מחזור 10 בליגת העל: מכבי ת"א מנצחת 1:3 בוסרמיל

הנושא בפורום 'פורום כדורגל ישראלי' פורסם ע"י לירן, ‏20/11/09.

  1. Nave ורק מי שאוהב אותך באמת מבין היכל התהילה

    הצטרף ב:
    ‏2/8/09
    הודעות:
    11,089
    לייקים שהתקבלו:
    1,838
    ^ אל תחמיא לעצמך. זה היה שירה אדירה של "גיא לוי לך הביתה נמאס לנו ממך" ושלא לדבר על "גיא לוי בן זונה" משער 2 לשער 5.
    למצב הזה עזורי (עדיין?) לא הגיע. אתמול היו חבר'ה בשער 5 שניסו להתחיל "גיא עזורי לך הביתה .." אבל זה לא תפס. מתי זה כן יתפוס? ההחלטה ברגליים של השחקנים.

    בדיוק.

    אמרתי לחברים שלי היום שאני מעדיף את גיא לוי. ואז הם הזכירו לי מה אמרתי שגיא לוי היה כאן ואיך שנאתי אותו. ואיך רציתי שהוא יתפטר אחרי הבזיון ההוא בוינטר בגביע המדינה. ואז הם הזכירו לי שלא דיגדגנו את הפועל חיפה, לא הצלחנו לנצח את הפועל רמת גן וסיימנו במקום 3 (נעזוב את הוויכוח המתבקש) בליגה שהתקציב שלנו היה כפול מכל הקבוצות. הם הזכירו לי כמה התעצבנתי מנאום העטים של גיא לוי. הם הזכירו לי שאני שרקתי בוז לגיא לוי והזכירו לי כמה משחקים מגעילים היו אצל גיא לוי גם.

    אז למה עדיף גיא לוי? כי גיא לוי כן בנה סגל טוב. עם שחקני נשמה. פה ושם היו משחקים לא טובים, אבל לפחות לא חטפנו בראש, בהתחלה לא הייתה מנטליות לקבוצה והופ תוך כמה מחזורים זה השתנה. סביר להניח שגיא לוי היה משאיר את כבדה, חיים, אפילו היה משאיר את רפי עמוס. הוא בטוח לא היה מבזבז את הכסף של אלונה בצורה רשלנית על שני זרים ליצנים, אחד שכנראה עדיף בהתקפה וקאלה(טוב הוא לא ביזבוז). הוא לא היה מביא את שן, אופיר והרוש האפורים.

    והם גם הזכירו לי שגיא לוי עזב מבחירתו בלבד. הוא ספג כל כך הרבה מאוהדים, ושבוע אחרי זה הורם על הכתפיים, ושבוע אחרי זה שוב ספג אבל למרות הכל נשאר. בסוף הוא עזב בגלל "הבדלי גישה" בינו לבין אלונה. היה לו אופי, הוא לא נקניק, הוא יכל להישאר ובחר ללכת. ואז בא ליצן אחר ...
     
    נערך לאחרונה ב: ‏24/11/09
  2. yedidel Member

    הצטרף ב:
    ‏27/9/09
    הודעות:
    7,439
    לייקים שהתקבלו:
    3,839
    ושוב מנופץ אוטובוס ביציאה מוסרמיל.

    ולא, אני לא מאשים את הקהל (כי אלה שעושים את זה הם לא אוהדים מבחינתי ויש סיכוי לא רע שבכלל לא היו במשחק), כי בכל עיר של 200,000 תושבים ברור שיהיו כמה חוליגנים. אבל בשביל מה יש משטרה אם היא לא יכולה לאבטח אוטובוס אחד מסכן שבוע אחרי שבוע?
     
  3. Hapoel B"s Member

    הצטרף ב:
    ‏10/7/08
    הודעות:
    131
    לייקים שהתקבלו:
    4
    זה אפילו לא חלויגנים,10 ילדים בני 13-15 שעולים על ההרים וזורקים אבנים על האוטובוס.

    ילדים חארות חבל שהמשטרה לא תפסו אותם.
     
  4. אלי מתחן Member

    הצטרף ב:
    ‏8/12/03
    הודעות:
    13,335
    לייקים שהתקבלו:
    316
    אין שום הבדל ברמות בין הליגה הלאומית לליגת העל. להיות מושפל מול מכבי ת"א זה בדיוק כמו להפסיד לרמת השרון...
     
  5. Sir Alex Ferguson משתמשים של כבוד היכל התהילה

    הצטרף ב:
    ‏8/8/02
    הודעות:
    26,601
    לייקים שהתקבלו:
    6,940
    סלחו לי חברי, אבל להפסד מול מכבי ת"א יש אשם אחד ושמו הוא גיא עזורי.
    התקציב העצום שקיבל, היד החופשית להביא 16 שחקנים מכל רחבי הגלובוס, השקט מהקהל שאפילו אתמול המשיך לעודד במקום לקלל, כל אלה חושפים את העובדה שגיא עזורי לא מתאים להפועל באר שבע.
    אבל הסיבה העיקרית שבגללה גיא עזורי צריך ללכת הביתה היא שמדובר במאמן של שחקנים ולא במאמן של קבוצה.
    גיא עזורי דואג יותר לשחקני הרכש שהביא מאשר לטובת הפועל באר שבע.
    יוסי אופיר ואייל שן לא פוגעים כל השנה ועדיין המחשבה על הוצאתם מההרכב, אפילו למחזור אחד כדי ליצור שינוי, לא עלתה בדעתו של עזורי.
    דוד רביבו הולך על המגרש, ועדיין הסיכוי שהוא יצא בחילוף או יורד למשחק אחד לספסל לעשות חושבים הוא אפסי. בטח אחרי שכאשר חתם בקבוצה הוא נתן אוליטימטום שאם רוצים אותו צריכים להחתים גם את חברו יוסי אופיר. בטח ובטח כאשר בפעם היחידה שהוא יצא בחילוף הוא רתח מזעם והזהיר את עזורי לא לחזור על זה שוב.
    השחקנים היחידים שנפגעים מעזורי הם אלה שהיו כאן שנה שעברה, ראו ערך אוהד קדוסי.

    הפוליטיקה של גיא עזורי, המקומות השמורים בהרכב לשחקני הרכש כאילו מדובר בבית כנסת בימי החגים, הם גם אלה שיגרמו לכך שהפועל באר שבע לא תוציא מהעונה הזאת כלום.
    לא שחקן צעיר שיפרוץ החוצה כי המקומות שמורים, לא אחדות שכן כאשר שחקן יודע שלא משנה כמה הוא יהיה טוב באימונים הוא לא יפתח כי המקום שמור נוצר תסכול (ראו ערך קדוסי), והכי חמור שום חיבור עם הקהל שרואה מולו שבוע אחרי שבוע את הקבוצה מובסת עם שחקנים לא מחויבים.

    הפיתרון הוא פיטורי עזורי. יש מספיק מאמנים בשוק (רוני לוי, ובמיוחד דרור קשטן) שאולי יעלו לא מעט כסף, אבל יחסכו לאלונה הרבה מאוד כסף בעתיד ובעיקר יצילו לנו את העונה הנוכחית.
     
  6. Number 8 Member

    הצטרף ב:
    ‏19/2/07
    הודעות:
    9,977
    לייקים שהתקבלו:
    1
    מחצית ראשונה אדירה של מכבי ת"א, הרבה זמן לא ראיתי את הקבוצה שלי משחקת ככה, לחץ ללא הפסקה בחצי של באר שבע, 3-4 הזדמנויות מצויינות בנוסף לשלוש גולים ובקלות התוצאה הייתה יכולה להיות 0:6 במחצית וסוף סוף כל השחקנים התחברו ומכבי נראתה כמו קבוצה גדולה. קצת מפריע לי שלא הצגנו אותה יכולת גם במחצית השנייה אבל זה לגיטימי ומובן לגמרי.

    בנוגע להפועל באר שבע - קבוצה חלשה עם ההגנה הכי חלשה ועלובה בליגה, אני בספק אם היא תצליח להתברג בפלייאוף העליון. אין קישור, בקושי התקפה ושלא נדבר על ההגנה... לשטראובר ולשחקני ההגנה היה יום שקט.
     
    נערך לאחרונה ב: ‏25/11/09