מחזור 10 בספרד: חוזרים בכל הכוח - אתלטיקו נגד בארסה, ויאריאל פוגשת את ריאל מדריד

הנושא בפורום 'פורום כדורגל ספרדי' פורסם ע"י Raulito, ‏20/11/20.

  1. riquelme1 Member

    הצטרף ב:
    ‏20/10/04
    הודעות:
    10,068
    לייקים שהתקבלו:
    338
    שום מוזרה ריאל ובארסב חלשות, והקבוצות מנצלות את זה.

    אסנסיו, תשים בובה תשפיע יותר מימנו. איסקו כבר בהפשו מחוץ לקבוצה, הרס את הקרירה בריאל.
     
  2. Raulito Madridista

    הצטרף ב:
    ‏22/11/05
    הודעות:
    39,383
    לייקים שהתקבלו:
    3,500
    מין:
    זכר
    https://totalfootball.co.il/uploads/default/original/2X/6/6fe35a068a77a283b778c3ad636d694f68ca036c.Xxx

    יום שבת השחור| מי זה ההוא עם הקוקו והזקן, קצת איטי בקצב של ליגה לוותיקים, וואלה הכי טוב על המגרש. אהה…זה איסקו. וזה עצוב שכתבתי את מה שכתבתי. זו המילה: עצב. אם אחרי התבוסה במאסטייה השתוללתי מעצבים, עכשיו סתם עצוב, משלים עם המצב, באמת. אנחנו קבוצה לא טובה אבל לא חשבתי שהליגה תברח לנו. שלושה משחקים ברציפות ללא ניצחון - רצף שלא היה לנו מאז סיוטי לופטגי, שנתיים. מעבר לכך, שלושה הפסדים כבר - כמו בכל העונה שעברה.

    מצאתי ציוץ גאוני בטוויטר במחצית אבל הוא הלך לי לאיבוד - השוואה בין אדן הזאר דווקא לג’ונתן וודגייט. בצ’לסי הוא היה מבקיע את המצב המצוין ההוא ואז הכל היה יכול להיות אחרת, הוא באמת מנחוס רציני ועצוב לי עליו.
    אנחנו מחלקים יותר מדי מתנות, כולם, ללא יוצא מן הכלל והאמת שלא הייתי שקט אף פעם עם הנעת הכדור המוגזמת הזו של שחקני ההגנה וגם משחק הרגל של טיבו קורטואה.

    עוד ערב התקפי מבחיל, ריאל מדריד החלשה ביותר שאני זוכר. חוסר הפרגון של טוני קרוס למריאנו זה מרתיח, ממש אגואיסטיות, אבל זה לא העניין, אי אפשר להיתפס למהלך אחד. אנחנו איטיים, שקופים, מייצרים מעט מדי מצבים, חלק מהבחירות של זידאן אני לא ממש מבין. אסנסיו מעביר כדור רוחב טוב אחד במשחק וזהו, הייתי רוצה לראות את רודריגו משחק קצת יותר אבל אין פיתרון קסם, ככה זה יהיה כל הזמן. בכל מקרה, כשאנחנו נקלעים לפיגור אין אמונה, לא רק אצלנו - אין אצל השחקנים. סופגים וזו מכת מוות עבורנו.
    אני מקווה שבשלב מסוים נהנה קצת מכדורגל העונה או יותר נכון שנסבול פחות. האללה מדריד, הלכתי לראות יוטיובים ישנים ולקרוא פרק מהספר שלי. מוזמנים לרכוש, אוהב אתכם
     
  3. Jefecito Member

    הצטרף ב:
    ‏4/6/16
    הודעות:
    2,862
    לייקים שהתקבלו:
    841
    מין:
    זכר
    המשחק הכי טוב של גריזמן בברצלונה. זה לא רק הגול הענק והבישול, זה הביטחון שלו במשחק. מקווה מאוד שהפציעה של לנגלה לא חמורה.

    Sent from my WAS-LX1 using Tapatalk
     
  4. סמואל אטו Member

    הצטרף ב:
    ‏27/9/04
    הודעות:
    14,958
    לייקים שהתקבלו:
    4,630
    משחק מעולה של בארסה היום בסימן גריזמן ומסי מככבים יחד. בראיתוויט כובש שער במשחק שני רצוף, אבל בעיקר מראה כמה בארסה נראית יותר טוב עם חלוץ מרכזי שנע כמו חלוץ מרכזי(וקונה לעצמו מקום בהיררכיה). הלוואי ונראה המשכיות.
     
  5. DRORIKO Member

    הצטרף ב:
    ‏3/5/15
    הודעות:
    61,215
    לייקים שהתקבלו:
    14,279
    מין:
    זכר
    אמרת את המילה-ביטחון. יצא לי לראות כמה משחקים שלו בבארסה, לא הרבה אבל יצא לי כמה. זה נראה שהוא עשה שם הכל נכון חוץ מהפעולה האחרונה וזה כמובן פונקציה של ביטחון.
     
  6. סמואל אטו Member

    הצטרף ב:
    ‏27/9/04
    הודעות:
    14,958
    לייקים שהתקבלו:
    4,630
    זה נבנה בכמה צעדים בחודש האחרון.
    היום הוא ממש שיחק בעמדה שלו כמו שהוא אוהב, אבל יותר מזה, מסי גם פינה לו את הבמה.
    בעיקר במחצית הראשונה מסי עבד סביבו(ולא להיפך) וגם מסר לו כמה כדורים גדולים שבדר"כ הוא מעדיף לתת לשחקנים אחרים על חשבונו.
     
  7. riquelme1 Member

    הצטרף ב:
    ‏20/10/04
    הודעות:
    10,068
    לייקים שהתקבלו:
    338
    ברצלונה קיבלה כנס של 3000 יורו, על המחווה של מסי חמראדונה, שקיבל צהוב כי הקדיש את השער לדייגו.

    שמעו, כנה אטומים אפשר להיות, כמה?
     
  8. Raulito Madridista

    הצטרף ב:
    ‏22/11/05
    הודעות:
    39,383
    לייקים שהתקבלו:
    3,500
    מין:
    זכר
    קצת על האירוע המרכזי במשחק:
    [כל הכבוד למסי!]

    [​IMG]

    "מסי חותם קשר נצחי עם מראדונה", נכתב ב"ספורט", כשבשער העיתון הייתה הכותרת "אוו מיי גאד"". גם ב"מארקה" במדריד ידעו לפרגן: "מסי הוא 10", נכתב בשער העיתון. מסי עצמו הקדיש פוסט לדייגו באינסטגרם עם תמונה של שניהם מניפים ידיים בחולצת ניואלס וכתב: "לתמיד, דייגו".

    כדי שגריזמן יזכה לקצת שקט הוא צריך להציג המשכיות וגם לנצח איזה משחק גדול כי הזיכרון היחיד שלו הוא השער החשוב נגד נאפולי באיטליה בשנה שעברה. הרף שהוא הציב כל כך נמוך וכך גם קוטיניו - לא יכול להיות גרוע ממה שהיה (גריזמן כבש בשלושה מארבעה משחקים - כפי שעשה ב-25 המשחקים שקדמו לכך). אמשיך להגיד שברצלונה תפרק קבוצות בליגה בקאמפ נואו גם בלי קהל, בדרך כלל על אוטומט. היא עדיין יכולה לענות בשלישייה אם ספגה פעמיים. זה ההבדל הגדול בינה לבין ריאל מדריד. בכל מקרה סיכוי טוב שאתלטיקו מדריד תהיה אלופה, היא הכי יציבה ויכולה לנצח גם משער עצמי לא קשור לכלום. לא תראו אצלה את הפנדלים המגוחכים האלה שיש מעבר לכביש (לא מעביר ביקורת על השיפוט חלילה אלא על הטיפשות של שחקני ההגנה של ריאל). אתמול ראינו ב-1:1 בין ריאל סוסיאדד לוויאריאל שהמיקום של שתיהן בטבלה כן עתיד להשתנות לתפיסתי.
     
  9. Raulito Madridista

    הצטרף ב:
    ‏22/11/05
    הודעות:
    39,383
    לייקים שהתקבלו:
    3,500
    מין:
    זכר
    סביליה - ריאל מדריד

    סביליה מגיעה למשחק במצב רוח Mas O Menos מה שנקרא. הקבוצה מאנדלוסיה נקלעה ככה פתאום למשבר של שלושה הפסדי ליגה רצופים (נגד גראנדה, אייבר בפיחואן ובילבאו - לא תקין לחלוטין) שהרחיקו אותה קילומטר מהצמרת, ענתה עם שלושה ניצחונות רצופים בחזרה, שניים מהם דרמטיים על במיוחד: 2:4 על סלטה ויגו עם שערים מאוחרים של סרחיו אסקודרו ומוניר, ו-0:1 קשה על הואסקה בזכות יוסף אין נסירי ("הוא החלוץ הטוב של סביליה, ללא עוררין. מסיים בנגיעה ומבקיע תמיד", נכתב במארקה). היא מדורגת במקום החמישי עם 16 נקודות בלבד, אבל תופתעו - בדיוק כמו מספר הנקודות שהיה לה בעונה שעברה, עונתו הראשונה של ז'ולן לופטגי. באמצע השבוע זה היה לא נעים לראות אותה מובסת 4:0 בפיחואן נגד צ'לסי, אך זה קרה בהרכב השני כשלופטגי, שממש לא התנצל על כך, עשה את החישובים שלו בגלל הלו"ז. סביליה העפילה לשמינית הגמר עוד במחזור שעבר.

    לא צריך לספר לכם על הכוח של האצטדיון הביתי, גם אם הכדורגל די מוזר בעונת הקורונה והקהל הרועש מעודד מהבית. אשתקד סביליה נכנעה רק פעמיים אך הרבתה בתוצאות תיקו - שבע. העונה, מבין קבוצות העל, היא פגשה את ברצלונה בקאמפ נואו שם לרוב היא מושפלת וחילצה תיקו 1:1. במשחק בגשר נגד צ'לסי בליגת האלופות השיגה 0:0. זריקת עידוד הגיעה מצד הנשיא חוסה קסטרו שבישיבת כספים מיוחדת סיכם עשור מפואר, שיבח את ההתנהלות הכלכלית של סביליה ואמר: "סביליה היום טובה הרבה יותר מאשר לפני כמה שנים וזה גורם לי לתחושת גאווה עצומה". עוד שיבח את מונצ'י ואמר שההחלטה להחזירו היא אחחת המוצלחות שקיבל כנשיא.

    בחזרה לכדורגל, אין נסירי הוא מלך שערי הקבוצה עם שישה כיבושים, האיש שצריך להיזהר ממנו, בזמן שלוקאס אוקמפוס שהבריק אשתקד (17 שערים!), קצת נותר מאחור ולא משחזר את יכולתו - שני שערים ושני בישולים בלבד ב-1,156 דקות. הקיץ התאפשר האיחוד המרגש ואיבן ראקיטיץ' שכל כך חיכה לחזור להיות שחקן חשוב ולזכות לדקות משחק - חזר הביתה אחרי שש שנים בקאמפ נואו, כשחסוס נאבאס חורש את הקו בשנה המי יודע כמה ונראה נהדר כמגן. מקצועית, השוער תומאש ואסליק ימשיך להיעדר. בוניו שהתאמן, ייפתח בין הקורות במקום אלפונסו ואסקס הצעיר בן ה-20 , השוער השלישי שעמד בשער נגד צ'לסי. בקצרה, אלה שנחו באמצע השבוע ויחזרו - לוק דה יונג המושמץ שכבש עשרה שערים בלבד אשתקד אך השתיק את המבקרים עם צמד בליגה האירופית; אוקמפוס עליו דיברנו; הבלם ג'ולס קונדה וגם הקשר יוהאן ג'ורדן. זו תהיה סביליה שונה לחלוטין, בקיצור.

    לופטגי, שהפסיד אשתקד פעמיים לריאל, אמר לקראת המשחק: "אנחנו רוצים להשיג את שלוש הנקודות נגד יריבה שכולם יודעים באיזו רמה היא. כמו ששאלתם בעונה שעברה - אני מייחס אותה חשיבות לכל משחק (אין כאן רצון לנקמה או משחק מרגש מצידו). ריאל במצב לא פשוט וככה היא יותר מסוכנת אפילו. זו קבוצה נהדרת. אני מצפה מריאל להיות חזקה כמו תמיד". כשנשאל על התבוסה נגד צ'לסי אמר: "עלינו להיות מוכנים להפוך את הדף במהירות, להמשיך הלאה, לטוב ולרע. כל מה שאנחנו עושים נעשה מתוך מחשבה. אנחנו מקבלים החלטות בהתאם ללוח המשחקים. אני לא מודע למה שנאמר או לא נאמר". יהיה זה משחקו ה-70 על הקווים בסביליה ועד היום הוא ניצח ב-39 ורשם 17 תוצאות תיקו לצד 13 הפסדים. המאמן קיבל חדשות טובות מצד סוסו, קשר הכנף שאוהב לשחק באגף הנגדי ולחתוך לאמצע. "אני חוזר", בישר ברשתות החברתיות כשהתאמן כרגיל אחרי שסבל מפציעות. ייתכן וייכלל בסגל למשחק.

    סביליה - הרכב משוער: יאסין בוניו| חסוס נאבאס, ג'ולס קונדה, דייגו קרלוס, סרחיו אסקודרו (מרקוס אקוניה)| יוהאן ג'ורדן, איבן ראקיטיץ', אוליבר טורס| לוקאס אוקמפוס, לוק דה יונג ויוסף אין נסירי

    ריאל מדריד מגיעה למשחק אחרי הבושה וכלימה נגד שחטאר דונייצק וההפסד 2:0 באוקראינה. קדם לו, כמובן, עוד ביזיון ביתי עם ההפסד 2:1 לאלאבס. בסך הכל שלושה משחקי ליגה ללא ניצחון שהרחיקו את זידאן עוד ועוד מהפסגה (אל תזדעזעו - שבע הפרש מהמוליכה סוסיאדד לה יש משחק עודף, ושש נקודות פחות מאתלטיקו לה משחק חסר. מה יהיה?) מתי המספרים יתחילו להתיישר? בעונתה אליפות ריאל השיגה תוצאות מעולות נגד הצמרת - 4 נקודות בקלאסיקוס ובדרבי ודאבל על סביליה. השנה היא כבר ניצחה בסאן סירו ובקאמפ נואו ועל הנייר המשחק של מחר מתקרב ללבל הזה. תפתיעו אותנו? יהיה אשר יהיה, שני דברים בטוחים: הלחץ לקראת גלדבאך ענקי, וזיזו ימשיך על הקווים. כן, לצד הביקורת, המאמן ראוי לריספקט. עם כל הפרסומים בתקשורת, בוולדבבאס עסקו בכיבוי שריפות. אסור לשכוח שמשחק הליגה הבא הוא הדרבי. זידאן חזר שוב ושוב במסיבת העיתונאים (זה מרגיש לנו כמו שידור חוזר של לפני שבוע ולפני שבועיים, רק המילה "גמר" הייתה חסרה") עד כמה הוא מאמין בקבוצה. המדרידיסימו, לעומת זאת, כבר לא מאמין. הרוב חושבים שלא ננצח ולו משחק אחד מבין השלושה השבוע.

    "השחקנים תמיד רוצים, אבל אנחנו מכירים את המועדון הזה ומה שקורה כרגע לא מספיק, עלינו להתקדם. זו הזדמנות מצוינת להוכיח שאנחנו קבוצה טובה. אנחנו אוהבים משחקים כאלה. אני סומך על השחקנים שלי". זה הרגע הקשה של זידאן כמאמן גם אם יסרב להודות בכך. "זה משבר קשה, אין ספק, אבל כבר יצאנו ממצבים כאלה". אנחנו כבר שכחנו האמת. אפילו יותר מכדורגל, ריאל צריכה אופי. לא יכול להיות שכל שער שהיא סופגת - והשחקנים עם הראש באדמה. "אנחנו ריאל מדריד, כבר יצאנו ממצבים קשים", אמר הקפטן ראמוס באסיפת השחקנים, וחבל שהוא לא יהיה מחר. הקפטן מתקרב לכשירות מלאה, עובד בלי הכרה, אך יישמר לקרב החשוב ברביעי (המאמן: "לא נסתכן, לא עם הקפטן ולא עם אף אחד. אני לא רוצה לזמן שחקן שעדיין לא במיטבו ואז מצבו יחמיר. נראה איך נסתדר מחר. אני מעדיף שכולם יהיו בריאים"), אמר לפני פרסום הסגל.

    גם קרבחאל ייעדר בעוד אלברו אודריוסולה מתקאמבק אבל אתם זוכרים מתי הילד שיחק בפעם האחרונה? כי אנחנו לא ממש, וספק אם אפשר לבנות עליו. נשאלת השאלה האם זידאן יפסיק עם לוקאס כמגן (האמת שהוא מהפחות גרועים בקבוצה בשני צידי המגרש) יעביר את נאצ'ו ימינה (בלי נגיעות ביד, בבקשה. שמונה מתשעת השערים שספגנו לאחרונה היו מטעויות הגנתיות בלתי נסלחות) וייתן הזדמנות לאדר מיליטאו. מי שבוודאות יחזור להרכב ואמור לייצב קצת את השורות ולמנוע מצב שכל מתפרצת מסתיימת במצב של חצי גול - קאסמירו, שבאופן תמוה סופסל נגד האוקראינים. ריאל תצטרך להיות במיטבה ולשים בצד את המשחק בגרמניה. "המשחק בשבת הכי חשוב, הוא המשחק הקרוב", הבהיר המאמן. "נילחם עד לרגע האחרון בשביל המועדון, אני והשחקנים. אני תמיד חיובי. היו לנו תקופות קשות. הביקורות? זה טבעי, זה נורמלי, אבל זה לא ישנה את מה שאני חושב. ככה זה התפקיד שלי כאשר לא מנצחים. מעולם לא חשבתי שאי אפשר לגעת בי (untouchable). לא כשחקן ולא כמאמן. אני כאן כדי לתת הכל עד היום האחרון. אני מרגיש חזק למצוא פתרונות".

    כשההתקפה לא מתפקדת, חלשה מאיי פעם, הזרקור מופנה לבנזמה שהיה חסר אונים נגד שחטאר. הגיע למצב אחד מצוין אבל בעט רע ולאחר מכן לא סיכן את השער. ריאל צריכה את קארים שבשנתיים הקודמות העמיד מספרים הרבה יותר טובים, היה חד מול השער וניצח כמה וכמה משחקים. הצרפתי אוהב לשחק נגד סביליה. יש לו עשרה שערים ותשעה בישולים ב-23 משחקים. מי ישחק לצידו? אסנסיו סיים עוד יום במשרד בלי שער ובישול, עם כל הכבוד לכך שהגיע למצבים, ואסור לפסול שתהיה זו שעתו של ויניסיוס שפתח בהרכב פעם אחת בלבד בשבעת המשחקים האחרונים - במאסטייה. האמת שזה מרגיש שלא חשוב מי פותח בחלק הקדמי (את הזאר אפילו אנחנו כבר לא מזכירים) - זה לא זה. המצב הקודר היום גורם לנו להתגעגע לעונה שעברה, אז לריאל היו 23 נקודות מתוך 30 ו-22 שערי זכות. לערב אחד אנחנו מוכנים לקבל שוב את אותו כדורגל רע, כדור שינה, העיקר תנצחו כבר.

    https://e00-marca.uecdn.es/assets/multimedia/imagenes/2020/12/03/16070363751293.Xxx

    ריאל מדריד - הרכב משוער: טיבו קורטואה| אלברו אודריוסולה (אדר מיליטאו), נאצ'ו, רפאל ואראן, פרלאן מנדי| קאסמירו, טוני קרוס, לוקה מודריץ'| לוקאס ואסקס, ויניסיוס ג'וניור וקארים בנזמה

    היסטוריה ומפגשי עבר

    השער של בנזמה במחזור השישי אשתקד, עליו סיפרנו לכם למעלה, היה מרגש במיוחד וקטע רצף של ארבעה הפסדים רצופים בפיחואן. אין ספק שריאל מדריד מתקשה במגרש הזה ומדובר באחד המגרשים הבודדים בו יש לה מאזן שלילי: ב-76 משחקים, ריאל ניצחה 24 פעמים בלבד (32%), סיימה בתיקו 15 פעמים (20%) והפסידה 37 פעמים (49%), יחס שערים 130:114 לרעתה. ברצף השלילי הייתה שלישייה ללא מענה עם לופטגי כשאין לנו תירוצים כמובן, הפסדנו 3:2 בהרכב חסר כשהראש היה בצ'מפיונס בשלהי 2017-18, ולא מעט פעמים ישנו גם חוסר מזל - הפסד אכזרי 2:1 ב-2016-17 כשראמוס כבש שער עצמי ויוביץ' ניצל שגיאה של נבאס למהפך מאוחר, וכן הפסד 3:2 ב-2015-16 אחרי פתיחה מעולה של ריאל ושער של ראמוס במספרת, אלא שלאחר מכן הוא נפצע.

    קצת פיקנטריה, הפיחואן היה המגרש בו זידאן רשם את משחקו האחרון במדי ריאל מדריד, במחזור הסיום של 2005-06. צמד בזק של בקהאם לא הספיק לריאל שכנענה 4:3, כשזיזו מצמק את התוצאה משער מתוך הרחבה. גם בימיו של זידאן כשחקן הפיחואן היה לא פשוט וזכורה בעיקר ההתפרקות עם קיירוש ב-2003-04 כשהאנדלוסים, עם רייס זכרונו לברכה - עשו ככל העולה על רוחם וכבשו רביעייה במחצית. אבל די לשליליות. ראול כבש את השלושער האחרון שלו בריאל במשחק נגד סביליה בפיחואן והותיר אותנו במאבק האליפות ב-2008-09. וגם כריסטיאנו כבש שלושער, כמובן, בעונת 2014-15, בדרך לניצחון 2:3. מי שעוד שווה אזכור הוא קסיאס שרשם את ההצלה הפסיכית מול דייגו פרוטי ב-2009/10, חפשו ביוטיוב. הפסדנו באותו משחק 2:1.

    בכל מקרה, המשחקים הכי זכורים בין סביליה וריאל היו עם מוריניו. פעמיים 2:6, בלתי נתפס. ב-2010-11 רונאלדו כבש רביעייה וגם ראמוס וקאקה הבקיעו, ריאל ניפחה את יחס השערים והפורטוגלי דהר לפיצ'יצ'י; כעבור שנה, מייד לאחר הפסד בקלאסיקו, ריאל באה להוציא עצבים (באדום), מוריניו הבריק עם די מאריה במרכז המגרש וגם קאייחון הבקיע. שלושער לרונאלדו כולל אחד בפצצה מחוץ לרחבה, שערים גם לאנחליטו ולאלטינטופ! לריאל היו ארבעה ניצחונות רצופים בפיחואן באמצע-סוף שנות ה-90 ובסך הכל שבעה משחקים ללא הפסד - הרצף הטוב ביותר שלה. מנגד, הרצף הכואב עומד על 11 משחקים ללא ניצחון וחמישה הפסדים רצופים. נסיים עם סך הכל המאזן בליגה - 152 משחקים: המאז הוא 45:81 לריאל בניצחונות ועוד 26 תוצאות תיקו.
     
  10. Raulito Madridista

    הצטרף ב:
    ‏22/11/05
    הודעות:
    39,383
    לייקים שהתקבלו:
    3,500
    מין:
    זכר
    מעידה כאן עלולה להרחיק אותנו משמעותית ממאבק האליפות וכמובן להעמיק את המשבר רגע לפני גלדבאך אבל המשחק הזה פשוט לא כל כך מעניין אותי וזה הכי עצוב. בין כה אנחנו מתקשים שם מסורתית גם בעונות הגדולות שלנו כמו הדסימה, עונת הדאבל הקסומה ב-2017 ועוד ועוד. כבר כתבתי למעלה - חותם בעיניים עצומות שהיינו עולים היום עם ה-11 שפתחו בפיחואן בשנה שעברה.

    שחקני המפתח של סביליה נחו במהלך התבוסה נגד צ’לסי ולא צריך לספר לכם שזה יהיה שונה לגמרי. מה שכן מרגיש דומה זה המשבר של זידאן וזה של לופטגי פשוט על הקווים הפעם עומד אחד השחקנים הגדולים בהיסטוריה, פיגורה אמיתית [פיטוריו של לופטגי אגב היו סופר-מוצדקים בעיניי אבל זה נטחן כבר מלא].
    כבר ניצחנו אמנם בסאן סירו ובקאמפ נואו והפיחואן דומה יותר לסגנון המשחקים הזה אבל במהלך הניצחונות האלה לא עשינו שטויות בהגנה מה שקשה לי להאמין שיחזור על עצמו ומעבר לכך היה שחקן שבלט. כולנו צופים כיצד יתפתח המשחק - פתיחה לא רעה, אחריות, קאסמירו חוזר הרי, לוקאס יילחם בצד ימין עד סוף חייו, נגיע לאיזה מצב וחצי - בנזמה יחמיץ. ואז היריבה תבקיע במתפרצת ולא חסרים לה כלים - חסוס נאבאס שעשה הסבה נפלאה לעמדת המגן, אוקמפוס שלא משחזר את יכולתו אשתקד אבל הנה ריאל מדריד - האקמול של הליגה, ועוד ועוד. הייתי עולה עם מנדי למרות שנמאס לי ממנו. לגבי החלק הקדמי? די עם אסנסיו, תעלה עם הברזילאים. ממה שבדקתי וכתבתי בפריויו - בנזמה שכבש את שער הניצחון אשתקד - אוהב לשחק נגד סביליה. הולך להיות לי יום שבת שחור וכיף בעבודה עם הפסד של ריאל ב-17:15 וכעבור שעתיים וחצי תעלה לכר הדשא הקבוצה הנוספת שלי, הפועל תל אביב אם היא קיימת עדיין. :(
     
  11. riquelme1 Member

    הצטרף ב:
    ‏20/10/04
    הודעות:
    10,068
    לייקים שהתקבלו:
    338
    סביליה, יכולה לקחת שוב את הליגה האירופית, ןהשנה היא לא תקח, אבל מסובר בקבוצה בינונית עם התקפה מחפירה.
     
  12. AS R Member

    הצטרף ב:
    ‏14/9/08
    הודעות:
    2,577
    לייקים שהתקבלו:
    499
    מין:
    זכר
    סביליה בלי באנגה נחלשה משמעותית. לא יודע מי חשב שם שראקיטיץ' מסוגל להחליף אותו כראוי. זאת קבוצה שמלאה בשחקנים בינוניים, ואני בספק גדול שהם יסיימו בטופ 4 לפי איך שהם נראים. מעניין כמה נצטרך לסבול את הכדורגל של לופטגי שם, לצערי נראה שמונצ'י מחזיק ממנו.
     
  13. Raulito Madridista

    הצטרף ב:
    ‏22/11/05
    הודעות:
    39,383
    לייקים שהתקבלו:
    3,500
    מין:
    זכר
    אין ספק שסביליה חלשה, לוקאס אוקמפוס היה מצוין בעונה שעברה ועדיין עוד לא התניע. אולי החזרה של סוסו תשפר את הקבוצה. "הבעיות" של סביליה כביכול: לוק דה יונג כבש אשתקד את הצמד דווקא בגמר הליגה האירופית, וכמובן הזכייה בתואר. ויאריאל ראתה את ריאל מדריד משקשקת מפחד וידעה להשיג לפחות תיקו. סביליה לא ממש שיחקה כדורגל.
    ראקיטיץ' גולר הרבה יותר טוב מבנאגה אבל כמובן שקצב המשחק הוא אחר, בכל מקרה אני לא חושב שזו הייתה טעות להחזיר אותו, הוא פשוט לא צריך להיות באנקר בהרכב בכל מחיר.

    לגבי הקבוצה שלי: כבר לא מתלונן על הכדורגל, אומר תודה על משחק הגנה נקי מטעויות ואפילו מתגעגע לשנה שעברה. הרף ירד וממשית לרדת, ניצחון שהיה חסר כמו אוויר לנשימה רגע לפני גלדבאך וגם בשבת יש דרבי, צריך לא לגמור את הליגה בדצמבר. כמובן שכל הבעיות עדיין נמצאות - לא מסוגלים להגיע למצבים במתפרצת גם ביתרון מספרי על היריבה (ועדיין ויניסיוס שהוא שחקן מרושל ולא משחק בהרכב של אף קבוצת טופ אחרת, גם לא של אתלטיקו - יוצר בלאגן וצריך לשחק), כל שחקן נותן מעט מדי. בנזמה לא ייתן גול כשזה מצב קריטי. המון איבודי כדור מיותרים של קרוס, עבירות מיותרות לקראת הסיום. קשה לי להאמין שככה נצליח ברביעי. אתה רוצה להגיד 'זידאן! חילוף!' אבל מסתכל על הספסל ואין לו את מי להכניס. אסנסיו? מה יהיה? ועדיף להישאר עם ה-11...
     
  14. YYY El sabio de Hortaleza היכל התהילה

    הצטרף ב:
    ‏13/5/04
    הודעות:
    11,498
    לייקים שהתקבלו:
    1,232
    ויידוליד שיחקה שכונה במחצית הראשונה. מלא בעיטות מרחוק, כולן גרועות.
     
  15. סיונרה Member

    הצטרף ב:
    ‏20/2/16
    הודעות:
    13,141
    לייקים שהתקבלו:
    5,896
    מין:
    זכר
    ריאל ניצחו 1-0 מגול עצמי. כנראה שהוכרע וזידאן מספיק טוב לקבוצה.