מחזור 10 בליגת העל: מכבי ת"א עם הפסד שני רצוף

הנושא בפורום 'פורום כדורגל ישראלי' פורסם ע"י Maccabi Diamond, ‏16/11/12.

  1. skyday20 Member

    הצטרף ב:
    ‏19/7/09
    הודעות:
    7,340
    לייקים שהתקבלו:
    3
    למה הקלישאה הזאת של מאמן חדש, לא עזרה לחיפה לנצח?

    זה סתם לפי תחושה אישית, או שאפשר לבסס אימרה כזאת על הערכה הגיונית?
     
  2. Bensh Member

    הצטרף ב:
    ‏27/1/05
    הודעות:
    6,643
    לייקים שהתקבלו:
    0
    חחח כמה מרמור בהודעה אחת, רק תהיה בריא
    חשבתי שיש פה דיון אמיתי אבל זאת סתם הפצת שנאה ממוצעת. "די טיפש". כן, אלי כהן די טיפש
     
  3. wings Member

    הצטרף ב:
    ‏4/11/09
    הודעות:
    2,889
    לייקים שהתקבלו:
    706
    תקרא לזה איך שאתה רוצה. רק זה קצת בעייתי לקרוא לזה מרמור כי באמת לא מזיז לי אם אלי כהן ובית"ר יצליחו או לא. אם תחפש טוב תמצא הודעות שלי בעבר על אלי כהן עוד כשהיה בק"ש.
     
  4. Don Joan Roman Member

    הצטרף ב:
    ‏1/12/06
    הודעות:
    12,163
    לייקים שהתקבלו:
    907
    אלי כהן מאשים את השחקנים שלו? אלי כהן לא יודע להסתדר עם כוכבים? אלי כהן הוא פחדן? סליחה אבל אתה לא יודע על מה אתה מדבר, לא טוען שאלי כהן הצליח בכל מקום שהיה בו, ממש לא ובהרבה מקומות הוא גם נכשל אין ספק אבל כל מה שכתבת זה או מאי ידיעה או מכעס אישי בלתי מוסבר, רוצה מאמן שיש לו את כל התכונות שציינת? יובל נעים, בטח לא אלי כהן.
    נ ב אלי כהן לא היה מובטל ואם במקום בית"ר ירושלים הייתה קוראת לו מכבי פתח תקווה הוא לא היה חוזר לקווים, רק הצעה מאחת מארבעת הגדולות הייתה מוציאה אותו מהנוחות של הנדל"ן לסיר הלחץ של הכדורגל ותודה למוטי איווניר שסירב לנו והחזיר אלינו את אלי כהן
     
  5. EO11 בפה אליל היכל התהילה

    הצטרף ב:
    ‏10/4/10
    הודעות:
    16,023
    לייקים שהתקבלו:
    7,095
    אני גם מאחל לך שאלי לא כהן לא יאמן את הקבוצה שלך עוד 20 שנה, בינתיים תמשיכו למנות מאמנים כושלים ותחלצו תיקואים מסכנין בזמן שאלי כהן הופך את בית"ר לקבוצת צמרת.

    מאז שהגיע לבית"ר בסוף פברואר שעבר אלי כהן עם 12 ניצחונות, 5 הפסדים ו-5 תוצאות תיקו, מה שאומר 65% הצלחה. 65% אחוזי הצלחה כשהקבוצה שהוא קיבל הייתה מנטלית ומקצועית במצב הכי גרוע שראיתי בבית"ר בעשור האחרון ועם היכולות שלו הצליח לייצר ממנה 8 ניצחונות רצופים, ואת העונה הזאת הוא פתח כש-שחקני הרכש הצטרפו רק באמצע ספטמבר וחלקם בלי כושר משחק והנה, אנחנו מקום חמישי בליגה אחרי ניצחונות על הפועל ת"א, בני יהודה ועירוני רמה"ש, שלוש קבוצות שנמצאות כרגע בחלק העליון של הטבלה. מכבי ת"א ומכבי חיפה השיגו לשם השוואה מול שתי הראשונות 0 ו-1 נקודות בהתאמה.

    אז אתה יודע מה? לא, אלי כהן לא אחד המאמנים הטובים בארץ. בשבילי, בתור אוהד בית"ר שפחד על הגורל של הקבוצה שלי בפברואר שעבר, הוא הכי טוב בעולם.
     
    נערך לאחרונה ב: ‏20/11/12
  6. Bensh Member

    הצטרף ב:
    ‏27/1/05
    הודעות:
    6,643
    לייקים שהתקבלו:
    0
    בכלל לא מזיז לך. בגלל זה שפכת לפני הודעה אחת קיטונות של רפש על האישיות והאופי של אלי כהן, כאילו שאתה בכלל מכיר אותו
     
  7. Mellow29 Kopite

    הצטרף ב:
    ‏21/1/11
    הודעות:
    9,072
    לייקים שהתקבלו:
    3,608
    Bensh
    לא יודע מה זה "על רמה". אני חושב שאלי כהן הוא מאמן לא רע, כמו הרבה מאוד מאמנים בארץ. מה משותף להם? על כל הצלחה מפוארת אפשר למנות כשלון מפואר לא פחות, במקרה הטוב. אין שום סיכוי שבאירופה מאמן עם רזומה כזה יחשב כ"אחד הטובים ב..". איך מנג'ר עם הצלחות כמו מנצ'יני לא נחשב כאחד הטובים בעולם? איך בניטז הצליח בענק בולנסיה, הגיע להישגים משמעותיים גם בליברפול וכשלון אחד באינטר הספיק לכך שישב שנתיים וחצי בבית בלי אף הצעה מקבוצות טובות? כמה מאמנים עברו בריאל לפני מוריניו ונכשלו שם, ואיך הכשלון הזה השפיע על השם שלהם בהמשך?

    or_cohen
    :aaarofl:
    זה אחרי כמה, 4 שנים שבהם "להיות כמו מכבי חיפה" הייתה פנטזיה רטובה של כל אוהדי בית"ר? ונראה לי שגם היום חלק גדול היה מוכן להתחלף בין החבילות... מה שחודשיים טובים עושים למצב רוח, מה אני אגיד.

     
  8. EO11 בפה אליל היכל התהילה

    הצטרף ב:
    ‏10/4/10
    הודעות:
    16,023
    לייקים שהתקבלו:
    7,095
    האמת שהפנטזיה הייתה ונשארה להיות הפועל ת"א של השנים האחרונות, זו באמת הייתה קבוצה מצליחה. את האליפויות שלכם כבר הספקתי לשכוח. מתי מאנצ'יני נכשל ד"א? על הנייר הוא אחד המאמנים המצליחים ביותר באירופה בשנים האחרונות.

    אבל לפי ההודעות חסרות התוכן שחוזרות על טענות חסרות ביסוס, אני אבין שסתם מנסים לנגח את אלי כהן פה ושזה לא לעניין להגיב לכם בכלל.
     
    נערך לאחרונה ב: ‏20/11/12
  9. אלי מתחן Member

    הצטרף ב:
    ‏8/12/03
    הודעות:
    13,335
    לייקים שהתקבלו:
    316
    איזה שם היה להם לפני שהגיעו לריאל?
    עם כל הכבוד ללושמבורגו...

    רוי הודג'סון נכשל בהרבה יותר קבוצות מאשר הצליח והוא מאמן את נבחרת אנגליה. מארק יוז, סוון גוראן אריקסון, רייקארד, קרלוס קירוש, כולם נכשלו הרבה יותר ורוכבים על גל הצלחות מפעם, חלקם אפילו לא על זה (קירוש) ומקבלים עבודות על ימין ועל שמאל.
    אלי כהן הצליח בבית"ר, הפועל ת"א ומכבי ת"א עד שפוטר בלי הצדקה.

    לא תמיד הכישלון הוא רק באשמת המאמן, הניהול הרבה פעמים משפיע ו"עוזר".
     
  10. Don Joan Roman Member

    הצטרף ב:
    ‏1/12/06
    הודעות:
    12,163
    לייקים שהתקבלו:
    907
    מתישהו אי פעם שמעת אוהד בית"ר רוצה להיות כמו מכבי חיפה, מה שנאמר הוא שאנו רוצים יציבות כלכלית. וכדוגמא ליציבות הזאת הובאה מכבי חיפה.
     
  11. Mellow29 Kopite

    הצטרף ב:
    ‏21/1/11
    הודעות:
    9,072
    לייקים שהתקבלו:
    3,608
    כל השמות ש-Mister Joe Cool מזכיר הם מאמנים שמקבלים עבודות, ולא אמרתי אחרת. אף אחד מהם לא באמת נחשב כאחד המאמנים הטובים ב.., כמו שניסיתם לצייר את אלי כהן. אני לא טוען שהוא לא מאמן לגיטימי, ועושה רושם שבבית"ר הוא גם הצליח להתחבר למועדון ולהרכיב קבוצה ששווה יותר מסך חלקיה. זה לא הופך אותו למאמן על, בדיוק כמו שאף אחד לא חושב שרייקארד הוא אחד המאמנים הטובים באירופה, והודג'סון הוא אחד המאמנים הטובים בפרמיירליג ו/או בכדורגל בינלאומי. זה מעמד ששמור ליחידים.

    לא שבית"ר (או באופן כללי הכדורגל פה) מעניין אותי יותר מדי, אבל ההבדל בין מכבי חיפה לבית"ר ירושלים לא מסתכם רק בניהול, אלא גם בהצלחות מקצועיות בארץ ובאירופה. אז אחרי שלאורך המון זמן מכבי חיפה גם מצליחה יותר מקצועית וגם ניהולית, צריך להיות באמת עיוור כדי לכתוב משפט כמו "תמשיכו למנות מאמנים כושלים ותחלצו תיקואים מסכנין בזמן שאלי כהן הופך את בית"ר לקבוצת צמרת", כשברור לגמרי שהתקופה הנוכחית של שתי המועדונים היא דווקאת היוצאת מן הכלל. לא חושב שצריך להסביר את זה יותר מדי.

    אני סיימתי...
     
    נערך לאחרונה ב: ‏20/11/12
  12. EO11 בפה אליל היכל התהילה

    הצטרף ב:
    ‏10/4/10
    הודעות:
    16,023
    לייקים שהתקבלו:
    7,095
    אתה יודע מה ההבדל בינינו לבינך? אתה טוחן מים על העבר שוב ושוב ושוב ושוב, בזמן שזה לא רלוונטי בכלל. אלי כהן המאמן הכי טוב בארץ היום, ואין מה להתווכח עם זה. לא אמרנו הכי מעוטר בארץ, אלא הכי טוב. גם רב"ש נחשב בעונה שעברה למאמן הכי טוב בארץ וגם לו היו כישלונות בקריירה הקצרה, אז? תמשיך להסתכל לעבר אבל, כנראה שההווה קשה מדי כדי להתמודד איתו.
     
  13. אלי מתחן Member

    הצטרף ב:
    ‏8/12/03
    הודעות:
    13,335
    לייקים שהתקבלו:
    316
    בזמן ההצלחות הם נחשבים לטובים יותר ובצדק. אלי כהן הצליח מספיק בקריירה שלו כדי שייחשב למאמן טוב, והוא עושה בבית"ר עבודה מדהימה, ככה שזה לא בלתי סביר להגיד שהוא אחד הטובים בארץ.
    העולם זאת זירה גדולה מדי. תסתכל על המאמנים המובילים בכל ליגה, חוץ מאולי בפרמייר ליג ומוריניו, המאמן הכי טוב זה תואר דינמי.
     
  14. eran levy Member

    הצטרף ב:
    ‏10/12/09
    הודעות:
    2,699
    לייקים שהתקבלו:
    0
    ככה זה כשמביטים רק על מה שנוח.

    אלי כהן הוא מטובי מאמני ישראל, אז והיום. את הידע שלו בכדורגל אף אחד לא ייקח ממנו. יש משקל לעובדה שבכל ניתוח מקצועי שנעשה לשחקן, קבוצה או טורניר בעיתונות הספורט אלי כהן הוא אחד האנשים המבוקשים לתגובות. העובדה שהוא פוטר ושיחסי האנוש שלו לא היו טובים לפני עשרים שנים ועשר שנים לא אומרות כלום על אלי כהן העכשווי. אנשים משתנים, יכולים להיות טובים יותר או רעים יותר, ואם מעדיפים להתעלם מכך, מהשינויים שחלים על אדם בפן האנושי והמקצועי, מגיעים לדיון שנסוב על האישיות של אלי כהן ועל ביטול נסיון של שלושים שנה והעדפה של חודשיים.
     
  15. לירן מנהל כללי מנהל כללי

    הצטרף ב:
    ‏5/8/02
    הודעות:
    38,751
    לייקים שהתקבלו:
    8,305
    יש משחק השלמה היום מהמחזור, אנחנו מארחים את הפועל ר"ג. משחק מאוד קריטי עבורנו, משחק לא פשוט הזה ברור, ניצחון ייתן לנו דחיפה רצינית קדימה, תיקו או הפסד ונישאר עם תחושה מרה של פספוס ושל עמידה במקום. חייבים להתחיל לייצר סוג של המשכיות, מקווה שגם היום נראה כמות יפה של קהל, כמו נגד בני יהודה ובכלל, שיתנו דחיפה לקבוצה, משחקים כאלה אנחנו חייבים לנצח.