מחזור 12 בליגת העל: הפועל מנצחת באשדוד

הנושא בפורום 'פורום כדורגל ישראלי' פורסם ע"י Maccabi Diamond, ‏30/11/12.

  1. לירן מנהל כללי מנהל כללי

    הצטרף ב:
    ‏5/8/02
    הודעות:
    38,751
    לייקים שהתקבלו:
    8,305
    הוא מסוגל גם לקבל את קרית שמונה או בני יהודה.

    בליגה שלנו הצלחה של מאמן לרוב לא הייתה מדד. אלי אוחנה לפחות הבין שהוא לא מאמן והחליט לנטוש את עולם הקבוצות, הלך לפרשן ולאמן במקום שלאף אחד לא אככפת אם יכשל. ניר קלינגר לא מאמן, כישלון אחרי כישלון.
     
  2. Bluekipper Nil Satis Nisi Optimum

    הצטרף ב:
    ‏30/4/08
    הודעות:
    9,991
    לייקים שהתקבלו:
    1,363
    הכותרת (מתוך וואלה ספורט) שמסכמת הכי טוב את המשחק - בקאלה קלות.
    שלושה שערים באשמתו ואילולא הטעות הגדולה שהובילה לשער השני, יתכן שהיינו ממשיכים להחמיץ עד הסיום והתוצאה היתה נשארת מזערית.

    קלינגר טוען שהתוצאה לא משקפת... כנראה שהוא באמת לא רואה.
    הסרדינים בדרך הבטוחה לליגה הלאומית, אלא אם כן יתרחש זעזוע על הקווים, כי הסגל שלהם לא משקף את מיקומם.
     
  3. Sir Alex Ferguson משתמשים של כבוד היכל התהילה

    הצטרף ב:
    ‏8/8/02
    הודעות:
    26,602
    לייקים שהתקבלו:
    6,940
    בדרך כלל אני לא מסכים עם South Boy שהולך ברוב ההודעות שלו לקיצון אבל הפעם אני מסכים איתו. מי שמתייחס לקומץ (בנתניה מול הפועל ת"א היו אלה אוהדים בודדים שניתן לספור אותם על יד אחת מתוך כמעט 2000 שהגיעו למשחק) תמיד ימצא אותם.
    הקהל של הפועל באר שבע מראה בגרות נפלאה השנה. בנתניה אחרי התבוסה מול הפועל ת"א הקהל נשאר למחוא כפיים לשחקנים. לפני המשחק מול בני יהודה הקהל עודד את אג'ידה ונתן לו הרבה חום ואהבה. ראו על אג'ידה שהוא מתרגש ומעריך את העובדה שהקהל מעודד אותו גם אחרי המשחק המאכזב שהיה לו מול הפועל ת"א.
    גם המספרים של הקהל שלנו, למרות האכזבה השנה, הם מצוינים (גם מבחינת כמות המנוים שנמכרו וגם מבחינת כמות הקהל שמגיע למשחקי הבית והחוץ).

    אם מסתכלים על המשחק של אשדוד מול הפועל ת"א ובכלל על אשדוד השנה, כמו בשנה שעברה בשלב הזה של העונה, הטבלה משקרת. אשדוד (למרות המיקום המחמיא בטבלה) לא תאבק על האליפות כי היא לא טובה מספיק. המגרש הקטן באשדוד והסגל הקצר יכולים להספיק עד שלב מסוים וגם אז אשדוד היא קבוצה מוגבלת. ההגנה שלה הרבה פחות טובה ממאזן הספיגות הנוכחי שלה ולאורך זמן הדברים יתאזנו ואשדוד תצבור פחות נקודות מהממוצע הנוכחי שלה.
    מוריד בפני יוסי מיזרחי את הכובע שבכל שנה הוא מצליח להוציא את המקסימום האפשרי מאשדוד אבל זה לא מספיק לאליפות ולא מספיק גם למאבק על האליפות (למרות החולשה הנוכחית של הליגה).

    מכבי ת"א איכותית יותר, הפועל ת"א יעילה יותר, אחת מהשתיים תהיה האלופה.

    נ.ב
    הגול של תומר סוויסה מ30 מטר לחיבורים של איינוגבה, לא פחות ממדהים.
     
  4. Telkiyski Member

    הצטרף ב:
    ‏25/3/09
    הודעות:
    26,230
    לייקים שהתקבלו:
    8,585
    היתרון הגדול של ניר קלינגר זה שכלפי חוץ הוא נראה אדם מאוד אינטיליגנטי ומאוד מבין בכדורגל.
    זו כבר עונה שניה ברציפות שהוא פותח בצורה מחפירה.

    בכל מקרה לא הייתי מספיד אותו עד כדי כך, אל תשכחו שהוא הביא קבוצה די כושלת ב15 השנים האחרונות לצ'מפיונס, לקח איתה גביע וזכה איתה באליפות.
     
  5. לירן מנהל כללי מנהל כללי

    הצטרף ב:
    ‏5/8/02
    הודעות:
    38,751
    לייקים שהתקבלו:
    8,305
    זה לא סותר את מה שרשמתי. לא רשמתי בשוםמקום שהקהל לא מראה בגרות השנה, לא רשמתי שיש מקהלה נגד אלישע לוי. south boy לקח את זה לקיצון, ואומר שבשער 5 אין כלל קללות וקריאות נגד אלישע.... זה כמובן לא קרוב למציאות, קריאות וקללות (נכון, בודדות, לא אמרתי שזה יותר מכמה בודדות) היו כם במחזור ה-6 מלב שער 5...

    שוב, ללא ספק הקהל שלנו נפלא העונה, בכמויות, בתמיכה, בעידוד, בסבלנות. לא סתרתי את זה.
     
  6. crazyblue5 למען האיש עם המגל והפטיש

    הצטרף ב:
    ‏23/8/10
    הודעות:
    7,092
    לייקים שהתקבלו:
    951
    מין:
    זכר
    ישראל כהן קטן על קאלה.
    מה שקמצנות של בעלים עושה...
     
  7. oranfu Member

    הצטרף ב:
    ‏16/5/11
    הודעות:
    34,260
    לייקים שהתקבלו:
    18,271
    תירגע.
    לקאלה היה משחק חלש. זה קורה.
    ישראל כהן מכר את המשחק בלי שום ספק.
     
  8. alexshw Member

    הצטרף ב:
    ‏13/11/09
    הודעות:
    74,968
    לייקים שהתקבלו:
    25,666
    מין:
    זכר
    חח מה קשור? איזה סיבה יש לקאלה למכור משחק.
    היו לו מאז ומעולם אוים מצחיקים.
     
  9. אלי מתחן Member

    הצטרף ב:
    ‏8/12/03
    הודעות:
    13,335
    לייקים שהתקבלו:
    316
    מחצית מצויינת של אשדוד.
    אבוקסיס ממשיך עם הגישה הצינית ו"היעילה" של הפועל ומתבסס רק על מתפרצות כשיש לו את בן חיים, דמארי, ממן וורמוט בהתקפה, לשחק ככה אפשר גם עם אחמד קסום ותומר סוויסה, לא צריך להוציא מיליונים.
     
  10. Captain Canada משתמשים של כבוד היכל התהילה

    הצטרף ב:
    ‏17/11/10
    הודעות:
    3,469
    לייקים שהתקבלו:
    559
    נהפוך הוא, שפע הכשרונות בו התברכה ההתקפה של הפועל דווקא מחזק את הבחירה של אבוקסיס: במקרה שהפועל תצליח לפתח מתפרצת ראויה לשמה, יש סיכוי גבוה מאוד שהכדור יכנס לרשת בסיום המהלך. חוץ מזה, קיים קשר רופף במיוחד בין חוליית ההתקפה של קבוצה מסוימת ליכולת הנעת הכדור שלה, אשר תלויה כמעט לחלוטין באיכות הקישור האחורי. ובמקרה של הפועל, העמדה הזו אינה חזקה מספיק.

    נ.ב: היה משעשע לשמוע את הדיאלוג בין נוימן לארבל לקראת סיום המחצית הראשונה (נוימן סיכם את 45 הדקות ואמר שאשדוד הגיעה להזדמנויות "בלתי חוזרות". ארבל הדגיש שיש עוד מחצית שלמה לשחק, ואז נוימן תיקן את עצמו ואמר שההזדמנויות הללו לא יחזרו בחצי הראשון. בערך 10 שניות לאחר מכן הבקיע רביבו).
     
  11. אלי מתחן Member

    הצטרף ב:
    ‏8/12/03
    הודעות:
    13,335
    לייקים שהתקבלו:
    316
    כן רק שלא מדובר פה במתפרצות יעילות וסוחפות דוגמת ריאל מדריד ודורטמונד עם כל הקבוצה שיוצאת קדימה. מדובר בכדורים ארוכים ב95% מהמקרים.
    כמה דקות שהפועל מנסה לצאת קדימה והיא מבקיעה ממשחק מסודר. וולה דרדל'ה של טוטו, איך השחקן הזה חסר כל יסודות משחק אבל ממשיך לכבוש בליגה שלנו אין לי מושג.
     
  12. aloneli Member

    הצטרף ב:
    ‏2/2/10
    הודעות:
    3,364
    לייקים שהתקבלו:
    16
    הפועל נראתה טוב ולנצח את אשדוד במשחק חוץ זה אולי המשחק הכי קשה שיש בישראל.במחצית הראשונה אשדוד הייתה טובה יותר ובצדק כבשה.אבל במחצית השניה אחרי הגול של טמוז היא פשוט התרסקה.לא ראיתי אותה משחקת כך בכל העונה כמו שהיא שיחקה במחצית השניה,היא פשוט נעלמה לגמרי.השחקנים נראו בהלם והיו גמורים כבר.הפועל מבחינתה ניצלה את זה ובמחצית השניה שיחקה נהדר.

    לגבי המשך העונה רואים שההבדל בין אשדוד לשתי התל אביביות הוא בסגל הרחב.מבחינת הרכב ראשון לדעתי אשדוד לא פחות טובה ממכבי ת"א ולא רחוקה בהרבה מהפועל ת"א.לדעתי יש לה את ההגנה הכי טובה בארץ היום.
    בהפועל הערב למשל דמארי וטועמה נכנסו כמחליפים ולאשדוד את מי היה להכניס?את ארקון?את בנצי משה?אין שם באמת ספסל ואין מישהו שיכול לשנות משהו מהספסל.

    הקהל של הפועל תמיד נהדר.ללא ספק קהל החוץ הכי טוב שיש בארץ,לא מפסיקים לעודד במשך 90 דקות גם שהיו בפיגור.
     
  13. Raulito Madridista

    הצטרף ב:
    ‏22/11/05
    הודעות:
    39,383
    לייקים שהתקבלו:
    3,500
    מין:
    זכר
    http://images.one.co.il/images/d/400_221/gg1088389.Xxx

    חוזרים מאשדוד עם כל הקופה. חזרתי הרגע מאשדוד בטירוף אחרי ערב מרגש שבו הכל הסתדר - על הדשא עם פיגור מתסכל שהפך לניצחון חשוב במגרש המנחוס, וגם מחוצה לו - למרות הביזיון בכל הקשור לרכבת ולתחבורה חזרה לת"א מצאתי טרמפ. הפעם הראשונה בי"א הייתה אכן מרגשת. ערב טוב לך.

    מעבר לאווירה המדהימה שהייתה במשחק בזכות הקהל האדום הפנטסטי(כל אוהד שמגיע למשחק חוץ כזה צריך להיות 'אוהד שרוף', יש מעט מאוד טרמפיסטים מה שנקרא ובגלל זה העידוד מטורף) היו גם דקות של כדורגל טוב מצד הקבוצות. אשדוד שיחקה טוב יותר במחצית הראשונה ופיספסה הזדמנות אחת טובה גם במחצית השנייה דרך ניר ביטון. מצד שני היא כבשה שער שלא קשור לכלום ודוד רביבו תמיד כובש את הגולאסו נגדינו. המשחק היה שקול עם יתרון להפועל במחצית השנייה למרות הקושי לייצר הזדמנויות.

    בשורה התחתונה במחצית זה היה נראה בדרך לעוד משחק חוץ כושל במגרש הזה אבל הפגנו הרבה אופי באחד המגרשים היותר קשים בארץ(וגם סוג של מנחוס עבורינו) ועל נצחונות כאלה אומרים בשלבים יותר מאוחרים של העונה שהם 'נצחונות של אליפות', וגם כבשנו כל גול בצבע. הפועל עשתה 6/6 באשדוד ובק"ש ולמכבי שעוד תגיע לשם לצורך השוואה בוודאי לא יהיה קל. הפועל מחברת ניצחון רביעי ברציפות דווקא במשחקים מאוד קשים ואין ספק שמדובר בדבר מעודד.

    אני אתמקד בורמוט מן הסתם כי תמוז קיבל ובצדק הרבה מחמאות לאחרונה - הגול של ורמוט נפלא, גול של יכולת אישית והוא הפגין מהזריזות שהייתה חסרה לו, וזו יריית הפתיחה המאוחרת שלו לעונה הנוכחית. כבר כמעט סיבוב שלם עבר והוא תרם מעט מאוד עם או בלי קשר לפציעה. היום הוא היה יותר מעורב אבל עדיין צריך להיות יותר חד להעיז, מקווה לראות אותו משחק יותר באגף. ברור שעם ורמוט טוב יותר - משחק ההתקפה של הפועל משתפר משמעותית.

    זה הזמן להוסיף מילים טובות גם על דג'מבה-דג'מבה המושמץ, בצדק, לעתים אולי יותר מדי בגלל המילים שתמיד יהיו בהקשרו - 'מנצ'סטר יונייטד'. היום הוא הציג את המשחק הכי טוב שלו בקבוצה. כשהמשחק נכנס לישורת האחרונה הוא חטף הרבה כדורים באמצע ומנע מאשדוד מתפרצות מסוכנות בזמן שהפועל הייתה התקפית מאוד ללא גורדנה שהוחלף.

    כמה מילים על אשדוד: החלפתו של רביבו הייתה טעות כי גם ביום פושר כל כדור חופשי הוא חצי גול למען האמת. אבו-ענזה ומקרייב היו מאוד חלשים. בכל-מקרה מדובר בקבוצה מאומנת, אפשר בקלות להבחין בסגנון המשחק הנעים לעין והפריסה של השחקנים באגפים. ולמרות שמדובר בקבוצה ביתית אין מה לצפות ממנה לנצח את כל הגדולות שם כי זה לא יקרה ולאור הסגל הקצר היא לא תישאר צמודה למוליכות.

    השופט ניסה להעביר את המשחק בצורה טובה עם מינימום התערבות אבל היו הרבה עבירות שהיו שוות צהוב, בעיקר מהצד של אשדוד וכמובן פנדל ברור להפועל שלא נשרק אבל לא משנה. לא שאני עוקב יותר מדי אחרי שופטים אבל אני חושב שיש סוג של פוטנציאל.

    אני אמרתי את שלי, לילה טוב ויאללה הפועל!


     
  14. Telkiyski Member

    הצטרף ב:
    ‏25/3/09
    הודעות:
    26,230
    לייקים שהתקבלו:
    8,585
    הגול של ורמוט הזכיר לי ממש את השער של מייקל אואן מול ארגנטינה שמינית גמר 98
     
  15. Bensh Member

    הצטרף ב:
    ‏27/1/05
    הודעות:
    6,643
    לייקים שהתקבלו:
    0
    אשדוד כאלה נאחסים
     
    נערך לאחרונה ב: ‏4/12/12