מחזור מס' 13; 5-4 פנטסטי לארסנל בליין

הנושא בפורום 'פורום כדורגל אנגלי' פורסם ע"י לירן, ‏11/11/04.

  1. Hotspur משתמשים של כבוד היכל התהילה

    הצטרף ב:
    ‏3/1/04
    הודעות:
    19,692
    לייקים שהתקבלו:
    0
    אני לא חושב שרונאלדו שחקן לא טוב, הוא פשוט לא מתאים ליונייטד לדעתי. הוא סוליסט, ולפעמים נראה שהוא רק הולך לבד, וזה לא מתאים לשיטה של היונייטד. הוא נכנס עם הראש בקיר ולגמרי מזניח את משחק המסירות המצויין שכל כך נהנינו לראות ביונייטד. סורי, אני חושב שהוא רק פוגע בכם.

    לגבי גארי נוויל מסכים לחלוטין. אושיי בלם מצויין, וגארי נוויל לא רק טוב באגף הימני, הוא שומר על יציבות מרשימה, וכשהוא מבליח ועולה למעלה הוא נותן הגבהות קצרות מצויינות. אני מקווה שהוא יישאר כמו שהוא עד מונדיאל 2006.
     
  2. THE STRETFORD END Member

    הצטרף ב:
    ‏11/6/04
    הודעות:
    20,005
    לייקים שהתקבלו:
    0
    הוטספר
    "אני לא חושב שרונאלדו שחקן לא טוב, הוא פשוט לא מתאים ליונייטד לדעתי. הוא סוליסט, ולפעמים נראה שהוא רק הולך לבד, וזה לא מתאים לשיטה של היונייטד. הוא נכנס עם הראש בקיר ולגמרי מזניח את משחק המסירות המצויין שכל כך נהנינו לראות ביונייטד. סורי, אני חושב שהוא רק פוגע בכם."

    כל קבוצה תסבול משחקן שלא מוסר,הולך לבדו רוב הזמן,נכנס עם הראש בקיר לא רק יונייטד,זה משחק קבוצתי לא אישי ככה שלאף אחד לא מתאים סוג שחקן שאתה מתאר אבל רונאלדו רחוק מלהיות כזה,
    נכון שיש לו עוד הרבה מה לשפר בכל הנוגע לשיחרור הכדור בזמן הנכון ולא יזיק לו להיות טיפה פחות אנוכי אבל הוא השתפר הרבה מאוד בתחום הזה מאז תחילת עונה שעברה,
    עכשיו יש לו יכולות כידרור,לעבור שחקנים ושליטה בכדור כמו שאין להרבה בשטח,הוא יודע את זה(כמו גם אחרים,אתמול ברוב הפעמים כשהכדור היה אצלו באגף שמרו אותו שני שחקנים) אז מובן מאליו שהוא לא מפחד להראות מה הוא יודע,שוב לעיתים יותר מדי אבל זה נובע מחוסר נסיון והתלהבות שמובנת בהחלט בגלל גילו הצעיר-19.
    הוא עדיין נמצא בתהליך למידה,עם הזמן הוא ישתפר יותר ויותר בכל התחומים אז כל מה שכתבת:

    "פלטשר ורונאלדו באגפים - העתיד מעולם לא נראה רע כל כך.
    כי לא משנה מה שתגידו, הם בחיים לא יהיו פירס/רייס וליונגברג או דאף/רובן"

    לא שווה הרבה!!!
     
  3. Dyer משתמשים של כבוד היכל התהילה

    הצטרף ב:
    ‏19/8/02
    הודעות:
    6,392
    לייקים שהתקבלו:
    0
    "כל אוהדי ניוקאסל שבפורום", כל המליונים שבהם.
    אני באופן אישי מגיע הביתה אחת לשבוע וככה טיפה קשה לי להגיב בזמן אמת, ובדרך כלל אני קורא אבל מוצא שזה טיפה חסר טעם להגיב לדיונים שהתרחשו שבוע לפני שקראתי, אבל ביקשת תגובה אז הנה קיבלת. חוץ מזה שאר אוהדי ניוקאסל שכותבים פה (שני הג'נאסים) לא כותבים בכזו קביעות שאתה יכול להגיד שהם נעלמים כשאנחנו מפסידים ומופיעים כשאנחנו מנצחים.

    אני באמת מרחם על אוהדי מנצ'סטר אם הם יוצאים מרוצים וגאים אחרי ניצחון שכזה. הקבוצה שלהם נראתה כמו חושך, ורק בגלל האימפוטנטיות של התקפת ניוקאסל מנצ'סטר לא יצאה מהמשחק הזה עם רשת מחוררת.

    - בלאמי הוא לא קשר. אני באופן אישי חשבתי שזה יכול לעבוד טוב, מסתבר שמול סכנין זה מצויין אבל לליגה זה לא. את האפקטיביות שלו מוציא בלאמי אך ורק בחלק הקדמי של המגרש, וכשהוא משחק כקשר ימין ניוקאסל אך ורק נפגעת. אין מנוס מלהוציא את פטריק "כבשתי שישה שערים בניוקאסל אז אני צריך להיות בנבחרת הולנד" (רק חבל שארבעה מתוכם הם מול סכנין) קלייברט.
    - גם לשחק עם בוייר, ג'נאס ובאט ביחד בהרכב, במיוחד כשיחד איתם משחק בלאמי שלא סגור על עצמו מה תפקידו, זה לא בדיוק יעיל. ניוקאסל צריכה קשר עם אופי התקפי שהוא לא רק מטאטא, ויש לה שניים כאלו על הספסל בשם קיירון דייר ולורן רובר, וזה עוד לפני שהזכרנו את מילנר.
    - לגבי ההגנה העלובה שלנו אין הרבה מה להגיד, השער השלישי שקיבלנו מראה בדיוק מיהו בראמבל ולמה יש כאלו שתופסים ממנו - נכון, הוא יודע להציל מהקו, אבל זה לא אומר שהוא יודע לשמור על שחקנים כמו שצריך וההצלות מהקו לא שוות כלום כשיש שלושה שחקנים יריבים ברחבה פנויים בלי שאף אחד ישמור עליהם. לאובריין עוד איכשהו אפשר לסלוח מכיוון שהוא שיחק על תפקיד של מגן ימני (הטכניות ויכולת האגף פשוט נוזלות ממנו), אבל בכלליות עצוב לי לחשוב על ההגנה של ניוקאסל. איך שאני רואה את זה בינואר מגיע אפסון וסופית נוגדר ככישלון.
    - כריסטיאנו רונאלדו הוא השחקן הכי בכיין בהיסטוריה. נכון, יש לו כישרון, אבל עדיין ספרתי לפחות 5 פעמים במשחק שהוא קיבל כדור באגף, ניסה לעבור שחקן, וכשהוא לא הצליח הוא ישר הפיל את עצמו. גועל נפש של שחקן.