מחזור 12 בליגת העל: חיפה מנצחת באשדוד, תיקו לנתניה

הנושא בפורום 'פורום כדורגל ישראלי' פורסם ע"י לירן, ‏28/11/08.

  1. Lupo Member

    הצטרף ב:
    ‏16/6/08
    הודעות:
    1,847
    לייקים שהתקבלו:
    16
    אין ספק שחיפה היא הקבוצה הטובה ביותר בליגה בעלת המומנטום הטוב ביותר.

    נתניה תמשיך לקרטע, מבחינתי שינצחו את כל "4 הגדולות". הם ייפלו מול הקבוצות הקטנות, שהם לא פחות אפרוריות מהם וחסרי ברק כמותם. בדיוק כמו שקרה היום.

    הפועל תל אביב לא תגיעה לכלום, כי פשוט אין להם את הסגל החזק מספיק.

    האיום העיקרי על חיפה נשארה לדעתי בית''ר, למרות הפער הגדול. מתישהו זה יבוא להם ונצטרך לאסוף את הנקודות לפחות בהתאם לקצב של בית''ר כדי לא לתת להם להתקרב.

    לגבי המשחק היום- נהינתי מאוד מהמחצית השנייה, גולסה הרשים מאוד ונתן שער גדול, כיאל במשחק מצויין, והחדשות העוד יותר טובות הם שקטן, פאנטיני ורפאלוב לא היו היום בשיאם. כשזה יגיע יהיה קשה מאוד להתמודד איתנו.
     
  2. עומר משתמשים של כבוד היכל התהילה

    הצטרף ב:
    ‏3/8/02
    הודעות:
    23,019
    לייקים שהתקבלו:
    1,947
    על מה אתה מדבר תגיד לי על מה?

    בנייה לאו דווקא לא נכונה?

    קבוצה בלי 2 מגינים, לא ימני, לא שמאלי. אין בלמים. אין קשר אחורי אמיתי, אין חלוץ.

    ואתה אומר שהבנייה היתהלאו דווקא נכונה? על מה אתה מדבר תגיד לי?

    איך אפשר לבנות קבוצת כדורגל ככה? בלי הגנה, בלי קישור אחורי, בלי התקפה...
     
  3. Number 8 Member

    הצטרף ב:
    ‏19/2/07
    הודעות:
    9,977
    לייקים שהתקבלו:
    1
    כמה כבר דיברנו על זה... רק בן שמעון אשם במצב של מכבי ת"א. לא נמני, לא בושינסקי ולא האפסנאי. הוא קיבל סעיף בחוזה שהוא הסמכות העליונה והבלעדית בקבוצה. הוא זה שהביא את כל השחקנים, אולי מלבד דולי ג'ונסון. אבל הבעיה כאן היא לא ההתקפה אלא ההגנה. בן שמעון לא הביא בלם אמיתי במקומו של מישאלוב, מגן שמאלי במקומו של שטרית וכמובן הוא זה שאחראי על הגעתו של טומאסיץ' העלוב. גם אם ונגר יגיע למכבי, יהיה קשה מאוד לגרום לה להראות כמו קבוצה אמיתית. רק ינואר יכול להציל אותנו מהבוץ העמוק. מזל שיש רק יורדת אחת העונה...

    בנוגע למשחק - יכולת עלובה של ההגנה. אם זה שפונגין האנמי והחלש, יחיאל האיטי ושירן ייני הלא שמאלי. הבקיעו לנו שלוש גולים בכזו קלות... המחצית השנייה הייתה רק לפרוטוקול בלבד, אמנם מכבי הבקיעה שני שערים אבל בתאכלס זה לא עזר, אולי רק המתיק את הגלולה המרה. כולם, אחד אחד, ביישו את המועדון והסמל, ואני לא מתכוון לדבר עליהם הרבה, רק מלבד מאיוקה שהיה היחיד שנלחם.

    היום אני מתבייש להיות אוהד מכבי תל אביב.
     
  4. לירן מנהל כללי מנהל כללי

    הצטרף ב:
    ‏5/8/02
    הודעות:
    38,762
    לייקים שהתקבלו:
    8,312
    לא הייתי ברור.

    בלי קשר לקבוצה הנוכחית, אני אומר שאם קבוצה לא מצליחה זה לא בהכרח בנייה לא נכונה, אלא יכול להיות יותר הדברים הטקטיים.

    לכל מי שיש טענות לבניית הקבוצה יש 2 כתובות לכך- רן בן שמעון ואבי נמני. נימני היה מנהל מקצועי, אחראי על בניית הקבוצה לא פחות מרן בן שמעון.



    עידן, לא יודע מה החוזה אומר, אם אתה חושב שלנימני לא הייתה מילה בבניית הקבוצה אז מה בדיוק היה תיפקודו בתור ג'נרל מנג'ר או מנהל מקצועי או לא יודע מה...? אל תהיו תמימים ועיוורים. אבי נמני היה חלק חשוב בבניית הקבוצה הזאת.
     
    נערך לאחרונה ב: ‏30/11/08
  5. SusPoni Member

    הצטרף ב:
    ‏3/10/08
    הודעות:
    85
    לייקים שהתקבלו:
    0
    לעומר: ג'ונתן אסוס,ודולי ג'ונסון ומושיקו מישאלוף נחשבים קשרים אחוריים אמיתים. בצד ימין יש את שפונגין שפתח לא פעם גם בנבחרת ויש לו פוטנציאל. בצד שמאל יש את אורי שטרית שאני לא מאמין בו כל כך, ולדעתי זה החסרון העיקרי של הקבוצה.

    וחלוצים- הביאו את יבוריאן, שבעונה שעברה היה תותח. מאיפה הם יכלו לדעת שהם יקבלו עגלה? קמנאן חלוץ מהיר מאוד ועם פוטנציאל, בוזגלו גם יכול לשחק בעמדת החלוץ וגם הוא הציג יכולת טובה בשנה שעברה. ולסיום עמנואל מאיוקה שנחשב כשרון מבטיח!
     
  6. שגיא Guest

    לי אישית נראה שבקרוב נראה את מרקו בלבול מחוץ למכבי תל אביב, במכבי יחפשו שעיר לעזאזל, ובנימני כרגע אף אחד לא ייגע, כך שאני כלל לא אופתע אם נראה את בלבול בחוץ במעין תירוץ כזה של "זעזוע" עאלק. גם ככה הוא משמש כבובת ראיונות של אבי נימני.

    לגבי המשחק של מכבי חיפה, משחק בהחלט לא רע, ממוצע השערים הגבוה במשחקי אשדוד נשמר ואני שמח שזה הודות לשלושה שערים ירוקים. אייל גולסה הזכיר היום בשער שלו 15 אחר, יוסי בניון. מהלך מצויין שלו והוא מראה יכולת גבוהה מאוד. כיאל בירם גם כן ראוי למילים טובות מאוד. היום הוא הוצב לראשונה כקשר אחורי בגלל העדרותו של קולמה ועשה את זה מצויין. לא התפתה לצאת יותר מידי להתקפה, וגם כשכבר עשה את זה, זכה לכבוש שער. גם בוקולי עשה עבודה הגנתית טובה ועזר לכיאל. היה משחק בהחלט מהנה בסך הכל.

    הפועל פתח תקווה ממשיכה את העונה הלא יציבה שלה, לצד תבוסות (4-1 במחזור הקודם) הפעם היא בצד המביס. לא ראיתי כמובן את המשחק, אבל תוצאה כזו לא יכולה לשקר יותר מידי. שלושה שערים בלי שמעון אבו חצירא וזה כבר טוב לקבוצה של מחפוד שהוכיחה שהיא יכולה לכבוש גם מרגלי שחקנים אחרים.

    הפועל תל אביב חוזרת חזק לעניינים ונראה מצויין, בהחלט צריך לקחת אותה בחשבון.
     
  7. de Middenweg משתמשים של כבוד היכל התהילה

    הצטרף ב:
    ‏5/7/08
    הודעות:
    26,794
    לייקים שהתקבלו:
    5,894
    אתחיל עם קבוצתי, לפי שערים ושערים הבנתי שמכבי חיפה לא שיחקה גדול, אבל כן ניצחה לבסוף די בקלות.
    לגבי השבוע הבא אני אחזור בהמשך התגובה.

    מכבי נתניה לדעתי רק יכולה לרדת כי מאד קשה לי לחשוב שהקבוצה הזאת תמשיך להצמד לראשונה לטבלה. למרות שאני באמת מאחל להצלחתו של מתיאוס (כי לא צריך לזלזל באיש הזה כמו שרפעת טורק עשה היום בשידור) אני חושש שאין לקבוצה הזאת מספיק כשרון התקפי.

    מכבי ת"א לא יודעת מה זאת הגנה. נמני לא משיח ולא בטיח, בטח לא כשלפי חוקי פיפ"א לשחקן/מאמן מורחק אסור להיות באזור המגרש. אגב גם לדעתי לטלפן אסור, אבל מי אני. באמצע השבוע האחרון חאבייר אגווירה ישב ביציע כמו ילד טוב ולא עשה דבר...נו טוב, אתלטיקו מדריד לא היתה צריכה את עזרתו http://www.asoccer.co.il/html/emoticons/wink.Xxx

    לגבי הפועל ת"א, אלישע לוי אם במקרה קורא את ההודעה הזאת, אנא תכריח את הקישור החיפאי לא לעלות יותר מדי קדימה. מכבי נתניה תפסה אותנו עם המכנסיים למטה, אנא הפועל ת"א יודעת בדיוק את אותה עבודה...

     
  8. JO_NY Member

    הצטרף ב:
    ‏27/4/08
    הודעות:
    51
    לייקים שהתקבלו:
    0
    שמעון אבוחצירא שחקן אפס ובנאדם מגעיל

    אף פעם לא אהבנו אותו - מחמיצן כרוני שנהנה מהייפ מטורף משרף ועכשיו גם מהתקשורת הכללית
    רוב השערים שלו באים כי יש לנו גאון כדורגל שגדול על הליגה בדמות ויסה

    מאז שהוא הפך למפורסם הוא תפס תחת בטירוף - מתחיל לשחק עם עקבים ומנסה להעביר שחקנים כאילו כדי לגוון את הארסנל ההתקפי שלו .

    היום ,הוא החטיא שני מצבים של מיליון אחוז ,שיחק באנוכיותת מחרידה ולשיאו הגיע בפנדל בסוף
    בניאני סחט בעיטת עונשין מכלום ושימון החליט שהוא רוצה לבעוט למרות שאוזן הוא הבועט הקבוע
    לאחר דחיפות ובלאגן (כאילו פגעו בכבוד שלו כי פתאום יבואה צמוד אליו במלכות השערים) אורי הבקיע והאפס לא טרח לחבק את אוזן התמרמר ועזב שניות לאחר מכן (שריקת הסיום)תוך כדי שריקות בוז צורמות - האפס ירק על הרצפה ועשה תנועה מגונה לעבר הקהל .

    השחקן מחוק מבחינת אוהדי הפועל פתח תקווה - מאוד מקווה שיעזוב כבר בינואר





     
  9. Igi Member

    הצטרף ב:
    ‏25/5/05
    הודעות:
    9,708
    לייקים שהתקבלו:
    58
    טוב לדעת...אני בטוח שקבוצות גדולות שחסרות חלוץ כמו נתניה(ואולי גם בית"ר) ישמחו לקפוץ עליו לאור הסטאטוס הרעוע שלו במועדון.
     
    נערך לאחרונה ב: ‏30/11/08
  10. חייל שוקולד משתמשים של כבוד היכל התהילה

    הצטרף ב:
    ‏31/7/07
    הודעות:
    11,603
    לייקים שהתקבלו:
    3,275
    נתניה? בית"ר?
    אני אשמח לראות אותו בהפועל, התקפה טובה יהיה לנו עם יבואה ואיתו וגם לאלה יכול מאוד לעזור.
     
  11. JO_NY Member

    הצטרף ב:
    ‏27/4/08
    הודעות:
    51
    לייקים שהתקבלו:
    0
    אתה יודע מה אומרים - תזהר במשאלות שלך כי בסוף הם יתגשמו ...

    בכל מקרה ,הוא היה עוזב בסוף העונה - אחרי כזו התנהגות ולנוכח אינפלציית החלוצים המבטיחים מהנוער הוא יכול ללכת בינואר ללא בעיה מיוחדת
     
  12. לירן מנהל כללי מנהל כללי

    הצטרף ב:
    ‏5/8/02
    הודעות:
    38,762
    לייקים שהתקבלו:
    8,312
    הפועל ת"א עדיין רחוקה ממכבי חיפה אבל הביטחון חזר לשחקנים, הקבוצה במונטום וניצחון על מכבי חיפה יכניס אותם חזק חזק חזק לתמונה, השער השלישי של הפועל ת"א היה נהדר, מהלך כדורגל גדול של כדורגל, על פי הספר. ויבואה.. סקורר ענק, דבר שאין למכבי ת"א, אין לבית"ר ירושלים (יצחקי לא סקורר ברמה הזאת), אין למכבי חיפה (פאנטיני כנ"ל יצחקי) וכמובן אין מכבי נתניה. שהוא מגיע למצבים הוא מוציא מכך בדרך כלל את המקיסמום, חלוץ ענק.

    הפועל פ"ת עם ניצחון חלק על קרית שמונה, אין ספק שיש שם קבוצה טובה והיא תצליח לתפוס מקום טוב באמצע, אבל 2 השערים הראשונים, במיוחד הראשון, היו של דני עמוס, ויסה בעט חזק אבל יחסית לאמצע, עמוס היה חייב למנוע את זה, שער שלו לגמרי. בשער השני אני חושב שהוא פשוט עמד רע מאוד, מיקום טוב יותר שלו והוא היה קולט את ההגבהה. אבל למרות זאת, פ"ת הגיעה לאינספור מצבים, יכלה בקלות לנצח 5-0 גם, אבוחצירא פירגן במהלך כל המשחק, הראה בגרות במשחק שלו עם מסירות לחברים שלו וכל הכבוד על כך, אבל מה הלך שם בפנדל? גועל נפש. אבוחצירא יצט אידיוט לחלוטין.

    שטראובר... שיגיד תודה שלא קיבל אדום על פגיעה ללא כדור ולא נשרק נגדו פנדל, בן אדם עלוב אבל זה לא חדש לאף אחד, לא שווה לדבר עליו יותר מדי. ראיתי רק את התקציר, אחרי האדום בתקציר הראו רק התקפה אחת וזה אומר הכל כנראה על המשחק הזה.

    השער השלישי של מכבי חיפה היה בערך כמו השלישי של הפועל ת"א, מהלך נהדר של כדורגל. גולסה עם שער שני גדול.. אבל מכבי חיפה נזקקה להרבה מאוד מזל, הקרנות של אשדוד במחצית הראשונה עשו למכבי חיפה את המוות והרבה מאוד מזל עזר לחיפה לא לספוג שם גול, ואז כמובן הגיעה הטעות הגדולה של בלם אשדוד והמתנה לפאנטיני, ומשם חיפה ניצלה זאת כמו קבוצה גדולה ולא השאירה צ'אנס לאשדוד. חיפה ניצחה במגרש קשה, חיפה לא דרסה פה כי בקלות אשדוד הייתה יכולה לעשות הרבה יותר, אבל מבחינת חיפה עוד 3 נקודות חשובות.

    בני יהודה פירקה את מכבי ת"א בחצי הראשון, את מכבי ת"א הנוכחית לא כל כך קשה לשבור, אין להם עמוד שידרה, אין חוסן מנטלי, בני יהודה לא צריכה להיות במאבקי הירידה ואני מאמין שהיא בדרך הבטוחה לצאת משם. במכבי ת"א הכל בעיקר רע, אבל מאיוקה צריך להמשיך לקבל את הקרדיט.
     
  13. henry1 Member

    הצטרף ב:
    ‏9/7/08
    הודעות:
    1,449
    לייקים שהתקבלו:
    420
    מבחינת הקהל, לא כל מה שכתוב באתר הנחות one הוא נכון. תראו בעיתון ואז תגיבו על הכמות. אין ספק שבכלל כמות הקהל שמגיע למשחקים שלנו נמוכה בהרבה ממה שבדר"כ היו מגיעים (עד לפני שיאמר בא, ופה זה הנקודה המעניינת), אבל יש לכך הרבה מאוד סיבות. הסיבה העיקרית היא הכדורגל . הקהל של נתניה דוגל על כדורגל התקפי ופתוח, ומאז שיאמר בא (כמובן שלא בשאמתו), קיבלנו את גוטמן ועטר שהרסו את הכדורגל היפה והבריחו את הקהל מהמגרשים (בעיקר עטר!).

    מתיאוס קיבל קבוצה בינונית, כך שקשה להאשים אותו (והוא גם יידע להפוך אותנו לקבוצה יותר אטרקטיבית). לפני יאמר היה לנו ממוצע של 5000 אוהדים (יותר נכון בתקופת מלמיליאן), וזה היה כשהיינו קבוצה אמצע טבלה ומטה. היינו בטוחים שכאשר נרוץ האיצטדיון יהיה מלא בכל משחק, אבל כנראה שאצל הקהל של נתניה הכדורגל חושב יותר מכל. מעבר לכך, המחירים באמת גבוהים, בעיקר לכדורגל שאנחנו משחקים.

    הרי יודע שתמיד דירגו את הקהל של נתניה מבחינת הכמות במקום ה-5 בארץ, ובשנות ה-90 הוא גם דורג לפני הפועל ת"א. יש לכך סיבות, והקהל הזה לא נעלם. הוא קיים, אך רובו קהל רדום. מידי פעם הוא צץ (10000 באופ"א ו- כ-11000 בחצי הגמר), אבל לקהל שגדל על הכדורגל היפה ביותר שנראה כאן בארץ (גם על-פי אוהדים שלא של נתניה), קצת קשה לראות את מה שהולך (ודגש על ההולך) כרגע במגרש.

    הוזלה במחירי הכרטיסים תוסיף קצת קהל, אבל לא זה מה שיחזיר את האלפים למגרש. רק כדורגל טוב יגרום להם לחזור (למרות המחירים).
     
    נערך לאחרונה ב: ‏30/11/08
  14. Number 8 Member

    הצטרף ב:
    ‏19/2/07
    הודעות:
    9,977
    לייקים שהתקבלו:
    1
    לנהל משא ומתן עם שחקנים, לטוס לחו"ל לעקוב אחריהם ולהמליץ לרן בן שמעון. כמו שאמרתי, מלבד דולי ג'ונסון, העונה הוא לא הביא אף שחקן לקבוצה.
    הבעיה היא לא ההתקפה כי אף אחד לא ידע שיבוריאן יפסיק לכבוש, בוזגלו יעלם בכל משחק, וישראלביץ לא יתן הרבה מלבד מלחמה. הבעיה היא בניית הסגל הלא מאוזן כאשר בן שמעון הביא הרבה כלים התקפיים אבל לא שם לב להגנה. אין בלם אמיתי ומגן שמאלי. הבעיה של מכבי היא ההגנה העלובה שלה.

    בניגוד לעונה שעברה שבה היה לנמני חלק יחסית גדול בבניית הקבוצה, היום אין לו מניות על כך. כמו שאמרתי, גם אם ונגר יגיע לאמן עכשיו, הקבוצה ובעיקר ההגנה לא ישתפרו. רק רן בן שמעון אחראי על מצבה של מכבי ת"א העונה ומצבה בסיום העונה.
     
  15. שגיא Guest

    אתה אומר את זה רק כנמני עומד בראש כרגע. נימני יכול לעשות מהפכה בינואר אם הוא רוצה. נמני, עכשיו כשהוא מאמן צריך לנצל את התואר הזה ולאמן את הקבוצה. מכבי תל אביב פשוט נראית קבוצה לא מאומנת. גם בתקופת רן בן שמעון וגם עכשיו בתקופת נימני. הסגל של מכבי תל אביב הוא טוב. בתחילת העונה היו הרבה פציעות אמנם ואכן מכבי לא נערכה לכך כמו שצריך, אבל שחקן כמו שפונגין כבר עצר שחקנים הרבה יותר גדולים מאלירן עטר, ועשה את זה בגיל 18-19, היום גם הצל שלו יצליח לנגוח כדור לפניו. אבי יחיאל זה בלם שבשיאו היה שחקן נבחרת לגיטימי וליאור ז'אן הצטיין כקפטן הנבחרת האולימפית, ויבריץ' הוא שוער שעבר הוכיח את עצמו. זה לא שלמכבי אין הגנה, פשוט השחקנים שלה כלל לא עושים הגנה. דווקא הבעיה של מכבי כן בהתקפה לדעתי, כי יש הפונציאל הוא הרבה יותר גדול. שחקנים כמו רודי חדד, מאור בוזלגו, יבוריאן, ישראלביץ' וקמאנן לא מצליחים להוציא קמצוץ מהיכולת שהם מסוגלים לה ולא פלא שהיום אבי נמני נאחז בילד בן 18 בנסיון לרענן את הכלים ההתקפיים.