מחזור שני בליגת העל: מכבי ת"א וחיפה ממשיכות לנצח

הנושא בפורום 'פורום כדורגל ישראלי' פורסם ע"י לירן, ‏28/8/09.

  1. Raulito Madridista

    הצטרף ב:
    ‏22/11/05
    הודעות:
    39,409
    לייקים שהתקבלו:
    3,500
    מין:
    זכר
    אומנם מדובר בשתיים מהקבוצות היותר חלשות בליגה, וסביר להניח שנגד קבוצה נודניקית כמו מכבי פ"ת, זה היה הולך יותר קשה, אבל אין ספק שזה מרשים שמכבי חיפה לא צריכה יותר משתיים-שלוש התקפות כדי להבקיע. בשנה שעברה זה לא היה ככה. חיפה גם היום הייתה מאוד בינונית, אבל היא לא נבהלה מהפיגור(הנגיחה הייתה יפה מאוד, אבל כמובן שהיה גם מזל כשהכדור פגע בדוידוביץ ונכנס) והצליחה לחזור עם שלוש נקודות, והשערים היו לא רעים בכלל. השער הראשון היה ממהלך קבוצתי יפה. מסיללה בישל גם את השער השלישי, והוא עשה זאת באומנות. אין ספק שהוא השתפר בשנה שעברה. תוסיפו לזה גם את הצעירים שהתקדמו ואת ארבייטמן שלא מספיק להבקיע, ותקבלו קבוצה הרבה יותר טובה מאשתקד. ארבייטמן כבר שער שני נהדר, שער שמראה על איכות, אבל לא ברור לי למה סמדג'ה אפילו לא ניסה להדוף. ממתי מפסיקים לשחק לפני שהשופט שורק?;

    גם מכבי ת"א עם שש נקודות עד עכשיו והיא ממשיכה להיות במקום הראשון, אלא אם כן יקרה משהו בלתי-צפוי. מכבי הציגה יכולת נהדרת ושלטה ללא עוררין במגרש. בינתיים, בשני המחזורים עד עתה, מכבי מצליחה לרשום אחוזי הצלחה גבוהים יותר בניצול המצבים, היא כן כובשת יחסית בדקות הטובות שלה. יבוריאן ממשיך לכבוש נגד האקסיות, ישראלביץ משתפר ואפילו שיבחון התעורר נגד הקבוצה שגידלה אותו. זה חשוב שמכבי הצליחה לתת את השני לפני שריקת המחצית. בינתיים זה נראה טוב עבור הקבוצה של נמני.

    ואיזה מבאס שאנחנו נשחק רק ביום ראשון ונוכל למצוא את עצמינו במקרה הרע בפער של חמש נקודות משתי המוליכות, כבר בשלב כה מוקדם של העונה. זה בטח מחלחל גם לשחקנים, למרות שהם יכחישו.
     
    נערך לאחרונה ב: ‏30/8/09
  2. Nigel de Jong משתמשים של כבוד היכל התהילה

    הצטרף ב:
    ‏7/3/08
    הודעות:
    16,631
    לייקים שהתקבלו:
    9,790
    זה לא כל-כך קשה להיות מגן טוב יותר מדדי בן-דיין אבל מסיללה באמת נראה הרבה יותר טוב מהעונה שעברה, מה לעשות אין בליגת העל סילונים כמוהו וברגע שהוא למד להכניס כדור מדוייק לרחבה אז כמובן שהוא הפך למגן הרבה יותר טוב.
     
  3. henry1 Member

    הצטרף ב:
    ‏9/7/08
    הודעות:
    1,449
    לייקים שהתקבלו:
    420
    מישהו יודע אם יש שירים ושערים או משהו בסגנון? ואם כן, באיזה תחנה?
     
  4. Igi Member

    הצטרף ב:
    ‏25/5/05
    הודעות:
    9,708
    לייקים שהתקבלו:
    58
    יש שירים, אין שערים. בקיצור, לא שווה את בזבוז הזמן של להעביר לתחנה שלהם...לא משדרים מהמשחק, פשוט מדברים עם אנשים לא מעניינים ומתעדכנים ב-ONE בשערים. וזה מושמע ברשת ב'
     
    נערך לאחרונה ב: ‏30/8/09
  5. henry1 Member

    הצטרף ב:
    ‏9/7/08
    הודעות:
    1,449
    לייקים שהתקבלו:
    420
    אוקיי. תודה.
     
  6. de Middenweg משתמשים של כבוד היכל התהילה

    הצטרף ב:
    ‏5/7/08
    הודעות:
    26,801
    לייקים שהתקבלו:
    5,899
    לא ראיתי שנייה של המשחק בכפר סבא, אבל ברור שאחרי השמחה באמצע השבוע למכבי חיפה היה משחק רע. הליגה העונה ברובו כל כך חלשה שלדעתי מכבי חיפה, שתי התל אביביות הבכירות, ואולי בית"ר (אני עדיין מחכה לראות מה יקרה עם ברוכיאן ויצחקי) ובני יהודה יכולות לפתוח פער משאר הליגה.

    טוב לי שאלישע לוי מדבר על רוטציה כי ברור שעד החורף מכבי חיפה וגם הפועל ת"א צפויות לקבל בעיות בליגה. נצטרך לראות אם שתי הקבוצות יכולות להתמודד בכבוד בשתי החזיתות. בעוד שני מחזורים נראה קרב ישיר בין אדום לירוק...
     
  7. Yellow Hell - מכבי נתניה Member

    הצטרף ב:
    ‏20/11/06
    הודעות:
    163
    לייקים שהתקבלו:
    0
    מכבי נתניה נמצאת בפיגור 1-0 מול זו שכולם הגדירו כיורדת הבטוחה - הפועל עכו. אם התוצאה תישאר כך (או תגדל) עד לסיום נתניה תמצא את עצמה מוקדם מהצפוי במקום האחרון.
    בדיעבד, התברר שלקבל את העולות בפתיחה זה לא כ"כ חכם כי בשבילן כל משחק כרגע הוא משחק גביע. ההתלהבות מליגת העל עושה את שלה. יהיה קשה לצעירים של נתניה להשאיר את הקבוצה בליגה. יאמר ישלם ביוקר על כל השחרורים, ואיזה מסכנים האוהדים..
     
  8. עומר משתמשים של כבוד היכל התהילה

    הצטרף ב:
    ‏3/8/02
    הודעות:
    23,019
    לייקים שהתקבלו:
    1,947
    טוב אז ככה חזרתי מהאורווה והנה רשמיי:

    קודם כל מקרא שחקנים:

    יבוריאן = גדליה
    שיבחון = יוהאן
    טומאסיץ' = קלאון
    מאיוקה = מאיורקה
    כחלון = עידן יניב

    אז ככה קודם כל כמות קהל גדולה מאוד, באמת הרבה זמן לא ראיתי את הקהל של מכבי, הגעתי תוך 10 דקות בביתי וראיתי תורים ארוכים, אוהדי מכבי ממש עטו על הקופות, אני חושב שמכבי הביאו למשחק הזה קרוב ל-3000 אוהדים, ממש פיצצו את שני היציעים, אין לי ספק שנגד בני יהודה יהיה למעלה מ-10 אלף אוהדים ואני מקווה שנמשיך את המומנטום עד לדרבי זה חשוב כי הפועל קבוצה הרבה יותר טובה ממכבי אבל אם נגיע עם ביטחון זה יצמצם את הפערים.

    בנוגע לקבוצה, אין ספק הוכח היום שוב, שיוהאן (בגלל משחקו המדהים שמזכיר את קרויף) חייב לעוף מההרכב, עזבו את הגול שהוא שם, הוא פשוט אנטי כדורגל, פעם ראשונה שאני רואה שחקן שלא משחק ושם גול, באמת להסתדר עם 10 שחקניםן מול הפועל פ"ת בכזאת קלות.

    גיז'ה שוב הוכיח שהוא דינאמו, פשוט מצוין, בימין, בשמאל, למעלה, למטה, סלאלום נהדר שלו במחצית הראשונה הסתיים עם שער מצוין של גדליה, באמת שגדליה עד עתה מפתיע אותי לטובה, אבל נראה אותו מול בני יהודה, קבוצה יותר טובה ב-3 רמות מהפועל "דני" פ"ת.

    תמיר עידן יניב כחלון היה מצוין, הסלאלום שלו היה אחד הנדירים, באמת שאם זה היה נכנס זה היה שער העונה.

    קלאון וז'אן היו בסדר אבל רואים שמכבי חייבת בלם. בנוגע לקומאץ' הוא היה פושר, אני עדיין חושב שמדובר בשחקן מאוד בינוני, אני מקווה שאני אתבדה והוא יהיה יותר טוב מדולי ג'ונסון (למרות שזה לא קשה...) אבל עדיין. בנוסף מאיורקה מכניס המון אנרגיות אבל הוא חייב ללמוד לתת טאץ' לכדור ולא להעיף אותו כשהוא מרים או מוסר.

    שטראובר ממשיך עם הפוזות וליצנות שלו, הוא היחיד שזה לא נמאס לו...

    במחצית הראשונה התוצאה המשקפת היתה 4:0, במחצית השניה מכבי הורידה מהקצב ופשוט רצתה לגמור את המשחק כנראה שהיא הבינה מהר מאוד שמולה עומדת קבוצה שלא מסוגלת לנצח את גלנטורן וכנראה שהם לא רצו לסכן את עצמם יותר מדי, לא נורא שלא נגמר יותר מ-0:2 אבל אני מקווה שדווקא אחרי הפגרה נראה מכבי יותר טובה דווקא מול בני יהודה.

    בנוגע לחיפה מן הסתם שלא ראיתי את המשחק כי הייתי באורווה, אבל אני לא מבין למה ציפיתם? זה היה ברור שחיפה תנצח וכששמעתי שרעננה מובילה אמרתי לחבר שלי שזה יגמר ב-3 או 4. עם כל הכבוד לא עכו ולא רעננה, בטח בשלב הזה של העונה, הם לא יקחו מחיפה נקודות, זה היה ברור שבדרך כזאת או אחרת חיפה תיקח את הנקודות וחוץ מזה יש קבוצות הרבה יותר טובות שיתפסו את חיפה בימים הרבה יותר גרועים ויקחו מהם נקודות, תנו לי להסיר דאגה מליבכם הם לא יסיימו עם 30 נצחונות.
     
  9. Nigel de Jong משתמשים של כבוד היכל התהילה

    הצטרף ב:
    ‏7/3/08
    הודעות:
    16,631
    לייקים שהתקבלו:
    9,790
    הם עדיין יורדת בטוחה, נתניה פשוט קבוצה חלשה שלא תסיים מעל המקום ה-10.
     
  10. עומר משתמשים של כבוד היכל התהילה

    הצטרף ב:
    ‏3/8/02
    הודעות:
    23,019
    לייקים שהתקבלו:
    1,947
    http://i.one.co.il/Images/Packages/8941/557_372/_MG_9320.Xxx

    איפה רואים פה 3,500 צופים? קהל של הצלחות כבר אמרנו?. (באירופה כמובן, בליגה הם אוהדי כורסא)

    ועוד דבר, שמחנו במחזור הראשון שהיו 20 שערים...

    שלוש משחקים כרגע במקביל, שער 1, כבר מחזור שני התחלנו להתבנקר? אני מקווה שבזמן שאני כותב שורות אלו קבוצות יתחילו לשחק ולהבקיע אחרת הקהל לא יחזור.

    אני מקווה שנתניה, הפועל חיפה וב"ש/רמת גן באמת שלא איכפת לי מי, יבקיעו.
     
    נערך לאחרונה ב: ‏30/8/09
  11. oFiRzZz Member

    הצטרף ב:
    ‏30/9/07
    הודעות:
    4,760
    לייקים שהתקבלו:
    1,859
    עומר ביקשת וקיבלת , חן עזרא הכשרון האדיר שצומח בנתניה כובש אחרי בישול של שלו מנשה , וזה אחרי שהוא נכנס דקה 32 (למה לא פתח ?! ) , זה התיאור מהאתר הרשמי :

    דקה65: שלו מוסר לחן עזרא שבועט מצויין מהרחבה לפינה הרחוקה ומשווה את התוצאה, 1:1

    מקווה לראות המשכיות מכשרון הזה .
     
  12. COYS Member

    הצטרף ב:
    ‏31/5/09
    הודעות:
    690
    לייקים שהתקבלו:
    0
    כל משחק אני אגיד שהוא שחקן גדול,גם מול סליימה גם מול הפועל חיפה,אחד הכשרונות הגדולים שיצמחו בכדורגל הישראלי בזמן האחרון.
    יאללה אסור להסתפק בתיקו וחייבים ניצחון!
     
  13. עומר משתמשים של כבוד היכל התהילה

    הצטרף ב:
    ‏3/8/02
    הודעות:
    23,019
    לייקים שהתקבלו:
    1,947
    חן עזרא באמת כישרון, התלהבתי ממנו כשראיתי לפני כמה שנים שעשו עליו כתבה בערוץ הספורט הוא נראה לי שם גול בנוער ובישל איזה שלוש או שניים באותו משחק, ישר אמרתי שהוא יהיה שחקן טוב, אני מקווה שהוא ימשיך ככה ושעזריה יראה מה הוא תורם.

    שאלה חשובה שמעניינת אותי: מה מתכוונים אוהדי נתניה לעשות עם החולצות המזוויעות האלה, יוחזר הצהוב שחור לאלתר!

    אני מקווה שנתניה תשכיל להפוך את התוצאה, כי עם כל הכבוד עכו ורעננה לא מתאימות לליגה והן יהיו יורדות בטוחות, אין לי ספק שאם היתה קבוצה קצת יותר טובה ומאומנת מול חיפה בשבוע שעבר והשבוע הירוקים יוצאים גג עם 2 נקודות מ-2 המשחקים אבל זה בסדר לא ציפיתי שהם יאבדו נקודות, אלה לא המשחקים שהם יפלו.

    עדיין 0:0 בקריה יש האומרים שיש 5,000 איש בקריה שזה מאוד מכובד, 1:1 בוינטר, יאללה שתהיה הכרעה לאיזשהו צד.

    אגב ראיתי בוואן אולי 15 אוהדים של נתניה בתמונות, חבל ועצוב. אבל אני מאמין שזה גם בגלל המרחק וגם המחירים שהם ממש לא 20 שקלים ובטח בגלל שהקבוצה לא אטרקטיבית.
     
    נערך לאחרונה ב: ‏30/8/09
  14. COYS Member

    הצטרף ב:
    ‏31/5/09
    הודעות:
    690
    לייקים שהתקבלו:
    0
    תאמין לי זה הדבר האחרון שמדאיג אותנו כרגע,יותר דחוף חיזוק הגנתי.
    מצדי שנהיה קבוצה טובה שנראית כמו עובדי מע"צ אבל העיקר שנהיה טובים.

    "אגב ראיתי בוואן אולי 15 אוהדים של נתניה בתמונות, חבל ועצוב. אבל אני מאמין שזה גם בגלל המרחק וגם המחירים שהם ממש לא 20 שקלים ובטח בגלל שהקבוצה לא אטרקטיבית. "
    יש שם יותר אוהדים,רק בהסעות יצאו יותר מ40 אוהדים,אז ככה שהתמונה לא צולמה בתחילת המשחק/לא סיקרה את כל היציע.
     
    נערך לאחרונה ב: ‏30/8/09
  15. עומר משתמשים של כבוד היכל התהילה

    הצטרף ב:
    ‏3/8/02
    הודעות:
    23,019
    לייקים שהתקבלו:
    1,947
    שוב שיוויון בוינטר, 2:2 נראה שהמחצית השניה ממש ההיפך מהראשונה לפחות בכל הקשור למצבים ושערים לפי מה שמתואר.

    חבל שהפועל חיפה עם הקהל הגדול שלה מפסידה לאשדוד...