מחזור 11 בליגת העל: תיקו מאופס בדרבי החיפאי

הנושא בפורום 'פורום כדורגל ישראלי' פורסם ע"י Maccabi Diamond, ‏19/11/10.

  1. eran levy Member

    הצטרף ב:
    ‏10/12/09
    הודעות:
    2,699
    לייקים שהתקבלו:
    0
    נתנו לגולסה דקות כי הוא היה טוב והגיעו לו דקות, והגיל שלו ממש לא קשור לנושא. מריו גוצה משחק בהרכב של דורטמונד והוא בקושי בן 18, הדרום קוריאני של המבורג, הונג מין סון, משחק בהרכב וגם הוא בן 18. איל גולסה לא שכח לשחק כדורגל, אבל האופי שלו מחורבן ורק בגלל זה הוא לא מצליח. יש סיבה לכך ששחר לא זרק אותו מכל המדרגות אחרי הבריחה שלו לאיטליה. אחת משתיים - או שגולסה יחזור להיות שחקן טוב וכוכב בליגה או שהוא יסיים כמו ראובן עובד. קשה לי לראות אמצע כאן, רק שחור או לבן.
     
  2. עומר משתמשים של כבוד היכל התהילה

    הצטרף ב:
    ‏3/8/02
    הודעות:
    23,019
    לייקים שהתקבלו:
    1,947
    דיון הסטטיסטיקה יעודכן במלואו היום לקראת הערב, עמכם הסליחה
     
  3. rainman משתמשים של כבוד היכל התהילה

    הצטרף ב:
    ‏1/9/02
    הודעות:
    17,976
    לייקים שהתקבלו:
    0
    לגולסה יש כישרון גדול,אני חושב שחלק מאי ההצלחה שלו היא לא רק באשמתו אלא בגלל המשחק ההתקפי הגרוע שהקבוצה שלנו משחקת,אתמול ראיתי אותו,הוא קיבל כדור וכל השאר הלכו ברחבה ליד השומרים שלהם,לא היה לו או למישהו אחר מה לעשות.
    אלישע לוי חייב להגיד לשחקנים להיות בתנועה כל הזמן(כמו שהיה ב10 דקותה ראשונות) ולא להתחיל לשחק רק שהם עם הכדור,מה כבר גולסה יכול לעשות כשהוא עם הכדור אף אחד לא זז להתפנות,כשהוא לא עם הכדור בדרך כלל קולמה עם הכדור ואז הוא תמיד עושה את התנועה המיותרת שגורמת להגנה כבר להסתדר,קיצור בשביל שגולסה,סולליך והשאר יפרחו צריך להיות שינוי במשחק ההתקפי של הקבוצה בכלל
     
  4. Raulito Madridista

    הצטרף ב:
    ‏22/11/05
    הודעות:
    39,399
    לייקים שהתקבלו:
    3,500
    מין:
    זכר
    עד עכשיו חשבתי (ואני אגיד זאת בנימה עדינה) שהקהל של חיפה קהל סביר ולא יותר מבחינת עידוד, שרק משחקים גדולים גורמים לעניין שם ביציע ג'.
    והנה היום פתחתי את אתר וואלה ספורט והזדעזעתי:

    http://img207.imageshack.us/img207/7237/8846505.Xxx

    תאריך התאבדותו של רובי שפירא ז"ל מתנוסס על שלט שהכין הקהל הירוק.
    ללא ספק תעודת עניות לקהל של מכבי חיפה שהפתיע לרעה.
    ברור שגורמים בחיפה התנצלו על העניין, אני פשוט מנסה להיכנס לראש של אותם אנשים זדים ורשעים ולא מצליח. יש מלחמה ספורטיבית ויש...פשוט טמטום.

    בבנוגע לגולסה - הוא נראה לרוב אדיש לסיטואצייה, אכן לא אותו שחקן מאז הסיפור עם לאציו. אתמול הוא הסתפק בשתי פעולות לא רעות וזהו, הוא מוותר לעצמו.
    בחיפה הייתה ביקורת קשה על דבאלישווילי ואני חושב שלמרות שחבריו לא מבריקים - עם חלוץ יותר טוב חיפה הייתה יותר מסוכנת. דבאלישווילי מאוד איטי ומסורבל.
    את הטענות לגאדיר דווקא לא הבנתי, הוא לא היה כשיר במאה אחוז וצריך להתחשב בזה.
    קטן פתח את המשחק בטירוף אבל נרגע מהר מאוד. התלהבתי מהבעיטה שלו בשמאל שהייתה קרובה וגם מאוד דריבלים שלו.

    ניצן שירזי דיבר לעניין אתמול וניסה לא להתייחס להשמצות(הכל בהומור) מצד ברקוביץ' ששאל אותו - "אם אתה רוצה חיזוק בינואר יש כסף או שזה יגיע על חשבון המים בחדר ההלבשה, חטיפי אנרגיות..." אחרי המשחק הוא פנה לדוידוביץ' ואמר לו בחיוך - "מתי אתה מתכוון לפרוש כבר?" כמוכן הוא גם החמיא לקטן ואמר שהוא מטרד. מצד שני, להגיד "דוידוביץ' היה המצטיין בחיפה וזה מסביר הכל" זה פשוט לא רציני כי הפועל חיפה אולי סיכנה את השער שלוש פעמים בצורה לא רעה אבל במחצית השנייה היא הייתה חושך מוחלט ולא יהיו לה עוד הרבה צ'אנסים כאלה לנצח בדרבי כי חיפה הייתה ממש חלשה.

    בשורה התחתונה - חיפה של פעם הייתה פורצת בונקר כזה. לא כל קבוצה בינונית תתקיף בדומה לעכו או ק"ש.
     
  5. לירן מנהל כללי מנהל כללי

    הצטרף ב:
    ‏5/8/02
    הודעות:
    38,762
    לייקים שהתקבלו:
    8,312
    צריך לשרוף ולהשמיד את כל מי שהיה באיזור השלט, לא רק אלו שדאגו לו. גועל נפש שלא היו אוהדי מכבי חיפה שפויים שדאגו למנוע את פירסום השלט. קהל של שרמוטות.
     
  6. Fanatic Member

    הצטרף ב:
    ‏8/2/10
    הודעות:
    1,100
    לייקים שהתקבלו:
    0
    זה באמת גועל נפש. מי שאחראי על השלט הזה הוא לא בן אדם.

    אבל לצערי יש כאלה בכל קבוצה. בהפועל אפשר לשמוע את זה כמעט בכל משחק כשרוב הקהל שלהם שר על מוני פנאן, הבן של אובארוב ואפילו על מני לוי.
     
    נערך לאחרונה ב: ‏24/11/10
  7. Number 8 Member

    הצטרף ב:
    ‏19/2/07
    הודעות:
    9,977
    לייקים שהתקבלו:
    1
    מכבי חיפה לא פחות חלשה ממכבי ת"א כרגע. כמה שחיפה בכו על הקיזוז בעונה שעברה, כנראה העונה שהקיזוז הולך לשחק לטובתם.
    כפי שמצב נראה כרגע(עוד לא עברה חצי עונה כך שאפשר להיות רגועים בנתיים), הפועל ת"א נשארה הקבוצה הטובה בליגה והיא בדרך לעוד אליפות. מכבי חיפה ומכבי ת"א רחוקות מלהיות קבוצה ברמה של הפועל לצערי, אבל כמו שאמרתי, יש עוד מספיק משחקים פלוס קיזוז כך שאנחנו יכולים להיות אופטימים.

    בנוגע לשלט - בושה וחרפה, ביזיון, גועל נפש, כל מילה מתאימה כאן. אם הייתי יכול, הייתי פשוט יורק לאנשים שאחראים על השלט הזה. איכס איכס איכס.
     
  8. Green Lantern Member

    הצטרף ב:
    ‏10/4/10
    הודעות:
    322
    לייקים שהתקבלו:
    0
    תירגע.
     
  9. de Middenweg משתמשים של כבוד היכל התהילה

    הצטרף ב:
    ‏5/7/08
    הודעות:
    26,793
    לייקים שהתקבלו:
    5,894
    מסכים לגמרי עם התגובה הזאת. אני רק יכול להגיד שאני כאוהד מכבי חיפה מתבייש באידיוט שהביא את השלט לאיצטדיון ובאלה שתמכו בו. לפעמים אני ממש חושב שיש מעין תחרות חולנית בין האוהדים של הקבוצות השונות מי מסוגל לרדת יותר נמוך. שתי המחנות כבר הצליחו בעבר לזעזע אותי עם כתובות נאצה נגד שפירא ז"ל ואמיר רנד.

    פשוט מחליא.