מחזור שביעי בליגת העל: בית"ר מביסה את נתניה; מ. ת"א מנצחת בדרבי

הנושא בפורום 'פורום כדורגל ישראלי' פורסם ע"י Nigel de Jong, ‏13/10/17.

  1. oFiRzZz Member

    הצטרף ב:
    ‏30/9/07
    הודעות:
    4,760
    לייקים שהתקבלו:
    1,859
    זה ליצן שלא עמד בלחץ של הקהל, לא שופט כדורגל. הוציא לי את הכיף מהמשחק.
     
    עידן444 ו-henry1 אוהבים את זה.
  2. עידן444 Member

    הצטרף ב:
    ‏26/5/12
    הודעות:
    17,779
    לייקים שהתקבלו:
    6,462
    ואם בכל זאת נדבר על כדורגל ולא על המתלמד ששלחו עם מדים של שופט,
    המגינים בהחלט במשחק חלש. וגם הויבך בהופעה מבאסת לאור מה שראינו עד למשחק הזה.
    מקווה שלא הגזמנו והקדמנו מידי עם התשבוחות. יש לי תחושה שלא.
    כשנתתי דוגמאות של שחקנים טובים מקבוצות אחרות אמרו לי שהחלק הקדמי של בית״ר הוא מהשלושה הכי טובים. אז אם הבאנו בלם שיתמודד טוב מול 10 קבוצות ומידי פעם יהיו לי נפילות מול התקפות חזקות- הצלחנו.
    ממש לא מאוכזב מגול כמו הרביעי נניח. יותר מאכזב שדווקא מבלמים זרים אתה מצפה שכששחקן מגיע מהאגף ונותן רוחב שהם יסתכלו על השחקנים ברחבה ולא על הכדור. בטח מבלם גרמני(שהבנו בהמשך כמה זה לא היום שלו). שלא נדבר על שליחת הרגל לאחור כמו איזו בלרינה בפנדל...

    כולם כאן סותמים את הגולל על המגינים של נתניה. עד שכחלון חוזר(ואני בטוח שאם יקבל קרדיט גם יגיע לנבחרת) וצעירי חוזר- ורצים כמה משחקים- אני לא מרים ידיים.

    בקישור טענתי לפני המשחק שקוגבנייה בהרכב זו עוד אופציה התקפית שיכולה להביך את היריב אך ברור שמשחק ההגנה יחלש.
    לדעתי זה לא מצביע על סגל קצר. זו בחירה של הצוות המקצועי שיכל לבחור אחרת. הם רואים בקוגבנייה שחקן שיכול לשחק 50/50. אני אישית לא אוהב את זה אבל זה לא כזה הזוי.

    דיברו כאן על החלק הקדמי.
    אני לא יודע למה לא סופרים את ברק בדש.
    ברק בדש נראה לי כמו אחלה אופציה. שחקן שמושך תשומת לב, יכול לפנות שטחים, עם הרבה ניסיון, ומשחק ראש מצויין. גם אי השימוש בו זו בחירה של הצוות המקצועי.
    עדן שרם, בכל משחק ששיחק, הגיע למצבי הבקעה טובים. כששחקן מגיע למצבים הוא גם לבסוף יכבוש. אפילו אבידור... גם הוא אופציה טובה.
    מעניין יהיה לראות מה יעשו עם ריביירו. יש לי תחושה שמי שהכי נפגע מחסרונו של אביב אברהם הוא ריביירו כיוון שזה אומר שנתניה עולה עם 5 זרים בהרכב והוא די יוצא מהתמונה. גם הוא שחקן שלדעתי לא אמר את המילה האחרונה. נבנה כאן סגל שלטעמי מעט קצר רק במקום אחד- בקישור המרכזי. טענתי את זה עוד מהקיץ. אני טענתי שהיה נחוץ להשאיר בסגל את נפתלי בלאי ואילון ירושלמי וזה היה משאיר הרבה בשר גם בעמדות האלה. אני אישית מאמין בשחקנים האלה. אבל יכול להיות שבאמת עדיף להם להיות במקומות שהסיכוי שיקבלו דקות גדול יותר.

    מוקדם מאוד להסיק מסקנות. סך הכל מחזור שביעי. חוץ מהפועל חיפה למעלה(לא ברור כמה זה ימשך) ומרעננה ואשדוד למטה(לא ברור כמה זה ימשך) הכל מאוד מאוד צמוד.

    בכל מקרה ההתלהבות מנתניה במחזורים הראשונים היא לא בגלל קצב צבירת הנקודות. הוא הדרך. הוא איך שהקבוצה משחקת. כפי שהאכזבה מבני יהודה, ומכבי חיפה הוא בעיקר מאיך שהן נראות... במכבי חיפה זה גם כמובן קשור לרמת הציפיות הגבוהה.


    Sent from my iPhone using Tapatalk
     
    נערך לאחרונה ב: ‏18/10/17
    גלץ אוהב/ת את זה.
  3. גלץ Member

    הצטרף ב:
    ‏8/7/17
    הודעות:
    5,312
    לייקים שהתקבלו:
    1,074
    מין:
    זכר
    כל מילה בסלע.