מחזור 10 בליגת העל: בית"ר והפועל נפרדות בתיקו 1-1

הנושא בפורום 'פורום כדורגל ישראלי' פורסם ע"י Raulito, ‏18/11/16.

  1. EO11 בפה אליל היכל התהילה

    הצטרף ב:
    ‏10/4/10
    הודעות:
    16,050
    לייקים שהתקבלו:
    7,117
    בוא נעשה סדר בשטויות שלך עם מאמן מאמן:
    - השריף קיבל אהבה שאף מאמן לא קיבל עד פרשת הצ'צ'נים, שבה הקהל התחלק לשניים. הקהל שתמך בצ'צ'נים גם תמך בשריף, הלה פמיליה מין הסתם לא. עד היום חלק גדול מהקהל, כולל אני, מתגעגע בערגה ומת לראות את השריף על הקווים בטדי. הלאה.
    - רוני לוי היה אהוב מאוד בקדנציה הראשונה שלו כאן והעזיבה המסריחה שלו לבוקרשט העיבה מאוד על התקופה הזו, ועדיין כשהוא החליף את אלי כהן הקהל תמך בו עד שהגיע שלב שהקבוצה שיחקה אנטי כדורגל מפחיד ושחקנים חלשים כמו שלומי אזולאי (בעונה החלשה שלו בקריירה לדעתי) וסולליך קיבלו את הצ'אנס על חשבון עומר אצילי. למרות זאת, רובנו התאכזבנו כשבחרו בקורצקי ולא בו כמאמן לעונה שאחריי. הלאה.
    - במקרה של סלובו, הוא היה קורבן של קיץ חרפתי מצד בית"ר. התבוסה בשרלרואה והתבוסות בגביע הטוטו גרמו לאנטי מוחלט כלפיו, זה נכון, אבל כשראינו שעשינו טעות אף אחד לא צייץ, גם בפלייאוף של העונה שעברה. אף אחד לא בא בתלונות לדראפיץ' על היכולת, היו רק כאלה שיצאו עליו על התמיכה בטביב מול אצילי אבל בכללי הוא זכה לשקט וגם פה, רוב הקהל התבאס כשהוא לא המשיך.
    - רב"ש זכה לתמיכה רחבה מהקהל עד התבוסה להפועל חיפה והיכולת שהגיעה במשחקים שאחריי. החיבור מלכתחילה היה רחוק מלהיות טבעי, והירידה ביכולת ממשחק למשחק רק חיזקה את אי האהבה ששוררת בין הצדדים, ועדיין רב"ש קיבל שקט תעשייתי עד המשחק באשדוד, שבו כבר הקהל החליט לצאת עליו.

    אז בוא, תספר לי עוד כמה אנחנו עושים את המוות לכל מאמן.

    @Nigel de Jong אתה מוזמן לתקן אותי אם אתה חושב ששכחתי משהו או טעיתי. מנסה להיות כמה שיותר אובייקטיבי.
     
  2. DRORIKO Member

    הצטרף ב:
    ‏3/5/15
    הודעות:
    61,688
    לייקים שהתקבלו:
    14,312
    מין:
    זכר
    בקנדציה השניה של רוני לוי הקהל החרים את המשחקים,אז אל תקשקש על זה "שהתאכזבו שהוא לא המשיך"
    דראפיץ' אכל פצצות מהקהל בהתחלה,לא פחות מרב"ש. אתה אומר שבסוף הוא העמיד אתכם על טעותכם, אז אולי אחרי שהעמידו אתכם על טעותכם פעם אחת הייתם צריכים ללמוד את הלקח ולתת לרב"ש עוד זמן? הרי אליפות גם ככה לא תקחו וליגה גם ככה לא תרדו, זה לא שאתם תחת איזה לחץ מטורף שחייבים לפטר כבר עכשיו את המאמן כדי להציל את העונה. כמו שנייג'ל אמר, יש לכם עכשיו סריה לא פשוטה של משחקים שיהוו מבחן רציני לרב"ש, תנו לו קודם לעבור את הסריה הזאת ואחרי זה תקבעו אם הוא מתאים לבית"ר או לא.
     
    Sir Alex Ferguson אוהב/ת את זה.
  3. EO11 בפה אליל היכל התהילה

    הצטרף ב:
    ‏10/4/10
    הודעות:
    16,050
    לייקים שהתקבלו:
    7,117
    טוב בחור, אני באמת התייאשתי. כתבנו מספיק פעמים את ההבדלים בין סלובו לרב"ש, כתבנו מספיק למה הקהל יוצא עליו. כנראה שאתה מבין יותר מכולנו למרות שאין לך מושג קלוש בקשר לבית"ר. שיהיה לך אחלה המשך יום.

    עריכה: עשיתי בדיקה בפורום בית״ר נט לראות אני לא מתבלבל במקרה ושבאמת רצו את רוני לוי בחוץ. ברוך השם, הזיכרון שלי עדיין טוב. הרוב התבאסו שקורצקי מגיע ורוני עוזב.
     
    נערך לאחרונה ב: ‏22/11/16
  4. סיונרה Member

    הצטרף ב:
    ‏20/2/16
    הודעות:
    13,141
    לייקים שהתקבלו:
    5,896
    מין:
    זכר
    איזה קטע זה שפתאום כל הפרדנים מדברים על זה שקלטינס בלם כי מורי מאכזב. איפה החבר׳ה היו כשהוא שיחק מגן ימני ומגן שמאלי יותר משחקים מאשר בתפקיד שלו?
    מדהים איך בתקשורת הספורט פשוט לא צופים במשחקים שהם לא המשחק המרכזי. קלטינס בלם כבר שלושה מחזורים.
    לא פחות מעצבן זאת הביקורת על המערך. פריירה נראה העונה כמו זוג אשכים מהלך, הבעיה הייתה שאת סאבו ואייבינדר השאירו במקום להכניס את קובי מויאל. לא ממעריציו של הקבב הקטן אבל הוא בהכרח עדיף על צבי הלא-נינג׳ה שצריך פרשיית אונס כדי להוציא אותם מההרכב.
     
    Drama2 אוהב/ת את זה.
  5. EO11 בפה אליל היכל התהילה

    הצטרף ב:
    ‏10/4/10
    הודעות:
    16,050
    לייקים שהתקבלו:
    7,117
    @סיונרה

    המערך היה גרוע מאוד. אם קובי מויאל או כחילה היה נכנס במקום לידור כהן או אודל אז בהחלט היינו רואים משחק אחר, אבל זה שינוי מהותי למרות שעל הנייר זה נראה משהו מאוד קטן ופשוט. לא לעלות עם קשר אחורי בעל כישורים הגנתיים סבירים זה שערורייה וזלזול ברור ביריבה. הבעיה הכי גדולה שלי עם המערך את זה היא שרב"ש ידע שזה מערך חרא ועלה עם זה כדי לרצות את המטומטמים שרוצים בכל כוח "מערך התקפי".
     
    Don Joan Roman אוהב/ת את זה.
  6. DRORIKO Member

    הצטרף ב:
    ‏3/5/15
    הודעות:
    61,688
    לייקים שהתקבלו:
    14,312
    מין:
    זכר
    תראה נכון שאני רואה הרבה פחות משחקים ממך של בית"ר אבל אל תעשה ממני אדיוט, אני זוכר טוב מאד שהקהל שלכם החרים את המשחקים של הקבוצה. אז בפורום האוהדים היו כמה שכתבו בציניות "מה קורצקי? עדיף כבר להשאיר את רוני לוי" אז מה זה אומר משהו? זה הופך את הקדנציה של רוני אצלכם לירח דבש?

    ורק לפרוטוקול, בית"ר של קורצקי היתה יותר טובה מבית"ר של רוני.
     
  7. סיונרה Member

    הצטרף ב:
    ‏20/2/16
    הודעות:
    13,141
    לייקים שהתקבלו:
    5,896
    מין:
    זכר
    ורד יכול לשחק קשר מרכזי קדמי, הוא גם ככה נמצא במרכז.
    הבעיה הייתה וממשיכה היעדר קשר אחורי ו/או קשר שמסוגל לרוץ ולעשות הגנה, וזה נכון בכל הרכב שנעלה איתו. המערך זה רק סימפטום.
     
  8. Nigel de Jong משתמשים של כבוד היכל התהילה

    הצטרף ב:
    ‏7/3/08
    הודעות:
    16,631
    לייקים שהתקבלו:
    9,790
    @DRORIKO אני לא יודע אם אתה כותב שטויות מחוסר ידע או סתם מרצון שיצטטו אותך אבל מציע לך שתלמד יותר את הפרטים לפני שאתה מגיב. גם אני יכול לכתוב שבמכבי חיפה אף מאמן לא יכול להצליח כי גם גרנט, רוני לוי ואלישע קיבלו מקלות על הראש אחרי עונות של אליפויות ואירופה והקהל לא נותן למאמנים לעבוד.

    בקדנציה השניה של רוני לוי הקהל החרים בדיוק 3-4 משחקים בפלייאוף התחתון אחרי הדחה מהגביע ושכבר נשארנו בליגה באחת העונות הדלוחות של בית"ר, מה ציפית שיבואו להריע לשחקנים על עונה מלאה באכזבות?

    את קורצקי חלק מהקהל לא אהב בגלל צורת המשחק הפלצנית וההגנתית שלו, התוצאות היו לא טובות ובית"ר התקשתה להבקיע ולנצח משחקים, אם גיא לוי לא מחליף אותו אז קשה לי להאמין שאנחנו מגיעים לפלייאוף העליון.

    וכמו שכתבתי האשם העיקרי במצב של בית"ר הוא אלי טביב שבחר את השחקנים ואת בן-שמעון, הטענות לרב"ש מגיעות כי הוא מתעקש לעשות את עבודתו בצורה נוראית.
     
  9. EO11 בפה אליל היכל התהילה

    הצטרף ב:
    ‏10/4/10
    הודעות:
    16,050
    לייקים שהתקבלו:
    7,117
    קורצקי זכה לקרדיט עד שהוא הודח מול אשקלון וטען שיש לו סגל לירידת ליגה וצריך חיזוק דרסטי. הייתה תקופה של איזה 10 משחקים בלי ניצחון שבהן היה מתח אבל אני דווקא זוכר את הקהל כסבלני בתקופה הזו.
     
    Don Joan Roman אוהב/ת את זה.
  10. DRORIKO Member

    הצטרף ב:
    ‏3/5/15
    הודעות:
    61,688
    לייקים שהתקבלו:
    14,312
    מין:
    זכר
  11. EO11 בפה אליל היכל התהילה

    הצטרף ב:
    ‏10/4/10
    הודעות:
    16,050
    לייקים שהתקבלו:
    7,117
  12. DRORIKO Member

    הצטרף ב:
    ‏3/5/15
    הודעות:
    61,688
    לייקים שהתקבלו:
    14,312
    מין:
    זכר
    סטנויביץ' זה סיפור שונה לגמרי. לסטנויביץ' היה תקציב פי 2 יותר גדול והוא דרדר אותנו לתחתית הטבלה כשפתאום עלו כל מיני מחשבות מפחידות על מאבקי ירידה. קורצקי עשה עבודה הרבה יותר טובה בבית"ר,גם מבחינת נקודות אבל גם מבחינת סדר על המגרש(וגם ניצח אותנו אם שאלת). בכל מקרה זה לא הגיע למצב של לרדוף אחרי סטנויביץ' עד האוטו(או להטריד אותו בטלפון....) ובטח שלא אחרי 5 משחקים.
     
  13. סמואל אטו Member

    הצטרף ב:
    ‏27/9/04
    הודעות:
    14,964
    לייקים שהתקבלו:
    4,632
    אני לא חושב שהקהל של בית״ר חריג בקטע הזה ביחס לקהלים אחרים.
    כולם פה אוהבים לצאת מפרופורציות ולפתח ציפיות מוגזמות היחס לרמת הליגה וסגל השחקנים.

    כשמישהו אומר לי ״לפחות שישחקו יפה״, כאילו שיש קבוצה אחת בליגה הזאת מלבד ב״ש שכן משחקת כדורגל יפה, אז זה מסביר בדיוק את חוסר ההבנה הבסיסי.
     
    Don Joan Roman אוהב/ת את זה.
  14. alexshw Member

    הצטרף ב:
    ‏13/11/09
    הודעות:
    75,258
    לייקים שהתקבלו:
    25,768
    מין:
    זכר
    לא זכור לי איזה יחס עוין לסאלה. דווקא חיבבו אותו. הוא זה שנלחץ ורצה לעזוב בעצמו איזה חודש וחצי לפני שפוטר.
     
    oranfu, קשר שמאלי ו-DRORIKO אוהבים את זה.
  15. EO11 בפה אליל היכל התהילה

    הצטרף ב:
    ‏10/4/10
    הודעות:
    16,050
    לייקים שהתקבלו:
    7,117
    הייתי במשחק שניצחנו אותכם. זה היה נטו הפסד שלכם עם ניהול משחק מביך של סאלה. אבל שוב אתה מתיימר לדעת יותר ממה שאתה יודע, בית״ר של קורצקי לא הייתה טובה בכלל למעט פיק של חודש ינואר שהתחיל במשחק נגדכם ונגמר בגביע נגד אשקלון.

    בקשר לסטוינוביץ׳, אז אולי לא השתגעתם עליו, אבל ככל שהזמן כבר ונכשלתם גם אתם איבדתם סבלנות. אין שום דבר רע בזה.