מחזור 12 בליגת העל: בונקר של מכבי מצליח, 0-0 בטדי

הנושא בפורום 'פורום כדורגל ישראלי' פורסם ע"י David De Gea, ‏8/12/06.

  1. Der Kaiser Manuel Neuer מנהל ראשי

    הצטרף ב:
    ‏7/9/04
    הודעות:
    24,805
    לייקים שהתקבלו:
    335
    אני רוצה להתחיל דווקא מהמשחק המשמעותי ביותר של העונה. מכבי חיפה מול מכבי נתניה. אומנם חיפה מקצוענים לכל דבר, ולא יוצאים יותר מידי דברים מחדרי ההלבשה, אבל הלחץ שם הוא אדיר לקראת המשחק המאוד קשה מול נתניה המבוקרת של גוטמן. אם חיפה לא לוקחים את מלוא הנקודות היום מול נתניה, אז חיפה באמת בבעיה. בדרך כלל כל הקבוצות שמגיעות לקרית אליעזר נותנות הרגשה כאילו אין להם מה להפסיד, וזה הזמן לחולל סנסציה. אין בנויה יותר לתאוריה הזאת מאשר נתניה השאפתנית. אני מריח את גוטמן מכין דייסה מאוד בוצית למשחק המהיר של רוני לוי, וכמו שכבר כולם יודעים, אין שום בעיה לגוטמן לשחק הגנתי ומחושב. אני קורא לזה מיני משחק עונה.

    הפועל ת"א לא באמת רצים לאליפות העונה. המשחק היום יותר אמור להגדיר אותם כקבוצת צמרת אמתית או קבוצת מקום 5-3. וואליד באדיר בעמדתו הטבעית תעשה היום ממש טוב להפועל (אני מקור אמין?), כי כולם יודעים שאבוקסיס עם כל החכמת משחק שלו כבר לא מסוגל לרוץ. באדיר יפרח היום בעמדת הקישור האחורי, ועל כך שהוא מקבל את ההזדמנות לחזור לעמדה שהוא כל כך אוהב, אנחנו נראה ממנו אקסטרה יכולת. טל חן אומנם מקבל הזדמנות גם הוא להראות מה הוא יודע, ודווקא לגביו מאוד לא נראה לי, ואני מניח שההתקפות יבואו דווקא לכיוון שלו.

    אני לא רוצה לומר מילה לגבי המשחק של הפועל פ"ת והפועל כפר סבא, כי אוחנה הוא הדבר הכי גדול בכדור הישראלי אי פעם (כשחקן), ואני תמיד תמיד בעדו בכל אשר יעשה (לא רוצה לנחס לו ת'משחק).

     
  2. MHFC Member

    הצטרף ב:
    ‏25/7/06
    הודעות:
    1,645
    לייקים שהתקבלו:
    0
    מה שהדהים אותי לקרוא אתמול, אלו דבריו של ג'ורג' וסילי: "אם מכבי חיפה לא מנצחת, אני לא חוזר הביתה. הילדים שלי יודעים שאני מתכוון לכך והם יכולים לחפש אותי אם לא מנצחים". המשפט הזה מוכיח כמה שמכבי חיפה בתקופה רעה, עונה שעברה ניצחון היה עוד סתם ניצחון, עכשיו כל ניצחון הוא סופר- חשוב ואת זה מכבי חיפה תצטרך לעשות הערב מול נתניה.
    אני חושב שזאת טעות לפתוח עם מסודי, אבל אולי דווקא כאשר הוא וגש את מכבי נתניה זה נותן לו מוטיבציה כמו במחזור הראשון בגביע הטוטו שבו הוא כבש מול האקסית. רוני לוי כנראה רוצה לתת לו עוד הזמדנות להוכיח את עצמו ולבחון אותו, במקום להוריד לו את כל הביטחון. רפאלוב מקבל שוב פעם את הקרדיט והופך להיות שחקן הרכב קבוע לזמן זה, אנדרסון יושב על הספסל, עקב חזרתו של דירסאו וכנראה שרוני לוי מאוד מתרשם מבוקולי כאשר הוא משחק כקשר אחורי, אנדרסון ישב על הספסל למרות שהוא מציג יכולת טובה כבר תקופה ארוכה. אני מקווה שנוכל לראות את ארבייטמן משחק היום במידה וההתקפה לא תתפקד, כי השער של ארבייטמן מול כפר- סבא נתן לו ביטחון ואני בטוח לגבי זה.
    ההגנה שפושרת כל משחק ומשחק, תצטרך להסתדר ללא אולארה שחולה, חרזי יפתח לידו של קינן, ומשומר יקבל את המקום בהרכב בעמדת המגן הימני, מול כפר- סבא מאז שהוא נכנס הוא היה טוב מאוד, אני מקווה שהיום הוא יעשה את העבודה.
    אסור לזלזל, חייבים לתת מלחמה, את כל ההשקעה על המגרש ולא להתלונן על האוהדים, השחקנים צריכים לשחק 90 דקות, ולא רק חלקית במחצית השניה כמו מול כפר- סבא, ניצחון יכול להקפיץ אותנו למקום ה-5 בטבלה, במידה והפועל ת"א וכפר- סבא יפסידו.

    הפועל ת"א תארח את בני יהודה לאחר 2 הפסידם רצופים, היא יכולה להיות מרוצה שהיא פוגשת את בני יהודה בתקופה הרעה שלה ולא קבוצה אחרת, הפועלת"א חייבת את הניצחון אם היא רוצה להתמודד חזק על האליפות. אנימקווה לראות פה ניצחון כתום ולא אדום, ולא בגלל שאני שונא את הפועל ת"א, אלא בגלל שאני לא רוצה שהיא תברח למכבי חיפה.

    בקשר למשחק, ביתר- ת"א, שיסתיים פה תיקו, או שניצחון לזכות מכבי ת"א, אני לא רוצה לראות את בית"ר בורחת, כי אם מכבי ת"א תנצח, אני יודע שהיא לא תוכל להישאר שם הרבה זמן עם היכולת הנוכחית שלה.

    שיהיה מחזור מהנה וירוק!!
     
  3. מיכל3 Member

    הצטרף ב:
    ‏17/7/06
    הודעות:
    2,427
    לייקים שהתקבלו:
    0
    סופסוף דירסאו חוזר! אני לא מבינה איך חלק מאוהדי חיפה חשבו בכלל שהוא צריך להמשיך לשבת על
    הספסל, למרות שהוא החלים כבר..
    הספסול של אנדרסון מוצדק, בליגה הוא לא עושה הרבה כמו רוב שחקני הקבוצה...אבל אני לא מבינה למה
    רוני לוי ממשיך לתת קרדיט בהרכב למסודי, כל משחק ליגה הוא הוכיח שהוא לא ראוי לפתוח בהרכב החיפאי
    ולוי בכל זאת מתעקש לשים אותו בהרכב, טוב נו, אולי נאמין בקלישאה הזאת שנגד האקסית הוא יתעורר
    פתאום..
    אומנם אמרתי את זה שבוע שעבר, אני אגיד את זה שוב והיום זאת בטוח הפעם האחרונה שאני אגיד את זה-
    אם לא יוצאים היום עם 3 נק' מהמשחק, באמת אפשר להגיד שלום לאליפות..בלי קשר לתוצאת המשחק מחר
    בין מכבי ת"א לבית"ר ירושלים, ההפרש ישאר 9 נק' ואף מחר יוכל לגדול ל-12 נק' (במידה והירושלמים
    מנצחים כמובן) ומכבי חיפה פשוט לא ראוייה לאליפות אם לא ננצח גם את המשחק הזה.
    מילה על הקהל-הקופים הירוקים הבטיחו מפגן תמיכה. אני מקווה באמת שזה מה שנראה, גם אם נהיה
    בפיגור והקהל יוכיח שגם ברגעים קשים של הקבוצה הוא תומך ומעודד.
     
  4. בית"רי מלידה Member

    הצטרף ב:
    ‏3/1/04
    הודעות:
    9,190
    לייקים שהתקבלו:
    1
    ולרצ'יק, תרשה לי לחלוק עליך: נימני ממש לא מתקשה במצבים נייחים...הגדולה שלו זה להכריע משחקים בנגיעה אחת בכדור במשחק שלם.
     
  5. כפר סבא בנשמה! Member

    הצטרף ב:
    ‏5/8/04
    הודעות:
    775
    לייקים שהתקבלו:
    0
    ליגת העל 2006 4 שעות לפני משחק רק נודע לנו היכן הוא יתקיים(_פ"ת בסוף..) אחרי שכל סוף השבוע פורסם שזה יהיה בר"ג
    בושה וחרפה..
     
  6. Rosner VFB 1893 מנהל כללי

    הצטרף ב:
    ‏29/5/05
    הודעות:
    21,635
    לייקים שהתקבלו:
    300
    מין:
    זכר
    http://www.asoccer.co.il/forum/html/emoticons/5eek.Xxx
    המממ .....?!
     
  7. ReL Member

    הצטרף ב:
    ‏27/7/04
    הודעות:
    3,759
    לייקים שהתקבלו:
    0
    משחק קשה נגד חיפה ופשוט חייבים ניצחון . חיפה נראית עלוב בליגה ואין שום סיבה לפחד ממנה , הבעיה היא שנתניה מגיעה ביכולת עוד יותר עלובה ומאז המשחק נגד בית"ר בעצם לא משחקת כדורגל . יהיה מעניין לראות את שכטר כחלוץ אמיתי וסוף סוף את אוקוצ'ה לא משחק .

    אם יש מישהו שאני פוחד ממנו היום זה מסודי , וכל מילה מיותרת.
     
  8. a.m Member

    הצטרף ב:
    ‏14/11/06
    הודעות:
    1,289
    לייקים שהתקבלו:
    0
    דווקא ממסודי? תזכור היום אחרי המשחק את מה שאני אומר לך עכשיו: מסודי ייתן לכם את המשחק, תחושת בטן
     
  9. ReL Member

    הצטרף ב:
    ‏27/7/04
    הודעות:
    3,759
    לייקים שהתקבלו:
    0
    תשמע הוא בא עם הגב לקיר , אם במשחק הזה הוא לא נותן תמשחק של החיים שלו זה ברור שבינואר הוא עושה את הדרך הבייתה (לנתניה). ועוד כשהמשחק הוא דווקא נגד האקסית נתניה , ברור שבכלל המוטיבציה של מסודי תרקיע לשחקים , לא סתם אני פוחד ממנו .

    אני מקווה שהוא ימשיך ביכולת הבינונית , שהקהל ימשיך לקלל אותו ואז הוא ייצא מהמשחק בעצם , ובינואר יחזור הבייתה .
     
  10. לירן מנהל כללי מנהל כללי

    הצטרף ב:
    ‏5/8/02
    הודעות:
    38,762
    לייקים שהתקבלו:
    8,312
    מה יהיה עם בני יהודה?
    התפרקות מוחלטת נוספת של בני יהודה, הפסד 3-1 להפועל ת"א.

    בני יהודה הובילה אחד דווקא, אבל לא לקח זמן שהפועל הצליחה לעשות את המהפך.
    בני יהודה באה להפועל ת"א בדיוק בזמן, האדומים אולי עכשיו יראו טוב יותר אלו 3 נקודות מאוד חשובות עבורם, 19 נקודות ארבע פחות מבית"ר.

    מה נותר כבר להגיד על בני יהודה... הצל של עצמה פשוט כך, בקצב הזה בני יהודה באמת תילחם נגד הירידה מה שעדיין לא נראה לי סביר אבל הקבוצה הזאת ממשיכה לבזות את עצמה שבוע אחר שבוע. מחזור הבא מלחמת עולם מבחינתם נגד הכח ר"ג.

    הפועל ת"א יכולה לחזור בגדול למאבק על האליפות כי שבוע הבאה בית"ר ירושלים מגיעה לביקור.
     
  11. Maccabi Diamond משתמשים של כבוד היכל התהילה

    הצטרף ב:
    ‏19/2/06
    הודעות:
    14,242
    לייקים שהתקבלו:
    2,433
    מין:
    זכר
    זה ממש נמאס לראות את מכבי נתניה. הקבוצה לא עוברת את החצי, לא לוחצת בחצי המגרש שלה, לא מניעה בכלל את הכדור. בלי להגזים, אני חושב שיש למכבי נתניה רק 20% אחזקה בכדור. אם יש דבר אחד שאני יכול להתנחם בו, זה ששי בירוק נכנס במקומו של מריוס בונדאה, שפשוט לא עשה שום דבר. אם זאת הדרך היחידה להוציא את כל השחקנים הלא מועילים האלה מן המגרש, אז אני מצטער בשביל אופיר חיים, אבל שיפצע ויצא החוצה. נמאס כבר מהאפליות של אלי גוטמן.
    אלי גוטמן חייב להבין שהנעת כדור היא אמצעי, לא מטרה. היה מישהו שאמר את זה לפניי.
     
  12. Raulito Madridista

    הצטרף ב:
    ‏22/11/05
    הודעות:
    39,399
    לייקים שהתקבלו:
    3,500
    מין:
    זכר
    סוף סוף ניצחנו, תודה לך הפועל, הגיע הזמן באמת, כמה היה צפוי שאם ננצח זה היה את בני יהודה של ניצן שירזי, שעצוב לראות אותה משחקת כדורגל של היום לעומת אותה קבוצה נפלאה בשנה שעברה שסיימה רביעית וכמה זכתה בגביע. אני חושב שניצן שירזי לא האשם היחיד במצב בני יהודה אבל אולי הוא צריך להחזיר את המפתחות כי העונה הוא נכשל, הוא לא הביא חיזוק להגנה שזה לא סוד שזה החלק הבעייתי של הקבוצה בשנתיים האחרונות.

    הניצחון שלנו לא היה מספיק טוב היום, שני שערים הגיעו ממצבים נייחים מתוך השלושה, אבל לפחות הגענו למצבים, הנענו כדור בתכליתיות והתוצאה היא ניצחון ושלוש נקודות. רק חבל שהבלון הזה שהפועל נראיתה טובה היום, יתפוצץ כנראה בשבוע הבא נגד בית"ר, לי אין יותר מדיי ספקות: ניצחנו את אחת הקבוצות החלשות והפראיירות בליגה, אבל מה שמנחם אותי זה שאין משחק קל בליגה השנה, והפעם אחרי פיגור השחקנים לא הורידו ראש והתחילו לשחק ולא לוותר.

    אני עדיין לא יודע את מי להאשים בשער שספגנו, שער אדיר של אסולין אחרי מתפרצת של בני יהודה, כמו שכתוב בספר, פאאס לא אשם בשער בניגוד למה שאמרו בשידור, פרץ היה זה שלא הספיק לחזור בזמן. דיי הפתיע אותי ששום סיפסל גם את אנטבי שהיה לא רע יחסית, אבל פרץ הוא מגן מעולה, לא עוברים אותו בכלל, הוא לא אדיש כמו אנטבי, ויש לו הרמות לא רעות לפי מה שהתרשמתי. היום גם שיחקנו סוף סוף עם ארבעה שחקני הגנה, שכן בונדר הצעיר שיחק טוב, במקום חליבה המשאיר חורים באגף.

    הקישור האחורי של הקבוצה דחף כמו שצריך היום, אין לי טענות בכלל, באדיר נתן משחק טוב וכבש שער נפלא בנגיחה, מדהים איך בני יהודה נותנת משחק חלש עם שלושה בלמים בחלק האחורי וחמישה שחקני הגנה, היא עדיין נותנת להפועל להבקיע בקלות כמו במצבים נייחים. באדיר שחקן שמדהים איך בכל מצב נייח הוא מבקיע, גם אם ייתפסו אותו בחולצה וגם אם הזווית קשה מאוד.
    השער השני של הפועל זו אומנות, וורמוט הכניס כדור אדיר לברדה שלא התבלבל. ברדה עשה המון תנועה והיה טוב היום.

    סלים טועמה היה פחות טוב, למרות שבישל את השער השישי שלו העונה(מלך הבישולים), הוא פחות תרם למשחק והיה מצב שברדה הטעה שני שחקני הגנה של בני יהודה ומסר רוחב, וטועמה איחר בהגעה ובעט לשמיים, לא נורא, נסלח לסלים.

    טל חן שפתח בהרכב היה טוב מאוד, היה מגעיל לראות את אסולין המכוער דחוף לו מרפק לפנים, הזדעזעתי לראות את הדם, מזל שהוא בסדר, חן נתן משחק טוב לאחר כמה משחקים לא טובים בהפועל שהפכו אותו לשחקן ספסל והשכיחו את היכולת הטובה שלו אשתקד. פאאס המשיך ביכולת הטובה שלו ואני שמח בסוף שהוא נשאר, רק שימשיך ככה! השער שספגנו מצער אותי, אבל חוץ מזה אלימלך לא נגע בכדור וזה טוב.

    נקודה אחרונה זה אוגבונה. הוא משקיע, רץ, הקהל מת עליו, הוא הבקיע את הגול שלו, אבל הוא לא מספיק טוב לקבוצה כמו הפועל שרוצה לרוץ לאליפות או לגביע אופ"א. היה לו החמצה ממטר בנגיחה וזיטו ידוע במשחק ראש טוב שלו - הנגיחה שלו זה כמו פגז, כמו בעיטה חזקה, אבל אוגבונה החמיץ, והבעייה שיש לו גם פיספוסים מוזרים של כדורים ושהוא לא טכני. אבל יוליץ לא יותר טוב ממנו, מזל שיש את ברדה.

    תודה רבה לבני יהודה על שנתנו לנו לחזור למשחק.

    http://i2.one.co.il/images/packages/1324/imageBrowser/IMG_8170.Xxx

    ציונים:

    אלימלך - 6
    בונדר - 6.5
    פאאס - 7.5
    חן - 7.5
    פרץ - 7
    באדיר - 7
    אבוטבול - 6
    ורמוט - 6.5
    טועמה - 6
    ברדה - 7
    אוגבונה - 6

    מחליפים:

    דגו -
    יוליץ-



     
    נערך לאחרונה ב: ‏10/12/06
  13. הרצליה Member

    הצטרף ב:
    ‏10/9/03
    הודעות:
    12,433
    לייקים שהתקבלו:
    2,302
    אלוהים איזה קבוצה נאיבית.
    למה זה מגיע לנו?
     
  14. הרצליה עד המוות מנהל ראשי מנהל ראשי

    הצטרף ב:
    ‏3/6/05
    הודעות:
    17,177
    לייקים שהתקבלו:
    5,343
    http://www.asoccer.co.il/forum/html/emoticons/sad.Xxx
     
  15. מיכל3 Member

    הצטרף ב:
    ‏17/7/06
    הודעות:
    2,427
    לייקים שהתקבלו:
    0
    סופסוף נצחון לאחר 6 משחקים! הללויה http://www.asoccer.co.il/forum/html/emoticons/rolleyes.Xxx

    חיפה פתחה מעולה את המשחק עם שער נפלא של דירסאו בדקה השנייה כבר והמשיכה ללחוץ על השער
    במשך 20 הדקות הראשונות במשחק. לאחר מכן השחקנים הורידו הילוך והיה משחק דיי אנמי מצד שתי
    הקבוצות, מאחר ונתניה הייתה חלשה לאורך כל המשחק ולא נצלה את הדקות שחיפה נרגעה.
    מחצית שנייה הייתה עם עליות וירידות של החיפאים, היו כמה התקפות טובות ומסוכנות אבל שטראובר תפס
    יום גדול והציל את נתניה לפחות משני שערים בטוחים.
    בסופו של דבר לאחר שחשבו שמסודי יפתח בהרכב, הוא לא פתח וישב על הספסל לאורך כל המשחק ולדעתי
    השינוי הזה היה רק לטובה, החסרון שלו ממש לא הורגש וההרכב הזה לדעתי הרבה יותר טוב מהקודם.
    רפאלוב היה גם טוב-יזם, הגיע למצבים, גם פגע במשקוף ובהחלט צריך להמשיך לפתוח בהרכב.
    גם החזרה של דירסאו בהחלט הורגשה ובנוסף לשער הנהדר שלו הוא ארגן מאחור את המשחק החיפאי והוא
    צריך להמשיך לפתוח במקום אנדרסון.
    לסיכום-משחק דיי טוב של חיפה, היו עליות וירידות מידיי פעם, במיוחד במחצית השנייה אבל הפעם ידענו
    לשמור על השער ריק במיוחד בגלל חרזי שהיה מעולה וגם משומר וקינן. נקווה להמשכיות גם במשחק הבא
    שהולך להיות קשה מאוד, נגד אשדוד בחוץ.