מחזור 11 בליגת העל: מ.ת"א מנחילה לחיפה הפסד בכורה

הנושא בפורום 'פורום כדורגל ישראלי' פורסם ע"י לירן, ‏26/11/09.

  1. de Middenweg משתמשים של כבוד היכל התהילה

    הצטרף ב:
    ‏5/7/08
    הודעות:
    26,800
    לייקים שהתקבלו:
    5,898
    אדם, לבנות עושים ב'סולל בונה'...אני מבין אותך היטב, אבל בקבוצה כמו בית"ר אין סבלנות. בית"ר ירושלים צריכה מאוהדיה כל שנה להתמודד על האליפות, מבחינתי דרישה לגיטימית לגמרי. העניין הוא שבכל קבוצות הצמרת אין סבלנות לתהליך שאתה קורא בנייה.

    יש יותר מדי לחץ בירושלים, דבר שרואים גם במכבי ת"א. אני חושב שבמכבי חיפה והפועל ת"א יש לחץ, אבל איכשהו קצת פחות מאשר ב'טדי' ובמחנה הצהוב כחול בתל אביב. אני לא נביא, אבל אני מרגיש שבית"ר עוד הרבה שנים תתבשל בבינוניות של היום. אני עדיין לא סומך על אגיאר כאיש אחראי ושקט (אתמול הוא ברח אחרי השער השני ל'פגישה עסקית') שבעוד זמן מה יצליח בצורה טובה לשים את הקרון על פסי הרכבת. אני יוצא מההנחה שהבלאגן תמשיך לחגוג בבית"ר כי המועדון הזה לעולם לא היה מועדון סבלני.

    מה שקורה עכשיו ב'טדי' לא מועיל לכדורגל הישראלי, אבל יעקב שחר בנה עם פחות כסף מלפני עונה קבוצה שכרגע מושלמת בליגה...כסף עוזר, אבל יעקב שחר לא משקיע סכומים כמו גאיידמק וזה אולי נותן תקווה בשבילך, לא? ניהול שקט ונבון הוא לדעתי המפתח, זה קורה עכשיו במכבי חיפה ובהפועל ת"א ולכן שתי הקבוצות בורחות לליגה!
     
    נערך לאחרונה ב: ‏29/11/09
  2. gustavo_broccoli Member

    הצטרף ב:
    ‏27/7/08
    הודעות:
    242
    לייקים שהתקבלו:
    0
    בדיוק ככה. אתה לפחות מבין מה שאני תמיד אומר: הדג תמיד מריח מהראש, או מסריח מהראש.

    האוהדים בכל הקבוצות חסרי סבלנות, וגם אצלנו בחיפה זרקו פחיות על רוני לוי, וזה היה מגעיל מאוד, אבל בחיפה יש את יעקב שחר שאותו הקהל לא יכול לכופף,והוא גרם לכל מיני חוליגנים אצלנו להפסיק לבוא רק בשביל להפריע.הוא אצלנו כבר המון שנים, וממוצע ההשגים בתקופתו פשוט ענק.

    אם לבית"ר היה ניהול שהוא רבע מהרמה של שחר,הם הי כל הזמן בצמרת, אבל בית"ר מנוהלת על ידי ליצנים ושרלטנים, והיא בבעלות של פושע שהולך לשבת 6 שנים בכלא, אז מה הפלא שחלק מהאוהדים שם לוקחים ממנו דוגמא?

    אם הנהלה של קבוצה לא מטפלת כבר הרבה שנים בפושעים והגזענים, אז היא יותר גרועה מהם.

     
  3. Ariel Member

    הצטרף ב:
    ‏31/7/02
    הודעות:
    2,399
    לייקים שהתקבלו:
    91
    זה הזמן של בית"ר לסיים את הליך הפירוק גם במחיר של מינוס 9 נקודות.
    האליפות רחוקה, אבל כך גם התחתית. בית"ר צריכה לנצל את העובדה שיש בליגה הזו קבוצות הרבה יותר חלשות שירעדו ממפגש מולה וגם את העובדה שבתום שני סיבובים מקזזים מחצית מהנקודות.

    בעונה הבאה בית"ר תתחיל מחדש במלוא העוצמה והכח עם קבוצה חדשה ונקייה מדאגות פיננסיות.

    המקום הטבעי של הפועל ב"ש זה 1-4, ואני מדבר על סמך 50 השנה האחרונות, לא על סמך העשור האחרון שבו חיפה עלתה לגדולתה וגם זה בזכות הכסף שהפך מאותה מעוד קבוצה בליגה (אמנם טובה, אבל עדיין כינור שני למכבי ולעיתים שלישי לבית"ר) לאימפריה.
     
  4. Nigel de Jong משתמשים של כבוד היכל התהילה

    הצטרף ב:
    ‏7/3/08
    הודעות:
    16,627
    לייקים שהתקבלו:
    9,788
    gustavo_broccoli

    הבנו שאתה אובססיבי לכל מה שקורה בבית"ר, אתה יכול לחסוך את זה מאיתנו ולהתעסק בקבוצה שלך תודה.

    שי

    אין לי שום טענה לאגייאר, אתה לא מצפה ממנו להשקיע יותר כאשר הוא עדיין לא יודע אם הקבוצה שלו או לא.

    ---
    זה לא שאין אצלנו שחקנים טובים ואנחנו קבוצה אפורה, אפשר להרכיב כאן קבוצה מצוינת אולי לא לאליפות(אם כי מבחינת חומר השחקנים אנחנו לא נופלים מאף קבוצה בליגה) אבל למקומות 2-4 עם מחשבה לעתיד.
    אבל אין לנו מאמן שיעשה סדר בין כל הבלאגן, אין דרך ואין עמידה נכונה על המגרש וזה האשמה של המאמן, רק הוא יכול להסביר איך השחקנים עולים בלי חשק למגרש.
    עד עכשיו אני בוכה את העזיבה של עטר שנעשתה בחוסר ברירה בגלל המצב הכלכלי והחוזה של שום השמן, אבל אצלו לא היה חשבונאות ולא מקומות שמורים לכוכבים וגם רצון ודרך - כל הדברים שאין לשום ועם סגל של 18 שחקנים בלחץ הוא הביא גביע ואם לא ההתאחדות הוא גם לא היה רחוק מלהביא דאבל.
    אני תומך בפירוק כי זה מה שינקה את המועדון ויאפשר דרך חדשה, שנתחיל מאפס לא יהיה חסר קונים כאשר אין חובות ויש פוטנציאל עצום, רק הפחד שלי הוא שיעקב שחר יטפטף לשחקנים כמו ורד, יצחקי וברוכיאן(את השניים האחרונים למכור בינואר לאירופה) ונאבד אותם לטובת הונדה חיפה.
     
  5. yedidel Member

    הצטרף ב:
    ‏27/9/09
    הודעות:
    7,477
    לייקים שהתקבלו:
    3,867
    עם כל מה שמסתמן כרגע כעונה כישלון של יצחק שום, מדהים איזה זיכרון קצת יש בארץ. איך מוחקים לו הסטוריה מפוארת בגלל עונה אחת גרועה?
     
  6. Nigel de Jong משתמשים של כבוד היכל התהילה

    הצטרף ב:
    ‏7/3/08
    הודעות:
    16,627
    לייקים שהתקבלו:
    9,788
    אם תחזור אחורה תשים לב שהתנגדנו למינוי של שום מלכתחילה ורק בגלל האילוצים הכלכליים הסכמנו לתת לו עוד צ'אנס, הרי גם שום יודע שהוא ברירת מחדל ולא יותר כי אם לקורנפיין הייתה אפשרות עטר היה עומד עכשיו על הקווים.
    עוד לפני הנפילה כבר חלק באו כאן לטענות לשום והאמת שזאת הייתה עונת מבחן בשבילו, הייתה לו הזדמנות להוכיח מה הוא שווה כאשר אין לו את השחקנים הטובים בארץ והוא נכשל.
    אני נותן לו את הכבוד על הדאבל אבל כרגע המשך העבודה שלו בבית"ר תפגע גם בו וגם בנו אבל הוא בוחר להמשיך עם הסבל הזה ובדרך לסיים בפלייאוף התחתון עם קבוצה של מקום 3 מינימום.
     
  7. yedidel Member

    הצטרף ב:
    ‏27/9/09
    הודעות:
    7,477
    לייקים שהתקבלו:
    3,867
    תראה, סה"כ שום הגיע ראשון לליגת האלופות ועשה שם קמפיין מרשים, לקח דאבל ביוון, בהחלט דברים לא שגרתיים. בסה"כ יש לו יותר הצלחות מכשלונות.
     
  8. Nigel de Jong משתמשים של כבוד היכל התהילה

    הצטרף ב:
    ‏7/3/08
    הודעות:
    16,627
    לייקים שהתקבלו:
    9,788
    קשה לי לדבר על ההצלחה שלו ביוון כי לא ראיתי אף משחק של פנא' בתקופה שלו ואני לא יודע מה הייתה הרמה של היריבות למרות שאני זוכר שאולימפיאקוס הובסה באותה עונה 7-0 בליגת האלופות ע"י יובנטוס.
    תראה איזה סגל היה לו במכבי חיפה 02/03 ואיזה סגל היה לו עם בית"ר ב07/08.
    מאמן של יותר מזל וקשרים טובים מאשר יכולת, אם לא היו לו חברים טובים כמו שרף ושפיגל אני לא יודע אם הוא היה מאמן קבוצות גדולות.
     
  9. zloof1 Member

    הצטרף ב:
    ‏14/2/08
    הודעות:
    71
    לייקים שהתקבלו:
    0
    כולםם בליגה רוצים לראות הפסד ראשון של הירוקים אני מקווה שזה יקרה למרות שלא נראליי
     
  10. gustavo_broccoli Member

    הצטרף ב:
    ‏27/7/08
    הודעות:
    242
    לייקים שהתקבלו:
    0
    כשאין מוח, גם אין זכרון.כשיש תסכול, אז כולם אשמים.

    אחרי שהם פינטזו שהעבריין הנמלט ייצא זכאי בצרפת, ושהוא לא יעמוד לדין בארץ על הלבנות הון, הם מפנטזים שהעיקולים יירדו.

    כדורגל חיים משבת לשבת, או מפנטזיה לפנטזיה.
     
  11. עומר משתמשים של כבוד היכל התהילה

    הצטרף ב:
    ‏3/8/02
    הודעות:
    23,019
    לייקים שהתקבלו:
    1,947
    תראה, בתאכלס בית"ר בשנות גאידמק עד השנה השלישית שבה התחילו את הבעיות היתה הקבוצה הכי טובה בארץ ובאמת שמכבי חיפה היתה טיפה בים לעומתה. הבעיה של בית"ר היתה שהנוער שלה לא היה מספיק חזק בשביל שאם יקרה מה שקרה בעונה שעברה ושחקנים יעזבו הוא יהיה זה שיעלה ויסחוב את הקבוצה למעלה. אם אגייאר ישתלט על בית"ר וישקיע סכומים כמו של גאידמק אבל בהתאם גם ישביח את הנוער בהשקעה של נגיד מיליון דולר מינימום בשנה, אין לי ספק שחיפה תחזור להיות טיפה בים כי שחר בחיים לא ייכנס למחול השדים הזה, מה גם ששחר כבר היראה בתקופה גאידמק שהוא לא יעשה הכל בשביל לקחת אליפות, מבחינתו שהקבוצה תהיה בצמרת, ועובדה בעונות גאידמק מכבי חיפה לא היתה פקטור בכלל עם כל זה שהיא שלטה בליגה לפני כן. מה ששחר ידע וכולנו בתאכלס זה שגאידמק מעורב ב-1001 דברים לא חוקיים ובית"ר היתה צעצועון בשבילו ושהוא ייפול. השאלה היא עד כמה אגייאר באמת כמוהו, בינתיים לפי פירסומים ודברים אחרים, נראה שהוא בכלל לא דומה לו אפילו.

    -----

    בנושא אחר: האם אני היחידי שגיחך מזה שהנהלת מכבי היתה בהופנהיים ובאיירן מינכן ותלך להשתלמות אצל מילאן? הרי מה עוזי שעיה/בושינסקי/גולדהאר יכולים להפיק מזה? מה? הם לא אנשי כדורגל ועד שלא יהיו בהנהלה אנשי כדורגל כלום לא ישתנה גם אם ישקיעו 600 מיליון יורו כל שנה.

    -----

    בקשר לשום, לא יודע מה איתכם אבל בראש שלו יש דבר אחד: אימון נבחרת ישראל. בתאכלס? מכל המאמנים בארץ, מגיע לו.
     
    נערך לאחרונה ב: ‏29/11/09
  12. קטלוני Member

    הצטרף ב:
    ‏15/12/08
    הודעות:
    1,422
    לייקים שהתקבלו:
    0
    נו אז מה?עפ"י 50 שנה אנחנו אמורים להיות בצמרת הגבוהה.חכה קח את הזמן ותנשום אוויר.לפני כמה חודשים עלית ליגה אחרי 4 שנים וכבר אתה רוצה אליפות?לאט לאט.
     
  13. עומר משתמשים של כבוד היכל התהילה

    הצטרף ב:
    ‏3/8/02
    הודעות:
    23,019
    לייקים שהתקבלו:
    1,947
    מסכים עם קטלוני. מה גם שלדעתי הפועל ב"ש צריכה להשקיע הרבה בנוער ולשפר את המתקנים שלה...אני לא זוכר מתי הפועל ב"ש העלתה שחקן מהנוער מאז אליאניב ברדה...(ואני מתכוון לשחקן טוב לא שחקן ב-24 המורחב). קודם שב"ש והפועל חיפה יתקעו יתד, אחרי זה שידברו על אליפות. לדבר עכשיו על אליפות זה לא לגיטימי לדבר על תוכנית שאולי תביא אליפות בעוד 5-6 שנים, זה הגיוני.
     
  14. gustavo_broccoli Member

    הצטרף ב:
    ‏27/7/08
    הודעות:
    242
    לייקים שהתקבלו:
    0
    מבלי להמעיט בערכו של שום, אם חושבים על טובת הנבחרת אז צריך לתת אותה לגוטמן: טקטיקה זה חשוב מאוד כשאתה מגיע מעמדת נחיתות.

    לעניין בית"ר הלא נגמר: גם נגד לואיס פרננדז הם יצאו וגם אותו הם הבריחו.

    כל מאמן שמגיע לשם לאמן צריך להבין שהוא מגיע למקום מפחיד, שכונת פשע כמו ג'ועריש ברמלה או עג'מי ביפו, וצריך ביטוח חיים.

    כל פעם שאני חושב על הקבוצה שלנו אני "שהחיינו" ומודה לבורא עולם ששלח לנו בעל בית בדמותו של יעקב שחר.

    העיקר שארקדי הפושע הוא "משיח". http://www.asoccer.co.il/html/emoticons/bduh.Xxx
     
  15. Ariel Member

    הצטרף ב:
    ‏31/7/02
    הודעות:
    2,399
    לייקים שהתקבלו:
    91
    לא מסתכל על אליפות. אף בן אדם שמתחיל תהליך שיקום לא מצפה ללכת על הרגליים אחרי יומיים.
    מדובר על מקום טבעי.