מחזור מס' 7 בפרמייר ליג

הנושא בפורום 'פורום כדורגל אנגלי' פורסם ע"י לירן, ‏23/9/04.

  1. THE STRETFORD END Member

    הצטרף ב:
    ‏11/6/04
    הודעות:
    20,005
    לייקים שהתקבלו:
    0
    אז לשלוח עידכונים או לא?
     
  2. ג'רמיין דפו Member

    הצטרף ב:
    ‏7/6/04
    הודעות:
    1,458
    לייקים שהתקבלו:
    0
    אתה תקבל תשובה סופית מחר. וביום שבת תקבל תשובה סופית מגרמיין דפו(חמסה עלינו).
     
  3. toon-UPON-tyne Member

    הצטרף ב:
    ‏22/2/03
    הודעות:
    1,273
    לייקים שהתקבלו:
    0
    רעיון באותו סגנון - תמצא איזה תאילנדי שיבוא להגיד לך תתוצאות
     
  4. I M M O R T A L Member

    הצטרף ב:
    ‏29/8/04
    הודעות:
    530
    לייקים שהתקבלו:
    0
    את דפי האינטרנט צריך לרענן, אבל נראה לי יש את התוכנה הזאת של livesport שמתעדכנת בעצמה.
     
  5. robson Member

    הצטרף ב:
    ‏17/8/04
    הודעות:
    4,369
    לייקים שהתקבלו:
    0
    יש ב one תוכנה להורדה שבה מודיעים לך על כל שער שנכבש וזה יכול להיות מצויין לכל השומרים מכיוון שלא צריך לרענן
    את דף האינטרנט.....הבעיה היחידה היא שהתוכנה מודיעה על כל שער זניח בליגה זניחה באירופה.....
     
  6. Julian Joachim Member

    הצטרף ב:
    ‏30/7/02
    הודעות:
    7,506
    לייקים שהתקבלו:
    0
    רגע רובי, אתה צם?

    בכל אופן, אני מקווה שתסתדר.
     
  7. toon-UPON-tyne Member

    הצטרף ב:
    ‏22/2/03
    הודעות:
    1,273
    לייקים שהתקבלו:
    0
    בקטע הזה הכי קל זה livescore זה מתעדכן לבד והכי אמין.
     
  8. לירן מנהל כללי מנהל כללי

    הצטרף ב:
    ‏5/8/02
    הודעות:
    38,772
    לייקים שהתקבלו:
    8,316
    טוב חברים עם כל הכבוד ליום כיפור ולמי שרוצה לחלל או לא לחלל את היום, דיברתם מספיק על זה מעכשיו רק הודעות שקשורות למחזור. תודה.
     
  9. The Gunners Member

    הצטרף ב:
    ‏4/9/04
    הודעות:
    152
    לייקים שהתקבלו:
    0
    לייבסקור מתעדכן ממש לאט ולא הייתי קורא לו אמין...

    GoalsLive
    זה אתר שמתעדכן דיי מהר (ולבד)
     
  10. ArsenalFan Member

    הצטרף ב:
    ‏18/8/03
    הודעות:
    5,994
    לייקים שהתקבלו:
    0
    סיטי קבוצה כל כך לא צפויה, בעיקר בבית (רק תסתכלו על התוצאות שלה), ככה שאני לא בטוח שהמשחק הזה הוא עד כדי כך באנקר כמו שאתם מנסים להציג את זה. הרבה תלוי באיזה יום מגיע הילד המפונק והגועלי אנלקה, ועד כמה לאשלי קול תהיה היכולת לעצור את שון רייט פיליפס, כי בשנה שעברה הוא היה הכי מסוכן במשחק בסיטי אוף מנצ'סטר וקול בקושי הסתדר איתו. אז יצאנו עם ניצחון בשיניים אחרי השער העצמי האומלל ביותר בהיסטוריה הקצרה של האיצטדיון הזה, נקווה שמחר נסתדר שם בצורה קצת יותר חלקה. ונקווה לראות גם את סול קמפבל.

    שלא כהרגלי במשחקים בין יונייטד לספרס שאין להם השפעה ישירה על ארסנל, מחר אני אבלע את הטעם המר בפה של הצום ביחד עם זה שאני אהיה בעד הספדס העלובים. גם תיקו זו תוצאה שאני לא אתלונן עליה, בעיקר 0:0, אבל אני מעדיף שמישהו יעצור את הריצה קדימה של מנצ'סטר יונייטד כשהיא רק בקושי התחילה עם הניצחון על ליברפול. אם נגזר עלינו להיות במקרה כזה בעד טוטנהאם מכל הקבוצות, שיהיה. כמובן שיונייטד תנצח בסוף, וויט הארט ליין הוא שני רק לוילה פארק עבור יונייטד במשחקי חוץ.
     
    נערך לאחרונה ב: ‏24/9/04
  11. לירן מנהל כללי מנהל כללי

    הצטרף ב:
    ‏5/8/02
    הודעות:
    38,772
    לייקים שהתקבלו:
    8,316
    ניוקאסל- ווסט ברומיץ'

    גרהאם סונס רוצה להמשיך בשבת את מסע ההתאוששות של ניוקאסל תחתיו, סונס עם 3 ניצחונות בינתיים ובשבת הריצה צריכה להמשיך. מנגד זה לא מה שאפשר להגיד על גארי מגסון, השבוע דובר על יחסים לא הכי תקינים עם הבעלים של הקבוצה עקב התפוקה הלא מרשימה של הקבוצה עד כה, ברומיץ' עדיין ללא ניצחון והיא מתחת לקו האדום והיא צריכה דחוף להשיג ניצחון ראשון ומסנט. ג'יימס פארק אני מאמין שגם נקודה תספיק. ווסט ברומיץ' ירדה בעונת 2002-3 וחזרה, הרבה חשבו שהעונה ברומיץ' תהיה יותר מסתם קבוצה שנאבקת על ההישארות ושתצליח להיות מעל 2 העולות שעלו יחד איתה בזכות רכישות של שחקנים טובים כמו קאנו, ג'ונתן גרינינג ורוברט ארנשאו. בינתיים ברומיץ' הפסידה אומנם רק פעמיים, שני ההפסדים היו במרסיסייד אבל עשתה 4 תוצאות תיקו, היא מתחת לקו האדום בגלל הפרש שערים. שבוע לא קל עבר עם הקבוצה עם שמועות שהבעלים ג'רמי פיס לא מרוצה מגארי מגסון ושזה למעשה משפיע גם על השחקנים, הקפטן דארן מור הכחיש את השמועות ואמר שהשחקנים מאוחדים מתמיד וזה הרבה בזכות מגסון שנותן להם תחושת ביטחון שהם יכולים לעשות את זה, אבל השבוע ברומיץ' פגשה את הקבוצה הקטנה של קולצ'סטר בגביע קארלינג והודחה על ידה, מה שחיזק את השמועות הרעות. אצל ניוקאסל הדברים בינתיים הפוכים, הכל הולך לפי התוכניות. סונס עדיין עם 100 אחוז ובשבת נראה שניצחון נוסף יגיע. לסונס יש דילמה טובה בהתקפה, נראה שבלאמי יפתח בקישור מאחורי החלוצים ובהתקפה נראה את שירר וקלייברט פותחים. ניוקאסל מסוגלת להגיע רחוק מאוד עם התקפה כזאת ושיש לך שחקנים בקישור כמו רובר, אמברוז, מילנר, דייר וכו' אז העסק צריך להיות יותר מוצלח, הבעיה כידוע היא בהגנה וסונס מתכוון לחזק את החלק הזה בקבוצה בינואר עם שחקן או שניים. רוני יונסן עדיין ללא כושר משחק לא יהיה בסגל ובארמבל וארון יוז עדיין פצועים ולא ישחקו. קיירון דייר גם הוא עדיין פצוע ויחזור רק בסוף אוקטובר. אצל ווסט ברומיץ' נייל קלמנט יחזור אחרי שהיה מושעה ממשחק הגביע, רוברט ארנשאו יחזור להרכב אחרי שלא יכל לשחק בגביע וגם קאנו יחזור להרכב ממנוחה.


    בולטון- בירמינגהאם

    2 מהמנג'רים היותר מוערכים באנגליה נפגשים בסוף השבוע כאשר החבר'ה של סטיב ברוס רוצים להתחיל ולהראות מה הם יודעים יוצאים לשחק אצל חניכיו של סם אלרדייס שמעמיד את קבוצתו במקום הרביעי. לפני 3 או 4 שנים המפגש היה לא היה תופס יותר מכמה שורות מוזנחות בתקשורת האנגלית, אבל מאז בירמינגהאם הפכה ליותר מסתם קבוצת תחתית ובולטון נראית העונה כקבוצה שהולכת להיות הדבר היפה של הליגה אחרי שסיימה בתיקו 2-2 עם 2 מהקבוצות הטובות בליגה, את מנצ'סטר היא הייתה אפילו צריכה לנצח וכמובן תיקו מאוד מאוד מרשים בהייבורי. בירמינגהאם מסתכלת על בולטון ואומרת כך ציפינו שאנחנו נפתח, אחרי רכישות מעניינות מאוד הציפיות בבירמינגהאם היו מאוד גבוהות אבל בינתיים לא הכל הולך לפי התוכניות כאשר שחקני הרכש עדיין לא מצליחים להפיק את המירב מעצמם ועכשיו עם המכה הקשה מאוד שפורסל נעדר לחצי השנה הקרובה- זה בהחלט לא מקל. בעונה שעברה ניצחה בירמינגהאם ב-2 המפגשים בין הקבוצות אבל בכלליות סטטיסטיקת משחקי החוץ של בירמינגהאם אצל בולטון לא מעודדת מבחינתה, ב-53 המשחקים האחרונים שבולטון אירחה ניצחה בירמינגהאם רק 7 פעמים כאשר בולטון ניצחה 30. סם אלרדייס הולך לבצע 10 שינויים בהרכב שפתח באמצע השבוע בגביע הליגה, קווין נולאן יחזור כמובן להרכב ופדרסן יפתח על חשבונו של דיוף שירד לספסל, לז פרדיננד ישב לצד הסנגלי על הספסל. בבירמינגהאם הפציעה של פורסל אומרת שבמשך כל העונה המשימה על האסקי הופכת להיות יותר קשה ומעמסת הכיבוש נופלת יותר עליו כאשר יורק יפתח לצידו.


    אסטון וילה- קריסטל פאלאס

    קריסטל פאלאס מגיעה לוילה פארק עדיין ללא שום ניצחון בליגה, 2 הקבוצות באות אחרי ניצחונות השבוע בגביע קארלינג כאשר הנשרים ניצחו את הארטלפול במשחק שאולי יתן להם קצת ביטחון עצמי ודחיפה מוראלית. אסטון וילה רוצה מנגד לא רק לנצח ולעלות במעלה הטבלה אלא גם לשמור על בית ללא הפסד, מנגד קריסטל פאלאס רק עם נקודה אחת ממחזור הפתיחה ז"א אחרי 5 הפסדים רצופים בליגה. אסטון וילה היא הקבוצה הראשונה העונה שהוציאה נק' מצ'לסי עם תיקו מאופס אבל במחזור הקודם עשתה עוד תיקו 0-0 הפעם מאוד מאכזב ומתסכל אצל נוריץ', מה שמשאיר את אסטון וילה עם 2 תוצאות 0-0 רצופות. הקבוצות נפגשו גם בעונה שעברה, בסיבוב הרביעי של גביע קארלינג כאשר אסטון וילה דילגה הלאה בקלות עם ניצחון של 3-0. החבר'ה של איאן דאווי נואשים כדי למנוע את הההפסד השישי ברציפות, הם יודעים שאם המגמה הזאת תימשך הליגה תיברח ויהיה קשה לצמצם פערים, פאלאס לא רוצים להגיע למצב שהיא הייתה בו בפעם הקודמת שהיא הייתה בפרמייר ליג שאז בתחילת העונה היא עשתה רצף של 8 הפסדים רצופים. אסטון וילה תחסר את מרטין לאורסן שייעדר כחודשיים ואת ליאם רידג'וול בהגנה מה שאומר שמארק דילייני יוסת למרכז ההגנה. בהתקפה אולירי יבחר 2 מתוך קול, אנחל ווואסל כאשר נראה עכשיו שקול יהיה זה שיחכה על הספסל, צרות טובות. בקריסטל פאלאס ייעדר שוב דני באטרפילד שיחזור רק באמצע אוקטובר, דאווי בספק בקשר לג'ונסון, פופוביץ' והאדסון אבל נראה שהשלושה יהיו בסגל.


    מידלסברו- צ'לסי

    מידלסברו תנסה לשמור על המקום השישי ואפילו לטפס מעלה כאשר תרוויח את המיליונרים של צ'לסי במשחק הצהריים של השבת. ניצחון של החבר'ה של מקלארן יקרב את הבורו למרחק נקודה רק מצ'לסי ויבשר על כך שהזכייה בעונה שעברה בגביע קארלינג היה רק ההתחלה של תקופה חדשה עבור מידלסברו. מקלארן יחסר את הבלם המצויין איוג וכנראה גם את מנדייטה במרכז המגרש וכמובן את מיכאל רייזיחר. מה שאומר שסטיוארט פארנאבי וכריס ריגוט יהיו שוב במרכז ההגנה למרות ההפסד במחזור הקודם 1-0 לאברטון. עד עכשיו הרכישות של מקלארן מוכיחות את עצמן, וידוקה מרשים לצידו של האסלביינק שגם נראה טוב לשניהם 3 שערי פרמייר ליג עד כה כאשר ג'ימי בוי מוסיף גם 3 בישולים, החלוץ ההולנדי יעלה כנראה עם עודף מוטיבציה נגד קבוצתו לשעבר. החבר'ה של חוזה מוריניו עדיין בלתי מנוצחת ונמצאת רק 2 נקודות מאחורי ארסנל אבל המאמן השנוי במחלוקת כבר הראה הרבה תסכול. צ'לסי אחרי תוצאות תיקו עם אסטון וילה וטוטנהאם שבאו אחרי 4 ניצחונות רצופים, אחרי התיקו נגד טוטנהאם מוריניו תקף את שיטת המשחק של טוטנהאם שלטענתו באה רק להגן ולשחק על ה- 0-0. דידייה דרוגבה שעליו מריניו הכי הרבה סומך בהתקפה כבש רק שער אחד עד כה אבל ההגנה של צ'לסי נראית מעולה כאשר ספגה רק שער אחד, ללא ספק פתיחה מצויינת גם לשוער פטר צ'ך שגם לו יש חלק בנתון הזה. בשלושת המפגשים האחרונים אצל הבורו ניצחה צ'לסי פעמיים ופעם אחת סיימה בתיקו ומחר הכחולים ירצו מאוד לנצח כדי לא לתת לארסנל לברוח.


    פולהאם- סאות'המפטון

    2 הקבוצות עשו פתיחת עונה לא ממש מוצלחת והן נפגשות בקראבן קוטג' למשחק שאף קבוצה לא יכולה להרשות לעצמה להפסיד. 2 הקבוצות נמצאות ב-6 הקבוצות האחרונות קרובות במרחק אפסי מהקו האדום ושניהם באות אחרי ניצחונות קלים באמצע השבוע בגביע. הבעיות של פולהאם התחילו למעשה בהפסד 3-0 לארסנל כאשר כריס קולמן החליט להגיד על הופעשת השופט "מחורבנת" זה לא מצא חן בעיניי ההתאחדות וגם בתיקו נגד ווסט ברומיץ' כאשר הורחקו לקולמן אנדי קול ופפה בובה דיופ המנג'ר הוולשי לא חסך בביקורות כלפי השופט גם את זה לא אהבו בהתאחדות והם יצאו נגד קולמן שאחר כך התנצל על דבריו. גם אצל הקדושים העיניים לא ממש דופקים כאשר הם עם אותם הנק' וההפרש שערים של נוריץ' ווסט ברומיץ' שנמצאות מתחת לקו האדום. סוטון כבר הספיקה להחליף מנג'ר ושמועות בקשר למנג'ר חדש לא מפסיקות. אנדרס סוונסון ישב על הספסל השבוע נגד נורת'המפטון ולא שותף בגלל פציעה והוא יהיה כשיר לטיול ללונדון, מי שימשיך להיעדר הוא מאט אוקלי שיחזור לפחות עוד שבועיים. מריאן פאהרס כנראה לא ישחק אבל יחזור לאימונים מלאים בימים הקרובים, ג'ייסון דוד גם הוא פצוע ולא ישחק אבל דארן קנטון החלים מהפציעה שלו וצפוי לפתוח. בפולהאם לא ישחקו אנדי קול ודיופ בגלל הרחקות ולי קלארק, ג'רום בוניסל וקרלוס בוצ'אנגרה יעדרו בגלל פציעות. לווינסקי, נייט ואיאן פירס סובלים מפציעות קטנות אבל כנראה ישחקו. בעונה שעברה נפגשו הקבוצות בלופטוס רואד בבוקסינג דאי ופולהאם ניצחה 2-0 מצמד של לואיס סאהה.


    ליברפול- נוריץ'

    ליברפול חוזרים הביתה אחרי ההפסד 2-1 למנצ'סטר יונייטד ותרצה מאוד לחזור ולנצח, נוריץ' מגיעה לאנפילד. רפה בניטז הגיע ורוצה אליפות אבל ליברפול צריכה להוכיח שהיא מספיק טובה, נגד מנצ'סטר היא נכשלה אבל האדומים צריכים להימנע מנפילות נגד הקבוצות הקטנות זה לא פחות חשוב. לליברפול בינתיים 2 ניצחונות, תיקו ו-2 הפסדים עם משחק חסר ועכשיו הם הצטרכו להסתדר בזמן הקרוב בלי סטיבן ג'רארד שנפצע נגד מנצ'סטר- בהחלט מכה קשה לליברפול. חסרונו של ג'רארד אומר שהחל מהשבת נגד הקנריות ועד לחזרתו מרכז המגרש של ליברפול ינוהל ע"י צ'אבי אלונסו ודיטמאר המאן שלמעשה מחליף את ג'רארד. בהתקפה בניטז שולח את סיסה כחלוץ ומעדיף את לואיס גארסיה בהרכב על פניו של מלך השערים של יורו 2004, מילאן בארוש. ליברפול ספגה פעמיים נגד מנצ'סטר מבעיטות נייחות, מה שאומר שמשחק הראש בהגנה של ליברפול לא נמצא במצב אופטימילי ושיש לך שחקן במרכז ההגנה כמו סמי הופייה זה די לא מובן והבלם הפיני יהיה חייב לחזור לעיניינים כמה שיותר מהר. מנגד נוריץ' הפסידה גם היא רק פעמיים אבל עשתה עוד 4 תוצאות תיקו וכאמור עדיין ללא ניצחון. 2 ההפסדים שלה היו לארסנל ולמנצ'סטר יונייטד, והקנריות עשו תיקו 0-0 עם טוטנהאם ואסטון וילה, 2 קבוצות טובות מה שאומר שנוריץ' בהחלט לא קבוצה שיש לזלזל בה. השוער רוברט גרין שלפני פתיחת העונה היה קשור למעבר לקבוצה גדולה בסוף נשאר בקבוצה והוא מציג יכולת גבוהה מאוד מפתיחת העונה, בהתקפה דארן האקרבי נראה לא רע ויחד עם דיוויד בנטלי יש לנוריץ' על מי לסמוך.


    מנצ'סטר סיטי- ארסנל

    מנצ'סטר סיטי היא הקבוצה הבאה שתנסה לעצור את רצף המשחקים ללא הפסד ההיסטורי של התותחנים, 47 משחקים כבר ללא הפסד בפרמייר ליג. הרבה לחץ היה לאחרונה על קווין קיגן בגלל פתיחת העונה הלא טובה של קבוצתו אבל ניצחון 2-1 על קריסטל פאלאס וה- 7-1 על בארנסלי השבוע נותנים לו קצת שקט ומרחב. עד המשחק נגד פאלאס היה לסיטי רק ניצחון אחד וסופו של קיגן היה נראה כבלתי נמנע ודי קרוב אבל 2 הניצחונות האחרונים נותנים לקיגן את ההרגשה ששינוי כנראה הגיע, קיגן ידוע בתור אופטימיסט לכל דבר. מי שמחזיקים העונה את הסיטי הם שון רייט-פיליפס שנראה נהדר וניקולאס אנלקה שכבש את 2 השערים בסלהרסט פארק ונמצא כבר עם 5 שערים העונה. קיגן ידוע כחובב משחק התקפה אבל בהגנה יש לו ממה להיות מרוצה כאשר קבוצתו ספגה רק 6 שערים בשישה מחזורים עד עכשיו. המבחן הגדול עד כה של הסיטי יגיע בשבת כאשר המכונה של ארסן ונגר תגיע לסיטי אוף מנצ'סטר סטאדיום, ארסנל ראתה את המאזן המושלם שלה נגמר בסוף השבוע האחרון אחרי תיקו 2-2 בבית נגד בולטון. ההתקפה של ארסנל נראית פנטסטי בראשם של רייס המצויין, הנרי הגדול מכולם וכמובן כמו תמיד דניס ברגקאמפ- השלושה כבשו ביחד 13 שערים בששת המשחקים הראשונים. בהגנה העיניינים רחוקים מלהיות מושלמים אבל בארסנל רגועים ואומרים שברגע שסול קמפבל יחזור למגרש הדברים ישתנו לטובה. ההיסטוריה של הקבוצות די חד צדדי כאשר בכל עשרת המשחקים האחרונים בין הקבוצות ידה של ארסנל הייתה על העליונה.


    טוטנהאם- מנצ'סטר יונייטד

    טוטנהאם נמצאת במקום החמישי ואחרי התיקו אצל צ'לסי והניצחון הגדול על אולדהאם הביטחון העצמי של השחקנים רק תופס תאוצה. קאנוטה כבש צמד, קין הוסיף אחד ודפו שעלה מהספסל גם כבש במשחק הגביע השבוע וההתקפה של טוטנהאם נראית מוכנה להגנה של מנצ'סטר בשבת. אטובה לא ישחק בגלל פציעה יחד איתו ימשיכו להיעדר שון דיוויס וקאריק. יונייטד מקווה להמשיך בניצחונות אחרי הניצחון על ליברפול ביום שני אחרי פתיחת עונה גרועה מאוד מבחינתה. ריו פרדיננד חזר לעיניינים ברגל ימין ורוי קארול שפתח נגד ליברפול כנראה ימשיך לקבל אשראי בהרכב הפותח. אם סר פרגוסון יחליט לשחק שוב 4-5-1 ג'ון אושה שכבש את השער העצמי ישחק בקישור ואלן סמית' שוב יחכה רק על הספסל. לרוד ואן ניסטלרוי יש היסטוריה טובה נגד טוטנהאם ובטוח שגם הפעם הוא יבוא מאוד רעב אחרי שהחמיץ את פתיחת העונה, וויין רוני שלפני כחודש נראה היה שיוכל לשחק כבר נגד ליברפול עדיין בחוץ ונראה שיעדר לפחות עד המשחק נגד מידלסברו בחודש הבא.

    גמר חתימה טובה וצום קל.
     
  12. THE STRETFORD END Member

    הצטרף ב:
    ‏11/6/04
    הודעות:
    20,005
    לייקים שהתקבלו:
    0
    לקראת המשחק שלנו מחר:

    Fergie has just said that Rooney has been declared "fit" and is "now ready to play"


    HEAD TO HEAD TOTALS
    League: Spurs 35 wins, Man United 65, Draws 34
    Prem: Spurs 3 wins, Man United 18, Draws 3

    HEAD TO HEAD at Tottenham
    League: Spurs 25 wins, Man United 20, Draws 22
    Prem: Spurs 3 wins, Man United 7, Draws 2

     
  13. Nigel Winterburn משתמשים של כבוד היכל התהילה

    הצטרף ב:
    ‏19/3/03
    הודעות:
    15,795
    לייקים שהתקבלו:
    145
    גם לארסנל וגם לצ'לסי יש שני משחקי חוץ קשים ביותר, ויש לי תחושה שאף אחד מהן לא תצא מהם עם 3 נקודות. בורו התחזקה מאוד בקיץ והריברסייד הוא אף פעם לא מקום קל לשחק בו, וגם משחק חוץ אצל מנצ'סטר סיטי (גרועה כלל שההגנה שלהם תהיה) עם שון-רייט פיליפס ואנלקה הרשע הוא לעולם לא חויה נעימה, ונקווה שחזרתו הצפויה של סול תגביל את האופציות ההתקפיות של התכולים.

    טוטנהאם-מנצ'סטר צריך להיות מפגש אדיר, בייחוד לאור העובדה שטוטנהאם מארחת את המשחק וכי הפערים בין הקבוצות הצטמצמו בצורה די דרסטית בקיץ. אבסורדי ככל שזה יהיה אני מייחל בכל ליבי לניצחון של התרנגולים מחר, רצוי עם איזה שער של אחד השחקנים האהובים עלי באי רובי קין.

    בקשר לעולות החדשות - נוריץ' צפויה להקשות את החיים על ליברפול, אבל הסקאוזרס נראים העונה חזקים מתמיד ולמרות ההפסד למנ. יונייטד אני צופה נצחון שלהם. לקריסטל פאלאס, שמסתמנת אט-אט כבשר התותחים של הליגה, אין הרבה מה לחפש מול החוד האימתני של אסטון וילה בוילה פארק.
    אני צופה הפתעה (אם אפשר להחשיב את זה כהפתעה בכלל http://www.asoccer.co.il/forum/html/emoticons/rolleyes.Xxx ) במשחק בין ניוקאסל לווסט ברום - המגפייז נמצאים בשפל, החבורה של מגסון היא מאורגנת וממושמעת, ועם הברק של קאנו בחוד היא יכולה לגנוב איזה שער ולהוציא מסט. ג'יימס פארק תוצאה נאה.

    צום קל לכולם ושיהיה מחזור מהנה!
     
  14. Hotspur משתמשים של כבוד היכל התהילה

    הצטרף ב:
    ‏3/1/04
    הודעות:
    19,692
    לייקים שהתקבלו:
    0
    לא להאמין. מאז היווסד הפרמיירשיפ לפני 12 שנים, תיקו בודד זו התוצאה היחידה שלנו באולד טראפורד שאינה הפסד.

    בכל מקרה, בבית המאזן קצת פחות עגום, וזאת בכל זאת רק סטטיסטיקה.
     
  15. THE STRETFORD END Member

    הצטרף ב:
    ‏11/6/04
    הודעות:
    20,005
    לייקים שהתקבלו:
    0
    התיקו היה 0-0 ב 95,רוזנטל היה בסגל,לא זוכר אם שיחק.