מחזור שלישי בספרד: הפרמיירה של קומאן, גם סביליה ואתלטיקו כאן

הנושא בפורום 'פורום כדורגל ספרדי' פורסם ע"י Raulito, ‏25/9/20.

  1. סמואל אטו Member

    הצטרף ב:
    ‏27/9/04
    הודעות:
    14,962
    לייקים שהתקבלו:
    4,632
    משחק לא טוב של בארסה.
    בעיקר קומאן שבא עם חילופים מהבית ולא הביא שום ערך מוסף במחצית שהיה ברור שצריך שינויים בצורת המשחק.
    העניין הזה שמסי, קוטיניו, דה יונג, אלבה ופאטי מצטופפים יחד לאותו איזור במגרש זה רע מאוד וסתם יוצר בלאגן. אם מסי שם הוא שוב דורך לקוטיניו על הרגליים.
     
  2. RubberSoul Member

    הצטרף ב:
    ‏5/9/07
    הודעות:
    4,077
    לייקים שהתקבלו:
    650
    כשאתם רואים מה הולך באנגליה, תעריכו יותר את המשחק ההגנתי בליגה הספרדית. זה פופולרי להתלהב מכל דבר שקורה באנגליה ולגמד את מה שקורה בספרד כי ככה התרגלנו במהלך השנים, אבל צריך להיות עקבי ואם לפני 10 שנים אמרו שההגנות באנגליה קשוחות, זה לא יכול להיות דבר רע כשזה בספרד.

    ההתקפות באנגליה התחזקו, אבל ההגנות נחלשו משמעותית, ובספרד זה ההיפך, ההגנות הן אלה שהתחזקו לעומת ההתקפות, ואתם רואים את זה. אי אפשר להתעלם מזה.
     
    יאן קולר אוהב/ת את זה.
  3. Raulito Madridista

    הצטרף ב:
    ‏22/11/05
    הודעות:
    39,397
    לייקים שהתקבלו:
    3,500
    מין:
    זכר
    מצד אחד אתה יכול להגיד שמנצ'סטר סיטי רודפת אחרי הבלם של סביליה (הניסיון עם ניקולאס אוטמנדי שרשם עונה כבירה ב-2014/15 במדי ולנסיה ואז עבר לשם - לא צלח). מצד שני יותר קל להם להחתים אותו מאשר צ'לסי ובן צ'ילוול לדוגמא (מגן שמאלי, אבל הנקודה ברורה). הסגנון בספרד הרבה יותר הגנתי ואיטי לטעמי וכמובן האיכות של שחקני ההתקפה הולכת ודועכת. מספיק להביט על לבאנטה נגד ריאל: השחקנים של לבאנטה מסרו לנו את הכדור או איבדו אותו סתם בפתיחת המחצית השנייה, זה היה יכול להיות 0:4 ואז לא היית אומר שההגנה שם חזקה - אבל בנזמה ו-ויני החמיצו.

    ברצלונה בכל שנה עושה את ה-50 נקודות בית בקאמפ נואו וזה הכוח העיקרי שלה אבל בחוץ היא לא מתפקדת. 7 מ-9 עם לוח משחקים לא פשוט בכלל ואחרי מה שהמועדון חווה בקיץ (מה גם שנקודות התורפה כמו ההגנה - לא תוקנו) - זה בסדר גמור. מסי צריך זמן להתניע. אם דמבלה יעזוב בסיום החלון זה בכלל יהיה טוב עבורם. קוטיניו נראה בסדר, זו בסך הכל תחילת הדרך. אפשר להיות אופטימיים לגביו הרבה יותר מאשר גריזמן.
    סביליה סוף סוף לא מתפרקת בקאמפ נואו, לופטגי ספג חמישייה עם ריאל בקלאסיקו שחרץ את דינו (זה היה מגיע האמת במוקדם או במאוחר) ורביעייה אשתקד על אף משחק לא רע. זה לא הכדורגל ההתקפי המבריק של פעם עם משחק האגפים אבל טוב לראות. היא כן קבוצת צמרת אמיתית בליגה שלנו.
     
  4. Raulito Madridista

    הצטרף ב:
    ‏22/11/05
    הודעות:
    39,397
    לייקים שהתקבלו:
    3,500
    מין:
    זכר
    ריאל מדריד - קאדיס
    (מחזור שישי בליגה הספרדית)

    ריאל מדריד יצאה לפגרת הנבחרות בטעם טוב יחסית עם פסגת הטבלה ושלושה ניצחונות רצופים אך ברור שהכדורגל חייב להשתפר וה-0:2 על לבאנטה היה תמצית כל הבעיות שלנו. כעת, אחרי פגרת נבחרות שלא ממש גבתה קורבנות חדשים, טפו-טפו-טפו (פרט לאודגור שזה לא רציני), בין אם פציעות ובין אם קורונה משתוללת – היא מגיעה למרתון משחקים – שבעה כאלה ב-23 ימים. מחזור הפתיחה בצ'מפיונס כבר כאן וגם הקלאסיקו באוויר, בדיוק בעוד שמונה ימים. טירוף לנו האוהדים וכאב ראש רציני לזידאן שיכול רק לחלום על ריאל מדריד ב' מ-2016-17. מתחילים עם קאדיס, בתקווה להשיג ניצחון בית שמיני ברציפות, מה שלא קרה מאז אותה עונת דאבל קסומה.

    "דיברנו על זה פעמים רבות, אנחנו צריכים לבצע רוטציות כדי לזכות בתארים, רק כך נוכל להשיג דברים", אמר זידאן במסיבת העיתונאים ולא פסל אפילו אפשרות להפתעה בין הקורות, אחרי שטיבו קורטואה (סבל מאי נוחות במדי בלגיה, חזר למדריד ומוכן ומזומן) זכה בתואר השחקן המצטיין של האוהדים בחודש ספטמבר. הגיע הזמן שחוץ ממנו יהיו עוד מועמדים. ויני, שלא זומן לסגל נבחרת ברזיל ועבד בפרך בוולדבבאס (וגם בביתו, כרגיל), צפוי להמשיך בצד שמאל בתקווה שיבקיע משחק שלישי ברציפות. אסנסיו בימין, בנזמה ששבר את הבצורת – בחוד, וגארת' בייל, כלומר סליחה, אדן הזאר – פצוע כמובן וגם לקלאסיקו הוא לא יגיע. הפעם זידאן אפילו לא נשאל עליו במסיבת העיתואים וזה אומר הכל.

    רוטציות אמרנו, מה בתכנון? קאסמירו הוא שחקן שאין לו מחליף, הוא שיחק במדי הנבחרת וסבל מטיסות ארוכות, אז הוא אמנם ישחק אך נראה שפדה יסופסל וכך גם מודריץ'. בהגנה אל תתפלאו אם הקפטן ראמוס (פתח בהרכב פעמיים במדי ספרד וזכה לפירורים נגד פורטוגל) ינוח אף הוא. מיליטאו חזר לקו הבריאות ואנחנו נהמר על לוקאס מגן ונאצ'ו הלוחם במרכז ההגנה, נגד אחיו אלכס בדרבי מרגש. בספרד נכתב לא מעט על אסנסיו השבוע, שהוא הבין שזו עונה קריטית בקריירה שלו ומעריך את מקומו בקבוצה עוד יותר לאחר הפציעה האיומה שעבר. זידאן אמר שהוא מתגעגע לברנבאו ואנחנו גם - ומתגעגעים גם לכדורגל טוב יותר. בעונה שעברה לצורך העניין ריאל כבשה עשרה שערים בארבעת מחזורי הפתיחה, כולל משחק קשה בפיחואן.

    כרגיל, זידאן נשאל הרבה על המסביב, יותר מאשר המשחק עצמו שלא ממש מעניין (על אמבפה – "ישנן שמועות רבות סביב ריאל", על הולאנד – "הוא שחקן טוב, מה אגיד לך", אפילו השם מסי השתרברב פנימה וכמובן הציטוט של בורחה מאיורל לפניו זידאן רצה אותו ושיוביץ' יעזוב). על המשחק אמר: "קאדיס קבוצה ממושמעת מאוד, אז מה אם היא רק עלתה ליגה, היא תקשה עלינו מאוד. עלינו להיות מוכנים. אנחנו רוצים את הנקודות. עברו 12 ימים, הרבה שחקנים היו בנבחרות, הם חזרו בריאים וזה טוב, אנחנו מוכנים למרתון המשחקים. כשהשחקנים שלי בנבחרת אני מעדיף שהם ישחקו". לסיום, ככה כדי שלא תכעסו על הכדורגל המרגיז של הקבוצה תחת זידאן, נספר לכם מה אמר כשנשאל האם הוא מרגיש מוערך: "בהחלט, כי אני בריאל מדריד, המקום הטוב ביותר עבורי, עם תחושת אחריות אדירה. אני יודע שזה לא יימשך כל החיים ואני נותן מאתיים אחוז ונהנה, הכי חשוב לעשות את המקסימום. ברור לי שבמועדון הזה בוחנים אותי משחק אחר משחק".

    https://e00-marca.uecdn.es/assets/multimedia/imagenes/2020/10/16/16028472269590.Xxx

    ריאל מדריד – הרכב משוער: טיבו קורטואה| לוקאס ואסקס, נאצ'ו (סרחיו ראמוס), רפאל ואראן, פרלאן מנדי| קאסמירו, טוני קרוס, פדה ואלוורדה| ויניסיוס ג'וניור, מרקו אסנסיו וקארים בנזמה.

    קאדיס, הקבוצה המרגשת מראמון דה קראנסה חוזרת לליגה הבכירה אחרי 15 שנה (ירדה מהמקום ה-19 עם 36 נקודות, כשמשחק הפתיחה המרגש שלה היה נגד ריאל מדריד הגדולה). סיימה אשתקד במקום השני בטבלה (הוליכה את הטבלה ברוב העונה אך הפסידה בכל שלושת המשחקים האחרונים) והעפילה אוטומטית ללא כאבי ראש מיותרים. המאמן אלברו סרברה שעומד כבר ארבע וחצי שנים על הקווים, מחכה לציון דרך ענק בדמות משחקו ה-200 על הקווים. לא אימן מעולם בליגה הבכירה.

    פתיחת עונה הנוכחית לא רעה בכלל עם 7 נקודות מ-15, דווקא במשחקי הבית הייתה אכזבה – נקודה אחת בלבד מתוך תשע – פתחה עם הפסד 2:0 נגד אוססונה, בהמשך רשמה הפסד סופר-אכזרי לסביליה 3:1 (לוח התוצאות הראה 1:1 עד לתוספת הזמן), ובמחזור האחרון סיימה ב-1:1 נגד גרנאדה כשהשוער ג'רמין לדסמה רושם הצגה בין הקורות ואיבן אלחו קבע חלוקת נקודות. היא אגרה שש נקודות בחוץ – אחרי ניצחונות על הואסקה, עולה חדשה אף היא, ו-0:1 יוקרתי בסאן ממס. על המשחק האחרון נכתב בספרד: "זה היה משחק בקצב מצוין הרבה ממה שציפינו, לאף קבוצה לא הגיע להפסיד".

    סרברה נמצא במצב רוח מצוין לקראת המשחק נגד ריאל והמסר שלו היה: "לא נלך לבקש חולצות מהשחקנים במחצית". הוא לא בורח מזה שמשחק ללא קהל מצמצם קצת את האיכויות: "זה משהו שאנחנו יכולים לנצל, אבל אסור לחשוב שעכשיו יהיה קל יותר. הייתי מעדיף לשחק בבמה גדולה כמו הברנבאו. בכל מקרה מכבדים אותנו כקבוצה וזה חשוב. יש שחקנים שחיכו זמן רב למשחקים האלה וזה השיא עבורם. אנחנו ניתן הכל בידיעה שהמשחק תלוי בעיקר בריאל מדריד. יש לנו את היכולת לנצח. נחפש את הרגע שלנו, את היכולת האישית והקבוצתית".

    אלכס פרננדס, הקשר הספרדי שאף הגיע לנבחרת הצעירה עד גיל 20 איי שם - הוא מהשחקנים המובילים, כשכבש אשתקד 11 שערים בסגונדה - יותר מכל אחד אחר. מי שיוסיף ניסיון בליגה הבכירה הוא אלברו נגרדו, זוכרים אותו? החלוץ )שגדל בקסטיליה (כבר בן 35) וחורר רשתות באלמריה, סביליה ו-ולנסיה (ואף הגיע למנצ'סטר סיטי) חזר ל-לה ליגה אחרי שכבר הרגשנו שהוא בפנסיה בקבוצת אל נאסר. הספיק לכבוש שער בארבעה משחקים. נגדנו הוא מצא את הרשת ארבע פעמים בשמונת המשחקים הראשונים ולאחר מכן בשבעה הבאים לא הצליח.. החלוץ חוזר לאחר השעייה וההערכה היא שיפתח בהרכב, אם כי המאמן לא החליט עדיין האם ישחק במערך של חלוץ אחד או שניים. אנטוני לוזאנו מהונדורס שצעיר ומהיר ממנו נמצא גם כן בתמונת ה-11. בכל מקרה הוא (המאמן) מבסוט מכך שגרם לקבוצות כמו סביליה ובילבאו לקשיים רבים.. האח אלכס שיפגוש את נאצ'ו כבר אמר שהוא מתרגש, שהם עדיין לא דיברו על כך, שנאצ'ו הוא מודל לחיקוי עבורו ושחקן לא מספיק מוערך. המגן השמאלי אלפונסו אספינו הוא היחיד בקבוצה שרשם חמישה משחקים מלאים עד עתה. אחריו חואן קאלה הבלם עם 405 דקות.

    קאדיס – הרכב משוער: ג'רמיאס לדמסה| איסה קרקלן, מרקוס מאורו, חואן קאלה, אלפונסו אספינו| חוסה מארי, ג'נאס ג'ונסון, סאלבי סאנצ'ס, אלכס פרננדס, חורחה פומבו| אלברו נגרדו

    היסטוריה ומפגשי עבר::
    כשמדברים על ריאל מדריד וקאדיס עולה לנו בראש דווקא הראמון דה קראנסה. די סטפאנו ובוטראגיניו, הקינטה דל בויטרה יצאה לדרך ב-1983-84 וגם המופע של רוביניו. אלא שהפעם נתייחס למשחקי הבית שלנו נגד היריבה. המשחק האחרון היה לפני 15 שנה בפתיחת הסיבוב השני. העולה החדשה הובילה אחרי מחצית מאופסת אלא שרוברטו קרלוס (בפצצה) ובקהאם (בסיבוב) כבשו גולאסוס בבעיטות חופשיות ורוביניו קינח בשער ענק בהקפצה. ריאל ניצחה בכל תשעת משחקי הבית הראשונים שלה נגד קאדיס כשהפעם הראשונה הייתה סמוך לשנות ה-80, בעונת 1977-78 – זה נגמר 0:2.

    המאזן בברנבאו נהדר – 11 ניצחונות ותיקו בודד (יחס שערים 9:36, 1:1 מאכזב בעונת 1991-92. לאחריו ריאל הגיבה עם 1:3. ניצחון השיא ארע באוקטובר 1983 – 2:6 נפלא. חואניטו כבש צמד וגם שחקן בשם פינדה (עלה מהספסל), שרבים מכם וודאי לא מכירים. גם סנטיאנה וברנרדו כבשו במשחק בו קאדיס עוד הובילה עד לדקה ה-62. אחרי 1:3 ו-1:2 די צנועים הגיעו שלוש רביעיות ברציפות – פעמיים 0:4 – ב-1987-88 ו-1988-89 ו-1:4 לאחר מכן. בשתי הרביעיות הראשונות היו ארבעה כובשים שונים ובמשחק השלישי פיצ'יצ'י הוגו סאנצ'ס כבש צמד. גם ברנד שוסטר הבקיע.

    עברו הלאה, המאזן הכולל ב-24 משחקי הליגה: 18:3 לריאל מדריד בניצחונות ועוד שלוש תוצאות תיקו, יחס שערים 17:55. נערכו, אגב, עוד תשעה משחקים במסגרת גביע המלך, ריאל ניצחה בשישה וסיימה שלוש פעמים בתיקו, על הנייר. כי כמו שאתם זוכרים, ב-2015-16 דניס צ'רישב שותף על אף שסחב השעייה במדי ויאריאל וה-1:3 של ריאל בוטל – היריבה ניצחה 0:3 טכנית ועלתה לשלב הבא..
     
  5. Raulito Madridista

    הצטרף ב:
    ‏22/11/05
    הודעות:
    39,397
    לייקים שהתקבלו:
    3,500
    מין:
    זכר
    המכשף מברזיל | השם רוביניו הוא היום מושא ללעג, על כך שמי שנחשב ליורש של פלה והתשובה של ריאל מדריד לרונאלדיניו - לא הצליח לעמוד בציפיות, גם לא במנצ’סטר סיטי או מילאן. הוא הואשם באונס וברח לברזיל כדי להציל את הקריירה במדי סנטוס. בכל מקרה, ברמה המקצועית אסור לשכוח שבאותה נקודת זמן הוא היה חידוש מרענן להתקפה המבוגרת והאיטית של ריאל מדריד. מעניין אם רודריגו ו-ויניסיוס יהיו כמוהו. הייתה לו מהירות, היה לו דריבל, חוכמת המשחק בסדר. רק המספרים היו קצת בינוניים.

    את הופעת הבכורה שלו ערך במחזור הפתיחה במגרש המרגש בקאדיס וקשה לשכוח אותה. רונאלדו כבש אמנם צמד, סניידר ניצח את אתלטיקו מדריד בדרבי ועוד ועוד, אבל זו הייתה אחת מהופעות הבכורה הטובות של שחקן בלבן איי פעם. הוא עלה מהספסל ב-1:1 בדקה ה-65 אחרי שני אימונים וחצי בקבוצה, משהו כזה (במקום גראבסן). כל נגיעה בכדור הייתה זהב. הוא היה הכתובת הראשונה של זידאן, של בקהאם, של רונאלדו, כאילו שיחק כאן שנים. התחיל בפדלאדה, המשיך בסומבררו מעל ראשו של שחקן היריבה, רקד על המגרש והחייה את משחק ההתקפה של ריאל. בדקה ה-85 הוא עצר את הכדור על החזה, נכנס לאמצע, רונאלדו המשיך בבישול קליל לראול וריאל ניצחה 1:2. שלישיית ה-R. בהמשך הוא גם כמעט כבש שער בכורה. הנה השואו של רוביניו.

    https://images.realmadrid.co.il/images/posts/0_1602916992176.Xxx

    כותרות העיתונים לקראת קאדיס:

    שער המארקה: המרתון מתחיל. זידאן יבצע רוטציות לקראת המשחק נגד קאדיס בשבוע הקלאסיקו, כאשר גם שחטאר דונייצק באמצע כמובן בפתיחת הצ’מפיונס| באתר עצמו הזכירו את מפגשי העבר של הקינטה דל בויטרה נגד קאדיס, אמיליו בוטראגיניו במוקד שנות ה-80 העליזות, בקיצור. פיגור 2:0 במחצית, די סטפאנו שולף מהספסל את החלוץ הצעיר והשאר היסטוריה. והיה גם 1:6 ענק בגביע עם שער בלתי נשכח של בוטראגיניו כשכבר שחקן על מטר וגם את השוער.

    שער ה-AS: כללי יותר ומדבר על שבת גדולה בליגה הספרדית לפני הצ’מפיונס, הכותרת היא ‘לתכנן’| בפריויו למשחק נכתב שזה יהיה המשחק ה-15 של זידאן כמאמן לאחר פגרת הנבחרות ואשתקד, עד אוקטובר הוא מצא פיתרון ולא הפסיד מעולם, ואז הגיעה המפלה נגד מאיורקה. לאחר מכן ריאל יצאה לדרך חדשה עם 21 משחקים ללא הפסד. ההערכה היא שקורטואה יפתח בין הקורות אך מדברים גם על בנו של סנטיאגו קניזארס שזומן. לוקאס-נאצ’ו-ראמוס-מרסלו זו ההגנה לפי ההרכב המשוער ומדברים על מגמה התקפית עם איסקו יחד עם אסנסיו, ויניסיוס ובנזמה| כתבה אחרת מדברת על פיאסקו צ’רישב בגביע, שיתופו הלא חוקי כביכול האיץ את פיטוריו של המאמן שעזב 33 ימים לאחר מכן.

    קודם כל כפי שראיתם קאדיס מושכת ישר לקינטה דל בויטרה ולאמיליו בוטראגיניו, אפשר לומר ‘השאר היסטוריה’ אבל אני כאוהד צעיר מזה נזכר אוטומטית בשואו של רוביניו. היה מתאים לי רוביניו אחד למשחק הערב, זה טוב ממה שיש לנו.
    את ההרכבים של זידאן קשה עד בלתי אפשרי לחזות אבל ברור שיהיו רוטציות, מתחילים במרתון, הייתי נותן לראמוס לנוח ולא לואראן ולא הייתי מתעצבן אם שניהם ינוחו, זה יהיה הצ’אנס של מיליטאו.
    קאדיס משחקת התקפי יותר מהקבוצות הרגילות באמצע הטבלה-תחתית, ב-1:1 נגד סביליה היא שלחה את כולם קדימה וכן הלאה, אולי זה ישחק לטובתנו איכשהו. משחק התקפי שוטף יותר ושער מהיר זו כנראה בקשה מוגזמת, אז אני מקווה לראות את אסנסיו ובנזמה מאיימים על השער יותר ממה שהיה עד עכשיו ואם המגמה התקפית (לפי ה-AS, איסקו בהרכב וגם מרסלו) - זה נשמע סביר. חייבים לנצח וצריך להיזהר מאוד מהאקס נגרדו. ימים מטורפים לנו כאוהדים וכאב ראש לזיזו. האללה מדריד
     
  6. Raulito Madridista

    הצטרף ב:
    ‏22/11/05
    הודעות:
    39,397
    לייקים שהתקבלו:
    3,500
    מין:
    זכר
    * הרצף של סביליה נעצר אחרי 18 משחקים, גרנאדה משיגה 0:1 מאוחר משער של ינדר הררה בדקה ה-82. גרנאדה עם 10 מ-15, לא פשוט נגדה, רק בלתי אפשרי להסביר איך היא ספגה שישייה מאתלטיקו.
    * ואותה אתלטיקו עם 0:2 סימאונה קלאסי "פארטידו אה-פארטידו" בבלאידוס נגד סלטה ויגו שלא ממש שיחקה טוב אף היא. שער של לואיס סוארס במהלך ההתקפי היפה היחיד במשחק (דקה שישית) עד לתוספת הזמן כשיאניק קראסקו הבקיע מול שער חשופה לאחר פצצה אדירה של ז'ואאו פליקס. בכורה לטוריירה בקבוצה. בלי ששמנו לב סלטה עם הפסד שלישי ברציפות.
    * שימו לב, פורסמו ההרכבים לקראת ריאל מדריד - קאדיס: אל תצפו לראות כדורגל טוב יותר בלבן מאשר היריבה מעבר לכביש. לוקאס ואסקס פתח בכנף ימין לצד קארים בנזמה ו-ויניסיוס. קאסמירו וגם פדה ואלוורדה על הספסל, איסקו כקשר שלישי באמצע. סרחיו ראמוס ורפאל ואראן, כנראה, לא ינוחו אף פעם. אולי יהיה לנו את צד ימין הנוראי איי פעם (אין לנו כוכבים גדולים, זה נכון, אבל אסנסיו צריך את הדקות האלה).
    * הערב יסתיים עם משחק טוב גם כן, הפעם אין בינוניות: חטאפה תארח את ברצלונה שניצחה אותה בכל שלושת משחקי החוץ האחרונים. בארבעת משחקיה של חטאפה העונה נכבשו שבעה שערים...
     
  7. Jefecito Member

    הצטרף ב:
    ‏4/6/16
    הודעות:
    2,862
    לייקים שהתקבלו:
    841
    מין:
    זכר
    מילטאו אי פעם שיחק? אם לא היום אז מתי אפשר שראמוס ו-וארן ינוחו?
     
  8. Raulito Madridista

    הצטרף ב:
    ‏22/11/05
    הודעות:
    39,397
    לייקים שהתקבלו:
    3,500
    מין:
    זכר
    הוא פתח את העונה פצוע, אבל הוא כבר החלים לחלוטין וזו הזדמנות מצוינת עבורו במשחק בית נגד יריבה נחותה משמעותית ולא חשוב כמה אנחנו נראים רע. הוא יכול להתמודד עם אלברו נגרדו או האח של נאצ'ו (אלכס פרננדס שהיה מעולה אשתקד). הרי בצ'מפיונס במחזור הפתיחה זה לא יקרה וגם בקלאסיקו לא. מבחינתי שני הבלמים הבכירים שלנו צריכים לנוח אבל מספיק שאחד מהם. בשנה שעברה מיליטאו שיחק בסדר גמור, היה סביר נגד מנצ'סטר סיטי באיתיחאד בזמן שדווקא ואראן היה גרוע וטעה. יש לו מהירות ופיזיות וזה הזמן שלו לקחת אחריות.

    גם מודריץ' מן הסתם צריך לנוח, הוא בן 35, כל הגווארדיה הוותיקה שלנו נשחקת וזה לא משנה אם קארים לא משחק בנבחרת צרפת. זה משדר אפילו חוסר ביטוח לקבוצה שאי אפשר לנצח בלעדיהם. הוורוד שלנו מזעזע!
     
  9. Jefecito Member

    הצטרף ב:
    ‏4/6/16
    הודעות:
    2,862
    לייקים שהתקבלו:
    841
    מין:
    זכר
    אז אתה מסכים איתי אני מבין.
     
  10. Raulito Madridista

    הצטרף ב:
    ‏22/11/05
    הודעות:
    39,397
    לייקים שהתקבלו:
    3,500
    מין:
    זכר
    https://totalfootball.co.il/uploads/default/original/2X/1/105fc003dabcfa6befeb743f2f7d45e4650b24ad.Xxx

    אתם בפנסיה? יצא לי החשק לראות אותנו משחקים, זה לא קרה אף פעם (אמנם גדלתי על הגלאקטיקוס ונהניתי מכריסטיאנו אבל היה גם חרא של שמינית גמר כמה שנים ברצף), וזה הדבר הכי גרוע שאוהד יכול להגיד. משחק כזה אתה מצפה להשיג איזה 0:1 דרדלה ויאללה Next קלאסי, גם בהרכב חוטבי העצים הזה, ואפילו את זה אנחנו לא מסוגלים. ועצוב לא פחות שאני מסכם בדקה ה-80, הרי לקחנו כל כך הרבה תארים בדקות האחרונות אבל אין אמונה.

    יש גם גבול כמה אפשר לשחק חרא, אחרי רבע שעה התוצאה יכלה להיות 3:0. הפסד בתזמון הכי גרוע, לפני מרתון המשחקים, כשליגת האלופות נפתחת, כשהקלאסיקו מעבר לפינה.
    שקופים, איטיים, שבעים, משעממים. זידאן נפל בפח וחבל שהוא לא מרגיש את הברנבאו והמטפחות הלבנות. אם ראמוס ייעדר בקלאסיקו זה חד וחלק עליו, לא הייתה שום סיבה שהוא ישחק היום. גם כל ארבעת החילופים במחצית לא הועילו בכלום. אסנסיו מבוהל ולא קרוב לתת גול.
    אנחנו באמת מעוררי רחמים. חבל שהוורוד לא היה הדבר הכי גרוע בקבוצה היום. וגם אין אור בקצה המנהרה. אנחנו לא קיבלנו את אדן הזאר של צ’לסי אלא שחקן שיכול להיפצע בבית, שמפחד מהצל של עצמו.
     
  11. Jefecito Member

    הצטרף ב:
    ‏4/6/16
    הודעות:
    2,862
    לייקים שהתקבלו:
    841
    מין:
    זכר
    פדרי ודמבלה ב11 של קומאן. חייבים לנצל את המעידה של ריאל
     
  12. YYY El sabio de Hortaleza היכל התהילה

    הצטרף ב:
    ‏13/5/04
    הודעות:
    11,545
    לייקים שהתקבלו:
    1,237
    מחזור אחרי פגרת נבחרות זו תמיד מלכודת שקבוצות קטנות טומנות לגדולות. אותנו הציל יאן אובלק. חוץ מזה ז'ואו פליקס לקח על עצמו את מלאכת ביזבוז הזמן בדקות הסיום ועוד עשה מזה שער.
     
  13. zivmay Member

    הצטרף ב:
    ‏26/1/06
    הודעות:
    7,647
    לייקים שהתקבלו:
    2,488
    דמבלה וגריזמן פשוט טיפשים מדי לצורת המשחק של בארסה. סיכוי גבוה שהם יפרחו במקום אחר, אבל בבארסה זה לא זה.
     
  14. optimus Member

    הצטרף ב:
    ‏30/8/11
    הודעות:
    920
    לייקים שהתקבלו:
    121
    דמבלה כרגיל מאבד כדורים ללא הכרה. מעניין יהיה לראות את האיבודי כדור ביחס לנגיעות, לא נראה שיש מישהו שמתקרב לנתונים האלו.
     
  15. Butragueño מנהלים

    הצטרף ב:
    ‏18/12/05
    הודעות:
    14,251
    לייקים שהתקבלו:
    6,224
    "דריכה על הרגל זה חלק מהמשחק".
    איציק זוהר מוכיח לנו שהוא משאיר את האהדה שלו לברצלונה בבית ומפרשן בצורה אובייקטיבית.