מחזור ראשון בפרמייר ליג: קרב ענקים בסטמפורד ברידג'

הנושא בפורום 'פורום כדורגל אנגלי' פורסם ע"י ArsenalFan, ‏13/8/04.

  1. cavenaghi Member

    הצטרף ב:
    ‏27/7/04
    הודעות:
    275
    לייקים שהתקבלו:
    0
    אתה שם לב מה אתה כותב?
    אני התייחסתי ללואיסאהה.

    ובאמת בוא נסיים את הדיון הזה.
    מבחינתכם, הליגה האנגלית היא הטובה, המהירה והיפה בעולם, מבחינתנתו לא.

    תם הדיון.
     
  2. אלי מתחן Member

    הצטרף ב:
    ‏8/12/03
    הודעות:
    13,335
    לייקים שהתקבלו:
    316
    אני מסכים על ארסנלפאן, ברגקהאמפ עושה רושם שהוא מתחיל לחזור לקראת הימים הגדולים שלו בסוף שנות ה90. בכושר הנוכחי שלו ושל רייס אני כמעט ולא רואה קבוצה באירופה שמסוגלת להתמודד עם ארסנל ובטח לא באנגליה.
    בנוגע לשאר הקבוצות, זאת לדעתי תהיה תחרות קשה על המקום השני:
    צ'לסי חזקה אבל בלי רובן מזכירה קצת יותר מדי את הקבוצה מהעונה שעברה או אפילו פחות טובה ואל תשכחו שיקח לשחקנים זמן להתחבר.
    מנצ'סטר יונייטד חלשה מאוד, ונראה שכל עוד פרדיננד לא חוזר אין מה לדבר אפילו על מקום שלישי.
    מליברפול ציפיתי להכי הרבה העונה, מרפא בניטז אני מחזיק אחד המאמנים הטובים באירופה ואני בטוח שהוא יצליח לקדם את ליברפול דרגה. מלבד השיחרור של אואן ליברפול מראה שהיא בדרך הנכונה.
     
  3. ScottishGunner Member

    הצטרף ב:
    ‏7/3/04
    הודעות:
    355
    לייקים שהתקבלו:
    0
    חח כן סוף סוף!

    ברגקאמפ היה מעולה בשתי המשחקים האחרונים, אבל מפה ועד לסוף שנות ה-90 שלו יש מרחק רב. בסך הכל הוא פשוט משחק את המשחק שלו עם הרבה חשק והתלהבות. זה לא שהוא עושה דברים עוד לא ראינו ממנו, זה בדיוק אותו ברגקאמפ שאתם מכירים אז צריך לשבח אבל לא להיות מופתעים. מרגע רגע אני אוהב יותר את רייס, זה לא הכושר הטוב שלו, זה ההנאה שלו מהמשחק. רואים עליו שהוא כל כך נהנה להיות במועדון, ואותי זה משמח. המשחק שלו מלא חיים, ואם הוא יעבוד על הסיום שלו ולא יכנס למשבר הוא יסיים את העונה עם מס' דו ספרתי של שערים.

    לא יודע מה איתכם, אבל אני מחכה שויירה יחזור כדי לראות שיתוף פעולה בינו לבין פברגאס. אולי נראה את גי'לברטו על הספסל סוף סוף? http://www.asoccer.co.il/forum/html/emoticons/eusa_dance.Xxx
     
  4. Gooner Member

    הצטרף ב:
    ‏19/11/03
    הודעות:
    2,721
    לייקים שהתקבלו:
    0
    קשה לי להאמין,למרות ההופעות המרשימות שלו,אל תשכח שיש את ג'ילברטו,אדו (שהתייצב למשחק מול האיטי לפי האתר הרשמי שלו),ופלמיני ב Pecking Order...וונגר כבר ציין היום שהוא רוצה להגן על הכשרון והפוטנציאל של ססק,אבל לכו תדעו מה יהיה.
     
  5. Hotspur משתמשים של כבוד היכל התהילה

    הצטרף ב:
    ‏3/1/04
    הודעות:
    19,692
    לייקים שהתקבלו:
    0
    כמו עדי, אנסה להחזיר את הדיון לסורו.

    ראיתי היום תקציר מורחב של המשחק בין הספרס לסקאוזרס. רשמים:
    בלטו: רובינסון, אדמן, נייבט, דפו.

    כעיקרון משחק די בינוני בסגל לא של םעדיין, תוצאה טובה סך הכל מול קבוצה טובה שהייתה עדיפה עלינו. אני מקווה שהסגל יושלם ונתצחיל לראות מה שאנחנו באמת רוצים. ג'יימי רדנאפ פתח באגף הימני ולא הרשים. קשה להאשים אותו, זו לא המסגרת שלו. האגפים בכלל היו מאוד חלשים, בהיעדר כוח דומיננטי משמאל וקשר ימני הולם בהיעדרו של דייויס. בקישור האחורי מנדס ודייויס עשו עבודה סבירה, נראה שהם אכן צריכים חיזוק (דייר?).

    בחוד, קאנוטה תפס יום בינוני. איזה כיף שיש את דפו.

    ובהגנה, אייפיל בן ה-17 היה סביר מינוס, קשה להאשים את הילד שזה עבורו משחק בכורה בפרמיירשיפ, ועוד בהרכב הראשון. נייבט נתן משחק טוב ויכול להיות מעולה ליד לדלי.

    רובו נתן משחק מצויין. איזה כיף שסוף סוף יש שוער בשער.
     
  6. Gooner Member

    הצטרף ב:
    ‏19/11/03
    הודעות:
    2,721
    לייקים שהתקבלו:
    0
    שאלה,איפה ראית את התקציר הזה?
     
  7. מאיר ברד Member

    הצטרף ב:
    ‏3/11/02
    הודעות:
    234
    לייקים שהתקבלו:
    0
    "קצת" באיחור, אבל עדיין, הנה הסיכום שלי למחזור הראשוןף(למשחקים שלח יוניטד וארסנל בלבד, כי את השאר אני אראה רק היום לצערי בתקצירים):
    באדיבות ארט ספורט(7 ש"ח בעבור הערוץ שיפצה אותכם לאורך העונה), צפיתי במשחק, כמו זה שלפניו, בו שיחקה ארסנל, זאת למרות, שהיו הבטחות לשדר זאת בכבלים, בערוץ מיוחד(ערוץ 53 כמדומני), מה שלא קרה(אותות המלחמה בינהם?!). המשחק בין צ'לסי למ. יונייטד, היה בינוני מינוס , משחק הדי משעמם.
    באם את מנצ'סטר, נטולת תשעה שחקנים, אני יכול להבין, הרי שאת צ'לסי על שלל כוכביה, אני ממש לא מבין.
    כמדומני שהשער, שנכבש, היה אחד ממצבי הכיבוש הבודדים, שנקרו לצ'לסי, במשחק. לעומתם מנצ'סטר הגיע לכמות מצבי כיבוש רבים יותר, אבל בהיעדר ר.ו.נ , אין רגל מסיימת. סמית, הוא חלוץ ברמה בינונית , אבל בליגה של הגנות בינוניות הוא לבטח משמש כמחליף סביר.
    התוצאה מקפחת את יונייטד, שהיתה ראויה לנקודה.
    האכזבה היא כמובן מצ'לסי, שלטעמי הספסל שלה טוב יותר מהללו שהיו במגרש.

    מישהו חייב לתת הסבר לאוהדי בארסה הכיצד שחקן תוצרת מקומית כמו ססק, נחטף מתחת לאפם של ראשי הקבוצה, בעוד הם מבזבזים מליוני יורו על שחקני רכש, שלא בהכרח שווים יותר ולחשוב שמנצ'סטר, חטפה עוד כשרון נוסף, ממחלקת הנוער של בארסה, שמנבאים לו עתיד גדול(בעמדת הבלם), הרי שזה גורם למחשבות עגומות אודות ראשי המועדון ודרך ניהולו.