מחזור שני בליגת העל: מכבי ת"א וחיפה ממשיכות לנצח

הנושא בפורום 'פורום כדורגל ישראלי' פורסם ע"י לירן, ‏28/8/09.

  1. עומר משתמשים של כבוד היכל התהילה

    הצטרף ב:
    ‏3/8/02
    הודעות:
    23,019
    לייקים שהתקבלו:
    1,947
    אז ככה:

    הפועל רעננה - מכבי חיפה (0:0) 3:1

    הפועל פ"ת - מכבי ת"א (2:0) 2:0

    הפועל ר"ג - הפועל ב"ש (0:0) 2:2

    הפועל חיפה - מ.ס. אשדוד (0:0) 1:0

    הפועל עכו - מכבי נתניה (0:1) 1:1

    סה"כ 13 שערים, מקווה שב-3 המשחקים שנותרו יהיו לפחות שבעה.
     
  2. Maccabi Diamond משתמשים של כבוד היכל התהילה

    הצטרף ב:
    ‏19/2/06
    הודעות:
    14,242
    לייקים שהתקבלו:
    2,433
    מין:
    זכר
    רק נתי עזריה יודע מה הוא חשב לעצמו כשעלה עם הרכב כל כך לא קשור לכדורגל. המחצית הראשונה והמחצית השנייה נראו כאילו מדובר במשחק אחר עם שחקנים אחרים. אין לי ספק שנתי עזריה יעלה למשחק הבא הבדיוק עם אותו מערך שסיים את המשחק הזה.

    השער שפסגנו היה כל כך מטומטם. קשר שלהם, 5 שחקנים שלנו עומדים אשכרה על קו השער והאחרים סוגרים קרוב לשוער בשיא הבהלה. זה היה שקוף שהם יבקיעו ולמרות כל החוצה הבצורה שהשחקנים שלנו ניסו כביכול לעשות, גבע ברקאי הצליח להסתנן בין כולם ולהבקיע.

    אחרי השער, נתי עזריה עשה פעולה שלא אהבתי בכלל. הוא הוציא את ריף מסיקה והכניס את חן עזרא. כמובן שאין לי טענה לשחקן שנכנס, אבל למה להוציא את ריף מסיקה, שדווקא היה בסדר, ולא את רביד גזל שלא הצליח לעשות פעולה אחת טובה בכל המשחק? היה מקום להוציא את אוקוצ'ה (איך מעלים שחקן כזה למגרש? חושך מצרים זאת מחמאה בשביל הצורה שבה הוא משחק) הרבה לפני כן.

    ואז הגיע חן עזרא...
     
  3. henry1 Member

    הצטרף ב:
    ‏9/7/08
    הודעות:
    1,449
    לייקים שהתקבלו:
    420
    אני לא מבין את ההרכב של עזריה היום. למה, לעזאזל, לפתוח עם 3 קשרים אחורים נגד עכו?? ובין השלושה קשרים אחורים משחק טגה - שחקן בינוני בצורה בלתי רגילה, לא מועיל, מאט את המשחק, לא היה ולא יהיה שחקן. חן עזרא שיחק טוב מאוד במשחק הפתיחה, היה פעיל ודינמי, אז למה לתת לטגה האנמי לפתוח במקומו? אני מאוד מקווה שעזרא יחזור להרכב לקראת המשחק הבא.

    טעות נוספת - הצבת אוקצ'ה בהרכב. שוב חזרנו לזמנים שאוקצ'ה היה פותח בהרכב לא משנה מה? השחקן לא התאמן עם נתניה בשבועיים האחרונים, החלוץ השני בקבוצה אחמד סבע כבש בשבוע שעבר והיה לא רע בכלל, אז למה להוציא אותו מההרכב להציב את אוקוצ'ה החלש? כדי לרצות את יאמר?

    משחק כזה אנחנו צריכים לנצח. אין לי ספק בכלל שנתניה קבוצה הרבה יותר טובה מעכו, אנחנו רק צריכים ביטחון. הנחמה כמובן שלא הפסדנו, מה שהיה מכניס את המערכת לזעזוע קטן. בכל מקום מתוקן הפסד לא היה עושה הרבה, אבל בשכונה של נתניה, לצערי, זה כן.
     
    נערך לאחרונה ב: ‏30/8/09
  4. Ariel Member

    הצטרף ב:
    ‏31/7/02
    הודעות:
    2,399
    לייקים שהתקבלו:
    91
    אין הוקוס פוקוס- אנשים לא משתנים בין לילה.

    הרפש בהפועל ר"ג עובר גבולות. מילא "לשכוח" להודיע להתאחדות על דקת דומיה לזכר צ'סוואה, ניחא (אם כי עדיין חמור). אך התנהגותו של הנוול והגזלן קוריס שנתן הוראה מפורשת לא למכור כרטיסי נוער/חייל לאוהדי ב"ש, ובכך נכנסו ילדים קטנים בכרטיסי מבוגר בשווי 80 ש"ח.
    אותו נוכל קשקשן ומלוכלך שבוכה אחר כך בטלויזיה שהוא מוציא אוכל מהפה של הילדים שלו כדי להחזיק את הקבוצה, הפושע הזה ראוי ליריקה גדולה על פרצופו הצבוע. זה קו אדום שאסור בשום פנים ואופן שיחצה בכל מקום ובכל מגרש ולכל אוהדי קבוצה. הקהל בכדורגל הוא דבר מקודש שבלעדיו אין לענף זכות קיים. על צדיק אחד בנתניה (שאפו גדול!) יש שלושה נוכלים מנגד.

    ושום מילה על כמויות הקהל המביישות. קופמן צדק- לר"ג אין מקום בליגת העל.
     
  5. קטלוני Member

    הצטרף ב:
    ‏15/12/08
    הודעות:
    1,422
    לייקים שהתקבלו:
    0
    אני לא מאמין ששכבנו על קו השער של אשדוד ולא כבשנו.לא להאמין.עם חלוץ נורמלי היינו מנצחים 2-0 פשוט,אבל כשלא משחקים על חלוץ אמיתי מפסידים משחק שהיה שלנו.
    מי זה השוער הזה של אשדוד?עצר היום לפחות 5 בעיטות לגול בטוח.
     
  6. henry1 Member

    הצטרף ב:
    ‏9/7/08
    הודעות:
    1,449
    לייקים שהתקבלו:
    420
    אכן צדיק יאמר היה במשחק האחרון, אבל אנחנו לא שוכחים שבמשך מרבית העונה שעברה נמכרו כרטיסי מבוגר ב-90 ש"ח!! (כולל משחק גביע נגד טמרה..) בעוד שכרטיסי הנוער נעלמו באופן מפתיע, מה שהיה משאיר ילדים לקנות מבוגר או לא להיכנס למשחק.

    אגב, ממש שמעת הוראה מפורשת של קוריס לא למכור כרטיסי נוער לאוהדי ב"ש? (לא שאין לזה תקדים. שיימן והלוזנים היה עושים זאת לנו כמעט בכל פעם).
     
    נערך לאחרונה ב: ‏30/8/09
  7. Maccabi Diamond משתמשים של כבוד היכל התהילה

    הצטרף ב:
    ‏19/2/06
    הודעות:
    14,242
    לייקים שהתקבלו:
    2,433
    מין:
    זכר
    זה פשוט עצוב שהוא עוטה על גופו מדים של קבוצת כדורגל בליגת העל. כדורים חלשים שנמסרים אליו הוא עוצר בנגיעה והכדור עף 3-4 מטרים ממנו. כדורים חזקים הוא עוצר בנגיעה והכדור טס לפעמים 10 מטרים ממנו. הוא נמוך ולא מצליח לקחת אף כדור בגובה. הוא גם לא מהיר ואין לו כח פריצה, בטח שלא אחד על אחד. חבל שמבין 4 המאמנים האחרונים שהיו לנו, רק לאחד היה ביצים להגיד לדניאל יאמר שהוא לא מוכן שהזוועה הזאת תשחק בקבוצה שלנו.

    רוב הפורום כאן מכיר אותי ויודע שאני לא מגזים ותמיד אומר דברים עם טעם. אני גם אף פעם לא אוהב להשמיץ שחקני כדורגל מקצוענים - אבל ראבאק, כשאני רואה את השחקן הזה, אני אוכל את הלב על זה שלא הלכתי לשחק בקבוצת כדורגל. אם הוא עולה על מגרש כדורגל, כל אדם בריא עם כושר סביר יכול ובכיף. חבל על כל שנייה שהוא משחק במקומו של שחקן ישראלי כזה או אחר.
     
    נערך לאחרונה ב: ‏30/8/09
  8. AVISEY Member

    הצטרף ב:
    ‏29/8/07
    הודעות:
    676
    לייקים שהתקבלו:
    0
    הקהל מפוזר ברחבי כל היציעים, אתה לא ראיתה תמשחק נכון ?

    קהל הצלחות ? אתה יודע לפחות לנו יש הצלחות בשנים האחרונות (שנים אחרונות ? 20 שנה) והקהל לא יכול להרשות לעצמו להוציא כסף על משחק נגד רעננה שמנגד הוא יכול לחסוך כמה משחקים משעממים כאלה וללכת למינכן טורינו או לר"ג , מה ציפיתה שנביא 40 אלף ? עזוב אותנו בשקט ותתעסק בקבוצה המשעממת שלך .
     
  9. עומר משתמשים של כבוד היכל התהילה

    הצטרף ב:
    ‏3/8/02
    הודעות:
    23,019
    לייקים שהתקבלו:
    1,947
    כן כן תירוצים תירוצים...קהל מסכן שלא יכול להוציא כסף לרעננה אבל כן למינכן ויובנטוס...כנראה שכחת דרך איפה הגעת לליגת האלופות, תן לי להזכיר לך, דרך הליגה.

    לפחות אתה לא מכחיש את זה שמדובר בקהל של הצלחות.

    איזה פרוס על כל היציע? יש יציע ימני שהוא לא פתוח בכלל ורואים לפי התמונה.

    קבוצה משעממת, אני לפחות גאה בקהל שלי, הולך אחרי הקבוצה שלו באש ובמים, וגם כשהקבוצה היא קבוצת פח וזבל...בדיוק ההיפך מהקהל שלך, אני רק חושב על מה היה קורה אם חיפה היתה לפנ שנתיים בעונת הישרדות כמו מכבי...אולי 2000 איש מדי משחק.
     
    נערך לאחרונה ב: ‏30/8/09
  10. Ariel Member

    הצטרף ב:
    ‏31/7/02
    הודעות:
    2,399
    לייקים שהתקבלו:
    91
    אף אחד לא שוכח את ההחלטה האיומה של יאמר. אני מקווה שההחלטה להוזיל את המחירים היא חלק ממסקנה אישית שהפיק, ולא עוד צעד שלו בדרך החוצה.

    בעניין הערב:
    המוכרים בקופות אמרו שיש כרטיסי נוער/חייל רק לאוהדי ר"ג.

    ביציע שהוקצה לב"ש היה הרבה מקום, לא ייתכן לעולם שאזלו כרטיסי הנוער/חייל. מה גם שדובר על כ-45 דקות לפני שריקת הפתיחה.

    אני לא מופתע, זה מנהג קבוע שדוגלים בו אנשי ר"ג בכל ביקור של ב"ש.
     
    נערך לאחרונה ב: ‏30/8/09
  11. Number 8 Member

    הצטרף ב:
    ‏19/2/07
    הודעות:
    9,977
    לייקים שהתקבלו:
    1
    את רוב הדברים בנוגע למשחק של מכבי אמרתי כבר במחצית. מחצית ראשונה מצויינת של מכבי עם משחק תוסס ומהיר, במזל התוצאה לא הייתה כבר במחצית 0:4, הפועל פתח תקווה הייתה אנטי כדורגל אבל עדיין הצלחנו להבקיע שני שערים. מחצית שנייה הייתה שונה, מכבי הורידה את הרגל מהגז והמשחק הפך לדי שקול, 2-3 הזדמנויות למכבי ו2-3 להפועל פ"ת אבל בסופו של דבר התוצאה נשארה ומכבי מנצחת בפעם השנייה ברציפות.

    אילייה יבוריאן עם שער שלישי בשני משחקים בליגה, הוא פתח את העונה מצויינת, רק שימשיך ככה. בנוגע ליוסי שבחון, אל תתנו לבישול ולשער לבלבל אתכם, היום שוב היה לו משחק די חלש ואיבד המון כדורים, מקומו בספסל. ג'יזרמו כרגיל עם עוד משחק נהדר... אנחנו נראים טוב ועם שחקני הרכש החדשים, נראה עוד יותר טובים אחרי הפגרה. שני משחקים, שני נצחונות, הלאה.
     
  12. AVISEY Member

    הצטרף ב:
    ‏29/8/07
    הודעות:
    676
    לייקים שהתקבלו:
    0
    סלח לי אבל אני מבין שהבנת הנקרא זה צד חלש אצלך , יש מלא אוהדים שלא יכולים להרשות לעצמם להוציא כסף על משחקים כמו נגד רעננה ויש מלא משחקים כאלה , ואחרי זה ללכת למשחק של ליגת האלופות , ואני בטוח שאתה יודע כמה כרטיסים לליגת האלופות עולים ,כן זה קיים מה לעשות ? אתה צריך להבין שהכסף שלנו לא גדל על העצים זה דבר שהאמא אומרת לבן שלה בגיל 3 לא ? אני לא משלם רק על הכרטיס אלה גם על ההגעה למשחק לא?

    "בחיפה מסרו כי מנוי מבוגר ל-3 משחקי הבית יעלה 600 ש"ח ליציע המערבי בר"ג ו-425 ש"ח למזרחי. מחיר מנוי לנוער ולחיילים ינוע בין 175 ל-300 ש"ח. " תוסיף אוכל , דלק/אוטובוס/מונית/רכבת.

    אתה גאה בקהל שלך ? בזמנים הקשים הקהל פשוט חנק את הקבוצה בשני ידיו על מה אתה מדבר? אתם הגורם העיקר לנפילת האימפריה שקוראים לה מכבי ת"א , אתם אלו ששולטים במועדון על ידי איום על ההנהלה , אתם ההנהלה בעצמה , באים לעודד ? אתם באים להפריע בזמנים הקשים ואני עד לזה , אתם הקהל של אבי נימני ותמיד תהיו הנמושות שלו, מה לעשות קהל של שחקן לא של קבוצה איפה נשמע דבר כזה .. חולצות שחורות מזכיר לך משהו ?
     
  13. עומר משתמשים של כבוד היכל התהילה

    הצטרף ב:
    ‏3/8/02
    הודעות:
    23,019
    לייקים שהתקבלו:
    1,947
    סליחה, אל תתרץ לי את ליגת האלופות, גם לפני כן ב-5 שנים האחרונות הבאתם כמויות מבזות למגרשים, אל תנסה לתרץ...

    נכון אנחנו הגורם שהפיל את מכבי, לנו קוראים לוני הרציקוביץ'...אנחנו עשינו את הכל...לוני הרס את מכבי הרס לשנים, אתם פשוט לא מבינים ולא יודעים מה זה ומה הוא עשה לקבוצה, למחלקות הנוער והילדים שלה, לקרקעות שהיו שייכות למועדון, אתה לא יכול להבין כי יש לך את הבוס מספר 1 במדינה, יעקב שחר.

    אגב אתה לא חושב ש-630 שקל למנוי זה יקר? 450 למזרחי? סתם שתדע למרות שבתקופה של מכבי היה נתק בין הקהל לקבוצה והיו בעיות, מכבי מכרו למזרחי ב-220 שקל ולמערבי אם אני לא טועה עלה 350.
     
  14. הפועל_23 Member

    הצטרף ב:
    ‏25/6/07
    הודעות:
    1,125
    לייקים שהתקבלו:
    0
    וואו, משחק מעולה בוינטר.
    גם המחצית הראשונה שהייתה מאופסת הייתה מצויינת ועם הרבה מצבים, והמחצית השנייה עם ארבעה גולים ועוד המון החמצות של 2 הקבוצות.

    דאטורו המצטיין במשחק, כבש גול ועשה מה שהוא רוצה נגד ההגנה החלשה של ב"ש, כולל לחץ וחטיפות כדור אין ספור פעמים, נראה קליל מאי פעם.
    קובי מוסא גם עוד משחק מצוין שלו באגף ימין, תענוג. גם גולן חרמון וסוארז טובים מאוד.
    איילי חזר מהפציעה ונכנס לאיזה 10 דקות והראה שיש למה לצפות ממנו.
    תמיר בן עמי נראה כנקודה די חלשה בהפועל ר"ג, גם צ'קאנה איכזב היום.

    בב"ש..קאלה עצר כמה הזדמנויות בטוחות של ר"ג אבל מנגד הוא היה גרוע בכדורי גובה שהוגבהו לרחבה שלו ולראייה 2 גולים שלנו בנגיחות מהגבהות.
    דוד רביבו היה גרוע מאוד מחצית ראשונה, השתפר קצת בשנייה והצליח לבשל גול, נראה ממש חלוד.
    קדוסי הזה תמיד עושה לנו צרות, הוא חייב לפתוח בהרכב של ב"ש.
    (קטע משעשע שגיא עזורי רצה להוציא את אסולין ולהכניס את קדוסי, אבל אז שמע את אוהדי ב"ש שורקים בוז ומהר שינה את החלטתו והוציא את הרוש, מביך קצת http://www.asoccer.co.il/html/emoticons/bduh.Xxx )
     
    נערך לאחרונה ב: ‏30/8/09
  15. Ariel Member

    הצטרף ב:
    ‏31/7/02
    הודעות:
    2,399
    לייקים שהתקבלו:
    91
    מסכים במאה אחוז.

    מאחל לכל קבוצה בליגה את רוח הלחימה וההקרבה שהפגינו היום שחקני ר"ג. ראוי לשבח.

    דאטורו שחקן מצויין עם קריאת משחק נבונה וחכמה, ראשון לכל כדור גם כששלושה בלמים מקיפים אותו- יוצא מגדר הרגיל.