אין אולי משהו אחר שדומה למס' 10, אבל כמו שכתבו פה בעבר, לא רק אני, יש בנמצא שחקנים ארגנטינאים טובים מתאימים יותר לעמדה ולא ברור איך אפילו לא אחד מהם נכנס לסגל של באוסה. אחד מהם ומגן שמאלי נוסף, אבל זה כבר עניין אחר.

    לדעתי ארגנטינה הייתה צריכה להגיע למשחק הזה עם באנגה לצידו של מסצ'ה, בהנחה שההתעלמות מפארדס נמשכת, ועם מס' 10 בסגנון אחר. לאמלה שגם לו העמדה הזו לא טבעית אבל איכשהו נראה שיעבוד יותר טוב מבאנגה, פאסטורה (פה לא מאשים את באוסה, לא חזר עדיין לשחק), אולי אפילו להמר על שחקן ישיר יותר כמו לאנסיני ואם ללכת יותר רחוק במדרג הנלקחים בחשבון - אפילו פאפו גומס שנותן עוד עונה נהדרת באיטליה בינתיים. עזוב, מילא לא בהרכב, אבל אם באנגה יהיה אבוד או לא יתרום מספיק מהעמדה בזו מה באוסה יעשה? הדבר הכי קרוב שיש לו מהספסל זה אנחל קוראה, שגם הוא ממש לא מס' 10.

    ברגע שזה הסגל שזומן אין לו הרבה ברירות, אבל אני פשוט לא מצליח להבין איך מאמן שאני כן מעריך כמישהו שהוא לא סתם מינוי או ניפוח תקשורתי, מגיע למשחקים עם סגל שבנוי כל כך עקום.
     
מצב נושא:
הנושא נעול.