מחזור 10 בליגת העל: מכבי ת"א עם הפסד שני רצוף

הנושא בפורום 'פורום כדורגל ישראלי' פורסם ע"י Maccabi Diamond, ‏16/11/12.

  1. תומס מולר Member

    הצטרף ב:
    ‏22/11/10
    הודעות:
    441
    לייקים שהתקבלו:
    3
    ''אבל כמו בכל דבר שאלי כהן מעורב בו, זה מהר מאד יגמר''
    מי שהרס למכבי חיפה את הקבוצה בעונת 99 זה לא אלי כהן אלא יוסי בניון.
    בית''ר עושה קולות של קבוצה? מה בית''ר עכשיו לא קבוצה?
    אלי כהן הוא המאמן הישראלי השני בטיבו כיום. רק בן שמעון מאמן טוב ממנו
     
    נערך לאחרונה ב: ‏19/11/12
  2. Mellow29 Kopite

    הצטרף ב:
    ‏21/1/11
    הודעות:
    9,072
    לייקים שהתקבלו:
    3,608
    לא הייתי ממהר לקשור לאלי כהן כתרים. אני חושב שהוא עושה עבודה טובה מאוד ביחס לבית המשוגעים שהוא עובד בו ובהתחשב בכך שהוא בנה קבוצה בצורה לא אידיאלית, אבל אני חושב שהוא סובל מאותה בעיה כמו רוב המאמנים הישראלים: הם פשוט לא מסוגלים להצליח פעמיים ברצף בקבוצות חדשות. רוב המאמנים שהצליחו במקום מסוים עשו זאת לאחר שנכשלו קודם לכן, ומצד שני יש רשימה ארוכה של מאמנים שזכו בתארים ועשו עבודה טובה במקום אחד ואז נראו כמו חסרי מושג בקבוצה שנייה. שום, גוטמן, רוני לוי, עטר, ואפשר להמשיך עד מחרתיים. נדיר מאוד לראות מאמן שמצליח בשתי מקומות ברצף לאורך זמן. אולי רן בן שמעון יעשה את זה. ביינתים, יותר סביר להניח שאלי כהן יגיע עם בית"ר למיצוי הפוטנציאל שלה (במצבה הכלכלי), ושנה אח"כ יכשל ו/או יוליך את הקבוצה לעונה פחות טובה, ואז ילך לקבוצה אחרת וגם שם יהיה חסר יציבות...

     
  3. EO11 בפה אליל היכל התהילה

    הצטרף ב:
    ‏10/4/10
    הודעות:
    16,023
    לייקים שהתקבלו:
    7,095
    במילה אחת: מה?
     
  4. Bensh Member

    הצטרף ב:
    ‏27/1/05
    הודעות:
    6,643
    לייקים שהתקבלו:
    0
    אלי כהן הצליח בבית"ר ואז בהפועל ברצף, אז הלכה לך התאוריה. נסה שוב
     
  5. Mellow29 Kopite

    הצטרף ב:
    ‏21/1/11
    הודעות:
    9,072
    לייקים שהתקבלו:
    3,608
    כן, ואז נכשל במכבי חיפה...

    בשורה אחת: אלי כהן, כמו 90% מהמאמנים בארץ, סוחב אחריו גיבנת עם כמה כשלונות בקריירת האימון שלו. לא חושב שהוא כ"כ מיוחד כמו שעשיתם ממנו כאן.
     
  6. אלי מתחן Member

    הצטרף ב:
    ‏8/12/03
    הודעות:
    13,335
    לייקים שהתקבלו:
    316
    אלישע לוי?

    גם בחו"ל מאמנים נכשלים הרבה, זה עסק בעייתי, הרבה יותר קל להעיף את המאמן מאשר את השחקנים.
     
  7. Bensh Member

    הצטרף ב:
    ‏27/1/05
    הודעות:
    6,643
    לייקים שהתקבלו:
    0
    אתה כתבת במפורש "פעמיים ברצף בקבוצות שונות"
    אז לא הלך לו בחיפה. בכמה קבוצות ברצף הוא אמור להצליח כדי לרצות אותך? כמה מאמנים בחו"ל הצליחו ברצף ביותר מקבוצה או שתיים, חוץ ממוריניו?
     
  8. Mellow29 Kopite

    הצטרף ב:
    ‏21/1/11
    הודעות:
    9,072
    לייקים שהתקבלו:
    3,608
    Mister Joe Cool
    אני לא מעריך את אלישע לוי כדי לחשוב עליו כ"אחד המאמנים הטובים בארץ", מצטער.
    ברור שיש מאמנים שנכשלים בחו"ל ושיותר קל להחליף אותם מאשר את השחקנים, מה הקלישאות האלה קשורות לטענה שלי? היו מקומות שבהם אלי כהן הצליח, היו לא פחות מקומות שבהם הוא נכשל, אין לו הישגים גדולים שרלוונטים ל-15 השנים האחרונות. מה הופך אותו למיוחד כ"כ?

    Bensh
    נו בסדר, אז תפסת אותי על המשפט הזה. http://www.asoccer.co.il/html/emoticons/eusa_clap.Xxx תתעלם מהמילה "ברצף" והכל בסדר.
    הטענה שלי הייתה שבגדול, הוא לא שונה מ-90 אחוז מהמאמנים האחרים בביצה שלנו. מחליפים קבוצות כמו גרביים (לא תמיד באשמתם), מצליחים פעם ב..., נכשלים פעם ב..., שום דבר מיוחד לספר עליו לנכדים.
    אני לא זכרתי את כל הדברים האלה, אני אומר עכשיו בכנות, אבל זה לא סותר במאומה את הטענה שלי: ממה שאני קורא חוץ מהכשלון במכבי חיפה, הוא גם פוטר מהפועל ב"ש, ק. שמונה, מכבי ת"א פוסט עגאלקטיקוס ובני יהודה. זה כבר 6 קבוצות, שמתוכן התחיל את העונה ב-4 ופוטר לפני סיומה. כמה מאמנים בחו"ל עפו כ"כ הרבה ועדיין רואים בהם כמאמנים הכי טובים שיש בקגטוריה שלהם?

    גרנט, קשטן, רוני לוי וגוטמן השיגו דברים יפים מאוד. למעט הראשון, שיצא לחו"ל אז קצת קשה להשוות אותו למנג'רים מהביצה המקומית שלנו - השלושה האחרים נחשפו בחולשותיהם במקומות אחרים. זה רק מראה עד כמה באמת אין מאמנים ישראלים ברמה גבוהה. אולי רב"ש יצמח להיות כזה.
     
    נערך לאחרונה ב: ‏19/11/12
  9. EO11 בפה אליל היכל התהילה

    הצטרף ב:
    ‏10/4/10
    הודעות:
    16,023
    לייקים שהתקבלו:
    7,095
    נו אז מה אם פיטרו אותו מקבוצות בעבר, שגם המקרים האלה זה לא בדיוק זבנג וגמרנו כדי שתוכל להגיד הנה שם הוא היה גרוע, כי במכבי התחרטו במשך כל אותה עונה שפיטרו אותו כי עונה לפני עם סגל בינוני הוא עשה רצף של 20 משחקים בלי הפסד וסיים במקום לאירופה.

    אבל למה לעזאזל להתעסק בעבר? אלי כהן מאמן ברמה גבוהה מאוד בהווה. ההכנות שלו למשחקים זה משהו שאין בארץ, האימונים שלו ברמה הכי גבוהה שיש ומכל שחקן בבית"ר הוא מוציא את המיטב.
     
    נערך לאחרונה ב: ‏19/11/12
  10. Raulito Madridista

    הצטרף ב:
    ‏22/11/05
    הודעות:
    39,383
    לייקים שהתקבלו:
    3,500
    מין:
    זכר
    החיבור של אלי כהן עם בית"ר נראה אדיר, מזכיר את החיבור של גוטמן להפועל בצורה מסוימת. הוא יושב שם כמו כפפה על היד, מתאים לקהל הבית"רי. מבין את הקפריזות שלהם, מדבר לליבם, הוא נואם מצויין ומדגיש את חשיבות הסמל וחוזק המועדון. והוא גם מאמן טוב.
    הנושא הוא אחר: אלי כהן בשנים האחרונות הוכיח שהוא מסוגל להצליח רק במקום שאין ציפיות. קרי בית"ר ירושלים כרגע, קרי מכבי ת"א שסיימה במקום השלישי אבל ספגה שלישייה מוחצת בדרבי והתחילה את העונה לאחר-מכן בצורה קטסטרופלית(סנטה קולומה, משהו). הרי כמה שאלי כהן משדר שבית"ר קבוצה גדולה - לא באמת מצפים ממנה לרוץ לפלייאוף. הוא טוב מאוד בלשדר 'כל העולם נגדינו'\'לא מאמינים בנו'.

    * אגב: מכבי חיפה מודל 1999-00 היא לא כישלון וזה לא משנה כמה היה שם סגל איכותי. הפן האנושי היווה קצת בעייה.
     
  11. de Middenweg משתמשים של כבוד היכל התהילה

    הצטרף ב:
    ‏5/7/08
    הודעות:
    26,765
    לייקים שהתקבלו:
    5,882
    בנתיים אני מתרכז בהווה וסובל קשה...בעיטה אחת מסכנה של מכבי חיפה למסגרת של סכנין. התקפה אין, קישור אין, מה נשאר? שום דבר.

    מדברים על רן בן שמעון. עדיף שיגיע רק בקיץ. עם מה הוא יעבוד עכשיו? חלוץ זר שהיה צריך להשאר בבני יהודה, קישור עם שחקן בן 31 שכבר לא יכול לעשות את ההבדל. שני צעירים (גולסה וורד) שפשוט
    לא מופיעים למשחקי הקבוצה. אם סכנין לא היתה באה לקרית אליעזר בשביל לעשות בונקר אני בטוח שגם ההגנה שוב היתה נחשפת.

    חילופי מאמנים יכולים להביא לתוצאה אחרת אפילו אם זה למשחק אחד בלבד. בנתיים זה נראה שגם בנאדו לא מחולל קסמים. לפחות לא ב-45 הדקות הראשונות שלו כמאמן קבוצת נעוריו.
     
  12. Bensh Member

    הצטרף ב:
    ‏27/1/05
    הודעות:
    6,643
    לייקים שהתקבלו:
    0
    א. לא תפסתי אותך על כלום. זה מה שכתבת אז עם הטיעון הזה אני מתווכח
    ב. לא ענית לי על אף אחת מהשאלות. בכמה קבוצות ברצף מאמן צריך להצליח כדי שתחשיב אותו למאמן על רמה? וכמה מאמנים לא ישראליים עונים על הקריטריון הזה?
     
  13. שי מנהל ראשי מנהל ראשי

    הצטרף ב:
    ‏22/11/06
    הודעות:
    15,187
    לייקים שהתקבלו:
    4,780
    מין:
    זכר
    בכל משחק שאני חושב שכבר אי אפשר לשחק יותר גרוע מהמחזור הקודם, הקבוצה הזאת מוכיחה לי אחרת. עוד משחק של כלום ושום דבר. אולי עכשיו שחר ישחרר את ה 150 אלף דולר האלה שחסרים כדי להביא את בן שמעון. רק על מיקום טוב יותר בליגה הוא יכול להחזיר את ההשקעה. להשאיר את בנאדו עד לסיום העונה זה לא רציני. קשה לו להוציא שחקנים שהוא שיחק איתם וחבר שלהם. אין לי ספק שאם הוא היה מכניס בדקה ה 50 עוד חלוץ, בטח שאת אזולאי שתורם הרבה יותר מכל חלוץ אחר שיש לנו, המחצית השנייה הייתה ניראית אחרת לגמרי, ולדעתי גם היינו כובשים.

    אם מסתכלים על המחזור הבא. לא רואה איך אנחנו מתמודדים עם ההתלהבות של שחקני בית"ר בטדי מלא. לצערי זה יכול להגמר רע מאוד.
     
  14. אלי מתחן Member

    הצטרף ב:
    ‏8/12/03
    הודעות:
    13,335
    לייקים שהתקבלו:
    316
    רע מאוד לנו, לא רואה שום סרט שבו אנחנו מנצחים אתכם שבוע הבא.
     
  15. wings Member

    הצטרף ב:
    ‏4/11/09
    הודעות:
    2,889
    לייקים שהתקבלו:
    706
    לתגובות על מה שכתבתי על אלי כהן.
    אני יודע שאלי כהן זכה באליפות עם בית"ר לפני כמעט 20 שנה ושהיו לו עוד כמה הצלחות בשנות ה- 90. אבל מאז הוא נכשל כמעט בכל מקום, פוטר מקבוצות על ימין ועל שמאל, עד כדי כך שהוא היה מובטל לא מעט זמן.
    זכורה לי גם העונה של אלי כהן בחיפה. עונה שהתחילה מצוין והסתיימה גרוע. אבל עזבו את התוצאות, ההתנהלות שלו היתה מתחת לכל ביקורת. הוא שחצן (ודי טיפש), תמיד תמיד מאשים את כל העולם ואשתו כשלא הולך (ובמיוחד את השחקנים), ובחיים לא לוקח אחריות. כמובן כשמנצחים הוא לא מפסיק לסתום ת'פה על כמה הוא גדול ונפלא. קוראים לו "שריף" אבל הוא מאמן פחדן שמלקק לכוכבים וזורק זין על האחרים. לא סתם בניון עשה לו את מה שעשה.
    כל מי שכותב שהוא אחד המאמנים הכי טובים היום בארץ, אני מאחל לו שאלי כהן יאמן את הקבוצה שלו בקרוב (כל עוד אנחנו לא אוהדים את אותה הקבוצה). אולי אוהדי הפועל פ"ת או ק"ש יכולים לספר לנו על מעלליו של אלי כהן.