מחזור 11 בליגת העל: חיפה ממשיכה לאכזב, 3-3 עם כפ"ס

הנושא בפורום 'פורום כדורגל ישראלי' פורסם ע"י לירן, ‏1/12/06.

  1. הרצליה עד המוות מנהל ראשי מנהל ראשי

    הצטרף ב:
    ‏3/6/05
    הודעות:
    17,177
    לייקים שהתקבלו:
    5,343
    ותודה לגבשושית על הצדק. מחצית ראשונה הכי טובה של הרצליה שראיתי ב3 שנים האחרונות וגם 3-0 לא היה מקפח.

    לגבי המחצית השנייה...על זה ניתן לנתנייתים לבכות.
     
  2. ReL Member

    הצטרף ב:
    ‏27/7/04
    הודעות:
    3,759
    לייקים שהתקבלו:
    0
    אין לי מה לבכות , הרצליה שיחקה כמו שהיא הייתה צריכה לשחק וזה באמת פלא שהם הבקיעו רק שער אחד (מזליסטי) .

    היום זה הוכח עד כמה גוטמן הוא פשוט בלוף . ההתקפה של נתניה היא פשוט כלום ושום דבר , שום דבר מתוכנן , שום תרגילים , איטיות מחרידה וגועל נפש אחד גדול . אותו מערך שנראה עלק "סופר התקפי" עם אוקוצ'ה בחוד וטוטואנה ושכטר בתור מגינים . כואב לי הלב איך ששכטר מתבזבז בקו.

    אבל אני מרוצה מההפסד ולא רציתי שנכניס גול בסיום ונסחוט תיקו . גוטמן חייב ללכת הבייתה , הוא לא יילך עכשיו הוא יילך אחר כך .

    ואיפה כל אלו שאמרו לנו מה שרקתם בוז אחרי ניצחון? קבוצה שמנצחת במזל את הכח רמת גן - מה הפלא שמפסידה להרצליה?
     
  3. לירן מנהל כללי מנהל כללי

    הצטרף ב:
    ‏5/8/02
    הודעות:
    38,762
    לייקים שהתקבלו:
    8,312
    פטריק סופו פשוט שחקן גדול... הוא יודע לקרוא את המשחק בצורה נפלאה, יש לו יכולת טכנית בלתי רגילה במיוחד בליגה שלנו הטכניקה שלו בולטת מעל כל האפרוריות כאן, הוא הצליח לייצר וולה אדיר מזווית 0 כמעט ואם זה היה נכנס... שער יותר גדול מזה של רונאלדיניו.

    למכבי פ"ת יש קבוצה נהדרת, השאלה הכי גדולה זה אם הם יצליחו לשמור על יציבות, כי אם כן זו קבוצה שלא נופלת מאף אחת אחרת אבל עדיין קשה לי לראות אותה מצליחה לעשות את זה. משהו תמיד גורם לה ליפול בסוף, אני מקווה שלפחות השנה נראה אותה סוחבת כמה שיותר רחוק.

    מכבי פ"ת ואשדוד מובילות את הטבלה... הלוואי שמחר בית"ר לא תנצח (אל תשנאו אותי אוהדי בית"ר אני סתם רוצה ליגה מעניינת...) ושנמשיך לראות את הטבלה ככה גם במחזור ה-32.
     
  4. David De Gea Rade Prica היכל התהילה

    הצטרף ב:
    ‏18/9/03
    הודעות:
    7,794
    לייקים שהתקבלו:
    191
    מין:
    זכר
    חזרנו לנצח אחרי הפסקה של מחזור אחד. יפה, במשחקים כאלו, מול קבוצה שצריכה את הנקודות הללו כמו אוויר לנשימה, צריכים לדעת לקחת את כל 3 הנק'.
    לא ראיתי את המשחק אז אין לי ממש מה להרחיב יותר מידי, רק שימשיכו ככה.
     
  5. הרצליה Member

    הצטרף ב:
    ‏10/9/03
    הודעות:
    12,430
    לייקים שהתקבלו:
    2,302
    ההרגשה של אחרי ניצחון שהרגשתי בשנה שעברה כל כך הרבה שוב חוזרת, מצדיע לכל אחד ואחד משחקני מכבי הרצליה על משחק לחימה נפלא במחצית השנייה ואיזה יופי של כדורגל בראשונה, אריאטה וטולדו היה לא רעים בכלל רק חבל שהחמיצו הרבה.
    בוקסנבוים הראה כמה הוא היה חסר במשחקים האחרונים איזה משחק גדול שלו, תענוג.

    גם ההגנה עבדה טוב מאוד, עזריה וקרופניק היו טובים מאוד יאיא היה בסדר אבל עשה כמה שטויות שכמעט גרמו לי להתקף לב, וכמובן הדובדבן יוסי שקל אין ספק שאחרי משחק כזה עם כל הכבוד לשאול סמדג'ה שקל חייב לפתוח גם נגד אשדוד בשבוע הבא.

    כמה כיף לראות את הקו האדום מלמעלה, כמה דיברו על הכח, דיברו ודיברו והקבוצה לא ניצחה מאז המחזור ה-2.

    מהיכולת של המחצית הראשונה אפשר להיות מאוד מואד מעודדים להמשך, לא נשמש תפאורה מול אשדוד ואם נדע להילחם כמו היום אז נפתיע עוד רבים וטובים.
     
    נערך לאחרונה ב: ‏3/12/06
  6. לא מצאתי כינוי Member

    הצטרף ב:
    ‏22/11/05
    הודעות:
    2,890
    לייקים שהתקבלו:
    1
    אני מקווה מאוד בשביל אוהדי נתניה שיאמר יעשה בשכל ויוותר בסופו של דבר על החוזה שהוא מתכנן לתת לגוטמן ולבלבול לעוד עונה, כי לפי מה ששמעתי הם עדיין לא חתמו לעוד עונה. חוץ מ2-3 משחקים העונה נתניה נראית פשוט זוועה, עם סגל שחקנים כזה אין שום תירוץ ליכולת כזאת זוועתית, במיוחד שיש שחקנים של שקל וחצי שמועדפים בכלל כל מיני סיבות, אם זה אוקוצ'ה, שאותו אוהב יאמר ואם זה אופיר חיים שאותו אוהב אלי גוטמן וחייב לשחק איתו בכל מחיר. נתניה חייבת להתחזק באופן דחוף ב2 חלוצים לפחות, אין להם מחץ בכלל בהתקפה ואם זה היה תלוי בי אצלי שכטר היה משחק בחוד ולא בכנף.

     
  7. הרצליה Member

    הצטרף ב:
    ‏10/9/03
    הודעות:
    12,430
    לייקים שהתקבלו:
    2,302
    ולחשוב שכמעט פספסנו את אריאטה בשביל טוטואנה.
    תודה לך נתניה.

    אגב, מישהו זוכר מתי נתניה ניצחה בהרצליה בפעם האחרונה?
     
  8. Don Joan Roman Member

    הצטרף ב:
    ‏1/12/06
    הודעות:
    12,214
    לייקים שהתקבלו:
    930
    את מקשקשת יותר ממנו
    הפועל כפ"ס כל עוד זה היה 11 מול 11 לא בעטה לשער.
    הפועל פ"ת הייתה צריכה לקבל 2 עוד במחצית ומי שאומר אחרת משקר (הצלה מהקו של אדם קדוש, פיספוס נוראי של פינטו, החמצה של אפק מול רפי כהן).
    לבית"ר אין שום מזל, כשהיא טובה היא מנצחת כשהיא לא טובה היא מפסידה וכשהיא משחקת פרווה היא יוצאת בתיקו.
     
  9. לירן מנהל כללי מנהל כללי

    הצטרף ב:
    ‏5/8/02
    הודעות:
    38,762
    לייקים שהתקבלו:
    8,312
    חוצמזה מה אתם מתגוננים...? מה רע במזל? מזל זה חלק גדול מהמשחק ואין קבוצה שאין לה מזל. או שחסר לה מזל.... אלמנט של מזל יש בכל קבוצה בין אם הוא חיובי או שלילי. אין מה להתבייש בזה... כמה שיותר מזל יותר טוב.
     
  10. Raulito Madridista

    הצטרף ב:
    ‏22/11/05
    הודעות:
    39,397
    לייקים שהתקבלו:
    3,500
    מין:
    זכר
    חזרתי הביתה עצוב ומאוכזב כלפני שעה, לאחר המשחק המבזה שלנו נגד מכבי פ"ת. לא רק שאנחנו לא יכולים לקרות תיגר על האליפות, אחרי פתיחת עונה טובה מאוד שכללה עלייה לשלב הבתים באופ"א וניצחון על מכבי חיפה וכדורגל פנטסטי, המשחקים האחרונים מזכירים את עונת לנדאו, 05\2004, שלא ייצרנו מצבים לשער בכלל וכמעט ירדנו ליגה, 4 הפסדים בסיבוב הזה פשוט ביזיון, אנחנו על הפנים, אני כבר לא מאמין בקבוצה שלי.
    לא יכול להיות שבבית לא נעשה שום התקפה רצינית ובהגנה נעשה טעויות. תומר חליבה הוא פשוט אפס אחד גדול, שייפרוש מכדורגל העגלה האפס הזה, אחד האוהדים צעק לחליבה כאשר הוא עשה גליץ מתחומי המגרש:"תישאר שם !!!". עדיף לשחק עם עשרה שחקנים מאשר איתו, אך כדור לא הגיע לכתובת! משחק חלש של כל הקישור של האדומים שדחף למטה והבלמים התמסרו ביניהם. שום הרג להפועל את המשחק שהכניס את דגו במקום וורמוט שהיה היחיד שיכול לעשות דריבל. סלים טועמה גם רע מאוד, אוגבונה רשם שני פספוסים של מצבים לא רעים ואיכזב. ברדה איבד כל כדור, אבוקסיס היה גרוע, אין אף שחקן לציין לטובה. שום זרק למערכה את אודי שלא שיחק כמעט העונה והיה ברור שאודי לא יוכל לעשות כלום. אין לנו קישור שיוצר מצבים, אנחנו במצב על הפנים, כמובן שההגנה עשתה את הטעות שגמרה לנו רוץ אחרי היריבה. פ"ת נתנה משחק חכם ויכלה לכבוש עוד שערים, כל הכבוד לקבוצה של לוזון, המוליכה של הטבלה בינתיים. מאוד מאוכזב מהפועל. ניצחון של בית"ר מחר סוגר את הסיפור לאליפות לדעתי למרות שברור שאנחנו לא בנויים. לא ברור לי מה השתבש ולמה אנחנו נראים ככה, אירופה "מפריעה" אבל עדיין. אני לא חושב שיש מאמן שיכול להעמיד משהו יותר טוב בהפועל ולכן אני תומך בשום.
     
  11. Don Joan Roman Member

    הצטרף ב:
    ‏1/12/06
    הודעות:
    12,214
    לייקים שהתקבלו:
    930
    אני לא מתגונן חס וחלילה, אני רק מעמיד דברים על דיוקם, אומרים לי פה שלבית"ר יש מזל ושהיא מנצחת רק במזל, קאט דה בולשיט על איזה מזל אתם מדברים? המשחק היחיד שלבית"ר היה בו מזל זה נגד הפועל ת"א ששם הצלחנו לנצח בדקה ה-90 בגלל הנכות של שחקני הפועל.
     
  12. Riki Member

    הצטרף ב:
    ‏13/7/05
    הודעות:
    5,747
    לייקים שהתקבלו:
    0
    טוב אז ראיתי מחצית אחת של הפועל ת''א, משום מה הבוסית שלי טענה, שאני לא יכולה לרוץ לחנות ליד לראות משחק... בזמן העבודה http://www.asoccer.co.il/forum/html/emoticons/wink.Xxx
    בעעעע... איזה משחק עם קצבב מחריד, לא שלא הלך כלום, הם פשוט נראו לא טוב... כמו שאמרתי בתחילת הדיון, הראש באירופה כי על המגרש היום אף אחד משחקני ת''א לא היה.
     
    נערך לאחרונה ב: ‏3/12/06
  13. לירן מנהל כללי מנהל כללי

    הצטרף ב:
    ‏5/8/02
    הודעות:
    38,762
    לייקים שהתקבלו:
    8,312
    זה באמת לא בעיה של שום, למרות שמאמן תמיד אמור להיות אחראי על כל התוצאות לטוב ולרע שום לא אשם בגדול חוץ מפה ושם החלטות קטנות כמו למשל היום להוציא את ורמוט דווקא...

    בקשר לחליבה, אני עד עכשיו לא מבין איך השחקן הזה הגיע לרמות האלה. הוא בחור כשרוני, אבל בכל הקשור להגנה השחקן הזה פשוט אפס אחד גדול, הוא לא יודע להגן בשיט. היתרון הגדול שלו זה כוח הפריצה והמהירות שלו וגם לפעמים כמה הברקות בבעיטות לשער, רק מזה הוא הצליח להגיע לאן שהגיע כי להגן הוא לא יודע, וכל אוהד באר שבע יעיד כמה סבלנו ממנו בקטע. יחד עם כל זה... הייתי מקבל אותו חזרה, בוא הביתה...
     
  14. Maccabi Diamond משתמשים של כבוד היכל התהילה

    הצטרף ב:
    ‏19/2/06
    הודעות:
    14,242
    לייקים שהתקבלו:
    2,433
    מין:
    זכר
    לא, מכבי הרצליה ממש לא צריכה להיות מעודדת. אפשר לחשוב מול מי שיחקתם, כולה מכבי נתניה. קבוצה עלובה ומסכנה שרק יודעת להתבנקר ולקרוא לזה 'כדורגל טקטי'. כאילו, זה לא היה ברור שתנצחו? אני מתחילת היום מסתובב בבאסה ובתחושה שהיום מפסידים. אין קבוצה יותר טובה ממכבי נתניה בליגת העל. בכל פעם שיש משבר, מחכים למשחק מול מכבי נתניה.

    אוהדי מכבי הרצליה, תשמחו על הנצחון, תשמחו על שלושת הנקודות, אבל שזה לא יבלבל אתכם - שיחקתם מול קבוצה שיש בה שחקנים שפוחדים לעבור את החצי, שפוחדים לתת מסירות עומק ושפוחדים לעשות צעד אחד מיותר, כדי שחס וחלילה אלי גוטמן לא יתעצבן.

    אלי גוטמן, בבקשה ממך, אם יש לך כבוד עצמי, תתפטר.

    תגובה על יתר משחקי המחזור אני אתן מחר. עכשיו אין לי ממש מצב רוח וחשק.
     
  15. הרצליה עד המוות מנהל ראשי מנהל ראשי

    הצטרף ב:
    ‏3/6/05
    הודעות:
    17,177
    לייקים שהתקבלו:
    5,343
    כן, מאוד מעודדת, תגיד לי, אתה שם לב מה אתה אומר? סלח לי שאני קצת יוצא מפרופורציה אבל נדפקת לגמריי?. כולה מכבי נתניה? בשביל שחקנים כמו אוקוצ'ה, שכטר ואנסומבו אני מעיף את כל הקבוצה כולל את הבית שלי כדי להביא אותם. בכל עמדה ועמדה יש יתרון אדיר לנתניה(עזריה?טרטצקי?טולדו?ראדי? זה שחקנים של ליגה ארצית) מכל הבחינות ושלא נדבר על התקציב. אז לא משנה גם אם המאמן יעמיד בצורה הכי גרועה שיש עדיין נתניה צריכה לנצח קבוצה כמו מכבי הרצליה וזה שהרצליה, עם כל העבודה הלא טובה של גוטמן הייתה הרבה יותר טובה במחצית אחת זה מאוד מעודד בשבילנו. זה בטח לא כולה מכבי נתניה,

    אה כן, זה "כולה" אותה מכבי נתניה של "כולה" אלי גוטמן, ש" כולה" תפרה את מכבי חיפה ובית"ר. אז פתאום שחקנים מפחדים לעבור את החצי וגוטמן הגנתי ואין לו מושג. אחרי ה3-1 נגד בית"ר וחיפה לא ראיתי בדיונים של נתניה משהו רע על גוטמן או על איזשהו משחק הגנתי של הקבוצה שלא יאה לכם.
    מה גוטמן יכול לעשות אם השחקנים שלו פתאום ב10 דקות הראשונות בין ה45-55 פתאום מגיעים ל3 מצבים ומראים כדורגל? מה הוא שינה משהו? זה הגישה המחורבנת שהשחקנים הגיעו במחצית הראשונה, כי פתאום בשנייה (במיוחד בהתחלה) נתניה כן ידעה לשחק התקפי והגיעה לפחות 4 פעמים לחמש של הרצליה, רק אלילת המזל (ושקל) הצילו את הרצליה, מה שמה פתאום גוטמן לא היה על הקווים?.
     
    נערך לאחרונה ב: ‏3/12/06