מחזור 1 בליגת האלופות: קלוז' מנצחת ברומא

הנושא בפורום 'פורום כדורגל עולמי' פורסם ע"י Claret&Blue, ‏16/9/08.

  1. אבו Member

    הצטרף ב:
    ‏13/8/06
    הודעות:
    10,824
    לייקים שהתקבלו:
    13
    זה כבר קרה לקבוצה שלי בעבר, אבל מאז הוציאו חוקים ברורים לעניין הזה- שופט לא עוצר את המשחק=החלטה של הקבוצה אם לעצור או לא. זה בסופו של דבר, אחריות השופט.

    ואתה כ"כ מאחל לליון לעוף, בגלל זה? שחקנים עושים דברים כ"כ הרבה יותר חמורים מזה, כמו צלילות והצגות ובגלל זה אתה מאחל להם לעוף? יש דברים הרבה יותר גרועים מזה.

    ושוב, אתה לא עונה לעניין של, מה קורה אם שחקנים מתחילים לקחת את העניין הזה צעד קדימה, וזה קרה כבר כמה פעמים בעבר והם מתחילים להישכב על הרצפה מתי שבא להם, ולהתחזות לפצועים כדי להעביר זמן\לעצור התקפות\מומנטום- ואל תגיד לי שדברים כאלה לא קורים, כי זה יהיה פאתטי.
     
    נערך לאחרונה ע"י מנהל: ‏18/9/08
  2. Bianconeri משתמשים של כבוד היכל התהילה

    הצטרף ב:
    ‏11/5/05
    הודעות:
    8,415
    לייקים שהתקבלו:
    2,946
    לירן בוא לא נגזים,שוד לא היה פה,בטח שהיו פשעים הרבה יותר חמורים נגד הכדורגל...
    זניט לא הבריקה מי יודע מה,לא שיובה שיחקה מדהים,משחק די טקטי,בעיקר של יובה עם סגירות טובות בהגנה(למה רניארי מסרב להכיר בעובדה שדה-צ'לייה פשוט טוב ממולינארו,ועושה כל משחק את החילוף הזה מבקום להרכיב את פאולו ישר בהרכב?) והנעה די דלה בקישור,צריך גם לזכור שהיציאה של קמוראנזי והחילוף המאוחר מדי של אמאורי ,גם הם לא תרמו ליובה.חוץ מזה שזניט שלטה ביותר זמן בכדור(לא בדקתי אבל אני מניח) והגיעה למעט מצבים היא באמת לא שכבה עלינו או דרסה אותנו,שוד זה בטוח לא...הגיע לזניט נקודה? כן...
     
  3. xavi6 Member

    הצטרף ב:
    ‏16/8/06
    הודעות:
    7,893
    לייקים שהתקבלו:
    0
    המשפט הזה הוא "חוק" לא כתוב כבר שנים, אם לא שמעת-כנראה שלא ראית כדורגל בשנים האחרונות. או שפשוט בארסנל נהוג לא להוציא כדור כששחקן פצוע, הם רק מיתעצבנים ויורקים לשחקנים בפנים כאשר הם לא עושים את זה (אתה רוצה שאני גם יביא את הקטע שבו ססק יורק\נוזף בפרצופו של באלאק?)

    אני מעדיף שואן סוס וראמוס יקבלו טיפול במידה והפגיעה שלהם קשה, אם הם עשו הצגה-זה עניין שלהם עם עצמם, שהם יתחשבנו אח"כ עם עצמם, זה יוציא אותם יותר גרוע תאמין לי. אני אישית יעדיף לראות את צ'אבי מוציא כדור ולא להמשיך. ובכלל, זאת יריבות יותר מידי גדולה ואמוציונלית ואין לדעת מה יקרה, אבל לרוב השחקנים שלנו וגם של ריאל מוציאים את הכדור-אבל ליון והקבוצה ההיא, איזה יריבות בכלל יש ביניהם? איזה שנאה? תהיה בטוח שעכשיו יש שנאה אפילו גדולה, דווקא בגלל המעשה המגעיל והחסר ספורטיבי הזה מצידה של ליון.
    השחקן שכב עוד לפני ודווקא הרים את הראש כאשר בנזמה קיבל את הכדור, הוא היסתכל עליו כלא מאמין. הוא בעצמו לא האמין שליון ימשיכו לשחק. הוא שכב עוד לפני שהכדור בכלל הגיע לבנזמה.

    די קאניו עשה מעשה שהוא לא תופעה נדירה. הוא מגעיל, הוא דוחה, הוא פאשיסט מסריח ופוזאיסט, אבל יאמר לזכותו שהוא יודע מוסר מהו, ובטח לבטח שלימדו אותו מה זה ספורטיביות, בניגוד להרבה שחקנים אחרים. ראיתי שחקנים שהחמיצו פנדל בכוונה כי השחקן הודה שהוא צלל, וראיתי שחקנים שהלכו לשופט והודו שלא היה פאול. כן, ראיתי לא מעט, ולשחקנים כאלה אני מצדיע, ולא אכפת לי גם אם הם ילבשו לבן של ריאל, או את הצהוב של ברזיל.

    אם אתה טוען שלא עושים דברים כאלה, שרוב השחקנים ממשיכים לשחק כאשר שחקן פצוע-אתה מבחינתי מצטייר כאחד עיוור שנכנס למכונית ולולץ פול גז ולא אכפת לו שהוא נכנס בקיר.
     
    נערך לאחרונה ב: ‏18/9/08
  4. JR-Riquelme Member

    הצטרף ב:
    ‏27/8/07
    הודעות:
    6,146
    לייקים שהתקבלו:
    285
    קודם כל, נתחיל מזה שפיורנטינה התנהגה גם כן לא ממש בסדר, לא מדבר על מלכודת הנבדל הכי פאתטית שראיתי, למה שחקן פיורטינה צריך להישאר 5 ס"מ ליד הקו בתוך תחומי המגרש? הוא באמת לא יכל לזוז קצת ולצאת מהמגרש כדי לקבל טיפול ולא להפריע למשחק? אבל למה שיעשה את זה? הוא חשב שליון תוציא כדור ותבזבז התקפה.


    לבנזמה אולי יש אופי מגעיל, או מה שזה לא יהיה, אני לא מכיר את הבן אדם, אבל אין סיבה שהוא יוציא כדור עוד שהוא מול שוער במצב ודאי להבקעה. את זה השופט צריך לעשות.
    ספורטיביות? לא שאתה במשחק כל כך חשוב מול שוער.
     
  5. YYY El sabio de Hortaleza היכל התהילה

    הצטרף ב:
    ‏13/5/04
    הודעות:
    11,565
    לייקים שהתקבלו:
    1,237
    עדיף היה שדל פיירו יחטיא, ולא בגלל שלא הגיע ליובה לנצח. לא מגיע ליובה לסבול את המאמן הכי גרוע באירופה, הקהל כבר לא ממלא את האיצטדיון.
     
  6. xavi6 Member

    הצטרף ב:
    ‏16/8/06
    הודעות:
    7,893
    לייקים שהתקבלו:
    0
    הוא נפצע, הוא פגוע בראש, אתה חושב שהוא באמת יחשוב לצאת מתחומי המגרש? בוא נראה איך זה הולך. "אוי פאק, אני מדמם, אני נפצעתי בראש! היי, הקוו לידי, העיקר שניצא!". שחקן פצוע, הביטחון שלו והבריאות שלו שווה יותר מכל גול מסריח או יותר מכל שיויון מעפן.

    למה לא? ההפך, דווקא במשחקים חשובים, כדי להראות שעדיין זה ספורט, זה משהו ספורטיבי ולא מלחמה. מה היה קורה במידה והשחקן היה נפצע יותר חמור, ובגלל הזמן הזה הוא היה בולע את הלשון לדוגמא ומת, מה היית אומר? תן לי לנחש-משחק היה חשוב, הגול המצמק היה כ"כ חשוב, יותר מהבריאות של השחקן, מה לעשות שהוא החליט להיפצע במשחק כזה חשוב?".

    שוב-יש סיבה, אפילו הרבה סיבות. השחקן פצוע, הוא צריך לקבל טיפול. כל פעם ששחקן נפצע, מוציאים כדור, לא הפלצתי את זה משום מקום, תאמין לי.
     
  7. JR-Riquelme Member

    הצטרף ב:
    ‏27/8/07
    הודעות:
    6,146
    לייקים שהתקבלו:
    285
    תלוי איך. אם השוער נפצע אז כן, אם יש שחקן שנמצא כמה ס"מ ליד קו החוץ אין סיבה להוציא כדור כי הוא אשם יותר מבנזמה ואפילו מהשופט, הוא היה צריך לצאת החוצה, אחרי הכל הם גם ספגו שער באשמתו העיקרית. הוא היה פחות ספורטיבי מאשר בנזמה בשבילי. ובאמת שאתה יכול לזוז טיפ טיפה אפילו אם אתה מדמם בראש.
     
  8. de Middenweg משתמשים של כבוד היכל התהילה

    הצטרף ב:
    ‏5/7/08
    הודעות:
    26,801
    לייקים שהתקבלו:
    5,899
    מצטער להפריע, אבל ראיתי השבוע את השער היפה של דל פיירו. מה דעתכם על השער הזה ביום חמישי של לואיס סוארז?
    http://www.youtube.com/watch?v=cr7Vt_qK7w8

    אייאקס ניצחה 4-1...אגב, אף אחד לא מתעניין פה בגביע אופ"א? אוקיי, הרמה לא משהו, אבל אייאקס, מילאן, HSV וקבוצות אחרות טובות משתתפות שם.
     
  9. JR-Riquelme Member

    הצטרף ב:
    ‏27/8/07
    הודעות:
    6,146
    לייקים שהתקבלו:
    285
    לואיס סוארז יהיה עוד שחקן גדול...

    בקשר לאופ"א אני לא ממש מתעניין במפעל הזה חוץ ממשחקים של נאפולי(שעושה רושם שהשער שהיא ספגה אתמול הולך להעיף אותה)
     
  10. YYY El sabio de Hortaleza היכל התהילה

    הצטרף ב:
    ‏13/5/04
    הודעות:
    11,565
    לייקים שהתקבלו:
    1,237
    זה מזכיר לי את מה שאיטלקי אחד עשה ביורו. הוא שכב במחוץ למגרש, אבל, כמו שאתה אומר, אין בעיה לזוז כמה סנטימטרים, אז הוא זחל פנימה. והספרדים הוציאו את הכדור.
     
  11. xavi6 Member

    הצטרף ב:
    ‏16/8/06
    הודעות:
    7,893
    לייקים שהתקבלו:
    0
    אין לדעת איך השחקן היה פצוע, כששחקן פצוע הוא לא חושב על ה-5 סנטימטר ואיך לצאת מהמשחק, אתה יודע למה? כי הוא מחכה לטיפול.
     
  12. YYY El sabio de Hortaleza היכל התהילה

    הצטרף ב:
    ‏13/5/04
    הודעות:
    11,565
    לייקים שהתקבלו:
    1,237
    יש כל מיני מקרים, מהאיטלקי שסיפרתי עליו עד למקרה אוסקר אוסטארי באולימפיאדה.