מחזור 11 בליגת העל:מכבי חיפה מנצחת 2-1 בטדי

הנושא בפורום 'פורום כדורגל ישראלי' פורסם ע"י Maccabi Diamond, ‏24/11/12.

  1. תומס מולר Member

    הצטרף ב:
    ‏22/11/10
    הודעות:
    441
    לייקים שהתקבלו:
    3
    עזוב אתה מדבר שטויות
    כל מי שראה את המשחק יגיד לך את זה

    מי שחקן טיפש
    ידין טיפש?
    גולסה טיפש?
    קטן טיפש?
    אזולאי טיפש|?

    אם היה לנו חלוץ ברמה ובסגנון של דבא
    היינו מבקיעים היום עוד 2 שערים
    וזה למרות שדבא הוא לא שחקן קלאסי להתקפות מתפרצות

    יש לנו בעיה רצינית בחוד
     
    נערך לאחרונה ב: ‏27/11/12
  2. EO11 בפה אליל היכל התהילה

    הצטרף ב:
    ‏10/4/10
    הודעות:
    16,050
    לייקים שהתקבלו:
    7,117
    זה היה כזה צפוי שהם יבואו באטרף וזה גם היה צפוי שנאבד נקודות, לא סתם חששתי מהמשחק הזה. קהל של אידיוטים, אין מה להגיד.

    כל הכבוד לחיפה ובהצלחה לאריק בהמשך.
     
  3. alexshw Member

    הצטרף ב:
    ‏13/11/09
    הודעות:
    75,260
    לייקים שהתקבלו:
    25,769
    מין:
    זכר
    כל החלק ההתקפי שלך. ידין לא שחקן התקפה.
     
  4. Nigel de Jong משתמשים של כבוד היכל התהילה

    הצטרף ב:
    ‏7/3/08
    הודעות:
    16,631
    לייקים שהתקבלו:
    9,790
    קשה לדבר על המשחק אחרי הטמטום של 2 אוהדים ספציפיים, גם לזרוק חפץ על הקוון וגם לפרוץ לדשא, אף פעם אני לא יכול להבין מה עובר לאנשים כאלה שעברו את גיל 21 וחלקם אפילו את ה-30 לעשות את מה שעשו, את שניהם אפשר לזרוק לכמה חודשים בכלא במקום עוד משחק רדיוס או שניים.

    אבל בכל זאת,
    לא משחק גדול היום, מכבי חיפה עמדה מצוין על המגרש סגרה אותנו לגמרי ויצאה למתפרצות מסוכנות כי יש לה את הכלים לעשות את זה(עזרא וגולסה), הם סיכנו אותנו רק במתפרצות אנחנו מלבד כדורים נייחים גם לא עשינו יותר מדי כי השחקן היחיד אצלנו שיכול לתת פס לעומק(ריקן) נסגר הרמטית, מכבי חיפה אמנם לא שיחקה כמו שמכבי חיפה צריכה לשחק אבל אי אפשר לבוא אליה בטענות, היא הבינה את המצב שלה ושיחקה בהתאם ואנחנו נפלנו בפח, היינו מקבלים אותם שבועיים לפני ואולי התוצאה הייתה שונה.
    באנו למשחק פייבוריטים עם החזה למעלה והמשחק הזה הדגיש את החולשות שלנו שידענו אותם לפני המשחק ולא צריך להתרגש יותר מדי כי קורה שמפסידים והמזל לא הולך לטובתך רק שכל אלו שצעקו "אליפות" ישבו בצד, יש לנו קבוצה סבבה ומהעונה הזאת אפשר לשחק כדורגל טוב ולהינות בלי ציפיות מיותרות שלא תואמות את הסגל שלנו, כי אם מכבי חיפה יכולה להעלות מהספסל שחקנים כמו ורד, עמאשה, פיליאבסקי וצעירי שעוד יושבים בחוץ מספיק שחקנים ואנחנו מעלים "שחקני כדורגל" כמו אלי דסה וצחי אליחן כי לא באמת היה מישהו אחר להעלות אז אפשר לראות את הבדלי הרמות מבחינת התקציב והמשאבים.

    - הטעות של הרוש בגול השני נוראית, כדור למרכז השער למרות שסטה והסתירו לו הוא חייב לעצור את זה, שוער ליגה סביר לא יותר.
    - יכול להיות שגלאוינה כישרון ענק אבל בינתיים הוא על תקן מטייל, ערן לוי על כל חסרונותיו עולה עליו בכל פרמטר כמעט.
     
  5. Telkiyski Member

    הצטרף ב:
    ‏25/3/09
    הודעות:
    26,230
    לייקים שהתקבלו:
    8,585
    south, אתה שוכח שלפני שהשער שלכם נפסל, נפסל שער חוקי לחלוטין של תמוז במצב של 0-0. ככה שליאני דפק גם אותנו. וגם ה22 שלכם, אוסייקו נראה לי, 4 פאולים מאחורה עשה עד שקיבל צהוב.

    מה שאני לא מבין זה איך האוהדים שלכם שבאמת באו כרגיל בכמות יפה, עד נתניה, הלכו איזה 10 דק' לסוף כי 4-1.
    וד"א, כרגיל בזיון עם האצטדיון בנתניה פקקים שאין לתאר, נכנסתי בדקה 20.
     
  6. זכאי Member

    הצטרף ב:
    ‏6/6/11
    הודעות:
    717
    לייקים שהתקבלו:
    8
    שאפו ענק לקהל של באר שבע
    כח סבל מדהים יש להם
     
  7. Sir Alex Ferguson משתמשים של כבוד היכל התהילה

    הצטרף ב:
    ‏8/8/02
    הודעות:
    26,753
    לייקים שהתקבלו:
    6,969
    איצטדיון חדש יש בנתניה אבל כמו תמיד בישראל שוכחים שלא הבטון בלבד מספק את החוויה אלא גם מה שמסביב. המיקום של האיצטדיון נורא, סמוך לכביש מרכזי שמלא בפקקים לכל אורכו (יצאנו ב17:30 מבאר שבע ולמרות נסיעה בכביש 6 נכנסנו למשחק רק בדקה ה15 וזה עוד כשהיה לי כרטיס מבעוד מועד וכשאת הק"מ האחרון לאיצטדיון עשיתי בריצה) וסמוך למרכז קניות שמקשה עוד יותר על הגעה לאיצטדיון. לא הייתי בקופות אבל הבנתי שגם כאן הביצוע קטסטרופלי וכמובן הסיום הגדול, היציאה מהאיצטדיון, אפילו עם שוטרים וסדרנים שמנסים לעזור ולהכווין את התנועה לוקח זמן רב לצאת מהחניה.
    האקוסטיקה (לפחות ביציע למעלה) היא נפלאה, חבל שבמחצית הראשונה התרכזנו בעיקר ביציע למטה אחרת גם במחצית הראשונה היינו עושים הרבה רעש. חבל גם שלא סגרו את האיצטדיון עם יציעים מאחורי השערים, היה יפה יותר ובעיקר חמים וביתי הרבה יותר מהמצב היום.

    לא רוצה להתעסק בשיפוט, למרות שקופחנו היום אני מעדיף להתעסק בעובדה ששוב הבניה הרעה של הקבוצה מנעה מאיתנו להשיג תוצאה טובה. קבוצה שמתבססת רק על שחקן אחד מבחינה התקפית (תומר סווייסה) תמשיך להתקשות ביצירת מצבים וגם תחמיץ את רוב המצבים שהיא כבר מגיעה אליהם, ובכדורגל כמובן, מי שלא כובש סופג.

    אסיים בנימה חיובית, פשוט מדהים לראות כמעט 2000 צופים שמגיעים מבאר שבע באמצע שבוע, שמעודדים גם בפיגור 3-1 (ה4-1 כבר גמר אותנו), לא מקללים בסוף ואפילו נשארים למחוא כפיים, קהל בוגר ונפלא שלמרות כל האכזבות לאורך השנים ממשיך לרגש בכל פעם מחדש.

     
  8. Mellow29 Kopite

    הצטרף ב:
    ‏21/1/11
    הודעות:
    9,072
    לייקים שהתקבלו:
    3,608
    מסכים עם ההודעה של תומס מולר. הדבר שהכי בלט עבורי, בעיקר במחצית השנייה ולמעט כמה כדורים ארוכים מיותרים, היא העובדה ששיחקנו עם שכל, החזקנו בכדור בסבלנות ובצורה יעילה ומאוד הקשנו על בית"ר ללחוץ עלינו בחצי שלנו.
     
  9. crazyblue5 למען האיש עם המגל והפטיש

    הצטרף ב:
    ‏23/8/10
    הודעות:
    7,094
    לייקים שהתקבלו:
    952
    מין:
    זכר
    אג'ידה שוער נפלא
    חוץ מהגול הראשון אני לא רואה איפה הוא אשם

    הגול השני פגע בשחקן בדרך והטעה אותו
    השלישי היה אחד על אחד שקשה לקחת
    והרביעי בעיטה מרחוק לפינה שאני מסכים שמשוער ברמה שלו אפשר לצפות לקחת אבל ראבק זה לא איזה גול מביך שמגיע לו כאלה מילים רעות.


    אל תשפטו בחיים שלכם שחקנים זרים שמתמודדים בפעם הראשונה בחיים שלהם עם אזעקות וטילים, במיוחד אוהדי באר שבע שגרים בבאר שבע והתמודדו בשבוע שעבר עם החוויה הנפלאה הזו של האזעקות
    לא קל לחזור לשחק אחרי טראומה כזאת וזה שהוא נשאר פה ולא ברח כמו סוארס זה כבר ראוי להערכה.
     
  10. South Boy Member

    הצטרף ב:
    ‏13/7/12
    הודעות:
    6,833
    לייקים שהתקבלו:
    3,336
    לא ראיתי את המשחק בטלויזיהאז אני לא יכול להגיד, אני ראיתי נבדל בשני השערים שלו.
    ובכלל אני לא מתרץ את השיפוט בהפסד מי שמחמיץ ככה סופו להענש ואיך שקפצתי בהחמצה של גבאי אמרתי שאנחנו נשלם על זה, פשוט מעצבן אותי שליאני כל משחק מחדש דופק אותנו ואין לי ספק שעם איך שהמשחק התפתח אולי היינו מוציאים ממנו משהו אבל ליאני הקשה עלינו עם השיפוט המסריח שלו, כי היינו שווים להפועל ובמחצית הראשונה אפילו יותר טובים, אבל אין ספק שאגידה האשם הבלעדי בהפסד הזה, ליאני רק הוסיף.
    אני לא זוכר שום פאול של אוסיאקו אין לי מושג על מה אתה מדבר, ולגבי הקהל אין מילים לתאר כמה סאדיסט אתה צריך להיות כדי להיות אוהד של הפועל באר שבע, הגענו בכמות ענקית עשינו רעש 90 דקות וכמו תמיד נשבר לנו הלב, אי אפשר לשפוט את אלה שהלכו כי האכזבה היא אין סופית והלב נשבר שאתה יוצא בתוצאה כזאת ממשחק שהיית שווה ליריב שלך.
    וגם אני מצטרף לטענות על הגישה לאיצטדיון, יצאתי לנתניה מתל אביב בעשרה לשש והגעתי רבע שעה לפני המשחק מרוב הפקקים, בקופה היה כאוס אחד גדול וכשעמדתי בקופה וראיתי את התרבות הישראלית בהתהוותה הבנתי שאני חייב להתנהג כמוהם ופשוט רבנו אחד עם השני בשביל להגיע בזמן למשחק, העיקר איצדטיון חדש אבל בלי חניה וקופות.
     
    נערך לאחרונה ב: ‏27/11/12
  11. Maccabi Diamond משתמשים של כבוד היכל התהילה

    הצטרף ב:
    ‏19/2/06
    הודעות:
    14,242
    לייקים שהתקבלו:
    2,433
    מין:
    זכר
    השחקנים של ביתר ירושלים עלו נרגשים מדי וזה הפריע להם להציג את המשחק הרגיל שלהם. בלט בחולשתו אבי ריקן, שבדרך כלל מעורב הרבה יותר במה שקורה על המגרש. מכבי חיפה, מצידה, השיגה נצחון חשוב, שאולי יוציא אותה מהתקופה הרעה שהיא נמצאה בה.
     
  12. Don Joan Roman Member

    הצטרף ב:
    ‏1/12/06
    הודעות:
    12,253
    לייקים שהתקבלו:
    953
    ריקן נסגר על ידי שניים בכל פעם, מכבי חיפה עשתה סגירה יפה וטובה והיה לה מזל, חבל אבל גם לא נורא, מה שבאמת מעצבן זה שבגלל איזה טרמפיסט את מכבי תל אביב נראה במקרה הטוב בחורבת רמת גן ובמקרה הרע ממסכי הטלוויזיה.
     
  13. Nigel de Jong משתמשים של כבוד היכל התהילה

    הצטרף ב:
    ‏7/3/08
    הודעות:
    16,631
    לייקים שהתקבלו:
    9,790
    זה יהיה מכה מאוד גדולה למוצר הכדורגל הישראלי המקרטע אם נארח את מכבי ת"א בלי קהל, זה אמור להיות המשחק שיסיים את הסיבוב הראשון בהצגה גדולה לעיני יותר מ-15 אלף איש בטדי וכמה כבר משחקים יש בליגת העל עם כ"כ הרבה וקהל ואווירה של משחק גדול?חוץ מהדרבי ואולי המשחק של מכבי בב"ש ואני לארג' כל המשחקים הבולטים מבחינת הקהל היו של בית"ר בטדי(נגד הפועל וחיפה), תראו איך משחק גרוע כמו שהיה אתמול התעלה לקצב לא רע והיה ניתן לצפיה רק בגלל האווירה שהייתה במגרש, אם זה היה משחק לעיני 5 אלף צופים הייתי בטח נרדם בדקה ה-70 מרוב שיעמום.

    הרי את שני המטומטמים תפסו, שלחו אותם לכמה חודשים בכלא ותסגרו את הסיפור, 99% מהקהל של בית"ר אתמול התנהג בספורטיביות, עודד לאורך כל המשחק בלי קללות גזעניות ועודדנו את השחקנים בסיום, לא רואה סיבה שניענש בגלל התנהגות של כמה בבונים.

    בדיוק כמו שאם שחקן אחד במגרש יתקוף או יקלל שופט הוא יקבל כרטיס אדום והרחקה ללא מעט משחקים ואם קבוצה שלמה תתקוף שופט אז היא תקבל הפסד טכני והורדת נקודות ככה גם הדין צריך להיות עם האוהדים, ולמרות ההיגיון הרב בלהעניש רק את האוהדים הספציפיים אני בטוח שנקבל עונש של כמה משחקי רדיוס, קנס כספי והורדת נקודות, בית הדין ירצה לקבוע תקדים על חשבוננו כרגיל.
     
  14. אלי מתחן Member

    הצטרף ב:
    ‏8/12/03
    הודעות:
    13,335
    לייקים שהתקבלו:
    316
    זה לא תקדים, השטות הזאת נמצאת כבר הרבה זמן.
    אין מה לעשות, אוהבים משמעת אצל אלי כהן, צריכים לדעת שמשמעת קיימת גם בהתאחדות. כן חסה צחקתי עלייך.
     
  15. crazyblue5 למען האיש עם המגל והפטיש

    הצטרף ב:
    ‏23/8/10
    הודעות:
    7,094
    לייקים שהתקבלו:
    952
    מין:
    זכר
    במידה והקבוצה תקבל עונש והזורק ישוחרר בנזק מזערי אני מצפה מבית"ר למנוע את הכניסה של אותו אוהד לאיצטדיון

    לא יכול להיות שאוהד שמתפרע וגורם נזק כספי ותדמיתי לקבוצה שלמה יוכל לחזור למגרשים לאחר תקופת צינון קצרה של 3-6 חודשים במקרה הטוב שגם בהם נמנע ממנו רק משחקי בית בדרך כלל