מחזור שישי בספרד:: ריאל שוב מתקעת והפעם בלאס-פלמאס, בארסה מביסה את גיחון. עוד ניצחון לולנסיה

הנושא בפורום 'פורום כדורגל ספרדי' פורסם ע"י Raulito, ‏23/9/16.

  1. Raulito Madridista

    הצטרף ב:
    ‏22/11/05
    הודעות:
    39,383
    לייקים שהתקבלו:
    3,500
    מין:
    זכר
    לוקאס שחקן משלים מצוין. הוא היה נהדר באספניול והוא טוב מאוד גם בריאל מדריד. מדבר כאילו אתה לא רואה משחקים, באמת. לא יתבלט גם בגראנדה? נכון, אצילי היה מספסל אותו. הוא מלך הבישולים של ריאל מדריד השנה. תמיד מסוכן מקו ימין למרות שהוא נראה מסורבל. במקום מי חאמס צריך לשחק, במקום בייל? במקום רונאלדו? נו באמת. אפשר להתווכח על מקומו ברוטציה אבל הוא ממש לא שווה מקום כשחקן הרכב. ואם תביא את הטיעון שבנזמה חלש - או.קיי, יש את מוראטה שנראה הכי טוב מבין כל שחקני ההתקפה של ריאל מדריד ואתמול חוץ מלכבוש הוא עשה הכל. חבל שרונאלדו הרס לו ומנע ממנו אפשרות לשני בישולים.
     
  2. סיונרה Member

    הצטרף ב:
    ‏20/2/16
    הודעות:
    13,141
    לייקים שהתקבלו:
    5,896
    מין:
    זכר
    לוקאס הוא כמו האי שיש במרכז הכנרת ומופיע בסוף הקיץ. אין בו שום דבר רע בפני עצמו, אבל כשאתה רואה אותו אז זה אומר שהכנרת במקום נמוך מדי. אם לוקאס הוא השחקן הכי טוב שלנו אז זה אומר שהקבוצה לא מספיק טובה. אין לי טענות אליו.
     
  3. riquelme1 Member

    הצטרף ב:
    ‏20/10/04
    הודעות:
    10,068
    לייקים שהתקבלו:
    338
    הוא לא טכני מספיק, הוא לא גולר בכלל, ואין בו שום דבר מיוחד.

    והוא בן 25, זתומרת שאין לו הרבה מקום להשתפר, הוא עבר בחצינקריירה ורוב קרירה שיחק בליגה השנייה, באספניול היה סביר ונתן 3 שערים וגם לא התבלט יותר מדי.
     
  4. idans10 Carlos El Pibe Valderrama מנהל כללי

    הצטרף ב:
    ‏30/1/09
    הודעות:
    15,572
    לייקים שהתקבלו:
    1,921
    @Raulito שמע, אני מבין מה שאתה אומר, אבל אני לא מסכים שלחאמס אין מקום בהרכב. חאמס חייב להיות בהרכב, לא במקום כריסטיאנו ולא במקום בייל. ביניהם. השיטה של ריאל עם חאמס באמצע, כריס ובייל באגפים ובנזמה מקדימה עבדה יפה בעונה של אנצ'לוטי, שם אוהדי ריאל ראו את חאמס האמיתי. חאמס האמיתי זה לא השחקן שלא מצא עצמו תחת בניטס (כמו רוב הקבוצה). חאמס האמיתי הוא הקשר ההתקפי הטוב ביותר שיש לריאל, עם כל הכבוד למודריץ', איסקו וואסקס. אבל גם חאמסכמו כל שחקן בעולם, צריך את הביטחון מהמאמן שלו. אין לי ספק שהוא יכול לתרום והרבה לקבוצה, זה פשוט נראה שזיזו הוא זה שלא מעוניין בכך וחבל.
     
  5. Raulito Madridista

    הצטרף ב:
    ‏22/11/05
    הודעות:
    39,383
    לייקים שהתקבלו:
    3,500
    מין:
    זכר
    תראה מצד אחד כולם אנושיים וגם כריסטיאנו רונאלדו נראה רע העונה כשהוא חסר ביטחון. מצד שני שחקן ברמה הזו לא יכול להרשות לעצמו להיראות ככה ובעונה שעברה היו חלקים שחאמס לא הצליח לעצור כדור קרוב לרגל וזה היה קצת די פאתטי ומביך. אני חושב שההרכב שאתה מציע הוא הרפתקני מידי, ריאל מדריד חייבת קשר אחורי אמיתי. בחלק מהתקופה שאתה מציין ברצף הנצחונות האדיר של ריאל מדריד - גארת' בייל הפצוע לא שיחק ורונאלדו היה מעין חלוץ כלומר דומה יותר ל-4-4-2 עם איסקו בצד שמאל. המשחקים היותר מרשימים של ריאל מדריד של אנצ'לוטי היו 3:0 באנפילד ובהמשך השבוע גם 3:1 נהדר נגד ברצלונה בברנבאו. לא חושב שחאמס שווה מקום בהרכב, גם עם קאסמירו שכרגע פצוע אנחנו לא מאוזנים מספיק. ברונאלדו לא נוגעים, ולא חשוב מה דעתי על כך(לא מסכים), אבל מבחינתי אם בייל לא ישתפר אז כן - חאמס ראוי לפחות לצ'אנס גם כשחקן הרכב.
     
  6. Ever Banega Member

    הצטרף ב:
    ‏29/9/11
    הודעות:
    2,618
    לייקים שהתקבלו:
    398
    אני חושב שהתכונה הכי בולטת אצל ואסקז היא היציבות. הוא פשוט תמיד טוב זה ממש לא חשוב הטכינקה, הגולריות או מה שלא תרצו הוא תמיד מצדיק את הדקות שלו על המגרש בניגוד לבייל ורונאלדו שכל משחק שני-שלישי הם רוח רפאיים.
     
    נערך לאחרונה ב: ‏26/9/16
  7. Raulito Madridista

    הצטרף ב:
    ‏22/11/05
    הודעות:
    39,383
    לייקים שהתקבלו:
    3,500
    מין:
    זכר
    כמיטב המסורת נציג לכם את נבחרת המחזור של המארקה - והפעם של המחזור השישי:

    http://e00-marca.uecdn.es/assets/multimedia/imagenes/2016/09/27/14749540986735.Xxx

    ברצלונה עשתה את תוצאת המחזור עם 5:0 יפה בגיחון ולה יש שני נציגים - ניימאר שכיכב עם צמד וכן סרחיו רוברטו שבישל פעמיים ופתח את העונה בצורה נהדרת. עוד קבוצה לה יש שני נציגים - ויאריאל שרשמה עוד ניצחון ונדבקה לצמרת עם 3:1 על אוססונה - קאסטלניו הקשר ההתקפי והמגן השמאלי חואנמה קוסטה. זה המחזור הראשון בו לריאל מדריד(2:2 עם לאס-פלמאס) אין אך נציג ברשימה כאשר מאתלטיקו השחקן הבודד הוא לוקאס שנכנס במקום חימנז שנפצע ונראה טוב בהגנה. חאבי ואראס מלאס-פלמאס הוא האיש בין הקורות ואת חוליית ההגנה משלים סאן חוסה. אסקאלנטה מאייבר הוא הקשר האחורי ובקישור ניתן למצוא גם את פיונה סיסטו במשחקו הטוב ביותר בשורות סלטה ויגו מאז הצטרף, את חוסה אנטוניו רייס מאספניול ונאני שכבש שער בכורה במדי ולנסיה. אף שחקן מהמחזור הקודם לא נשאר.

    - במחזור אמש גראנדה רושמת עוד הפסד, הפעם 3:1 נגד אלאבס ועומר אצילי עבר חוויה לא נעימה כשנכנס במחצית השנייה והוחלף לאחר 25 דקות, לא ברור למה פאקו חמס מוצא בו שעיר לעזאזל. גראנדה מדורגת במקום הלפני אחרון עם 2 נק' בלבד כשהיא ספגה כבר 15 שערים. אלאבס מנגד תשיעית עם 9 נק' - בידיוק 50% הצלחה.

    - ברצלונה הגיעה כבר ל-19 שערי זכות בחלוף 6 מחזורים - רקורד של למעלה מ-3 שערים בממוצע למשחק| אתלטיקו ספגה רק פעמיים!
    - הקבוצות היחידות ללא הפסד: ריאל מדריד, אתלטיקו מדריד ו-ויאריאל.
    - הקבוצות היחידות ללא ניצחון: אוססונה וגראנדה
    - היחידות שלא סיימו אף משחק בתיקו: בילבאו(4-0-2) ו-ולנסיה(2-0-4)
    - הפיצ'יצ'ים: אנטואן גריזמן ולואיס סוארס עם 5 כיבושים כ"א.