מחזור 11 בליגת העל: מ.ת"א מנחילה לחיפה הפסד בכורה

הנושא בפורום 'פורום כדורגל ישראלי' פורסם ע"י לירן, ‏26/11/09.

  1. קטלוני Member

    הצטרף ב:
    ‏15/12/08
    הודעות:
    1,422
    לייקים שהתקבלו:
    0
    תוך כדי משחק,הקוון צריך עין של עיט כדי לראות כזה נבדל.אם לקוון היה ספק אז הוא הולך לטובת ההתקפה.
     
  2. Igi Member

    הצטרף ב:
    ‏25/5/05
    הודעות:
    9,708
    לייקים שהתקבלו:
    58
    היה נבדל קטן של מאיוקה והיו גם ספק 2 דחיפות ברחבה על קטן וטשיירה, בדיוק כמו אותה דחיפה של טשיירה על שכטר שאוהדי הפועל כל כך כל כך בכו עליה(ההבדל היחיד הוא שקטן וטשיירה לא צוללנים מלידה ולא הוסיפו לזה תאטרליות כ"כ גדולה כמו שכטר), אבל גם אם אני חושב שהיה מקום לשרוק, אני לא הולך להצהיר פה שהחלטות כאלה הן שחורצות גורלות של משחקים כי זה מגוחך, פשוט בגלל העובדה ששיחקנו מול קבוצה טובה יותר אתמול. כמובן שמכבי חיפה קבוצה הרבה יותר טובה ממכבי ת"א, אבל אתמול התל-אביבים רצו הרבה יותר וזה בא לידי ביטוי במשחק שלהם. במחצית השנייה המאד הגנתית שלהם זה במיוחד בא לידי ביטוי, כאשר כל כדור השחקנים הצהובים הגיעו ראשונים ושלטו בצורה מוחלטת במרכז השדה והגיע לה בצדק לנצח.

    אין מה לעשות, חיפה הייתה קבוצה מושלמת, אבל אתמול היא פגשה קבוצה ביום טוב יותר. בסה"כ כמו שאלישע אמר, תנו לנו עוד 10 ניצחונות כ"כ קלים והפסד אחד ואני אהיה מרוצה עד השמיים.
    מבחינה קבוצתית, כולם היו על הפנים. במיוחד כיאל וקטן. גם לאלישע יש חלק גדול באשמה עם ההצבה ההזויה של עותמן בקישור, אבל זה בסדר, מטעויות לומדים.

    נקווה שההשפעה והמחסום הפסיכולוגי שנוצר מליגת האלופות יישבר בשבוע הבא בבורדו ונצא לדרך חדשה בליגה.
     
    נערך לאחרונה ב: ‏2/12/09
  3. alexshw Member

    הצטרף ב:
    ‏13/11/09
    הודעות:
    75,193
    לייקים שהתקבלו:
    25,753
    מין:
    זכר
    היה קו אחד בגול ולא היו פנדלים על שחקני מכבי חיפה.
     
  4. Bluekipper Nil Satis Nisi Optimum

    הצטרף ב:
    ‏30/4/08
    הודעות:
    10,001
    לייקים שהתקבלו:
    1,369
    כיאל דווקא לא היה כזה נורא, קולמה יותר בלט לרעה ממנו, אבל במשפט מסכם: אין אף שחקן שירצה "לתייק את המשחק הזה בקלסר האישי שלו", משחק קבוצתי נוראי ורמת יעילות אפסית.
     
  5. עומר משתמשים של כבוד היכל התהילה

    הצטרף ב:
    ‏3/8/02
    הודעות:
    23,019
    לייקים שהתקבלו:
    1,947
    מחסום פסיכולוגי? איזה? כולה הפסד אחד...הרי סכנין לא תהיה בטוטו ותבוא תעמוד על ה-16 וזה יגמר בטיולון קליל בקרית אליעזר, גם אני וגם אתה יודעים את זה, אתה מוזמן לשמור את השורה הזאת.

    בורדו? את המחליפים של המחליפים והילדים אתם תנצחו, אתה יכול להיות בטוח בזה, אני בטוח בזה כמו שנבחרת ישראל לא עולה לשום טורניר כבר 40 שנה, בזה קבוצות ישראליות אלופות עולם (אפילו קביליו יפו תיתן להם פייט הוגן עם אבוקסיס מחוזקת).

    בשביל שיהיה מחסום פסיכולוגי או איזושהי נפילה אצל חיפה היא צריכה לאבד נקודות מול סכנין/בני יהודה/הפועל חיפה/ומי שלא נשאר עד סיום הסיבוב, ועם כל הכבוד על פי רמת היריבות אני לא רואה את זה קורה, גם לא מול בני יהודה, שפשוט נראית אפורה מאוד.
     
  6. Riki Member

    הצטרף ב:
    ‏13/7/05
    הודעות:
    5,747
    לייקים שהתקבלו:
    0
    איזה חוסר פרופורציה משווע לנוכח הפסד אחד ברקורד העונה, הרי מין הסתם לא היה מצב שנסיים ללא הפסדים, קברו ושלחו אותנו כבר לתרפיה על מה ולמה בדיוק ?
    החבר'ה האלה ישחקו העונה כמו גדולים, מכבי תל אביב הייתה במומנטום טוב יחסית אלינו במשחק ולקחו 3 נקודות, לא תצוגת ענק ולא ניצחון מוחץ, לא היה שום ביסוס של עליוניות מוחצנת על המגרש כדי לתאר זאת כהפסד צורב ומשבר בחיפה.
     
  7. עומר משתמשים של כבוד היכל התהילה

    הצטרף ב:
    ‏3/8/02
    הודעות:
    23,019
    לייקים שהתקבלו:
    1,947
    אני לא מבין למה בחיפה מתרגשים? בסך הכל מדובר בהפסד אחד, אחד!!!!!! זה לא שעכשיו אתם תפסידו עוד 3 רצוף או לא תנצח 3 רצוף...יש לכם משחקים קלים שבאמת צריכים להחזיר אתכם למסלול...סתם עושים סערה בכוס מים!!!