מחזור 11: תל אביב אדומה, 2-0 להפועל

הנושא בפורום 'פורום כדורגל ישראלי' פורסם ע"י לירן, ‏21/11/08.

  1. פ''ת של מכבי Member

    הצטרף ב:
    ‏16/12/03
    הודעות:
    28
    לייקים שהתקבלו:
    0
    דמבלה הולך ומשתפר ממשחק למשחק. ניצן אומנם עשה עבודה טובה, אבל הוא איטי להחריד. היה מקרה שבן שושן רץ לכדור שנשלח לעברו לאגף שמאל כשהוא היה בקצה הימני של הרחבה והוא הצליח להגיע לכדור לפני דמארי שהיה במרכז הרחבה... מדהים הבדלי המהירויות ושניהם בני אותו גיל פחות או יותר...
    הובלת הכדור שלנו ומשחק ההתקפה כמעט ולא קיימים. אבל במבחן התוצאה עמדנו בכבוד, למרות הגול שספגנו ממצב נייח שאינו מחוייב המציאות. אבל כבר התרגלנו גם לזה.
     
    נערך לאחרונה ב: ‏24/11/08
  2. Raulito Madridista

    הצטרף ב:
    ‏22/11/05
    הודעות:
    39,410
    לייקים שהתקבלו:
    3,500
    מין:
    זכר
    יש עוד פחות לארבע שעות למשחק והההתרגשות הולכת וגודלת' אני כבר לא יכול לחכות. מעבר ליוקרה העצומה שיש לדרבי הזה, אני חושב שהמשחק היום הוא חשוב גם לגבי ההמשך העונה. כל פעם שלהפועל הייתה הזדמנות להיצמד לצמרת, היא בעטה בדלי ולא עשתה זאת, וגם אם ננצח היום על אליפות קשה לדבר, הקבוצה הנוכחית לא שווה מקום ראשון אבל היא צריכה להיראות יותר טוב. ניצחון היום לא יחזיר אותנו למאבק האליפות, אבל לפחות נוכל להתמודד על המקום השני(אני בספק אם נתניה תמשיך ככה) או השלישי, בקיצור לא לגמור את העונה כבר בהתחלה. להפועל היו משחקים כל-כך מתוסכלים בסיבוב הזה, כל-כך חלשים והשחקנים חייבים לפצות את הקהל ולשחק בשבילו. אני רוצה לראות את הפועל עולה למגרש באטרף במטרה לכבוש ולא להרגיע את המשחק כבר מההתחלה.
    וזו אולי הסיבה לספסולו של טלקיסקי. הבולגרי שבשנה שעברה כבש שער מדהים בדרבי והיה ענק, מציג העונה יכולת זוועתית וגם בחלק מהמשחקים לא הראה רצון מי יודע מה. במשחק כזה עדיף לשחק אולי עם בן-לוז, אחד שבאמת יודע מה זה דרבי וכבר הציג דרבי אחד גדול במדי הפועל, לוז יבוא לאכול את הדשא מהרגע הראשון והוא משחק עם הרבה יותר שכל מאשר טלקיסקי של העונה הנוכחית. מצד שני, לוז קצת איטי ואולי יש מקום להכניס אותו בשלב מאוחר יותר, דקה 60 למשל. אבל גם בן לוז שחקן פרווה קצת, הוא, טלקיסקי ווורמוט קצת נרתעים ממשחק אגרסיבי, אני מקווה שהיום זה לא ייקרה. וורמוט חייב לאוהדים גם הוא על החמצות מזעזעות ויכולת מעצבנת בכלל, הוא לא שידרג מספיק את המשחק שלנו. מהראן לאלא לא הציג אף משחק טוב כאשר פתח בהרכב ולא התרשמתי ממנו יותר מידי כסקורר, כך ששוב כל העומס ייפול על סמואל יבואה, אנחנו חייבים אותו ביום טוב ומקווה שנאתכו יידחוף קדימה.
    עם כל האהבה שלי לטלקיסקי אני מקבל את הספסול שלו, אבל הצבתו של דה סילבה כמגן על חשבונו של קנדה זו שערורייה, גוטמן מתנהג פשוט ברוע לב. אם קנדה לא מספיק טוב להרכב, אז צריכים להחליף את כולם חוץ מאניימה ויבואה. במהלך האימונים דה סילבה היה רע כמגן מן הסתם לפי מה שקראתי באינטרנט ובעיתונים. הזריזות של קנדה מאוד תחסר לי והלוואי שלא נאכל אותה בגלל הטעות הזו של גוטמן, זה לא הזמן לניסויים, כל-כך מיותר הקטע הזה. גם אם יש רצון גדול להחזיר את טופוזאקוב להרכב ובזה אני כן תומך, אני סומך עליו, אז לעשות זאת בחוכמה. לספסל את דה סילבה זה ממש לא חטא, הוא עדיין לא הראה יכולת מספיק גבוהה. גם על באדיר כבלם אפשר לוותר, ואם לא, אז למה לא לנסות אותו כקשר אחורי שיידחוף קדימה? יש לי תחושה שזו יכולה להיות הברקה, אבל גוטמן בשלו...
    יש תחושה שאי-אפשר לנצח את אבי נמני, הוא פשוט מעל הכל, באמת ככה. הוא הכניס בשחקנים של מכבי אנרגיות מטורפות ובקשר אליהם אני בטוח שנראה מחוייבות וגם משחק טוב יותר. אני מאוד חושש מהשלישייה הקדמית של מכבי, במשחק כזה הם בהחלט יכולים להתעורר לחיים. קמאנן אולי לוקה בחסר במסירה האחרונה, אבל המהירות האדירה שלו יכולה לעשות לנו צרות. בוזגלו יכול לבשל גול ויבוריאן כבש כבר נגד אקסית אחת. למכבי מצד שני יש גם נקודות תורפה. ישראלביץ עושה המון עבודה, אבל הוא לא קשר מרכזי וגם ג'ונסון מנמנם, והשלישייה שלנו במרכז אמורה להיות יותר דומיננטית. גם עמדת המגן השמאלי לא משהו בכלל, אני חושב שיייני ייתקשה מול וורמוט. יבואה ויחיאל זה מצ'אפ מעניין, אבל על יבואה אני סומך, רק שייקבל כדורים לעזאזל. אולי זה עדיף עבור הפועל שמכבי תשלוט יותר בכדור וככה נוכל לצאת מהר למתפרצות. בכל עונה יש להפועל לפחות גול אחד מהסרטים בדרבי(יעקב הילל מהאוויר לחיבור, בלילי מ-40 מטר שנתיים אחר-כך, אבוטבול בבעיטה חופשית לחיבור לפני שלוש עונות, דואני לפני שנתיים, טלקיסקי בשנה שעברה), הלוואי והמסורת תימשך.
    לא משנה מה המצב של הקבוצות בטבלה, הדרבי נמצא במרכז העניינים ולמרות שהרבה מנבאים משחק חלש, אני מקווה שנראה ההיפך. כאשר שתי הקבוצות במרכז הטבלה זה עדיף על דרבי התחתית של שנה שעברה. אני גם חושב שנמני ואבוקסיס הכניסו הרבה יותר מחוייבות וחוכמה בשתי הקבוצות. אולי דווקא בדרבי השחקנים ישתחררו מהלחצים העצומים והאווירה תעשה את שלה.
    נותר לי רק לאחל לנו בהצלחה.
     
  3. Number 8 Member

    הצטרף ב:
    ‏19/2/07
    הודעות:
    9,977
    לייקים שהתקבלו:
    1
    עוד כמה דקות אני יוצא למשחק. נכון שזה משחק חשוב להמשך העונה, אבל בדרבי הכי חשוב לנצח בגלל היוקרה והגאווה. אם זה יעזור לטפס בטבלה, זה בונוס, אבל קודם כל לנצח כי זה דרבי עם מחויבות ענקית של השחקנים עבור האוהדים והמועדון. כמו שנמני אמר, בדרבי אין פייבוריט כך שאני מקווה שהמזל יהיה לצידנו והשחקנים יתנו את כל מה שיש להם ובעזרת ה' ננצח.

     
  4. פ''ת של מכבי Member

    הצטרף ב:
    ‏16/12/03
    הודעות:
    28
    לייקים שהתקבלו:
    0
    באיזה שער אתה? אני גם הולך עם חבר שלי (אוהד מכבי). אני הולך בעיקר בשביל לחוות את האווירה. הייתי באיצטדיונים גדולים באירופה, אך בארץ זה גם סה''כ נפלא. בתור ניטרלי אני מאד מקווה למשחק טוב עם הרבה שערים ומצבים ליד השערים.
     
  5. Number 8 Member

    הצטרף ב:
    ‏19/2/07
    הודעות:
    9,977
    לייקים שהתקבלו:
    1
    שער שמונה לצערי. יש לי מנוי ל11 אבל זה משחק חוץ ולא הספקתי לקנות.
     
  6. לירן מנהל כללי מנהל כללי

    הצטרף ב:
    ‏5/8/02
    הודעות:
    38,781
    לייקים שהתקבלו:
    8,318
    יש קצב ברוב המשחק אבל יותר מדי אי דיוק ובלאגן. מכבי ת"א פתחה טוב יותר אבל הייתה רחוקה מלאיים, דווקא הפועל ת"א עשתה מהלכים יותר ראויים בהתקפה והייתה קרובה מאוד מאוד ליתרון.
    בוזגלו עם סממנים של בלוף רציני... משחק גדול, והוא אפילו לא מצליח להרים קרנות.. הרגליים רועדות לילד ואולי הוא בכלל לא בנוי למשחקים האלה. הגיע הזמן שיתעורר.
     
  7. Bluekipper Nil Satis Nisi Optimum

    הצטרף ב:
    ‏30/4/08
    הודעות:
    10,003
    לייקים שהתקבלו:
    1,375
    אוקי, מחצית בבלומפילד נטולת שערים, אך זה לא מסוג משחקי ה0-0 המשעממים, היו מספר הזדמנויות,
    שלוש בעיטות של שחקני הפועל שעברו ליד הקורה, חוסר ריכוז של באדיר כמעט גרמה לספיגת שער מצד קבוצתו כאשר בוזגלו נגח אך הכדור פגע במשקוף.

    יש אקשן, יש מתח, יש אווירה נהדרת כיאה לדרבי התל אביבי, אך אני עדיין מצפה למחצית שניה הרבה הרבה יותר טובה.

    נ.ב. לירן, לגבי דבריך על בוזגלו, אני מסכים, ברקו אמר במהלך המחצית הראשונה משפט מאוד חכם:
    "שחקן גדול נמדד במשחקים גדולים", כנראה שבוזגלו רחוק מלהיות גדול ... אך הכל יכול להתהפך במחצית השניה, נחיה ונראה.
     
    נערך לאחרונה ע"י מנהל: ‏25/11/08
  8. Cup of Tea Liverpool, UK

    הצטרף ב:
    ‏29/9/07
    הודעות:
    6,345
    לייקים שהתקבלו:
    798
    אני יכול לסכם את הדרבי הזה בשתי מילים: ניצול הזדמנויות!
     
  9. לירן מנהל כללי מנהל כללי

    הצטרף ב:
    ‏5/8/02
    הודעות:
    38,781
    לייקים שהתקבלו:
    8,318
    איי איי איי יבוריאן... איזה אידיוט חמום מוח, ועוד יותר אידיוט המאמן לו, אבי נימני, שמגבה את השחקן שלו ומעודד אלימות במקום לתת לו בראש, אני מאוד מקווה שאלון יפת יקרע בדו"ח שלו את נימני.

    הפועל ת"א ניצחה בזכות חוליית התקפה הרבה יותר טובה, וזה אומר - סמואל יבואה. איפה הוא ואיפה יבוריאן... אבל לפני יבואה, מהראן ללה בבישול גדול ושער גדול לא פחות, ערב מצויין לבחור הזה ששמו רשום על הניצחון יותר מכולם. אבל יבואה פשוט סקורר ענק, תמיד יודע איפה להיות, עונה אחר עונה מוכיח זאת, משחק אחר משחק, סיומת אדירה יש לו.
    אבל הפועל לא תהווה איום על שום דבר כל עוד היא לא תשמור על יציבות, כי לנצח בדרבי אבל לא להפסיד לסכנין לא יתן לה שום דבר אם הם באמת חושבים גבוה.

    במכבי.. אין מה לדבר יותר מדי, אוסף של כלומניקים.
     
    נערך לאחרונה ב: ‏25/11/08
  10. XabiAlonso Member

    הצטרף ב:
    ‏9/2/06
    הודעות:
    2,834
    לייקים שהתקבלו:
    2
    מכבי ת"א קבוצה כ"כ פאתטית.
    מעניין מתי האוהדים של מכבי יקראו לנמני להתפטר..
     
  11. Jack Wilshere Member

    הצטרף ב:
    ‏15/11/07
    הודעות:
    5,112
    לייקים שהתקבלו:
    0
    סך-הכל נימני מוציא מהקבוצה את המקסימום. הקבוצה הזו לא מספיק טובה, נקודה. במקרה הטוב הקבוצה הזו שווה מקום באמצע הטבלה. יש לנו בעיות בכל החוליות. שוער, הגנה, קישור והתקפה, ואין לי כוח לרדת בפעם המי-יודע-כמה לעומקם של דברים. השחקנים נלחמו כמו אריות, והתחושה שלי היא ששיחקנו טוב יותר מהפועל, אך לצערי ההגנה של הפועל עמדה טוב מאוד, מצד אחד, וההתקפה שלהם ניצלה עד תום את ההזדמנויות - מן הצד השני. אבי יחיאל בלם אינטילגנטי, אבל לא מספיק טכני, לא מספיק חזק. בשער הראשון של הפועל יש לו חלק משמעותי, אם כי בוזגלו תרם לו תרומה מהותית כשאיבד כדור במרכז השדה. אם בוזגלו היה בועט למסגרת, ולא דרדל'ה, לאחר כדור רוחב מצויין של רודי, היינו - קרוב לוודאי - משווים, אך ההחמצה הזו היא-היא הגבול הדק שבין הפסד לניצחון. אין דבר יותר עצוב מאשר הפסד בדרבי.
     
    נערך לאחרונה ע"י מנהל: ‏25/11/08
  12. Maccabi Diamond משתמשים של כבוד היכל התהילה

    הצטרף ב:
    ‏19/2/06
    הודעות:
    14,242
    לייקים שהתקבלו:
    2,433
    מין:
    זכר
    מכבי תל אביב עשתה העונה בית ספר לכדורגל הישראלי באיך לבזבז עשרות מליוני שקלים על כלום. דיברו שם בתחילת העונה על התקפה שתזעזע הגנות, אבל לא קורה שם כלום. מילא, היו כמו מועדון ספורט אשדוד, מבקיעים וסופגים הרבה, אבל אין שם כלום. 13 קרנות ועוד כמה מצבים נייחים ואני לא זוכר שום מצב שהסתיים עם איום למסגרת. זה היה נראה כמו עוד משחק שאלי גוטמן חלם עליו אתמול בלילה וידע בדיוק לאן יתפתח.
    ראיתי את המשחק עם בן דוד שלי, אוהד מכבי תל אביב, ככה שנטיית הלב שלי הייתה לנצחון צהוב-כחול.
     
    נערך לאחרונה ב: ‏25/11/08
  13. de Middenweg משתמשים של כבוד היכל התהילה

    הצטרף ב:
    ‏5/7/08
    הודעות:
    26,804
    לייקים שהתקבלו:
    5,899
    לירן כבר אמר בשבילי את הדברים...מה אני אגיד עכשיו? איך חלוץ כמו יבוריאן בכלל מגיע למכבי ת"א? הוא נראה לי כבד מדי והוא פשוט לא מועיל. בכלל, היה לו הרבה מזל שבתאקל במחצית השנייה פספס שחקן של הפועל כי היה ברור שהוא ניסה לבעוט בו במכוון מאחור...

    אני לא אגזים ואתחיל פה לשבח את הפועל ת"א שמשום מה עוד תסתבך דווקא מול קבוצות שלא יירצו לשחק כדורגל. את האמת, הפועל ת"א לא היתה היום כל כך הגנתית, אבל ברגע שאתה משחק נגד קבוצה כל כך פראיירית, חלשה ומסורבלת אני חושב שהפועל ת"א לא היתה צריכה יותר ממה שהציגה.

    ועם כל הכבוד לשני השערים הנפלאים של הפועל ת"א, מכבי ת"א פשוט קבוצה בינונית. כן, כן, אבי נימני בא כמו משיח, אבל כמו במחלקת הכדורסל, יש יותר מדי שחקנים בינוניים. ההגנה פשוט נוראית, אבל זאת לא רק החלק האחורי. אני כאוהד מכבי חיפה נהנה מכל רגע שהקבוצה של האדון בוזגלו מקבל קלוז אפ נחמד מהטלוויזיה ורואה את בנו מרים איזה 20 קרנות כשב-15 מהם הכדור אפילו לא מתקרב מעבר לקורה הקרובה.

    שמחת עניים היא בסופו של דבר שמחה נהדרת, אבל ברגע שהאבא יושב בבית ולא מבין למה בנו לא מגיע לאירופה, יעקב שחר יכול להמשיך לספור אליפויות...מכבי ת"א מנוהלת כבר שנים בצורה לא נכונה והראייה היא משפחת בוזגלו, אבל זה לא רק זה, מה יקרה עכשיו עם ה'משיח' אבי נימני? ממרקו בלבול כבר לא נשאר זכר ועכשיו נימני בכבודו ובעצמו צריך להציל את הקבוצה הזאת.

    לעבור לרגע בחזרה את הכביש. מישהו מוכן להסביר מה אבוקסיס עושה בקבוצה? נער עידוד? הוא רץ על הקווים (בטח לא פעם יוצא מהתחום המותר), עושה אינספור תנועות ידיים ובסוף מתנשק כמו כולם. הנה עוד סעיף לת'רד הנחמד: "רק בישראל" http://www.asoccer.co.il/html/emoticons/wink.Xxx

    לסיום, מכבי חיפה ומכבי נתניה לדעתי כרגע לא צריכות לחשוש. אז הפועל ת"א ניצחה בטדי וניצחה היום בדרבי, אותה הפועל ת"א הפסידה גם בסכנין...אם היא תתחיל לעשות רצף של איזה 5 משחקים עם מלוא הקופה אז אולי בחזרה אספור אותה. אין ספק שהיא יכולה לנצח את מכבי חיפה בקרית אליעזר, אבל לדעתי זה רק יקרה אם הירוקים, כמו נגד נתניה, ירוצו יותר מדי קדימה! במצב ואם נגיע למשחק הזה כשמכבי חיפה 'לא צריכה' ניצחון, אני בדיעה שהכי טוב לעבור את המשחק הזה בשיעמומון בלי שערים. גוטמן שלעולם לא הצטיין כמאמן התקפי (הפועל חיפה בזמנו גם לא היתה קבוצה התקפית) בכל מקרה לא יבוא לקרית אליעזר בשביל להוציא יותר מנקודה. אז ה'שדים הירוקים', אני כבר מזהיר אתכם עכשיו. ממכבי ת"א אין כרגע בכלל מה לחשוש.
     
  14. לירן מנהל כללי מנהל כללי

    הצטרף ב:
    ‏5/8/02
    הודעות:
    38,781
    לייקים שהתקבלו:
    8,318
    לי דווקא מובן איך יבוריאן הגיע למכבי ת"א, אני לא חושב שמכבי טעתה בהבאה שלו כי בסכנין וגם בהפועל ת"א הוא הראה שהוא יודע איך להבקיע שערים ושהוא רוצה הוא מאוד מאוד מסוכן.
    אבל יבוריאן מתחילת העונה מאכזב, גם היום, עם כל הכבוד לכך שמציינים בתקשורת שהוא דווקא היה טוב.. הגיע ל-2 מצבים שחלוץ חייב לקבור ברשת אבל פישל. הראש שלו כבר לא פה, הוא רואה שהקבוצה לא מתרוממת אחרי שחלם בכלל על אליפות.. ואם הוא כבר מדבר על הצעות בינואר ועזיבה אז לא פלא שהוא לא משחק, כבר לא אכפת לו יותר מדי.
     
  15. לירן מנהל כללי מנהל כללי

    הצטרף ב:
    ‏5/8/02
    הודעות:
    38,781
    לייקים שהתקבלו:
    8,318
    לי דווקא מובן איך יבוריאן הגיע למכבי ת"א, אני לא חושב שמכבי טעתה בהבאה שלו כי בסכנין וגם בהפועל ת"א הוא הראה שהוא יודע איך להבקיע שערים ושהוא רוצה הוא מאוד מאוד מסוכן.
    אבל יבוריאן מתחילת העונה מאכזב, גם היום, עם כל הכבוד לכך שמציינים בתקשורת שהוא דווקא היה טוב.. הגיע ל-2 מצבים שחלוץ חייב לקבור ברשת אבל פישל. הראש שלו כבר לא פה, הוא רואה שהקבוצה לא מתרוממת אחרי שחלם בכלל על אליפות.. ואם הוא כבר מדבר על הצעות בינואר ועזיבה אז לא פלא שהוא לא משחק, כבר לא אכפת לו יותר מדי.