מחזור כפול בפרמייר ליג- 24 ו-25

הנושא בפורום 'פורום כדורגל אנגלי' פורסם ע"י לירן, ‏5/2/04.

  1. Hotspur משתמשים של כבוד היכל התהילה

    הצטרף ב:
    ‏3/1/04
    הודעות:
    19,692
    לייקים שהתקבלו:
    0
    ההרחקה של ריו, וסמנו את מה שאני אומר, עלולה לעלות ביוקר לנבחרת האנגלית. ג'ון טרי וסול קמפבל אחלה בלמים, אבל הנוכחות של ריו יותר חשובה ממה שאנשים נוטים לחשוב.
     
  2. ArsenalFan Member

    הצטרף ב:
    ‏18/8/03
    הודעות:
    5,994
    לייקים שהתקבלו:
    0
    נרשם, אבל אם תסתכל בפורום, כשריו קיבל את העונש, משה פתח שרשור על ההשפעה שתהיה להשעייה על יונייטד. שם גם דיברנו על ההשפעה שתהיה על נבחרת אנגליה, ואם אני זוכר נכון, רוב האנשים חשבו כמוך פחות או יותר. אם כי חשוב לזכור שטרי וקמפבל עשו עבודה מעולה במשחק באיסטנבול, והם מסוגלים ליצור שותפות טובה.

    לגבי פרדיננד, אני לא כל כך בטוח שהירידה בכושר של ההגנה של יונייטד היא דווקא בגלל ההיעדרות שלו. אני מניח שיש לזה השפעה, אבל טים האוורד בתקופה זוועתית והוא עושה שטויות במשחקים האחרונים בלי סוף (לפחות חצי מהשערים שיונייטד ספגה לאחרונה הם באשמתו), ובנוסף גם מיקאל סילבסטרה נראה זוועה. קל מאוד להיטפל לווסלי בראון, אבל לפחות במשחק נגד סוטון לפני שבועיים סילבסטרה לא הזכיר בכלל את היכולת המעולה שהוא היה בה עד כה. הכל בגלל פרדיננד? לא חושב. להערכתי ההגנה של יונייטד תדע להסתדר בלי פרדיננד, ברגע שהשחקנים המרכזיים האחרים בהגנה שלה- הווארד וסילבסטרה- יחזרו לכושר טוב.
     
  3. KirkH Member

    הצטרף ב:
    ‏27/11/02
    הודעות:
    13,515
    לייקים שהתקבלו:
    70
    ומשה גם הריץ את באט לתואר הפתעת העונה, ואת גיגס לשחקן העונה ואת ווס בראון הבילתי נגמר לתואר השחקן המשתפר, סוו???

    סורי, זו הייתה הרמה כל כך גבוהה להנחתה שאפילו נעמי בלומנטל הייתה קוברת את זה.