מחזור 13 בליגת העל: תל אביב נשארת אדומה

הנושא בפורום 'פורום כדורגל ישראלי' פורסם ע"י Maccabi Diamond, ‏24/11/11.

  1. TariboWest Member

    הצטרף ב:
    ‏10/6/04
    הודעות:
    3,008
    לייקים שהתקבלו:
    8
    משחק אופייני של דבלישווילי - 2 החמצות, כמה נבדלים מעצבנים ובשורה התחתונה, גול ניצחון. משחק טוב (כרגיל) גם לעמאשה למרות שלא כבש. השיתוף פעולה עם הגרוזיני נראה טוב. הפוטנציאל ההתקפי של חיפה עצום, ב-10 שחקנים התוצאה הייתה יכולה להיגמר ב-4 שערים פור. אם ורד וגולסה יהיו יותר מפוקסים, לא ניתן יהיה לעצור את ההתקפה של מכבי חיפה.
    אומנם ההגנה עוד לא ברמה מספקת, אבל הקבוצה בכיוון הנכון. גם תמיר כהן פתח את המשחק לא רע עד שמשומר הרס לו עם האדום שהוביל לחילוף
    ואני לא יודע מה ניר לוין בלבל את המוח כל השידור על הגליצ'ים של קטן, זה דבר שרואים בכל משחק. עשה ממנו אייל ברקוביץ'.
     
    נערך לאחרונה ב: ‏26/11/11
  2. crazyblue5 למען האיש עם המגל והפטיש

    הצטרף ב:
    ‏23/8/10
    הודעות:
    7,092
    לייקים שהתקבלו:
    951
    מין:
    זכר
    איך יוצאים ממשחק שבו אתה מחמיץ 3 פעמים שערים בטוחים מול שוער ברבע שעה הראשונה אבל שהשוער שלך עוצר פנדל והמשחק נגמר ב0-0?

    מצד אחד בושה
    מצד שני מזל.
     
  3. alexshw Member

    הצטרף ב:
    ‏13/11/09
    הודעות:
    75,209
    לייקים שהתקבלו:
    25,759
    מין:
    זכר
    אתה טועה ידידי. נתחיל מזה שגם עם 10 שחקנים בקריה אפשר לשלוט מול עכו, אבל מה הביא לאותה הרחקה ופנדל, אם לא משחק מסודר של עכו שהחזיקה היטב בכדור ופאניקה שלנו?
    דווקא עם 10 שחקנים שיחקנו יותר טוב.

    אני לאראיתי אותנו שולטים עם 11, להיפך, ולא רק במשחק הזה. הרחקה היא לא תירוץ. ודווקא מצוין שאלישע לא השתמש בה כתירוץ ועשה חילוף חכם מאוד במחצית שהועיל.
     
  4. de Middenweg משתמשים של כבוד היכל התהילה

    הצטרף ב:
    ‏5/7/08
    הודעות:
    26,794
    לייקים שהתקבלו:
    5,894
    אני לא יודע למה אתה קורא שליטה, אבל עכו באה למשחק עם כוונות התקפיות. ללא ספק שהדבר הפתיע אותי, אבל עד לפנדל לא ראיתי יותר מדי הזדמנויות גדולות לשתי הקבוצות. היום חיצי הביקורת מופנות לעכו שבמצב של 0-0 ושחקן יותר פשוט נחנקה. היא לא ידעה מה זה להיות פייבוריטית בקרית אליעזר...

    מבחינתי מצויין אם קבוצות באים לבית שלנו כדי לנסות ללכת קדימה. אני מעדיף להפסיד ולתת מחמאות ליריבה מאשר לראות 89 דקות משחק חד צדדי, ומתפרצת אחת שגומרת אותנו. בצורה הזאת גם הרבה יותר קשה להעביר ביקורת על הקבוצה שלך!

    ואלכס, כבר שאלתי אותך בשבוע האחרון (לדעתי עדיין לא ענית לי). האם אתה באמת חושב שבלי דבאלישווילי מכבי חיפה יכולה לזכות באליפות? לגאורגי יש חסרונות, אבל מבחינתי יש בו יותר כשרון מאשר בתורג'מן, עזריאל ודה חסוס. אל תזלזל בבקשה גם בשיתוף הפעולה שמתפתח עכשיו בין לדו ועמאשה. למצוא חלוץ בינואר זו התאבדות!

     
  5. Raulito Madridista

    הצטרף ב:
    ‏22/11/05
    הודעות:
    39,400
    לייקים שהתקבלו:
    3,500
    מין:
    זכר
    לו הבועט של עכו לא היה מחפש את הפנדל המושלם ומסתפק בהטעייה קלה לצד אחד ובעיטה לצד השני - המשחק היה נראה אחרת ועכו הייתה רושמת שבוע מהסרטים. אבל שאפו למכבי חיפה שמחברת ניצחון שני ברציפות והפעם בעשרה שחקנים. הכדורגל היה רע אבל חיפה צריכה לאגור נקודות כרגע והיא שוב נושפת בעורף של הפועל. מצחיק לחשוב שדבאלישווילי היה אחרון ברוטציית החלוצים עד לשבוע שעבר.

    ניצן שירזי מאמן טוב אבל לא הישגי. והעונה הנוכחית עם הפועל חיפה היא ביזיון, הוא היה חייב להתפטר הרבה לפניכן, עוד בהפסד הביתי להפועל באר-שבע במשחק התחתית.

    וואה, אשדוד כבר במקום השלישי ויוסי מזרחי לא זוכר מתי בפעם האחרונה זה קרה. אני אזכיר לו: בעונת 2004-05 היה זה גם המקום הסופי של הקבוצה שלו. בשנה שעברה נדמה לי באר-שבע פירקה את אשדוד בדרבי אבל הפעם לא היה ספק מי תנצח. אשדוד בי"א היא אגוז קשה מאוד לפיצוח ובאר-שבע נראית חרא.

    ברוב דקות המשחק בית"ר לא נפלה מק"ש אבל היא משלמת מחיר על החלודה של בן-שושן לאחרונה ועל הכושר הגופני הלקוי או אם תרצו היעדר ספסל ראוי. מבחינת היכולת יובל נעים יכול לשאוב עידוד כי בית"ר הניעה כדור לא רע וההגנה מתייצבת מאוד עם פילאבסקי המצויין - אבל חסר מחץ בהתקפה ויכולת טובה בלי נקודות זה סמפטום שמתאים יותר לקבוצות תחתית. ק"ש עד עכשיו פנטסטית והיא דווקא כן מראה סימנים של קבוצה גדולה - מנצחת ב-30% יכולת.
     
  6. Don Joan Roman Member

    הצטרף ב:
    ‏1/12/06
    הודעות:
    12,225
    לייקים שהתקבלו:
    937
    לדבאלשווילי אין את הכישרון שיש לעזריאל ותורג'מן, אבל הוא שחקן הרבה יותר טוב מהם, חלוץ קלאסה, מי שתיקח אותו תרוויח.

    אני הייתי אומר שהיא משלמת מחיר על האטימות של המאמן שלה.
     
    נערך לאחרונה ב: ‏26/11/11
  7. alexshw Member

    הצטרף ב:
    ‏13/11/09
    הודעות:
    75,209
    לייקים שהתקבלו:
    25,759
    מין:
    זכר
    לא שמתי לב לשאלה שלך, אבל לדעתי כבר עניתי עליה בה בשני הפוסטים הקודמים שלי.
    זה עניין של סדר עדיפויות. חוץ מזה שוב לדו עצמו נחוש לעזוב.
     
    נערך לאחרונה ב: ‏26/11/11
  8. Mellow29 Kopite

    הצטרף ב:
    ‏21/1/11
    הודעות:
    9,072
    לייקים שהתקבלו:
    3,608
    חוסר האיזון ימשך כל עוד חצי מהשחקנים בסגל הם בלי מעמד מוגדר, אין היררכיה ויש באנקרים בהרכב בלי קשר לכושר בו הם נמצאים. עם כל הכבוד לעכו או ק"ש, היום ראינו בדיוק מה הבדל הרמות בינן למכבי חיפה. כשמכבי חיפה משחקת עם מוטיבציה, היא יכולה לנצח גם בעשרה שחקנים קבוצה שעל הנייר מגיעה בכושר יותר טוב ממנה. אין אפס, הפרשי הרמות פשוט גדולים מדי. דבאלישוולי ועמאשה פשוט צמד חלוצים יותר טוב מכל צמד אחר בארץ (למעט דמארי-תמוז אולי), טוואטחה יגבור על הקו השמאלי על הרוב המכריע של השחקנים שישחקו מולו, גולסה ו-וורד יקרקסו את מרבית ההגנות וסיידו/כהן/בוקולי ינטרלו את כל חוליות הקישור בליגה. אין אפס, פערי האיכות ביננו לבין שאר הליגה (למעט התל-אביביות) הם פשוט גדולים מדי.

    להביא קשר אחורי נורמלי אין טעם, יש לך את סיידו וכהן ובוקולי וזה די והותר יחסית למטרות שלנו העונה. קשר שמאלי אמור להיכנס להרכב במקום קטן, אתה רואה את זה קורה?

    חלוצים יש לנו הרבה? לא יודע. אין שום הצדקה לשחק עם 2 קשרים אחוריים ב-90% מהמשחקים, עמאשה ודבאלשווילי צריכים לפתוח ביחד ולשחק ביחד. עזריאל ותורג'מן כגיבוי. גאדיר הביתה, דה חסוס להשאלה, נגמר הסיפור.

    ובצדק. הדיונים שלנו הם תאורטיים בלבד, ההחלטה כבר נפלה והוא יעזוב. הוא שחקן מצוין לקבוצה שרוצה לזכות באליפות. גם אני במקומו הייתי רוצה לעזוב. 3 עונות הוא פה, כל עונה דופק מספר, ואף פעם לא מקבל את ההערכה שמגיעה לו. שימשיכו לרדת עליו שהוא איטי, הבעיה היא שאם הוא היה מהיר הוא היה משחק בפרמייר-ליג. הוא חלוץ מעולה ואני מאחל לו בהצלחה לאן שרק ילך. אולי הזר הכי גדול במכבי חיפה בעידן אלישע.
     
    נערך לאחרונה ב: ‏26/11/11
  9. alexshw Member

    הצטרף ב:
    ‏13/11/09
    הודעות:
    75,209
    לייקים שהתקבלו:
    25,759
    מין:
    זכר
    זו לא היררכיה זו בפירוש בנייה עקומה בקיץ. זה לא משחק שאיתו אנחנו נצליח העונה. אין לי ספק בכך.
    לדו לא מקבל הערכה, בגלל זה הוא כמעט תמיד פתח בהרכב.
    מכבי חיפה צריכה להתקדם, גם באירופה. אני מודה ללדו על כל הגולים וזה לא מובן מאליו(דנטה לופס וכאלה אנחנו יודעים מה שווים), אבל תשמע אני חושב שגם הוא רוצה להתקדם לליגה יותר טובה וזה לא קשור לחוסר הערכה.
     
    נערך לאחרונה ב: ‏26/11/11
  10. de Middenweg משתמשים של כבוד היכל התהילה

    הצטרף ב:
    ‏5/7/08
    הודעות:
    26,794
    לייקים שהתקבלו:
    5,894
    אני לחלוטין עם מלו. הצמד עמאשה את דבאלישווילי יכול לתת לנו עוד צלחת אליפות. אני מצטער חבר'ה, אבל לדעתי גם כיבוש שערים נחשב לאיכות. כמה שערים הבקיעו העונה עזריאל, תורג'מן ודה חסוס? בדיוק, על זה אני מדבר. דבאלישווילי גם תורם לעמאשה ודבר חשוב אחר, הוא לא חדש בקבוצה. שלישיית החלוצים האחרים שציינתי משחקים רק כמה חודשים בקבוצה!

    אם דבאלישווילי בינואר באמת רוצה לעזוב אז שיעזוב. במצב שנוצר עד לפני שבוע הייתי עוד מבין אותו, אבל יהיה מעניין לדעת אם עד סוף דצמבר דברים לא יכולים להשתנות.

    דבר אחרון. דור, אם לסבתא היו גלגלים...הפנדל הוחמץ ומכבי חיפה ניצחה בצדק. עכו לא ניצלה את המומנטום שלה ועשתה פשוט במכנסיים. למזלה היא לא ספגה היום תבוסה וכל זה מול קבוצה ששיחקה שני שליש עם שחקן פחות!
     
  11. Mellow29 Kopite

    הצטרף ב:
    ‏21/1/11
    הודעות:
    9,072
    לייקים שהתקבלו:
    3,608
    בנייה עקומה בקיץ זה נכון, ברור לי. אני רשמתי עוד לפני שנה מה דעתי על אלישע. הוא לא עשה בקיץ שום דבר כדי לגרום לי לשנות את דעתי עליו ועל היכולת שלו לבנות קבוצה שתבוא כפייבוריטית ל-95% מהמבחנים שלה בעונה.

    לדו לא מקבל הערכה, חד וחלק. מהעונה הראשונה היו דיבורים על כך שהוא שמן, איטי, לא ספורטיבי, לא מתאקלם. בכל חלון העברות הוא היה רגל מחוץ למועדון. זה שהוא חילוף אוטומטי בדקה ה-60 גם לא מוסיף לרזומה שלו, ולא אני לא חושב שהבעיה היא כל הזמן כושר גופני לקוי.
    זה שהוא פותח ומצליח לתת תפוקה גם כשבתכלס הוא יודע שזה לא משנה לו באיזה מקום תסיים הקבוצה זה ראוי להערכה. הלוואי שהיו מעריכים אותו בהתאם גם על התפוקה שלו עוד לפני שהוא רצה לעזוב, כשהרצון שהוא יעזוב את מכבי חיפה היה חד צדדי (מכיוון האוהדים).

    הזר הכי טוב בעידן אלישע או לא?
     
  12. de Middenweg משתמשים של כבוד היכל התהילה

    הצטרף ב:
    ‏5/7/08
    הודעות:
    26,794
    לייקים שהתקבלו:
    5,894
    רגע, רגע, רגע. מי החליט שדבאלישווילי כבר בטוח יעזוב? המאמן שלנו? שחר? אם יש כבר החלטה למה הוא עוד בכלל משחק?

    הוא פשוט משחק כי הוא יותר טוב מאלה שיושבים על הספסל. חוסר הקרדיט שנותנים לו כבר שנים מאד מרגיז אותי. אני לגמרי מסכים עם מלו, בשביל קבוצה כמכבי חיפה דבאלישווילי שחקן טוב מאד. אז מה אם הוא לא מהיר כמו רונאלדו או טוב עם הכדור כמו מסי? באמת, את הקטע הזה אני לא מבין. נוחתים בארץ כל כך הרבה זרים, אבל מעטים מאד מצליחים להתאקלם ולכבוש בכמות די יפה.

    אני לא הולך להיות נגד הקבוצה שלי אם דבאלישווילי בינואר עוזב, אבל תסמכו עליי שאם אחרי עזיבתו נתקשה להבקיע שאני מדי משחק הולך להגיד שזו אשמתם של שחר ואלישע לוי.
     
    נערך לאחרונה ב: ‏26/11/11
  13. de Middenweg משתמשים של כבוד היכל התהילה

    הצטרף ב:
    ‏5/7/08
    הודעות:
    26,794
    לייקים שהתקבלו:
    5,894
    רגע אלכס, אתה מתחמק http://www.asoccer.co.il/html/emoticons/wink.Xxx
    זה ששחר ואלישע לוי אולי כבר החליטו לשחרר את דבאלישווילי לא אומר שאתה יכול להתנגד לזה פה בפורום. מבחינתי שחרור דבאלישווילי יכול להרוס לנו עונה שלמה, לא פחות ולא יותר. אז השאלה מאד פשוטה: האם אתה מאמין שסיכויי האליפות שלנו עולים או יורדים על עזיבת דבאלישווילי?
     
  14. Don Joan Roman Member

    הצטרף ב:
    ‏1/12/06
    הודעות:
    12,225
    לייקים שהתקבלו:
    937
    דבאלשווילי הוא החלוץ הזר הכי טוב בארץ היום בלי צל של ספק בכלל, הוא משלים את עמאשה בצורה אדירה והואס קורר מהרמות הגבוהות ביותר, חלוץ מושלם למכבי חיפה ולליגה הישראלית ובהנחה שיענקל'ה שחר לא הולך להוציא עכשיו שלושה מיליון יורו על איזה חלוץ אימתני אני בהחלט חושב שחיפה צריכה להמשיך עם דבאלשווילי גם במחיר שבקיץ הוא יעזוב כי אני לא רואה את עזריאל/חסוס/גאדיר/תורג'מן נותנים את מה שהגרוזיני נותן ועוד ייתן.
     
  15. Bluekipper Nil Satis Nisi Optimum

    הצטרף ב:
    ‏30/4/08
    הודעות:
    10,001
    לייקים שהתקבלו:
    1,369
    היכולת היתה פחות חשובה לי מבדרך כלל, העיקר שהצלחנו ליצור רצף של שני נצחונות.

    עמאשה הוא נכס לקבוצה, לא רוצה לדמיין איפה היינו היום בלעדיו. מה עוד היה לנו היום? משומר בעוד תצוגת נפל כהרגלו. השעיר לעזאזל מגאנה עשה עבודה של שני שחקנים לאורך דקות רבות, אבל כמובן שאף אחד לא יזכור את זה. חרף שער הניצחון של לדו, הוא מהווה עליי, כאוהד וצופה, נטל רגשי, שיהנה עם הבטן גב בטורקיה או וואטאבר.