מחזור 13 בליגת העל: 2:2 מרתק בין מכבי חיפה להפועל

הנושא בפורום 'פורום כדורגל ישראלי' פורסם ע"י לירן, ‏5/12/08.

  1. Maccabi Diamond משתמשים של כבוד היכל התהילה

    הצטרף ב:
    ‏19/2/06
    הודעות:
    14,242
    לייקים שהתקבלו:
    2,433
    מין:
    זכר
    זה כבר לטחון מים. אתה חושב שמכבי נתניה והפועל תל אביב לא מחמיצות? ברוב המשחקים אנחנו מגיעים לרחבה של הקבוצה היריבה והשחקנים מאבדים בה את הראש.

    אז היא לא נבדלת בכלום. גם מכבי נתניה וגם הפועל תל אביב באות כדי לשחק את הכדורגל שלהן, בטח במשחקים ביתיים.
     
    נערך לאחרונה ב: ‏10/12/08
  2. MHFC Member

    הצטרף ב:
    ‏25/7/06
    הודעות:
    1,645
    לייקים שהתקבלו:
    0
    דור, האמת שהתנאים באיצטדיון בקרית אליעזר הם לא בינוניים, הם גרועים מאוד. איפה שישבתם אי אפשר לראות כלום....היציע הכי גרוע באיצטדיון, וגם בשאר היציעים התנאים הם לא ממש טובים. ואם חיפשת אוכל טוב, היית צריך לקנות מחוץ לאיצטדיון..לא חסר. באיצטדיון המחירים יקרים וגם אין ממש מה לקנות שישביע אותך. ראיתי יפה מילאתם ת'יציע וגם אחלה תאפורה עשיתם (הקונפטי במיוחד יצא נהדר).

    בקשר למשחק, משחק לא טוב שלנו, משחק חלש של רוב השחקנים, ושוב פעם אנחנו סופגים 2 שערים שטותיים בגלל ההגנה. לעומת זאת אני שמח בשביל שלומי שהבקיע את הגול, למרות שהיה נבדל, עדיין הייתה שמחה ענקית בגול, ואני מקווה שאלישע יתן לשלומי לשחק בשבוע הבא מול בני יהודה בהרכב במקומו של פאנטיני שהיה חסר אתמול ולא בלט כלל במשחק. גולסה אתמול מאז שנכנס שוב פעם הראה איזה קסם יש לו ברגליים, פשוט תענוג לראות אותו נוגע בכדור, אני לא אתנגד לראות אותו בהרכב. בקיצור, אומנם לא ניצחנו ולא שיחקנו טוב, אני לא מאוכזב.
     
  3. King Kenny Member

    הצטרף ב:
    ‏21/4/06
    הודעות:
    5,153
    לייקים שהתקבלו:
    0
    לכל המשמיצים של המשחק ההגנתי שלנו אתמול, ציפיתם שנשחק התקפי? חיפה קבוצה יותר מוכשרת מאיתנו יותר טובה ואם היינו משחקים יותר התקפי היינו חוטפים הרבה יותר.
    לגבי השחקנים, משחק טוב של הקישור האחורי (דה-סילבה וידין) וגם של שני הבלמים (באדיר הפתיע עם יכולת לא רעה בכלל), קנדה היה לא רע אבל אפשר יותר. לאלה מפתיע אותי בפעם השנייה העונה, הראשונה בדרבי עם בישול נהדר ושער נהדר ועכשיו גול פשוט מכלום (הוא עשה תנועה נהדרת כשהוא קלט שהכדור הולך לכיוון השער).
    והשחקן המצטיין ללא כל ספק הוא אניימה, לא היה בטוח שהוא יעלה לשחק, ובסוף הוא עלה כמו גדול שברור לכולם שהוא לא לגמרי כשיר ובפעם המי יודע כמה העונה הוא הציל אותנו.

    נ.ב-שיפוט גרוע אתמול גם של השופט וגם של הקוונים, אם זה הנבדל הברור בגול של ארבייטמן (הוא היה לפחות מטר בתוך הנבדל), ואם זה הקרן הברורה בסוף (אדרי הציל שם גול, איך לא רואים דבר כזה?) ועוד הרבה שריקות קטנות.
     
    נערך לאחרונה ב: ‏10/12/08
  4. Igi Member

    הצטרף ב:
    ‏25/5/05
    הודעות:
    9,708
    לייקים שהתקבלו:
    58
    זה באמת לטחון מים וזה מה שניסיתי להסביר לך בהסבר על ההחמצות שלנו- שהקלישאות של "אם לא היינו מחמיצים את הפנדלים היינו לפניכם" מיותרות.

    ולגבי המשפט השני- יפה אמרת, הכדורגל שלהן. לבוא למשחק במטרה "להרוג" את הכדורגל הפתוח של היריבה ולנסות לעקוץ במתפרצות זה בדיוק סוג הכדורגל שכולנו לא אוהבים לראות, בין אם זה בגלל חוסר ברירה כמו אצל נתניה או בגלל שזה הסגנון של המאמן כמו אצל הפועל.


    בכל מקרה, לשחק מול קבוצות עדיפות עליך בהסתגרות ולהתבסס על מתפרצות זה טוב ויפה לתווך הקצר, אבל בראייה לעתיד אני לא רואה את נתניה והפועל מצליחות לפתוח פער כלשהו אם לא יוכלו לפתח כדורגל מול קבוצות נחותות מהן(על הנייר).
    האוהדים בנתניה בטוחים כי המטרה מקדשת את האמצעים ואין הרבה פסול בלשחק ככה עד ינואר כי אז פתאום הכל ישתנה. את זה עוד איכשהו אני יכול לראות(אם באמת יבוא רכש טוב), אבל אצל הפועל אני ממש לא רואה סיכוי שמשהו ישתנה. הסגל אמנם לא נופל בהרבה מזה של חיפה, אבל ההבדל מנתניה יהיה שאם הם ימשיכו עם השיטות של גוטמן, קצת קשה לי לראות אותם רצים חזק עד הסוף מול הקטנות ומצליחים לסגור את הפער שנפתח.
     
    נערך לאחרונה ב: ‏10/12/08
  5. שער 7 Member

    הצטרף ב:
    ‏14/2/07
    הודעות:
    2,256
    לייקים שהתקבלו:
    0
    די מסכים עם כל מה שדור ציין.
    ואגב, המזנון בקריית אליעזר הוא לא עלוב, הוא מחפיר! בסה"כ בודקה קטן (כבר בקרייה אני מאמין המצב כבר יותר טוב) שרק להגיע אליו זה חתיכת סיפור. את חברה שלי אני בטוח לא אקח לאיצטדיון הזה, אין אפילו אסלה בשירותים (וחשבתי שבאורווה המצב גרוע יותר).

    די היה קר באיצטדיון (גם בדקות שירד גשם למרבה ההפתעה), אבל אח"כ כבר הרגשתי די מסורבל עם המעיל סבלים שלקחתי איתי. בהתייחס למשחק, מחצית ראשונה איומה של 2 הקבוצות (בעיקר שלנו), ואני די יכול להבין, הגשם היה די מציק, אבל מקבוצה ששיחקה בשלג במוסקבה ציפיתי להרבה יותר. בחצי השני כבר ראו יותר כדורגל, שחקני שתי הקבוצות הבינו שזה מה יש ואסור לאכזב את האוהדים, וכך נראה משחק צמרת אמיתי, הפועל גם בדקות שהסתגרה לא ויתרה על התקפה, חיפה לחצה, אבל ברוב הדקות זה היה לחץ עקר, כשרק בוקולי ורפאלוב עם כמה דקות טובות הראו כמה ניצוצות. גולסה היה מצויין בדקות ששיחק, הדביק פצצה למשקוף, אבל כל ההשוואות ליוסי בניון היו די מופרכות (לפחות עד עתה). טופוזאקוב יכול היה לגמור את המשחק, הייתי משוכנע שזה נכנס. אניימה הוכיח בגרות אחרי היומיים האחרונים ובאמת הגיע הזמן ששחקן יחשוב קצת גם על הקבוצה ולא רק על מצבו הבריאותי (לא שזה פחות חשוב, אבל העבודה קודמת לכל). מצבו המקצועי של טלקיסקי רחוק מלהיות טוב, כנראה שניאלץ להיפרד ממנו בינואר, גם אם יגלה יכולת יותר טובה בחודש הקרוב. בכל אופן, התגבור בהתקפה די מורגש גם בימים חלשים של יבואה אבל רצוי שיבוא חלוץ נוסף, עדיף כרגע ישראלי, כאשר לאלא יכול להיות אופציה מצויינת מהספסל. אני מאוד מרוצה מהמשחק של ידין, אבל חסר לי משחק ההקרבה שלו מימי כפר סבא. גם מגן שמאלי צריך להביא בדחיפות, אנטבי כבר גמר את הסוס, גילי ורמוט לא מסתדר באגף שלו מול שחקנים שיודעים ללחוץ אותו, ולכן הייתי חושב על אופצייה נוספת באגף הזה (זנדברג יכול להיות תחלופה מעניינת, אבל את ורמוט לא הייתי מסלק מהקבוצה). השחקן הראשון שאני חושב עליו בפגרה הוא עידן סרור. שחקן כל כך מעצבן ופרובוקטור לא קטן.

    בסיבוב הזה הפועל צפוייה להרבה יותר משחקי בית, קריית שמונה בשבת הוא משחק של 3 נקודות חובה,
    כאשר המשחקים המרכזיים לפחות לטעמי בסיבוב הזה הם נתניה ובית"ר, שתיהן באות לבלומפילד.

     
  6. King Kenny Member

    הצטרף ב:
    ‏21/4/06
    הודעות:
    5,153
    לייקים שהתקבלו:
    0
    שער 7, הקבוצה ששיחקה בשלג במוסקבה הייתה אחרת לגמרי, השריד היחידי מאותו משחק הוא אנטבי.
     
  7. Maccabi Diamond משתמשים של כבוד היכל התהילה

    הצטרף ב:
    ‏19/2/06
    הודעות:
    14,242
    לייקים שהתקבלו:
    2,433
    מין:
    זכר
    אתה זוכר משחק שבו מכבי נתניה או הפועל תל אביב בנו על התקפות מתפרצות מול יריבות קלות על הנייר? אני לא יודע לגבי האדומים, אבל במקרה שלנו זה לא קרה אף פעם מתחילת העונה.
     
  8. King Kenny Member

    הצטרף ב:
    ‏21/4/06
    הודעות:
    5,153
    לייקים שהתקבלו:
    0
    גם אני לא זוכר מקרה כזה של הפועל העונה.

    נמאס כבר מעליהום שעושים על קבוצות הגנתיות בארץ, 1-0 זה לא פחות ניצחון מ3-0.
     
  9. שגיא Guest

    הפועל פשוט טקטית והרבה פעמים זה בא בקנה אחד עם משחק הגנתי או מבוקר. וכן, הפועל תל אביב משחקת מבוקר, ובינתיים זה הולך לה לא רע. למרות שהצליחה להגיע לחצי מכמות המצבים שחיפה הגיע אתמול, היא כבשה את אותה כמות שערים, וגם לא הייתה רחוקה מלכבוש עוד.

    בכל הנוגע לחיפה, החסרון של קינן הורגש אתמול, ולמען האמת קשה היה לצפות משי מיימון שיבוא אחרי שליש עונה וייתן את משחק חייו. השער שלו אמנם היה חשוב מאין כמותו, אבל הייתי מוותר על השער הזה תמורת הימצאותו של קינן במרכז ההגנה, שכנראה גם הייתה מונעת את אחד השערים. השורה התחתונה היא שמכבי חיפה עדיין לא ניצחה העונה קבוצה גדולה, וזה האמת קצת מדאיג אותי.
     
  10. Rosner VFB 1893 מנהל כללי

    הצטרף ב:
    ‏29/5/05
    הודעות:
    21,635
    לייקים שהתקבלו:
    300
    מין:
    זכר
    משחק מחפיר במחצית הראשונה, משחק מבולגן ולא רע במחצית השניה. בסיכומו של עניין טעויות הגנתיות או טעויות שיפוט הביאו לנו 4 שערים שניחמו אותנו על המחצית הראשונה הזוועתית שראינו.
    ואי אפשר להתעלם מזה, הפועל ת"א זה אנטי כדורגל, אלי גוטמן הוא אנטי מאמן שמנסה לכפות על הקבוצה היריבה את המשחק הנרדם ואז לעקוץ, שיטות שמזכירות לי את רובי יאנג ואת הפועל חיפה של תחילת שנות ה90.
    אם הכדורגל הזה יביא להפועל הצלחה, אז באמת שאפשר לסגור את הליגה.

    טקטיקה, שמקטיקה, עליהום לא עליהום, עובדתית הפועל במשחקים שאני ראיתי (מול מכבי, ביתר וחיפה) היתה הקבוצה הנחותה יותר ובכולם יצאה כמעט עם מלוא הנ"ק, דבר המראה על החולשה של האחרות ולא על הגדולה של הפועל.
    אני מנסה להבין את אוהדי הפועל, אבל כמו שאני הייתי יכול להיות ביקורתי לגבי רוני לוי ומכבי חיפה של השנים האחרונות (גם שהקבוצה היתה אלופה), כך אני מצפה מאוהדי כדורגל לדעת לתת את הדעת על הקבוצה שלהם. ולהפסיק להתגונן ולדעת גם לצאת למתקפה שצריך וזה נגד הקבוצה שלכם ואיך שהיא נראת.
    ויש טקטיקה כמו שראינו אצל מוריניו וצ'לסי או אצל אנצ'לוטי ומילאן ויש אנטי כדורגל שהמטרה שלו להרוס קודם כל את השיטה של הקבוצה השניה כמו שרואים אצל גוטמן.
     
    נערך לאחרונה ע"י מנהל: ‏10/12/08
  11. King Kenny Member

    הצטרף ב:
    ‏21/4/06
    הודעות:
    5,153
    לייקים שהתקבלו:
    0
    אני לא יודע איזה משחק ראית אבל נגד מכבי ממש לא היינו נחותים יותר.
    אני לא מבין את האוהדים שמעדיפים כדורגל יפה על ניצחונות, לי לא אכפת כמה הגנתי וכמה מגעיל משחקים כל עוד מנצחים בסוף.
    שוב אני אגיד, אם הפועל היו משחקים התקפי נגד חיפה אז חיפה היו פותחים כי מה לעשות חיפה קבוצה טובה יותר.

    עלי מוהר ז"ל תיאר פעם את מה שאני חושב הכי טוב שאפשר:"בוא נקרע אותם 1-0".
     
  12. Rosner VFB 1893 מנהל כללי

    הצטרף ב:
    ‏29/5/05
    הודעות:
    21,635
    לייקים שהתקבלו:
    300
    מין:
    זכר
    מי דיבר על כדורגל יפה?
    דיברתי על כדורגל !

    ומול מכבי לעניות דעתי לא הגיע לכם לנצח.
     
  13. King Kenny Member

    הצטרף ב:
    ‏21/4/06
    הודעות:
    5,153
    לייקים שהתקבלו:
    0
    דבר ראשון, אז איך אתה קורא למשחק הזה אתמול בו 11 מפגרים עם חולצה אדומה רדפו אחרי כדורגל? זה כדורגל לא יפה לעין, אבל זה כדורגל הגנתי שזאת גם שיטת משחק. אני מעדיף לשחק ככה ולהוציא תוצאות טובות מאשר לשחק התקפי ולהפסיד לקבוצות הגדולות (מה שהיה קורה אם היינו משחקים התקפי נגד בית"ר ואתמול נגד חיפה). נגד הקבוצות היותר קטנות אנחנו משחקים פתוח ולא מבוקר, מה לעשות שאין לנו כלים התקפיים מדהימים.


    חלאס לטחון מים.
     
    נערך לאחרונה ע"י מנהל: ‏10/12/08
  14. Number 8 Member

    הצטרף ב:
    ‏19/2/07
    הודעות:
    9,977
    לייקים שהתקבלו:
    1
    א' מספיק לטחון מים. הדרבי הוא היסטוריה, ובטח שלא קשור למחזור הנוכחי.
    ב' אני מצטרף ללירן, איגי ולשאר החבר'ה. הפועל ת"א משחקת כדורגל, או יותר נכון לא משחקת, מגעיל ודוחה. אני לא אדבר יותר מדי כי לירן סיכם את הכל מבחינתי(כולל את דעתו בקשר לדרבי). אף אחד לא דיבר על התקפי, דיברו על לשחק כדורגל למען השם, ולא לעשות בונקר ולהבקיע שני גולים משני מצבים. אני בטוח שהיא לא תזכה באליפות ועוד 2-3 מחזורים הבלון התפוצץ לה בפנים, אבל בשביל הפרוטוקול - אם קבוצה דוחה כמו הפועל תזכה באליפות, צריך לסגור את הכדורגל.
     
  15. King Kenny Member

    הצטרף ב:
    ‏21/4/06
    הודעות:
    5,153
    לייקים שהתקבלו:
    0
    תגידו לי עידן, רוזנר, איגי ושאר החברה שמבקרים את המשחק של הפועל, אתם מעדיפים שקבוצתכם תשחק יפה ולהפסיד או תשחק מגעיל ולנצח?
     
    נערך לאחרונה ב: ‏10/12/08