מחזור תשיעי בפרמיירשיפ :: צ'לסי דורסת גם את בולטון

הנושא בפורום 'פורום כדורגל אנגלי' פורסם ע"י Hotspur, ‏14/10/05.

  1. eastlands Member

    הצטרף ב:
    ‏8/6/04
    הודעות:
    6,333
    לייקים שהתקבלו:
    0
    המשחק אתמול הוא הפירסומת הכי טובה לפרמייר 23-7 במצבי כיבוש ,כל 3 דקות מצב לגול , 2 הקבוצות משחקות התקפי , כן ירבו משחקים וקבוצות שישחקו כל כך פתוח והתקפי , אני מקוה שמאמנים ישנו קצת את התפיסה שלהם אחרי אתמול ואז באמת שהליגה תהיה כמו הליגה האנגלית של פעם ,הליגה ההתקפית שכל כך אהבתי פעם , ואז לא אכפת לי שצ'לסי יקחו אליפות מחר, המאמנים יבינו שאם אן התקפה אז אן קהל -בורו , בולטון , וילה , בירמינהאם ,בלקבורן ,ניוקאסל קבוצות מרכז טבלה שחיבות לשחק בשביל הקהל , תלמדו מפארדיו ופירס וכולם יהנו , ובמיוחד סם המכוער - "המאמן הכי טוב באנגליה " שטען בשבת שמוריניו העתיק מימנו את השיטה -אפס
     
  2. Hotspur משתמשים של כבוד היכל התהילה

    הצטרף ב:
    ‏3/1/04
    הודעות:
    19,692
    לייקים שהתקבלו:
    0
    אלרדייס באמת יצא אפס מוחלט. הגיע הזמן שמישהו יוריד אותו מהאקליפטוס שהוא טיפס עליו - זה שהקבוצה שלו בנויה מכל מיני פרי אייג'נטס, פליטים או קשישים ומנצחת במשחקים דוחים שבנויים על חצי הרחקות (משחק גובה עלק) לא נתן לו את הזכות לפתוח את הפה, בעיקר לא על מאמן שקוטף תארים בהליכה. לא נראה לי שמוריניו עם האצבע על הדופק לגבי כל גלישה של קווין נולאן לכדור.
    מה שאהבתי במחזור הזה שגם בדרבי של וילה, שהובקע בו שער בודד היו יחסית הרבה הזדמנויות (יחסית היא המילה הדומיננטית פה, אבל בכל זאת).
    זה אמנם לא משחק שאני אקח לקבר, וראו שוילה מאוד היססה לצאת קדימה אחרי היתרון, אבל זו הייתה פעם ראשונה העונה שראיתי את סטיב ברוס עובר לטקטיקה התקפית העונה, הוא הכניס את פורסל ההיטמן במקום פנדיאני המאכזב ואת יארוסיק במקום דמיאן ג'ונסון האפרורי, וכשדייויד דאן עלה לשחק (משחק ראשון שלו מזה 10 חודשים) ברמינגהאם סוף סוף הראתה שהיא יודעת ללחוץ על הגז כשצריך. כשיש לך את אמיל הסקי ומיקאל פורסל אין שום סיבה להתגונן, ג'וליאן גריי שחקן מצויין שעדיין צריך להבשיל וכמוהו ג'רמיין פנאנט. אם ברוס רק ייתן למרכז השדה שלו קצת חופש הקבוצה שלו תשחק נפלא כמו ששיחקה לפני שנתיים.
    ניוקאסל, בורו, פומפיי אברטון וכמובן בולטון - קבוצות שחייבות לצאת מהשבלונה המסתגרת שלהם ולהתחיל לשחק. לכולן יש פוטנציאל התקפי וחוד מצויין (חוץ מבולטון, כמובן), אז להתחיל להניע כדור ולהראות קצת כדורגל.
     
  3. barakrom Member

    הצטרף ב:
    ‏7/10/04
    הודעות:
    3,476
    לייקים שהתקבלו:
    0
    אני דווקא חושב שיש שיפור מבחינת הרצון להתקיף בשני המחזורים האחרונים. המשחק בין וויגאן לניוקאסל למשל היה ממש מעניין