מחזור חמישי בספרד:: ריאל קורסת ומפסידה לבטיס| מסי מתעלל באייבר. הפער בין בארסה לריאל - 7 נק'

הנושא בפורום 'פורום כדורגל ספרדי' פורסם ע"י Raulito, ‏19/9/17.

  1. avicii Member

    הצטרף ב:
    ‏7/12/15
    הודעות:
    2,846
    לייקים שהתקבלו:
    1,163
    מין:
    זכר
    מישהו בריאל מדריד חייב להבין שאפשר להבקיע שער לא רק בהגבהות וצריך לנסות טקטיקה שונה.

    לא שברצלונה קרובה לאליפות עכשיו אבל יש לה מרווח לטעויות כמו הפסד בקלאסיקו וההפסד המסורתי באנואטה
     
  2. AS R Member

    הצטרף ב:
    ‏14/9/08
    הודעות:
    2,577
    לייקים שהתקבלו:
    499
    מין:
    זכר
    לפני שכולם יתחילו לדבר על המשחק של ריאל, אכתוב על זה של סביליה.
    סביליה ישבה על לאס פלמאס מתחילת המשחק, אבל רוב ההתקפות היו שבלוניות ולא מסוכנות, רובן התקיימו במתכונת של - תמסרו את הכדור ימינה לנבאס והוא כנראה יגביה. אחת מהן נכנסה לרשת בפוקס, מרוב שלא הייתה מדויקת.
    ויטולו חזר לסביליה אחרי שעזב אותה הקיץ, וספג שריקות בוז בכל נגיעה בכדור (בצדק גמור אחרי שהגיע להסכם בעל פה עם הנהלת המועדון להארכת חוזה ומיד לאחר מכן הלך לחתום באתלטיקו מדריד).
    באנגה היה מצוין ברבע שעה שבה שיחק, הראה כמה סביליה צריכה שחקן טכני וחכם שיודע להחזיק בכדור וליצור מצבים. מקווה מאוד שיחזור להיות דומיננטי כפי שהיה בקדנציה הקודמת שלו בקבוצה.
    סביליה עם נצחון 4 ברציפות בליגה וכולם מבלי לספוג.
    אני שמח מהניצחון נגד קבוצה ששיחקה הגנה רוב המשחק, אבל מצד שני אם לא מזל גדול בשער הניצחון זה לא היה קורה.
     
  3. סיונרה Member

    הצטרף ב:
    ‏20/2/16
    הודעות:
    13,141
    לייקים שהתקבלו:
    5,896
    מין:
    זכר
    לא חושב שכמו שמישהו אמר חאמס ודנילו הם אלו שחסרים, גם אם היה מגיע חלוץ צעיר במקום מוראטה, ולא אחד שכבש 2 שערים בוולפסבורג אז הקבוצה הייתה יכולה לעשות משהו מעניין.
    זידאן חזר להתעלל באיסקו עם החילוף הראשון, אני באמת לא מבין מה הוא ניסה לעשות שם. קרבחאל כבר נופל מהרגליים ואין לו מחליף.
     
  4. rivaldo משתמשים של כבוד היכל התהילה

    הצטרף ב:
    ‏30/7/02
    הודעות:
    18,582
    לייקים שהתקבלו:
    1,919
    מין:
    זכר
    שאפו אדיר לבטיס, מלבד הבונקר האירואי גם כל פעם שהם חטפו כדור הם לא העיפו סתפ וניסו לעקוץ הם הניעו כדור באלגנטיות ושברו את הלחץ של ריאל, זה בלט במיוחד בגול הם הניעו כדור התקרבו לרחבה ואז פתאום הניעו אחורה כאילו הם לא רוצים לכבוש ואז שוב הנעת כדור קדימה והגבהה מצויינת לרחבה ומה שנשאר לסנרבייה זה רק לנגוח פנימה.

    אחרי הסופר קאפ חשבתי שזה יהיה פלוס7 לריאל לא לנו, הזוי....
    נקווה שזה לא יסנוור סוסיוס ושנלך לבחירות.



    מוראטה זה הטעות הגדולה של ריאל
    היום הוא היה עוזר סר לה
     
  5. Roma מנהלים

    הצטרף ב:
    ‏16/6/09
    הודעות:
    10,468
    לייקים שהתקבלו:
    4,288
    מצד אחד דנילו לא יעזור אבל מצד שני קרבחאל נופל מהרגליים כי אין לו מחליף? דנילו זה המחליף ובדיוק בשביל משחקים כאלה אחרי שבוע עמוס ביותר.
    רודריגס יכל להוסיף המון דווקא במשחק כזה שהיה צריך איזה בומבה מבחוץ.

    הספסל של ריאל השנה נחלש מאוד, הכוכבים הגדולים לא יכולים להרשות לעצמם לנוח כמו אשתקד ויש ישפיע בהמשך העונה.
     
  6. Civil Anti Madridista

    הצטרף ב:
    ‏21/11/08
    הודעות:
    7,436
    לייקים שהתקבלו:
    2,664
    אנחנו במחזור החמישי וזידאן עדיין ללא ניצחון ביתי. זה לא נתפס.

    בטיס כבר עברה למשולשים בשלב מסוים אבל פחדה לצאת קדימה ולהסתכן בהפסד. איזה תצוגת נפל של ריאל מדריד, יכולת שמזכירה את הזריקת זין שעשו לרפא בנטיס. אף אחד מהשחקנים לא לוחץ, מלווים את הנעת הכדור של האורחים וחוץ משטיח אדום עד הרחבה של נבאס הם אפשרו הכל.
     
  7. סיונרה Member

    הצטרף ב:
    ‏20/2/16
    הודעות:
    13,141
    לייקים שהתקבלו:
    5,896
    מין:
    זכר
    היית יכול להביא צעיר במקום קרבחאל, לא צריך שחקן שעולה כמו דנילו.
    גם חאמס לא היה פותר מאמן שמחליט לשחק עם 6 קשרים ולוותר לחלוטין על הגנה, זה עניין של שיקול דעת לקוי.
    שנה שעברה הוא הצליח להוציא את כל האוהדים שליכלכו עליו טיפשים, אבל העונה זה פשוט המשך של כל העונה שעברה מלבד כמה משחקים מוצלחים בצ'מפיונס, רק ללא מוראטה שיציל נקודות אבודות.
     
  8. קשר שמאלי Member

    הצטרף ב:
    ‏29/1/13
    הודעות:
    20,007
    לייקים שהתקבלו:
    6,946
    מין:
    זכר
    ניהול משחק הזוי של זידאן, הפסד נטו של מאמן
     
  9. RubberSoul Member

    הצטרף ב:
    ‏5/9/07
    הודעות:
    4,066
    לייקים שהתקבלו:
    644
    כמות השחצנות שראיתי לפני המשחק הזה בלתי נתפסת. "חמישייה לרונאלדו, מפרקים את בטיס!".
    כאילו שאוהדים לא לומדים לקח להיות צנועים לפני המשחק.

    בסך הכל בטיס נראיתה כמו שציפיתי מתחילת הקיץ. מי ששמע אותי ומי שמכיר אותי יודע שסימנתי אותה, את סוסידאד ואת ג'ירונה כשלוש הקבוצות שיכולות לאיים על השביעייה הראשונה, וזה אכן נראה ככה, מלבד הקטלונים שעדיין מתאקלמים.

    חיזוק נקודתי, איצטדיון משופץ, קהל תומך, מאמן ענק שכמעט ניצח בברנבאו בשנה שעברה (3-3 עם לאס פאלמס). זה הכדורגל הספרדי רבותי, אנשים עם עיניים שלא זורקים מנטרות משעממות כבר שנים בלי להתבסס על המציאות עדיין בטוחים שבארסה וריאל מפרקות את הליגה. אז אולי בינואר פברואר הפערים יחזרו להיות מה שהיו, וזה בגלל העומס, שתנו לי לחדש לכם נמצא לא רק באנגליה. חצי העונה הראשון נותן אינדיקציה לרמות האמיתיות, חצי השני נותן אינדיקציה לעומק הקבוצות.
     
  10. סיונרה Member

    הצטרף ב:
    ‏20/2/16
    הודעות:
    13,141
    לייקים שהתקבלו:
    5,896
    מין:
    זכר
    על מי אתה בדיוק מדבר? אין פה אחד בפורום שאמר דבר כזה. אני לא יכול לקחת אחריות על דברים שחיים רביבו, איציק זוהר וכל מני אהבלים מהפייסבוק כותבים.
     
  11. Raulito Madridista

    הצטרף ב:
    ‏22/11/05
    הודעות:
    39,383
    לייקים שהתקבלו:
    3,500
    מין:
    זכר
    חלק מהמיתוס של ריאל מדריד זה כל רוח החואניטו והמדרידיסימו, האליפות של קאפלו, הדסימה וגם בשנה שעברה ניצחנו המון ברגע האחרון - קרבחאל נגד סביליה בסופר-קאפ האירופי היה רק הפריויו. אני יודע שזה נשמע תבוסתני להגיד ואסור לאוהד ריאל מדריד לחשוב ככה אבל יש לי זוג עיניים בריאות, חיכיתי הרבה זמן כדי לכתוב על המשחק כשהעצבים נרגעו, ואי-אפשר להתחמק מזה: הליגה גמורה.
    היו לי סימני שאלה בקיץ, לא אהבתי את היהירות והטמטום ששידרו החבר'ה 'מגבוה' - לא מביאים חלוץ, הספסל פרווה, ועדיין - לא יכולתי לדמיין בחלומות הכי גרועים את הקטסטרופה הזו, ראבאק, היה לנו משחק אחד קשה עד עכשיו. אין הסבר, אין תירוצים. על הזין הרצף של פלה, אין ליגה.

    נקודתית למשחק אתמול - אין לנו שקט נפשי, אין לנו קור רוח, ידעתי שנחטוף. זידאן עשה תוהו ובוהו מוחלט, שלח טריליון שחקנים קדימה ואיבדנו את זה לחלוטין, אוי ואבוי, וזה המשבר הגדול הראשון שלו כמאמן. המאזן שלנו בברנבאו בדיחה, צריך ללכת אחורה איזה עשור נראה לי כדי לבדוק מתי לא ניצחנו כל-כך הרבה זמן ברצף, פלאשבקים לעונת המוריניו.
    מודריץ' היה צדיק בסדום, מחצית ראשונה גדולה, עשה ב-45 דק' יותר מהלכים מסוכנים מאשר הוא עושה בחודש אחד, אבל אף-אחד בקבוצה הזו לא חד. רונאלדו היה רע מאוד, דווקא בייל אמנם קיבל בוז אבל שיחק בסדר וגם נלחם והשקיע - הבעיה שבסדר זה לא מספיק. קרבחאל עדיין נמצא במסיבת העיתונאים או בעונה שעברה בכלל, לא השתלט על כדור אחד בצורה נורמלית.

    ב-2016/17 היה יותר כיף| 'אז מתי הצ'מפיונס?| אם זה לא היה עצוב ושורף בלב - זה היה מצחיק| המגלומניה עולה על שפיות, ככה זה בריאל מדריד.
     
  12. Raulito Madridista

    הצטרף ב:
    ‏22/11/05
    הודעות:
    39,383
    לייקים שהתקבלו:
    3,500
    מין:
    זכר
    אני האחרון שיגיד שהליגה הזו פח, זו הליגה הטובה בעולם ואני לא חושב שהצמרת כזו חלשה. גם באנגליה סתם מוכרים לנו '6 קבוצות רצות לאליפות' -זה נכון רק לגבי שלוש. מה שכן, אני חייב לחלוק עלייך. בחרת נקודתית שני משחקים של קיקה סטין כמאמן לאס-פלמאס ויצרת מהם תזה שלמה. העונה שלו אשתקד הייתה כישלון חרוץ. היה סגל התקפי נחמד מאוד והקבוצה פשוט לא הופיעה לחצי השני, לא ניצחה בחוץ וקרסה טוטאלית. ה-3:3 בברנבאו זה יפה אבל הם כבר הובילו 3:1 נגד עשרה שחקנים. זו חד וחלק הייתה קבוצה ששווה יותר ממקום 14 עם 39 נק' בלבד ומס' הפסדים כפול ממס' הנצחונות(19 לעומת 10).
    לגבי בטיס, עשו שם עבודה טובה, יש קבוצה נחמדה מאוד ואתמול הם אפילו שיחקו בלי סרחיו לאון שהיה יכול לכבוש עוד קודם, חואקין עלה מהספסל ועוד ועוד ועוד.

    לגבי רונאלדו - חשבתי שהוא יבוא רעב, בפתיחת העונה הוא היה חד אבל אין מחילה אחרי משחק נוראי כמו אתמול. זידאן אשם בהפסד בכל-מקרה.

    לא חושב שבארסה הייתה נותנת שישייה אתמול אבל היא כן כובשת שערים די בקלות ומסי זה מסי.
     
  13. Civil Anti Madridista

    הצטרף ב:
    ‏21/11/08
    הודעות:
    7,436
    לייקים שהתקבלו:
    2,664
    אם הוא היה כובש אתמול במקום סנאבריה לא היו מפסיקים לדבר כמה הוא ווינר ובלם אדיר.

    שערים של בלם זה אקסטרה. בלם נמדד ביכולת להגן ואתמול זה היה פשוט מביך. הוא אשכרה קפא שם וצילם את כל המהלך.
     
  14. rivaldo משתמשים של כבוד היכל התהילה

    הצטרף ב:
    ‏30/7/02
    הודעות:
    18,582
    לייקים שהתקבלו:
    1,919
    מין:
    זכר
    לא חושב שדנילו היה עוזר פה במיוחד, ראינו כמה פעמים שנה שעברה שדנילו כן נתן לקארבחאל לנו או שהחליף את קארבחאל היריבות חגגו על דנילו, שחקן חלש שלא מתאים לרמה של ריאל.
     
  15. Raulito Madridista

    הצטרף ב:
    ‏22/11/05
    הודעות:
    39,383
    לייקים שהתקבלו:
    3,500
    מין:
    זכר
    ראמוס עמד לא נכון ושגה בשמירה, מה מביך פה, הוא טעה וזה בסדר, זה קורה, אפשר לחשוב. מה שעשה נגד דפור למשל הרבה יותר עיצבן אותי. לפניכן הוא חילץ כמה כדורים באחד על אחד מול שחקני ההתקפה של בטיס, כמו קאסמירו אגב, זידאן די הפקיר את האמצע ואם הייתם מדברים איתי בוואטספ במהלך המשחק(לא חוטא יותר בזה) - הייתם שומעים שלדעתי אנחנו לא רק לא נכבוש אלא גם נספוג.
    איפה היית כשראמוס היה מצוין בשלבי ההכרעה בליגת האלופות ובישורת האחרונה של הליגה? והרי את רוב הגולים שלו הוא כבש עד מרץ, בעצם את כולם - לא כבש אף שער אחרי המשחק נגד בטיס בברנבאו.

    קרבחאל יקבל מנוחה בקרוב מאוד, כרגע הוא שחקן הסגל היחיד ששיחק תשעה משחקים מלאים. זה יהיה כנראה נאצ'ו זה שיחליף אותו, זידאן לא משתמש באשרף מקסטיליה.