מחזור 12 בסרייה א׳ :: סטטוס קוו בצמרת, תיקו בדרבי המילאנזי

הנושא בפורום 'פורום כדורגל איטלקי' פורסם ע"י EO11, ‏20/11/14.

  1. EO11 בפה אליל היכל התהילה

    הצטרף ב:
    ‏10/4/10
    הודעות:
    16,050
    לייקים שהתקבלו:
    7,117
    מה אמרתי עכשיו? וכרגיל נימת ההתנשאות הקבועה כאילו אני מדבר עם קאפלו בכבודו ובעצמו.
     
  2. golding מנהלים

    הצטרף ב:
    ‏26/6/11
    הודעות:
    8,573
    לייקים שהתקבלו:
    3,635
    לנאפולי יש סגל טוב יותר משל אינטר, ואם אני לא טועה היא גם השקיעה הרבה יותר בשנתיים האחרונות ככה שלא מדובר באיזו הפתעה. ולמרות זאת, אני כן חושב שאינטר מסוגלת לסיים במקום השלישי בהתחשב בסגל הקיים, מאנצ'יני ובליקויים הדי ברורים שיש לנאפולי. אני גם חושב שהקישור של אינטר לא מוערך מספיק, שלישייה של מדל (למרות החסרונות שלו), קובאצ'יץ' והרנאנס לדוגמא לא נופלת מזו של נאפולי, ומלבד יובנטוס ורומא אני לא יכול לחשוב מרכזי שדה איכותיים יותר. יש לאינטר בעיות בהגנה ואין בסגל מספיק יצירתיות, אבל זה לא אומר שהיא לא מסוגלת לתפוס את המקום השלישי שמוביל לליגת האלופות.

    אגב, לומר שמאטיץ' לא מביא משהו מעבר להיותו קשר הגנתי זה פשוט לא נכון. הוא מבשל, מבקיע, לוקח חלק פעיל בהנעת הכדור והוא כדורגלן יותר טוב מכל רשימת הקשרים שאור נתן כאן (לדעתי כמובן).
     
  3. EO11 בפה אליל היכל התהילה

    הצטרף ב:
    ‏10/4/10
    הודעות:
    16,050
    לייקים שהתקבלו:
    7,117
    למאטיץ׳ ומדל יש אותו ממוצע שערים בערך לאורך כל הקריירה, ושמתי את מאטיץ׳ בהשוואה אליו כדי להראות שלא מדובר בקשר יחיד במינו ושברמות הגבוהות אין כאלו שחקנים. מדל שחקן בעל אופי הגנתי מובהק, זה נכון, אבל הוא משתתף מאוד פעיל בהנעת הכדור, יש שיגידו שאפילו אחד האחראיים המרכזיים לכך שהייתה הנעת כדור קרובה לנורמלית בימי מצארי. הוא שחקן מצוין ואני מאוד מרוצה ממנו. מאטיץ׳ ומטיודי אכן יותר התקפיים מחאבי מרטינז ומדל, אבל כולם בסופו של דבר אחראיים בעיקר על הפן ההגנתי ולא מוסיפים הרבה בחלק ההתקפי, הסטטיסטיקות מוכיחות את זה.

    אני לא אמרתי שהסגל של נאפולי לא יותר איכותי משל אינטר, אני רק אומר שהוא לא נופל ממנו כלל בהרבה. הקישור של אינטר וההגנה של אינטר על הנייר לא פחות חזקים, עם כל הכבוד לבלם שעד המחזור ה-12 עושה רושם טוב. ראנוקיה בעונה הראשונה שלו באינטר עשה רושם שאנחנו רואים את מינימום נסטה החדש. עם חיזוק של שחקן יצירתי להתקפה ועוד שחקן אנרגטי מחד וטכני מאידך לקישור, אינטר בהחלט צריכה ויכולה להגיע למקום השלישי.

    עריכה:
    לאחר בדיקה קצרה באתר WhoScored נמצא שגארי מדל הוא שחקן השדה בעל אחוז הדיוק הגבוה ביותר במסירות, מה שכבר נכתב, אבל גם שמדובר בשחקן ההרכב שמוסר הכי הרבה כדורים ארוכים במשחק, קרוב ל - 6.
     
    נערך לאחרונה ב: ‏25/11/14
  4. Don Joan Roman Member

    הצטרף ב:
    ‏1/12/06
    הודעות:
    12,251
    לייקים שהתקבלו:
    953
    מאטיץ' קשר אחורי גדול, לדעתי הרבה יותר טוב ממדל, בין השאר בגלל שהוא גדול יותר פיזית והוא גם מוסר מצויין, שחקן שחלק מהגדולה של צ'לסי זה העבודה האדירה שהוא נותן בכל משחק.

    לעניין גארי מדל - אני משוחד כי אני מאוד אוהב את השחקן הזה, פייטר אמיתי שלא פוחד מאף אחד ולמרות מימדיו הקטנים הוא שחקן שקשה מאוד לגבור עליו במאבקים פיזיים, לאור זאת אני חושב שבתור בלם הוא יועיל הרבה יותר לאינטר וזה גם ישחרר את הנראזורי לשחק עם שלישייה קצת יותר התקפית ויותר דינאמית שתהפוך אותם למאיימים יותר כנגד היריבה וכתוצאה ישירה גם יוריד לחץ מההגנה שלהם.

    לעניין ההשוואות עם נאפולי - אני לא יודע עד כמה גולאם הוא הכי טוב בליגה אבל הוא לבטח יותר טוב מכל שחקן שיש לאינטר להציע בעמדת המגן כולל ד'אמברוסיו, כנ"ל גם בעמדת הבלם, כרגע קוליבאלי מצדיק את הקרדיט שנתנו לו בנאפולי והוא נותן עונה מצוינת עד עכשיו (כדי לדעת עד כמה הוא טוב נצטרך להמשיך ולחכות, לא חסרים שחקנים שפתחו טוב ונפלו בהמשך).

    מבחינת הקישור אני לא רואה במה אינטר נופלת מהנאפוליטנים, לא חושב שקישור של קוזמאנוביץ', הרנאנס וקובאצ'יץ' נופל מקישור של ג'ורג'יניו, דוד לופז ואינלר ברמת העיקרון (וכשאני מסתכל על הספסל לדעתי לאינטר יש אפילו יתרון קליל בגלל גווארין שלדעתי אין לנאפולי שחקן מן הסוג הזה בספסל), ההבדל הגדול בין הקבוצות נובע בהתקפה שם לנאפולי יש עומק נהדר והרבה יותר איכותי מזה של אינטר, אין בכלל מה להשוות בין היגוואין, קאייחון, האמשיק, אינסנייה, מארטנס וזאפאטה לאיקארדי, פלאסיו, בונאצולי ואוסבאלדו (מלבד איקארדי אין אף שחקן התקפה מאינטר שיכול אפילו להיות בספסל של נאפולי).

    ארבל כדורגל זה לא רק סגלים זה תלויב עוד הרבה משתנים וזה לא תלוש מהמציאות שאם נאפולי תיכנס למשבר אינטר לא תוכל להשתחל למקום 3 למרות שהמקום היראלי שלה הוא 4-5