מחזור 1 בליגת האלופות: קלוז' מנצחת ברומא

הנושא בפורום 'פורום כדורגל עולמי' פורסם ע"י Claret&Blue, ‏16/9/08.

  1. Raulito Madridista

    הצטרף ב:
    ‏22/11/05
    הודעות:
    39,409
    לייקים שהתקבלו:
    3,500
    מין:
    זכר
    היום יתקיימו המשחקים היותר מעניינים של ליגת האלופות, משחקים שעל הנייר אמורים להיות צמודים ומרתקים יותר. אתמול רוב התוצאות היו ברורות פחות או יותר. לא בטוח שכמות השערים מאתמול תחזורנה, אבל אני בטוח שהרמה תיהיה לא פחות טובה, וגם היום תיהיה לנו איזושהי הפתעה.

    המוזיקה של ליגת האלופות עושה לך משהו, זה רגע קסום. כמה כיף שהיא חוזרת. בכל עונה יש לך את התקווה בהתחלה שהקבוצה תחזור להיות המובילה באירופה, מתבוננים על התמונה של הוולה של זידאן בחיוך גדול, אבל בשנים האחרונות זה נגמר רע מאוד עבורינו. השנה, למרות שהקבוצה לדעתי נחותה מזו של שנה שעברה, אני מצפה להתקדמות, עוד תקלה ברבע הגמר לא תתקבל בחשבון, ממש לא.
    על הנייר המשחק אמור להיות פשוט מאוד, משהו כמו 4-0 קליל, אך לדעתי לא נראה תוצאה כזאת, ריאל מדריד אוהבת מתח. אני צופה משחק זהה להתמודדות נגד אולימפיאקוס בשנה שעברה. משחק ההגנה יהיה יותר טוב מאשר נגד נומנסיה, כי קנבארו מוכיח כל פעם שהוא כמעט כל ההגנה שלנו, וגם ראמוס כמובן מוסיף, אבל בכל זאת אני בטוח שבוריסוב כן תמצא את הרשת נגדינו. אני חושב שההחלטה של שוסטר לפתוח עם גאגו מאוד מעניינת. נגד יריבה כזו אפשר לשחק בלי קשר אחורי אמיתי, גאגו בהחלט אמור להספיק, וגם בחלק ההתקפי הוא אמור לתרום יותר. אהבתי גם את השיבוץ של ראול בהרכב, זה הטורניר שלו, אני בטוח שהיום הוא מבקיע. מה שכן, שוסטר יכל 'להתפרע' ולשחק ללא ואן דר וארט למשל, לא צריך שלושה במרכז השדה. חשוב לי שגוטי ימשיך את היכולת הטובה שלו מהמשחק נגד נומנסיה. בכל אופן, איש המפתח הוא כמובן אריאן רובן.

    המשחק השני בבית מאוד צמוד. יובנטוס פייבוריטית ברורה על הנייר, אבל בחלק האחורי היא תסחר מספר שחקנים ואני בהחלט חושב שזניט יכולה להפריע לה מאוד, עם המתפרצות הקטלניות והמהירות שלה. הקבוצה כבר הוכיחה בשנה שעברה למה היא מסוגלת וגם העונה זכתה בסופר-קאפ האירופי על חשבון יונייטד. זה שזניט מפשלת בליגה שלה לא מצביע על שום דבר, ליגה ואירופה אלו דברים שונים לחלוטין, מה גם שזניט מגיעה בכל זאת כאנדרוג. אני לא כל-כך עוקב אחרי הליגה הרוסית, ממש לא, אבל לפי מה שכן הבנתי, ארשבין קצת נחלש מאז היורו ומי שמספק את הסחורה הוא בעיקר הרכש החדש דני, שאותה יהיה מאוד מעניין, כאשר גם פוגרבניאק עושה את שלו. בקשר ליובנטוס, אני מאמין שנראה את טרזגה ודל-פיירו כחלוצים. יהיה בהחלט מעניין לראות את יובנטוס משנה פאזה, הפעם מסתמכים שם בעיקר על התקפה, בניגוד לשנים הקודמות אז יובה הייתה קבוצה שבעיקר מתעסקת בלבטל את היריב.

    המשחק בין יונייטד לויאריאל מאוד מעניין. אני חושב שהאנגלים ייתגברו על ההפסד לליברפול. למרות העונה היפה של ויאריאל בשנה שעברה ועיבוי הסגל שנעשה בקיץ, עדיין ההבדלים בין הקבוצות מאוד גדולים. שתי הקבוצות במצב לא אידיאלי מבחינת הסגלים, אבל ויאריאל כמובן בעמדה פחות טובה - ניהאט ורוסי פצועים וחוד של ג'יזרמו פראנקו שהוא שחקן בינוני+ליורנטה שעדיין לא מתואם מספיק עם שער הקבוצה, הוא לא כל-כך מאיים. אני לא אתפלא אם פלגריני ייפתח בסופו של דבר עם איבאגאזה וייספסל את אחד החלוצים כדי להקשות יותר על יונייטד בהנעת הכדור. כמובן שלמרקוס סנה יש חשיבות גדולה מאוד. הבנתי ביונייטד שהארגריבס חוזר להרכב ושהוא ואנדרסון יהוו את האמצע. יהיה מעניין לראות כיצד השניים יידחפו קדימה את הקבוצה והאם ירגישו בחסרונו של סקולס שייפתח על הספסל.

    באיירן מינכן גם היא חוזרת לצ'מפיונס-ליג אחרי שנת היעדרות והציפיות ממנה גבוהות מאוד. עושה רושם שהעסק שם מתחיל להסתדר, הקבוצה מנצחת בתוצאות לא רעות בכלל בשני המחזורים האחרונים, בעיקר בזכות לוקה טוני שיצא מהר מאוד מהיורו הטראומטי שלו. מירוסלב קלוסה חזר לכבוש במשחקי הנבחרות וזה טוב מאוד עבור באיירן, שצריכה שגם הוא יתחיל לתפקד אצלה, חצי העונה השני שלו אשתקד היה מזעזע, הוא כמעט ולא עלה על לוח התוצאות. אני מקווה שריברי ייכנס היום לקראת הסיום כדי שיתחיל לאט לאט לקבל דקות, ייקח לו זמן לחזור לעצמו, אבל כשזה ייקרה אז באיירן תיהיה מאוד מסוכנת.

    ארסנל הרשימה מאוד בשני המשחקים האחרונים והיא לא אמורה להתקשות מידי נגד דינמו קייב, שבשנים האחרונות פשוט מידרדרת. לפי מה שהבנתי אז וונגר ממשיך לשחק במערך לא אידיאלי עם אבואה למשל. חבל שקרלוס ולה לא מקבל צ'אנס בצד שמאל בהיעדרותו של סמיר נאסרי. רובין ואן פרסי בדר"כ נותן משחקים בינוניים, עד שבא איזה מחזור שכל דבר פשוט מצליח לו, כמו נגד ניוקאסל, ואז רואים כמה פוטנציאל עצום יש לשחקן הזה, אבל הפציעות ועוד גורמים פוגעות בו. אני מקווה שנראה ממנו המשכיות. דווקא לגבי אדבאיור אני יותר בטוח מלגביו.

    לפי דעתי ליון תעשה את העבודה נגד פיורנטינה, שפתחה את העונה רע מאוד בליגה האיטלקית ולא בטוח שהיא תוכל להסתדר ככה בשתי החזיתות. גאמבריני משמעותי מאוד עבור פיורנטינה ובלעדיו ההגנה מקרטעת, וככה היא לא תצליח לעצור את קארים בנזמנה שכל שבוע מבקיע בליגה הצרפתית שער יותר יפה מאשר בשבוע הקודם. מה שכן, גם לליון יש נקודות תורפה, מרכז השדה שם לא מספיק קשיח למרות שז'וניניו דווקא נראה טוב. מוטו מאוד מסוכן וכריס ייצטרך לפקוח עליו עין. יכול להיות שג'ילארדינו ירוויח מההתעסקות של הצרפתים במוטו.



     
  2. y56kh Member

    הצטרף ב:
    ‏17/5/08
    הודעות:
    1,357
    לייקים שהתקבלו:
    0
    אבל עדיין לא הגיעו שני תאריכים שכבר סימנתי ביומן
    21/10/08 ו5/11/08
    הכוונה לריאל מדריד נגד יובנטוס ו(גם סלטיק-מנצ'סטר יונייטד אבל כביאנקונרי זה פחות מעניין אותי)
     
  3. Nesta Warden of Milano היכל התהילה

    הצטרף ב:
    ‏9/1/03
    הודעות:
    15,930
    לייקים שהתקבלו:
    174
    מין:
    זכר
    בטח תגידו שאני ממורמר אבל אני מנסה להיות אובייקטיבי כאן. אתמול שגיא כהן פיטפט ואמר שזו תהיה העונה הטובה ביותר בליגת האלופות והאיכותית ביותר, קשה לי עם האמרה הזאת שהקבוצה המצליחה ביותר במפעל בשנים האחרונות לא נמצאת שם. האיכות אכן מדהימה השנה אבל להתעלם בכזאת בוטות? חבל.
     
    נערך לאחרונה ב: ‏18/9/08
  4. xavi6 Member

    הצטרף ב:
    ‏16/8/06
    הודעות:
    7,893
    לייקים שהתקבלו:
    0
    אתם שיחקתם מול קבוצה נחותה ממכם בכמה דרגות, זה לא מבחן לשחקן. כשיגיעו השלבים המכריעים, אני מאמין שבאלק, למפארד ודקו יהיו שם, לא מייקל, עם כל הכבוד. עדיין לא.
     
  5. לירן מנהל כללי מנהל כללי

    הצטרף ב:
    ‏5/8/02
    הודעות:
    38,768
    לייקים שהתקבלו:
    8,312
    אתה מתכוון לאסיין. מיקל שם רק בגלל הפציעה של אסיין, אם אסיין היה כשיר הוא היה זה שיפתח. אם אסיין לא יהיה זמין למשחקים המכריעים אני חושב שסקולארי ימשיך עם מיקל כי הוא קשר אחורי לעומת האחרים. ובאלאק גם ישחק, פשוט על חשבון מאלודה.
     
  6. Number 8 Member

    הצטרף ב:
    ‏19/2/07
    הודעות:
    9,977
    לייקים שהתקבלו:
    1
    אני רואה ערוץ הקיבוץ ולא הראו אף הזדמנות מהמשחק של יובה זניט,
    המשחק עד כדי כך משעמם?
     
  7. חייל שוקולד משתמשים של כבוד היכל התהילה

    הצטרף ב:
    ‏31/7/07
    הודעות:
    11,603
    לייקים שהתקבלו:
    3,275
    הייתה קורה של קמוראנסי..
     
  8. לירן מנהל כללי מנהל כללי

    הצטרף ב:
    ‏5/8/02
    הודעות:
    38,768
    לייקים שהתקבלו:
    8,312
    זניט מחזיקה יותר בכדור, דני החטיא ממצב של שער בטוח מ-4 מטרים, החמצה גדולה, יובנטוס, פרובגניאק סידר כמעט עוד מצב לדני, זניט מחזיקה יותר בכדור אבל לא מגיעה ליותר מדי מצבים.
    יובנטוס הרבה יותר פאסיבית, משעממת, מצב אחד לקורה מכדור חופשי.
     
  9. Tony Adams Member

    הצטרף ב:
    ‏19/12/06
    הודעות:
    5,889
    לייקים שהתקבלו:
    0
    מחצית בקייב, וזה 0:0.
    דנימו מחזיקה בכדור, אבל לא עושה שום דבר חוץ מזה. ארסנל הגיעה ל-4 מצבים טובים עד עכשיו.
    ואן פרסי הגיע ל-2, ססק לאחת ואדביור כרגיל עם ההחמצה הכי גדולה. אם נמשיך ככה נשבור אותם, אבל ההחמצות פשוט משגעות.
     
  10. Don Joan Roman Member

    הצטרף ב:
    ‏1/12/06
    הודעות:
    12,251
    לייקים שהתקבלו:
    953
    משחק יבש מתקיים בטורינו, אבל כאוהד הביאנקונרוס כרגע לא אכפת לי גם לשחק מגעיל ולנצח, אחריי היעדרות של שנתיים מהמפעל אנחנו צריכים להיכנס אליו כך או אחרת עם ניצחון בכיס, אם נעשה את זה, אני מאמין שבהמשך יהיה לנו הרבה יותר קל לעלות מהבית המאוד קשה הזה.
     
  11. riquelme1 Member

    הצטרף ב:
    ‏20/10/04
    הודעות:
    10,069
    לייקים שהתקבלו:
    338
    עם גיז'ה פרנקו בהתפה לויאריאל אין מה להמציע מבחינת התקפית. איפה רוסי וניהאט http://www.asoccer.co.il/html/emoticons/sad.Xxx
     
  12. לירן מנהל כללי מנהל כללי

    הצטרף ב:
    ‏5/8/02
    הודעות:
    38,768
    לייקים שהתקבלו:
    8,312
    יובנטוס שודדת פה את זניט, זניט הייתה יותר טובה, הגיעה להרבה יותר מצבים, רצתה לנצח הרבה יותר, והנה.. בסוף ההבדל היה בשער, ליובה היה את בופון שהציל אותה פעמיים ממצבים מסוכנים, ובצד השני יש את מלפאייב... שסופג גול שאסור לספוג עם כל הכבוד לבעיטה הנהדרת של דל פיירו. יובנטוס קבוצה חלשה (ביחס לרמות האלו כמובן), שלא מסוגלת להגיע רחוק במפעל הזה לדעתי, היא זוכה פה למקדמה מאוד חשובה מבחינתה על זניט, אבל זניט לא אמרה את המילה האחרונה.
     
  13. Don Joan Roman Member

    הצטרף ב:
    ‏1/12/06
    הודעות:
    12,251
    לייקים שהתקבלו:
    953
    אם יובנטוס קבוצה חלשה או לא, נדע לא עכשיו אלא אחריי שהיא תשחק בברנבאו ובזניט, אם גם במגרשים האלה היא תצליח להשיג את הנקודות (בבית היא חייבת לנצח את ריאל ובטח שאת בוריסוב ב2 המפגשים) אז כנראה שהיא קבוצה חזקה.
     
  14. Raulito Madridista

    הצטרף ב:
    ‏22/11/05
    הודעות:
    39,409
    לייקים שהתקבלו:
    3,500
    מין:
    זכר
    משחק פשוט עצוב שלנו היום, אין מילה אחרת לתאר. ברור לי שאם היריבה הייתה רצינית יותר אז רמת ההשקעה של השחקנים הייתה גבוהה יותר ואז גם הכדורגל היה טוב יותר, אבל אני חושב שבכל זאת יש מקום לביקורת על המשחק. הפערים בין הקבוצות על הנייר עצומים, מעבר לכך הבלארוסים היו בנחיתות מספרית במשך כחצי שעה, ולמרות זאת לא השכלנו להבקיע.
    יכולת כזאת לא תספיק לנו נגד יריבות רציניות, אבל חייבים להודות שמה שהיה היום אינו מפתיע. הקבוצה לא נראית טוב במשך כל הקיץ, פרט לחצי השעה האחרונה במשחק נגד וולנסיה בברנבאו.
    לריאל היו את כל הכלים להשיג תוצאה גבוהה מאוד שהייתה נרשמת בספר של ליגת האלופות, ניצחון גבוה יותר מאשר ה-7-0 של יובנטוס על אולימפיאקוס בעונת 04\2003, והקבוצה פשוט לא עשתה זאת. בוריסוב נתנה ואנחנו לא לקחנו. יתרון מוקדם יחסית, אי הגעה למשחק של היריבה וגם יתרון מספרי בחצי שעה. בעשרים הדקות הראשונות התוצאה הייתה צריכה להיות 4-0 ולא יתרון של שער אחד בלבד, אבל השחקנים זילזלו(גוטי היה צריך לבעוט בקצת יותר קלאסה ורובן ורוד גם החטיאו ממצבים קורצים)וזה לא מובן לי. מי מזלזל כאשר אתה נמצא ביתרון כל-כך שביר?; בתחילת המשחק בוריסוב פשוט מסרה לנו את הכדורים והסתכלה עלינו במבט של הערצה, זה פשוט חלום שהתגשם עבורם לשחק נגדינו, הקבוצה בכלל לא עשתה לחץ על השחקנים שלנו ולמרות זאת לא הצגנו כדורגל טוב.
    החילוף של היגואין הוסיף קצת פלפל למשחק של הקבוצה, אבל גונזו יכל לתרום יותר, ובעיקר להבקיע את המצב המצויין שהיה לו. כנראה שהיגואין צריך איזה משחק הירואי נגד אספניול, משחק אליפות כמו באוססונה או קלאסיקו בברנבאו כדי להבקיע. דרנטה שנכנס לא עשה שינוי, אבל אין לי בעייה לראות אותו משחק אם זה על חשבונו של ואן דר וארט שלא תרם כלום למשחק שלנו. גם כשגוטי הוחלף וניהול המשחק היה ברגליו, הוא לא התבלט בכלל ולא זכורה לי אף מסירה מעניינת שלו.
    אני רוצה לציין לשלילה את מרסלו שהיה היום אפס מאופס. גם נגד הקבוצה הזו הוא לא מסוגל לתרום שום דבר לחלק ההתקפי, ובהגנה הוא גם לא חילץ יותר מידי כדורים, הוא כל הזמן נפל. נמאס ממנו כבר. אני מקווה לראות את טורס תופס את העמדה שלו בקרוב.
    למרות התחושה המרגיזה והמבאסת, אני מרוצה משני דברים:
    1. לפחות מהקבוצה המצחיקה הזו לא קיבלנו גול.
    2. ראמוס חזר לכבוש, גם אם זה בעזרתו הנדיבה של השוער.
    האלה מדריד!

    http://www.marca.com/marcador/futbol/2008_09/champions/1a_fase/jornada_1/grupo_h/rma_bat/12.Xxx
    כיף לראות אותך חוזר לכבוש
     
    נערך לאחרונה ב: ‏18/9/08
  15. לירן מנהל כללי מנהל כללי

    הצטרף ב:
    ‏5/8/02
    הודעות:
    38,768
    לייקים שהתקבלו:
    8,312
    ברור, אין פה עובדות.... רושם ראשוני שלי. טועה או לא נראה בהמשך.