מחזור ההכרעות בגביע אופ"א: משחקי הכרעה בכל הבתים

הנושא בפורום 'פורום כדורגל עולמי' פורסם ע"י הרצליה עד המוות, ‏13/12/06.

  1. הרצליה עד המוות מנהל ראשי מנהל ראשי

    הצטרף ב:
    ‏3/6/05
    הודעות:
    17,177
    לייקים שהתקבלו:
    5,343
    שלב ההכרעה בגביע אופ"א- מחזור אחרון בשלב הבתים (רביעי- חמישי, 13/14.12)


    http://www.xs4all.nl/~kassiesa/bert/uefa/logo-uc3.Xxx


    גביע אופ"א יגיע מחר לנקודת רתיחה- מחזור אחרון בשלב הבתים שיתפרס על פני יומיים שיכריעו מי תהיינה 24 המאשרות שיצטרפו ל8 הקבוצות שירדו מגביע האלופות, כדי לייצור את 32 הקבוצות- מהם כמובן יגיעו שתי קבוצות לגמר הגדול במאי.
    אז מי יבכה, מי יצחק, ולמי אין כסף לקנות משחקים..

    דיוני בית 1 ו7- בפורום הישראלי

    בית 2

    מש' נצ' תיקו הפ יחס הפרש נק'
    1. טוטנהאם הוטספר 3 3 0 0 1-6 5+ 9
    2. דינמו בוקרשט 3 2 1 0 3-5 2+ 7
    3. בשיקטאש 3 1 0 2 5-3 2- 3
    -------------------------------------------------------
    4. קלאב ברוז' 4 0 2 2 7-4 2- 2
    5. באייר לברקוזן 3 0 1 2 4-2 2- 1


    יום חמישי (21:45):

    טוטנהאם-דינמו בוקרשט
    באייר לברקוזן- בשיקטאש

    נקודת רתיחה בבית מספר שתיים, שעינינו וענייניו יהיו נשואות לעבר מקום אחד- ה"ביי ארינה" של באייר לברקוזן, אחת משתי נציגותיה של גרמניה במפעל. כמו חברתה לדרך(פרנקפורט, עליה נדבר בסוף) לברקוזן מוצאת את עצמה ערב ההכרעה במקום האחרון בבית.
    עם זאת, גורלה של באייר נמצא ברגליה!.

    משחק אחד ויחיד, 90 דקות על העלייה. ניצחון- בפנים, כל תוצאה אחרת- חגיגות טורקיות בגרמניה(לא מחזה נדיר). בשקיטאש ממוקמת במקום האחרון ממנו עולים כאמור, עם 2 נק' מעל לברקוזן, ערב המפגש בינהים. תיקו יספיק לטורקים, בעוד הגרמנים זקוקים נואשות לניצחון.
    לשים לב: הקבוצה החוצצת בין הקבוצות (מקום רביעי, קלאב ברוז') סיימה את משחקיה במפעל ולכן היא חסרת חשיבות. אין לה כמובן שום סיכויי לעלות, והיא תסיים את דרכה במפעל.(השאלה כמובן מאיזה מקום..)

    טוטנהאם ודינמו בוקרשט צלחו את הבית בקלילות די מפתיעה, והן תיפגשנה בלונדון לקרב על הבכורה. עוד נדגיש כי גם כאן "אין על מה לשחק" לא ממש תופס- העולם מהמקום השני בבתים תקבלנה את אחת היורדות מליגת האלופות, ואילו הראשונה תיפגוש את אחת מהקבוצות שסיימו במקום ה3 בבתים של אופ"א, מיותר לציין מה יותר נוח.


    בית 3


    מש' נצ' תיקו הפ יחס הפרש נק'
    1. AZ אלקמאר 3 2 1 0 4-10 6+ 7
    2. סביליה 3 2 1 0 0-6 6+ 7
    3. סלובן ליברץ' 4 1 2 1 7-6 1- 5
    -----------------------------------------------------
    4. בראגה 3 1 0 2 5-4 1- 3
    5. גראסופרס 3 0 0 3 13-3 10- 0

    יום חמישי (21:45):

    סביליה- AZ אלקמאר
    בראגה- גראסופרס

    אוהדי ליברץ'? הכינו את הציפורנים(ואת הממחטות). יום לא פשוט עומד לעבור על בית 3 אך עם זאת נציין, אין צורך בחישובי מתמטיקה(נשמור אותם להמשך), העניינים פשוטים מאוד.

    עיקר תשומת הלב תהיינה בפורטוגול: בראגה תארח את גראסופרס, כשהיא ממוקמת במקום הרביעי, 2 נק' מתחת לליברץ' השלישית. סלובן ליברץ' סיימה את משחקיה כאמור. הכל ברגלי הפורטוגלים.
    לא קל לדעת שזה לא ברגליים שלך, אוהדי ליברץ', אבל עוד יותר לא קל לדעת שבראגה מארחת בביתה את הקבוצה החלשה בבית, שלא צברה אפילו נקודה אחת ושאין לה לחלוטין על מה לשחק. לא פשוט.
    בראגה כאמור זקוקה לניצחון בודד אחד על הקבוצה החלשה בבית- והיא בשלב הבא. תיקו או כמובן הפסד ישלח את הצ'יכים לחגיגות ולשלב הנוק אאוט. בראגה או ליברץ'- רק אחת מהן תמשיך.

    בספרד תארח מחזיקת הגביע, סביליה, את אלקמאר ההולנדית למפגש מסקרן, כשכמובן שתיהן כבר בשלב הבא. מכונת השערים של ואן חאל כבשה את מספר השערים הרב במפעל, ועקב כך היא גם ממוקמת מעל סביליה ערב המשחק בינהין, כשלשתיהן אותו הפרש שערים. תיקו יספיק להולנדים לסיים בפיסגה, סביליה תצטרך לנצח על מנת לזכות בבכורה בבית ולשלוח את ההולנדים למאבק עם אחת מנושרות האלופות. צפו לשערים.


    בית 4


    מש' נצ' תיקו הפ יחס הפרש נק'
    1. פארמה 3 3 0 0 3-6 3+ 9
    2. לאנס 3 1 1 1 4-5 1+ 4
    3. אוססונה 3 1 1 1 4-4 0 4
    -----------------------------------------------------
    4. אודנסה 4 1 1 2 6-5 1- 4
    5. הירנביין 3 0 1 2 4-1 3 - 1

    יום חמישי (21:45):

    פארמה - אוססונה
    הירנביין- לאנס

    נסו לדמיין את זקני העיירה הקפואה הירנביין, הנמצאת אי שם בצפן הקופא של הולנד, מוציאים דף ועט (המחשבון כבר קפא) ומנסים לחשב את סיכויי העפלתה של קבוצת העיר שלהם לשלב הבא בגביע אופ"א. הם עתידים לגלות שהסיכויים נמוכים, נמוכים מאוד. אבל היי, חנוכה לא, זה לא הזמן לנס?.

    לאנס, אוססונה, אודנסה, הירנביין. ארבעת הקבוצות האלה מתוך החמש שבבתי נמצאות ערב מחזור ההכרעה כשעדיין ישנה תקווה בליבם לעבור לשלב הבא. רק שתיים יזכו להצטרף לפארמה המושלמת, שטיילה לה ותסיים ראשונה בבית.

    אז בוא נעבור אחד אחד, מהמקום ה2 לאחרון.

    באיטליה תפגוש פארמה את אוססונה. אוססונה נמצאת במקום השלישי עם ארבע נקודות, כמו לאודנסה הרביעית ושלוש מעל הירנביין האחרונה. אוססונה תלוייה בעצמה לחלוטין. תוצאת תיקו תספיק לה ותעלה את הספרדים לשלב הבא. תיקו, לא צריך יותר. כמובן שאף אחד לא יתנגד לנצח בעיירה החביבה בספרד..

    לאנס והירנביין תיפגשנה בהולנד למאבק על החיים והמוות למקומיים, לעומת פייבוריטיות מסויימת של הצרפתים, שרק צירוף די לא סביר יעלה אותם.
    תיקו או ניצחון צרפתי ואין בכלל על מה לספר- לאנס בפנים, הירנביין בחוץ. הבלאגן מתחיל בניצחון הירנביין. אבל איזה?
    ניצחון של 2-0 ומטה של הירנביין לא יספיק לה למרות שהיא תשווה את הנקודות ואת הפרש השערים שלה ללאנס ואודנסה, היא תודח עקב נחיתות במספר השערים.
    ניצחון של הירנביין בשלוש שערים ומעלה יעלה את הקבוצה- לשם ההולנדים צריכים לכוון. לא ריאלי, לא ייתכן? ספרו את זה לאלאבס הלוהט שכבש 15 שערים ול17 אלף האוהדים שאמורים לאכלס את מבצרה של הירנביין. ניצחון כזה יקפיץ את הירנביין שתי מקומות לפחות( אולי שלוש, בהתאם לתוצאת אוססונה) ויעלה אותה לשלב הבא.

    אודנסה יושבת לה בבית, סיימה את משחקיה, ונמצאת במקום הרביעי- אך בכל זאת יכולה למצוא את עצמה בשלב הבא. אודנסה נמצאת במקום הרביעי רק בגלל שער אחד שמפריד בינה לבין אוססונה. אבל..אוססונה יוצאת לפארמה. מספיק הפסד מינמילי של הספרדים כדי לייצור את אותו הפרש שערים בינה לבין הדנים, ומכיוון שהדנים כבשו יותר- הופ, הם בשלב הבא. אתה יושב בבית, נהנה מהחיים, והופ, אתה קופץ מקום ועולה לשלב הבא- חלומה של כל קבוצה, לא?


    בית 5


    מש' נצ' תיקו הפ יחס הפרש נק'
    1. נאנסי 3 2 1 0 3-7 4+ 7
    2. בלקבורן 3 2 1 0 1-5 4+ 7
    3. ויסלה קרקוב 3 1 0 2 5-5 0 3
    -----------------------------------------------------
    4. פיינורד 3 0 2 1 4-1 3- 2
    5. באזל 4 0 2 2 9-4 5 - 2

    יום רביעי (21:45):

    פיינורד- ויסלה קרקוב
    בלקבורן- נאנסי

    הפעם, אפשר להניח את את העט והמחשבונים בצד. העניינים בבית מספר 5 די ברורים, כשכל העיניים יופנו למקום אחד- ה"דה קויפ" בהולנד- קרב ישיר על העלייה בין פיינורד הרביעית ערב המחזור, לויסלה השלישית, כשנקודה אחת בלבד מפרידה בינהין.

    שתי קבוצות שהבטיחו את עלייתן (נאנסי ובלקבורן) תיפגשנה לקרב על הבכורה באנגליה, כשתיקו יספיק לצרפתים, אבל אנחנו נחזור לדה קוייפ ולמאבק שם.
    ניצחון הולנדי זה הדבר היחיד שיספק את פיינורד. כל תוצאה אחרת (משמע, תיקו או הפסד) תעלה את הפולנים מהמקום השלישי ותשלח את ההולנדים הבייתה. ניצחון- עלייה, כל תוצאה אחרת- העונה האירופאית הסתיימה. עוד קרב של 90 דקות הכל או כלום.
    באזל האחרונה סיימה את משחקיה והיא חסרת סיכוי לעלות. הפסד של 2-0 ומעלה של פיינורד יגרום לכך שבאזל תסיים רביעית בסופו של דבר, כמובן, חסר משמעות לחלוטין.


    בית 6


    מש' נצ' תיקו הפ יחס הפרש נק'
    1. אספניול 3 3 0 0 2-10 8+ 9
    2. זולטה וורגם 3 2 0 1 8-9 1+ 6
    3. אייאקס אמסטרדם 3 1 1 1 2-3 1+ 4
    -----------------------------------------------------------
    4. ספרטה פראג 4 1 1 2 5-2 3- 2
    5. אוסטריה וינה 3 0 0 3 8-1 7- 0

    יום רביעי(21:45)

    אספניול-אוסטריה וינה
    זולטה וורגם- אייאקס אמסטרדם

    קבוצתו האהודה של עבדכם הנאמן לא מוסיפה לו נחת העונה, אך לפחות בתחום הזה עושה רושם שהעבודה קלה מאוד. זהו הבית האחרון שנראה שהכל סגור בו, ממש כמעט כמעט סופי, חוץ מספקולציה אחת, לא ריאלית, אבל אפשרית.

    קודם כל אספניול המצויינת, שמתקדמת בליגה הספרדית וגם כאן עושה חיל. בקרב הקצוות מול הקבוצה אולי החלשה במפעל, צפוייה אספניול לסיים את שלב הבתים במקום הראשון עם מלוא הנקודות. אספניול מחזיקה בהפרש השערים הטוב במפעל, כשהיא כובשת 10 שערים- המספר הרב ביותר.

    בבלגיה תארחנה ללא ספק הפתעה המפעל, זולטה וורגם, את אייאקס. זולטה שדורגה בדרג האחרון הבטיחה את העלייה עם שתי ניצחונות גדולים על ספרטה פראג ואוסטריה וינה. הספק לא רע לקבוצה הנחשבת חצי מקצוענית. אייאקס היא עם..99 אחוז בשלב הבא. אבל עדיין האחוז המציק לא מאפשר לנו לסגור טוטאלית את הבית, ערב הכרעה.

    גם הפסד של עד 4-0 בבלגיה יעלה את אייאקס לשלב הבא מהמקום השלישי. ספרטה פראג שמחזיקה באותו מספר נקודות כמו אייאקס סיימה את משחקיה ותצטרך לקוות לנס- הפסד 4-0 של אייאקס בבלגיה, מה שיעלה את הצ'כים וידיח את ההולנדים. אם אכן זה יקרה- אייאקס צריכה וצפוייה תהיה להודיע על סגירות המועדון לאלתר.

    זולטה כמובן עלתה, אך תיקו יספיק לה לסיים שנייה. הפסד לאייאקס ואייאקס תחליף עם הבלגים מקומות, וורגם תסיים שלישית ותקבל את אחת מהקבוצות שסיימו ראשון בבית, ואילו אייאקס תקבל את אחד היורדות מהאלופות. תיקו או הפסד כאמור של עד 3-0(כולל) ישאיר את המצב כפי שהוא, אספניול ראשונה, וורגם שנייה, אייאקס שלישית.
    אוסטריה וינה כאמור סיימה את דרכה במפעל ומשחקה בספרד הוא לפרוטוקל בלבד.


    בית 8


    מש' נצ' תיקו הפ יחס הפרש נק'
    1. ניוקאסל 4 3 1 0 1-4 3+ 10
    2. סלטה ויגו 3 1 1 1 3-3 0 4
    3. פנרבחצ'ה 3 1 0 2 2-3 1+ 3
    -------------------------------------------------------------------
    4. פאלרמו 3 1 0 2 5-2 3- 3
    5.איינטרכט פרנקפורט 3 0 2 1 3-2 1- 2

    יום רביעי(21:45):

    פאלרמו - סלטה ויגו
    פנרבחצ'ה- איינטרכט פרנקפורט

    אני מאוד מקווה שלא הכנסתם את העט והדף עמוק מדי, או שהמחשבון לא רק מדי מהישג ידיכם. דרמה סוחטת לב צפוייה מחר מכיוון הבית האחרון (וזה שבאמת מצדיק את שמו, בית המוות) במפעל.

    ארבע קבוצות- סלטה ויגו, פנרבחצ'ה, פאלרמו, פרנקפורט- כולן נאבקות על שני הכרטיסים הנותרים לשלב הבא. ניוקאסל סיימה את משחקיה במאזן מצויין והיא תסיים את הבית במקום הראשון.

    לבלאגן:
    אירוני, אבל כל קבוצה תלוייה בעצמה. שני מפגשים, מי שתנצח תעלה. אין אפס, כל קבוצה תלוייה בעצמה וניצחון יעלה אותה. הבעיה מתחילה שיש קבוצות שיכולות גם עם תיקו לעלות, וכאלה שחישובי המתמטיקה יטו לטובתם, או לחלופין, נגדם.

    באיטליה תארח פאלרמו את סלטה ויגו. כמו שאמרנו, המנצחת- תעלה בלי שום קשר לתוצאה במשחק המקביל בטורקיה. ההבדל הלא קטן הוא שסלטה יש גם את הפריבלגיה לסיים בתיקו. תיקו, והספרדים ישלימו סטרייק ספרדי (בתקווה שאוססונה לא תפשל) ויעלו לשלב הבא, בלי קשר לתוצאת הטורקים והגרמנים. תיקו(כמובן הפסד גם..) לא יספיק לאיטלקים על אף הרושם הראשוני שנוצר בטבלה. תיקו אומנם יעלה את האיטלקים למקום השלישי על חשבון פנרבחצ'ה, אך כל תוצאה במפגש בין הטורקים לגרמנים יחזיר את פאלרמו מקום אחד אחורה. תיקו או ניצחון של פנר יעלה אותו ויעיף את פאלרמו, וגם אם פרנקפורט תנצח- פאלרמו אמנם תעבור את פנר אבל הגרמנים יעברו את שתי הקבוצות מה ששוב ישאיר את פאלרמו רביעית- כן, בלאגן, כן, רעש, כן, מהומה, אבל השורה התחתונה ברורה- רק ניצחון יעלה את פאלרמו. תיקו יספיק לספרדים וידיח את האיטלקים, כמו גם כמובן ניצחון ספרדי.

    התחלנו במפגש גרמני- טורקי על העלייה, נסיים במפגש טורקי- גרמני על העלייה. בטורקיה הלוהטת תפגוש פנרבחצ'ה את פרנקפורט בקרב ישיר על העלייה- אין יותר ישיר מזה. כמו שציינו, כל קבוצה תלוייה בעצמה- ניצחון והיא תעלה. תיקו בסופו של דבר ישרת את הטורקים. נעשה סדר:
    במקרה של ניצחון טורקי הכל ברור- פנר עולה, פרנקפורט נוסעת הבייתה. במקרה של ניצחון של פרנקפורט- הגרמנים עוברים את הטורקים ואחת מהקבוצות שתשחקנה באיטליה בוודאות, ותעלה. במקרה של ניצחון איטלקי של פאלרמו על סלטה- פנר תודח ופאלרמו ופרנקפורט תעלה על חשבון פנר ופאלרמו. במקרה של תיקו במפגש המקביל באיטליה- גם פנר בחוץ. הפעם זה יהיה בגלל שסלטה תעלה ופרנקפורט כמובן תצטרף(אנחנו עדיין מדברים על מקרה של ניצחון של פרנקפורט, לעוקבים). גם במקרה של הפסד של פאלרמו לסלטה פנר תודח אם תפסיד. במקרה הזה סלטה ופרנקפורט עולות. הסתבכתם עם מי שמפסיד במפגש הזה? חכו ותראו מה קורה במצב של תיקו.
    לאחר שכיסינו ניצחונות של פנר ופרנקפורט- מה קורה במקרה של תוצאת תיקו?: פשוט מאוד. במקרה של תיקו פרנקפורט תסיים את דרכה במפעל, ללא שום קשר למשחק המקביל. העניין הוא בפנר- תיקו במפגש הזה יעלה אותה לשלב הבא. גם במקרה של ניצחון של פאלרמו במשחק המקביל פנר תעלה כי תעבור את סלטה בזכות הפרש שערים. במקרה הזה- פנר ופאלרמו עולים. המקרה ברור גם אם סלטה תנצח. סלטה תסיים שנייה, והתיקו של פנר ישאיר אותה מעל לפאלרמו. וכמובן, במקרה של תיקו במשחק המקביל- הסטטוס קוו מערב המשחקים נשמר- סלטה ופנר תעלנה.

    (להחזיר מחשבונים)

    שיהיה לנו ערבי כדורגל מהנים :aaa021:
     
    נערך לאחרונה ב: ‏13/12/06
  2. Rosner VFB 1893 מנהל כללי

    הצטרף ב:
    ‏29/5/05
    הודעות:
    21,635
    לייקים שהתקבלו:
    300
    מין:
    זכר
    בהחלט קרב גרמני - טורקי מרתק במוקד המחזור האחרון.

    אם להיות קצת ריאלסטי אותי לא יפתיע אם שתיהן יעופו, היכולת שהן הציגו עד כה באירופה מבזה את הלאום אותו הן מייצגות.

    פרנקפורט במעין איזה משימה בלתי אפשרית, אני פשוט לא רואה את פרנקפורט ( שבשבת חטפה שישיה מברמן) מנצחת בפנרבחצ'ה, פשוט לא רואה, אבל חג החנוכה עומד להיכנס...

    לברקוזן העונה אחת הקבוצות הכי נאיביות שיש, על הנייר חייבת לנצח את בשיקטש שמצוייה בירידה חדה בשנתיים האחרונות.
     
  3. צהוב שחור בנשמה!!!! Member

    הצטרף ב:
    ‏1/3/06
    הודעות:
    1,625
    לייקים שהתקבלו:
    0
    אני לא מבין את השיטה של אופ"א...הקבוצה שזוכה במקום השני בבית מקבלת קבוצות הרבה יותר קשות מהמקום השלישי בבית, המקום השלישי צריך לפגוש את היורדת מליגת האלופות והשני את הראשון...תחשבו על זה....קבוצה שזוכה במקום השני פוגשת או את ברמן, ספרטק, בורדו, שאחטיור, סטיאווה, בנפיקה, צסק"א וליל.
    המקום השלישי כנראה את ריינג'רס, טוטנהאם/דינמו בוקרשט, אלקמאר/סביליה, פארמה, נאסי/בלקבורן, אספניול, פנתנאייקוס וניוקאסל.
    אם תשאלו אותי זה הרבה יותר קל
     
  4. SeRgInHo Member

    הצטרף ב:
    ‏25/10/05
    הודעות:
    10,627
    לייקים שהתקבלו:
    20
    נו באמת.

    סטיאווה קבוצה ברמה של מכבי ת"א, לא יותר(ואני לא צוחק!!!), אאק אתונה עוד סתם קבוצה. עם בורדו, ספרטק, שחטיור, בנפיקה ועם כל שאר החרא בהחלט אפשר להסתדר. הקבוצה היחידה הראויה שם היא רק וורדר ברמן.

    אם תשאל אותי קבוצות כמו סביליה/AZ, טוטנהאם/דינמו/פארמה או נאנסי ואספניול קבוצות הרבה הרבה יותר טובות ומסוכנות מהקבוצות הנ"ל(כמובן פרט לברמן).
     
  5. Michael Carrick מנהל כללי מנהל כללי

    הצטרף ב:
    ‏1/4/05
    הודעות:
    24,217
    לייקים שהתקבלו:
    6,259
    המוקשים היחידים הם ברמן שסרגיי ציין וצסק"א, שמעבר להיותה קבוצה טובה היא מחייבת את יריבתה לשחק בכפור הרוסי באמצע פברואר. שאר הקבוצות בערך שוות לאלו שבמקום הראשון.
     
  6. צהוב שחור בנשמה!!!! Member

    הצטרף ב:
    ‏1/3/06
    הודעות:
    1,625
    לייקים שהתקבלו:
    0
    מכבי הייתה חולמת להיות ברמה של סטיאווה...הקבוצה היחידה שאפשר להסתדר איתה שם היא בורדו וסטיאווה, וזהו...אולי גם עם ספרטק, גם בקושי.
     
  7. SeRgInHo Member

    הצטרף ב:
    ‏25/10/05
    הודעות:
    10,627
    לייקים שהתקבלו:
    20
    חמודי, סביליה היא אחת הקבוצות הטובות בעולם, AZ קבוצה מצוינת, שאף הייתה אמורה להיות בליגת האלופות העונה, אבל שיטת הפלייאוף הדפוקה בהולנד דפקה אותה, טוטנהאם אחת הקבוצות הטובות באנגליה, במיוחד במבצר הביתי שלה, דינמו בוקארסט קורעת את הליגה הרומנית לגזרים.
    תוסיף לכל אלה את אספניול, ניוקאסל, סלטה, איאקס... קבוצות שבקלות יכולים לשחק בליגת האלופות, וחלקן אף ברמה של שמינית הגמר!
     
  8. צהוב שחור בנשמה!!!! Member

    הצטרף ב:
    ‏1/3/06
    הודעות:
    1,625
    לייקים שהתקבלו:
    0
    מה אתה אומר...ניוקאסל ואספניול כרגע במאבקי תחתית גדולים, גם טוטנהאם לא יציבה במיוחד ובטח שלא פארמה....לאומת: ברמן הראשונה בגרמניה, ספרטק שסיימה עם אותו מספר נקודות כמו של צסק"א האלופה בליגה הרוסית, בורדו שנמצאת בשיפור, שאחטיור שנצחה את רומא וגם אלופת אוקראינה של השנתיים האחרונות, סטיאווה שהביסה את דינמו קייב באוקראינה והקבוצה שכמעט עלתה לגמר גביע אופ"א, בנפיקה שהדיחה את מנצ'סטר וליברפול בעונה שעברה מהצ'מיונס והביסה את סלטיק וגם נצחה את ספורטינג ליסבון, צסק"א מחזיקת גביע אופ"א הקודמת שנצחה את ארסנל והוציאה ממנה תיקו וכמעט עלתה לשמינית וא.ק.ק אתונה שחזרה למקום השני ביוון לפני פנא (שאותה יפגוש המקום השלישי בבתים) וכבר הספיקה לנצח את מילאן וליל וכמעט לעלות לשלב הבא...לזה אתה קורה קל יותר?
     
  9. הרצליה עד המוות מנהל ראשי מנהל ראשי

    הצטרף ב:
    ‏3/6/05
    הודעות:
    17,177
    לייקים שהתקבלו:
    5,343
    טוב אז גם ואן חאל לא משתגע ולא פותח במערך הרגיל של ה4-3-3 אלה קצת נזהר, בכל זאת, פיחואן זה לא וולבייק...

    מולהוק משום מה מקבל מקום בקישור. יינר למרות היכולת הפנטסטית מול אייאקס חוזר לספסל(הרבה בגלל שינוי השיטה).

    ההרכב: ואטרואס, סטינסון, יאלינס, אופדאם, דה קלר: דה זיוו, מנדז דה סילבה, מולהוק, קיוזמר: דמבלה, ארבלרדזה.

    אייאקס כמו שרשמתי בהולנד תעלה למשחק בבלגיה עם סרטים שחורים, לאות כבוד לקור ואן דר הארט, קפטן הקבוצה והנבחרת לשעבר, שנפטר היום בגיל 78.
    גם אייאקס ב4-4-2 ששני מושהי הליגה הגדולים: פרז וסניידר, פותחים בהרכב.

    סטקלנבורג, אימנואלסון, סתאם, גריגרה, אוגארארו: סניידר, פרז, הייטניחה, גברי: באבל והצייד.
     
    נערך לאחרונה ב: ‏13/12/06
  10. צהוב שחור בנשמה!!!! Member

    הצטרף ב:
    ‏1/3/06
    הודעות:
    1,625
    לייקים שהתקבלו:
    0
    בלקבורן, נאסי, פיינורד, אספניול, אייאקס, זולוט ווארגם, פנאתינייקוס, פאריס סאן ז'רמן, הפועל תל אביב, ניוקאסל, סלטה ויגו ופרנרבחצ'ה עלו לשלב הבא.
    זה יכול להביא למפגש ענק בין אייאקס לורדר ברמן.
     
  11. LFC ROCKS Member

    הצטרף ב:
    ‏30/11/05
    הודעות:
    295
    לייקים שהתקבלו:
    0
    שכחת את... מכבי חיפה http://www.asoccer.co.il/forum/html/emoticons/rolleyes.Xxx
    וגם זה יכול להביא למפגש ע-נ-ק, מהמם ואדיר שעיני כל יהיו נשואות אליו: זולוט וורגום, שבשורותיה משחק כמובן... החלוץ שלה - לבין שחטיור, קבוצת העל הנקראת גם "האוקראינים המלפלפים"...

    בקשר לערב המשחקים האחרון בשלב הבתים - קודם כל תודה על הסיכום המושקע! מקווה שיהיו משחקים טובים ושמחר מכבי חיפה והפועל ת"א יקבלו הגרלות נוחות!!
     
  12. סקה Member

    הצטרף ב:
    ‏12/10/06
    הודעות:
    87
    לייקים שהתקבלו:
    0
    מה קורה אם אוססונה מפסידה 2-1 בפרמה?
    יש בדיוק הפרש שערים בדיוק אותם ניצחונות כמו לאודנסה
    מה הלאה?
     
  13. Ampelmann Member

    הצטרף ב:
    ‏1/7/04
    הודעות:
    3,844
    לייקים שהתקבלו:
    0
    אני מניח שמסתכלים על המשחק בינהן (ומתחשבים בקבוצת החוץ).
     
  14. הרצליה עד המוות מנהל ראשי מנהל ראשי

    הצטרף ב:
    ‏3/6/05
    הודעות:
    17,177
    לייקים שהתקבלו:
    5,343
    אוווווווווווווו לואי ואן חאל
    אוווווווווווווו לואי ואן חאל
    אוווווווווווווו לואי ואן חאל
    אוווווווווווווו לואי ואן חאל

    :aaarse: :aaarse:
     
  15. Der Kaiser Manuel Neuer מנהל ראשי

    הצטרף ב:
    ‏7/9/04
    הודעות:
    24,805
    לייקים שהתקבלו:
    335