מחזור 13 בספרד: הדרבי הגדול - ריאל מדריד נגד אתלטיקו מדריד, האלופה נגד המוליכה

הנושא בפורום 'פורום כדורגל ספרדי' פורסם ע"י Raulito, ‏11/12/20.

  1. Raulito Madridista

    הצטרף ב:
    ‏22/11/05
    הודעות:
    39,409
    לייקים שהתקבלו:
    3,500
    מין:
    זכר
    אנחנו עם ניצחון רביעי ברציפות וזה יפה, אבל אלה הדרישות המינימליות מריאל מדריד וכבר כתבתי על האכזבה שלי מהיכולת החלשה שלנו. לא מצליח להבין גם את ההתלהבות מזה שאנחנו בשוויון נקודות בצמרת. אם כבר להשוות את ריאל אז לאתלטיקו ולא לסוסיאדד, מה גם שיש לה שני משחקים חסרים. עד סוף הסיבוב יש לנו לוח מאוד נוח, לא יודע אם זה טוב או רע. בעוד שישה ימים בדיוק אתלטיקו תפגוש את סוסיאדד בחוץ. גם נגד סביליה היא עדיין לא שיחקה. איכשהו כל דיון איתך נגרר לשיפוט. עבירה מכוערת ומטופשת ששווה צהוב, כך גם הפאול הראשון שלו. אתה יכול להגיד שאם היו ממול היה עומד סרחיו ראמוס אז אולי היו מוותרים לו. גם למסי ויתרו על כמה דריכות מכוערות על שחקנים.

    היום כביכול מפגש מרתק, ברצלונה מארחת את ריאל סוסיאדד. מצד שני: הבאסקים בלי מיקל אויארסבאל מלך שערי הקבוצה, דויד סילבה לא מזמן התאושש מפציעה ותחזיקו חזק: סוסיאדד עם 22 הפסדים רצופים לברצלונה בקאמפ נואו, אלה מספרים חסרי תקדים. אני מניח שאומטיטי יפתח בהרכב היום. אגב, ברית'וויט כן מוסיף לברצלונה מהירות ותנועה לעומק לדעתי. מבחינתי אם סוסיאדד תפסיד רק 1:0 כמו בעונה שעברה (פנדל של מסי) נראה שכן יש התקדמות, אם היא תספוג רביעייה היום זה יאכזב.
     
  2. Jefecito Member

    הצטרף ב:
    ‏4/6/16
    הודעות:
    2,862
    לייקים שהתקבלו:
    841
    מין:
    זכר
    מחצית ראשונה מדהימה. הקבוצה לא יודעת להרוג משחקים.
    מעודד שסוף סוף הקבוצה חזרה מפיגור אחרי 7 משחקים שספגנו ראשונים ולא חזרנו מפיגור.
     
  3. YYY El sabio de Hortaleza היכל התהילה

    הצטרף ב:
    ‏13/5/04
    הודעות:
    11,565
    לייקים שהתקבלו:
    1,237
    ¡Uruguay nomá!
     
  4. Jefecito Member

    הצטרף ב:
    ‏4/6/16
    הודעות:
    2,862
    לייקים שהתקבלו:
    841
    מין:
    זכר
    איבוד נקודות סתמי. אראוחו מדהים, לא רק הגול, לדעתי הבלם הכי טוב בסגל.

    Sent from my WAS-LX1 using Tapatalk
     
  5. Raulito Madridista

    הצטרף ב:
    ‏22/11/05
    הודעות:
    39,409
    לייקים שהתקבלו:
    3,500
    מין:
    זכר
    אייבר - ריאל מדריד

    אייבר מגיעה למשחק במצב רוח טוב אחרי תיקו 1:1 מכובד נגד ריאל סוסיאדד בשעה שזו הייתה מוליכת הטבלה – ותודה לסרג'י אנריך כובש שער השוויון במחצית השנייה. בכלל, המומנטום נהדר עם חמישה משחקים ללא הפסד, ומפלה אחת בלבד, יש לציין מאז המחזור הרביעי. באותה התקופה ההערכות הן שהקבוצה תהיה תקועה בתחתית כשהפסידה לקבוצות בלבל שלה. אבל לא - אייבר מדורגת במרכז הטבלה הצפופה בספרד, במקום ה-11 במרחק ארבע נקודות מהקו האדום. אשתקד סיימה במקום ה-14 והיא חותמת על ריפיט, בוודאי.

    מה שמפתיע – דווקא בביתה אייבר מתקשה וטרם ניצחה העונה (ארבע נקודות מתוך 21) ולעומת זאת במשחקי החוץ הבריקה עם 11 נקודות מתוך 18 כולל 0:1 מפתיע במיוחד על סביליה בפיחואן בחודש אוקטובר (קיקה גרסיה, כמובן). אל תעליבו אותה ותגידו שיש לה את ההתקפה החלשה בספרד יחד עם חטאפה ואלצ'ה, כזו שכבשה רק תשע פעמים – תציינו שהיא ספגה רק עשר פעמים – ההגנה הרביעית בטיבה. משחקיה בדרך כלל משמימים, שער וחצי בקושי למשחק. החלוץ קיקה קצת מתעלה על הבינוניות הקיימת כשהרשית שלוש פעמים, לעומת חמישה שערים בכל העונה שעברה. גם לבלם אסטבן בורגרוס יש שלושה שערים מה שמראה עד כמה מצב הקבוצה לא פשוט. עזיבתו של צ'ארלס מורגשת.

    בתקשורת נכתב כי בקבוצה כבר לא מתרגשים מהגביע כמו בעבר שכן כעת הם פוגשים את הקבוצות הגדולות שבוע אחר שבוע ומשחק הגביע יהיה ההזדמנות לרוטציות - לא כעת. ביום רביעי גברה הקבוצה 0:2 על ראסינג ריוחה מהליגות הנמוכות מצמד של פדרו לאון הנשכח, וכמובן שההרכב בראשון יהיה שונה לחלוטין. השוער דמיטרוביץ ישוב להרכב וכך גם - דיופ, ברייחאן חיל וקיקה גארסיה יחזרו להרכב. לחוסה לואיס מנדיליבאר שפגש אותנו לא פעם כמאמן ורשם 0:3 כביר מבחינתו ב-2018/19, אולי ניצחונו הגדול בקריירה, יש מצב לא פשוט לקראת המשחק. "שלושה נעדרים ושישה ספקות", נכתב ב"אס". "המומנטום טוב אבל הסגל במצב רע", נכתב. חוסו אנטוניו מרטינס, קווין רודריגס, סרג'י אנריך, רובר קוראה, פדרו ביגאס ופאולו אוליביירה בספק למשחק. הבלם בורגוס מושעה בגלל צהובים. ייתכן שכל ארבעת הבלמים ייעדרו. במקרה כזה, סרחיו אלברס הקשר יוסט לעמדה אחורית. אנאיץ' ארבילייה ייתכן יחבור אליו. הוא נפצע נגד סוסיאדד במשחק אחרי התקלות עם השוער אך צפוי להחלים. מוטו ימשיך בחוד לצד קיקה גרסיה.

    מנדיליבאר אמר לקראת המשחק: "אנחנו פוגשים את ריאל ברגע הטוב ביותר שלה העונה, הם יודעים מתי להיכנס לכושר. הם השתיקו את הביקורות. קשה לנצח אותם כשהם בשיאה. לדעתי בנזמה החלוץ הטוב בעולם, הוא עושה הכל". לאחר מכן דיבר גם על קבוצתו: "אנחנו חייבים להאמין במה שאנחנו עושים ולשחק ללא פחד בעיקר בהתתחלה. אם נפקפק בעצמנו וניצור מרווחים הרי שנספוג לא שלושה אלא שמינייה. אנחנו רוצים לגנוב את הכדור בשטח שלהם". המאמן לא מתרץ: "יש לנו פצועים אבל גם קבוצה תחרותית".

    אייבר – הרכב משוער: אייבר - הרכב משוער: מרקו דמיטרוביץ'| פוזו, אניטז ארבייה, ביגאס, קווין רודריגס| אינוי לופס, אדו אקספוסיטו, פפה דיופ, בריאן חיל| קיקה גרסיה ומוטו

    ריאל מדריד מגיעה למשחק לאחר ארבעה ניצחונות רצופים בכל המסגרות. היכולת ב-1:3 על בילבאו כלל לא הייתה מרשימה אך ריאל עדיין בקשר עם הצמרת. כעת, אחרי מנוחה בת חמישה ימים – דבר לא מובן מאליו בתקופה כזו, היא רוצה לסמן V נוסף ולהשיג ניצחון רביעי ברציפות בליגה, מה שלא קרה לה העונה. נראה שהגיע הזמן רוטציות, הפעם באמת. קאסמירו שב מהשעייה אותה ריצה במשחק האחרון, פדה ואלוורדה כבר הוריד חלודה ונראה שזה הזמן המתאים לתת מנוחה ללוקה מודריץ', שחקן חודש אוקטובר של האוהדים שפתח בהרכב בתשעת המשחקים האחרונים וברובם גם השלים 90 דקות. אם המוטיבצייה של הקבוצה תיהיה כמו מה שפרסם המועדון באימון האחרון אז אפשר להיות רגועים. לוקה נראה חוגג בטירוף את אחד השערים.

    זידאן שכה אוהב רוטציות דווקא נמנע מכך לאחרונה (בארבעת הניצחונות זיזו ביצע 2.25 חילופים למשחק, תשעה בלבד בסך הכל). ההרגשה היא שצריך לשבור את הקרח עם סטטיסטיקת האימים של מרסלו לעומת "הקמע" מנדי שב-27 משחקי הליגה בהם פתח ריאל לא הפסידה: 22 ניצחונות וחמש תוצאות תיקו. בכל מקרה לא על ההחלטה הזו המשחק יוכרע. יותר על מה שיקרה בחלק הקדמי על אף שבנזמה בכושר טוב. לוקאס ו-ויניסיוס שמרו על מקומם לאחרונה. כעת, הברזילאי שנעדר מהאימון אתמול בשל כאבים בשריר התאומים נמצא מחוץ לסגל. "אייבר בכושר טוב, יהיה משחק קשה, אני מצהיר את זה כי לא שאלתם", אמר זידאן. "אנחנו רוצים להמשיך במה שעשינו לאחרונה, הקבוצה ממול תיתן את הכל, ללא ספק". זידאן שוב אמר שהוא מאושר במועדון ומודה על כל יום וכלל לא מצפה לדבר ולא חושב על עתידו שכן חוזהו עד 2022".

    הזאר אמנם שב לאימונים אך במועדון חוששים כנראה שבפעם האחרונה התקאמבק מהר מדי ולנו האוהדים כבר אין ציפיות ממנו. "אני לא מתכוון לשנות כלום לגבי הזאר. הכי חשוב שיתאושש. חבל שהוא חווה רגעים קשים כאלה שלא היו לפני. הוא תמיד שיחק בפציעות ונמנע מפציעות. עכשיו עליו לקבל את המצב. אנחנו רוצים שכשיחזור - זה יהיה לנצח. הוא ואנחנו צריכים שקט נפשי וסבלנות? אנחנו צריכים אותו בקבוצה אבל לא רוצים לעשות טעויות ולהחזירו מהר ואז משהו יקרה". עוד אחד שהציפיות ממנו די נמוכות הן איסקו עליו נכתב במארקה בביקורת קשה שהוא כמו שחקן עבר והכל בגללו - "כישרון לבד, גם אם הכישרון הוא עצום - אינו מספיק". מנגד, בכתבה אחרת נטען כי זידאן לא שכח אותו ומאמין שהוא יכול להיות שחקן סגל טוב. זידאן טען שוב שטוב לו עם כולם וגם עם איסקו.

    ראמוס ישחק גם ישחק ואם ינצח יתנתק ממנואל סאנצ'יס ויהפוך לשחקן עם מספר הניצחונות השלישי הכי גבוה בריאל בליגה – 313, לעומת 327 של ראול ו-334 של קסיאס. ומהגנה להתקפה - בנזמה חוגג היום את יום הולדתו ה-33 וישמח להבקיע לכבוד המאורע. הוא הגיע לעשרה שערים העונה ונכנס לקצב הבקעות. זידאן החמיא: "בנזמה תמיד היה שחקן חשוב. הביטחון העצמי, האיכות שלו, זה תמיד היה שם. אמרו שהוא לא הבקיע אבל זה לא הדבר הכי חשוב". המאמן הוסיף שהיה שמח לשחק איתו יחד בקבוצה "אך כמובן שזה לא יקרה".

    https://e00-marca.uecdn.es/assets/multimedia/imagenes/2020/12/18/16083238956229.Xxx
    ריאל מדריד – הרכב משוער: טיבו קורטואה| דני קרבחאל, סרחיו ראמוס (C), רפאל ואראן, מרסלו (פרלאן מנדי)| קאסמירו, טוני קרוס, פדה ואלוורדה| לוקאס ואסקס, רודריגו, קארים בנזמה

    היסטוריה ומפגשי עבר:

    בעונה שעברה התקשינו לא אחת, דווקא נגד אייבר היה כיף, הכל הלך חלק. 0:4 קטלני במחזור ה-13 בערב בו הזאר עוד נראה כאילו הוא מתחיל לממש את ההבטחה ובלי קשר שלישייה תוך 29 דקות – צמד של בנזמה ואחד של ראמוס, ושער בכורה מרגש של פדה בפצצה מחוץ לרחבה; "בגומלין" בברנבאו זה נגמר ב-1:3 אחרי הקורונה במשחק החזרה – קרוס פתח עם הקפצה נפלאה בדקה הרביעית, ראמוס כבש בספרינט אחרי פרגון של אדן ומרסלו כבש שער יפה וקבע 0:3 (נגמר 1:3). ריאל, בגדול, אוהבת לשחק נגד אייבר – 11 ניצחונות, שתי תוצאות תיקו והפסד בודד ב-14 משחקים, ואם נתעלם מהגביע הרי שהמאזן בליגה הוא עשרה ניצחונות, תיקו והפסד בודד.

    המפגש הראשון כפי שכתבנו לכם לא פעם – נערך בגביע ב-2003-04, כשבשמינית הגמר איקר רושם הצלה בלתי אפשרית במשחק החוץ, ריאל עם גוטי, השוער והילדים סחטה 1:1 ובגומלין פיגו בכדור חופשי ורונאלדו סידרו 0:2. בליגה המפגש הראשון נערך ב-2014-15 עם אנצ'לוטי, רביעייה קלילה במחזור ה-12 בימים בהם הכל הלך. שלישייה פחות מרגשת בסיבוב השני ו-0:2 במשחק החוץ ב-2015-16 עם בניטס אחרי שנשברנו בקלאסיקו. אייבר קטעה את הרצף דווקא בברנבאו עם 1:1 מחזור השביעי בעונת הדאבל הקסומה שלנו כשרונאלדו בישל לבייל את השוויון. "ההרכב השני" ניצח 1:4 בחוץ וסגר עניין ב-29 דקות – בנזמה עם צמד וחאמס, גם אסנסיו הבקיע. ב-2017-18 זה נגמר ב-0:3 עם בונבון של מרסלו.

    בסיבוב השני, 1:2 עם צמד של כריסטיאנו הטורף מה שנקרא. ריאל נכנעה פעם אחת לאייבר, עם סולארי על הקווים, הפסד 3:0 משפיל במחזור ה-13. הטריו אסנסיו-בייל-בנזמה שוב הבטיח וכמובן לא קיים. גונסאלו אסקלנטה כבש למארחת בדקה העשירית וריאל נעלמה. עם זידאן על הקווים כבר, במחזור ה-31, הגבנו עם 1:2 צנוע מדי של בנזמה. במשחקי החוץ בליגה המאזן הוא חמישה ניצחונות והפסד, בקיצור, יחס שערים 5:16 לטובת ריאל.
     
  6. Raulito Madridista

    הצטרף ב:
    ‏22/11/05
    הודעות:
    39,409
    לייקים שהתקבלו:
    3,500
    מין:
    זכר
    מי שמעניין אותו על הכותרות במארקה וב-AS לקראת המשחק - לבריאות. לגבי היום, אני תוהה מתי נחזור לתקופה שמשחקים כאלה אולי לא נרגיש ונצפה ונדרוש מאניטה אבל כן נדע שהנקודות בכיס. העונה זה כנראה לא יקרה גם כשהזאר יחזור אם יחזור, אני מקווה שבקיץ כן. זידאן השתמש במעט שחקנים בפרק הזה של ארבעת הניצחונות, הגיע הזמן לרענן. לוקה ינוח, זה ברור, אבל גם שחקנים כמו מיליטאו ומרסלו חייבים לשחק, לא חושב שהוצאתו של ואראן היום צריכים לפרק את ההגנה לדוגמא. אסנסיו לא כבש או בישל השנה ואין סיבה שישחק על חשבון רודריגו. אם זה לא יקרה היום אז כנראה שזה לא יקרה לעולם. זה לא משנה שלא הוא צריך לנצח את המשחק ואנחנו תלויים בבנזמה וגם זה שלא יעמוד בהבטחה. שיוכיח שהוא לפחות שחקן סגל לגיטימי כי העונה הוא לא כזה. כן, שייתרום סטטיסטית או לפחות יאיים על השער, ייכדרר, יעשה משהו מפתיע, לא הסיבוב על אוטומט והפס לאחור או שיימצא במרכז המגרש רחוק מהשער. בהצלחה לאתלטיקו, סליחה, האללה מדריד!
     
  7. RubberSoul Member

    הצטרף ב:
    ‏5/9/07
    הודעות:
    4,080
    לייקים שהתקבלו:
    651
    כדאי לכם לראות עכשיו את סלטה ויגו משחקת. נשארה עוד מחצית, לא מאוחר.
     
  8. Raulito Madridista

    הצטרף ב:
    ‏22/11/05
    הודעות:
    39,409
    לייקים שהתקבלו:
    3,500
    מין:
    זכר
    https://e00-marca.uecdn.es/assets/multimedia/imagenes/2020/12/20/16084798114563.Xxx

    ארבעה ניצחונות ליגה רצופים לא היו לסלטה ויגו גם בעונת 2002/03 בה סיימה במקום הרביעי, הגבוה בתולדותיה, והעפילה לליגת האלופות| מה שכן, אדוארדו קודט אחראי כבר על רקורד היסטורי - הקבוצה השיגה ארבעה ניצחונות ותיקו בחמשת המשחקים שלו על הקווים וכבשה 13 שערים, זה המאזן הכי טוב של מאמן בתחילת דרכו מאז רוברט רודריגס איי שם ב-1951, אז כבשה סלטה 15 שערים - 69 שנה עברו. מנפלאות הניצחון - סלטה כבר במקום השמיני, לפני סביליה. יאגו אספס שהיה מעורב בתשעה שערים בשבעת משחקי הליגה האחרונים עוד יוכל לסיים פיצ'יצ'י העונה - יש לו שבעה, ג'רארד מורנו ראשון עם שמונה ובינתיים המצב רוח של מסי לא משהו. גם בנזמה באיזור.
     
  9. Iker Casillas משתמשים של כבוד היכל התהילה

    הצטרף ב:
    ‏22/10/11
    הודעות:
    1,598
    לייקים שהתקבלו:
    620
    בריאן חיל העונה זה אחד לאחד יוסי בניון בגיל 20, גם הדריבל והשליטה בכדור וגם המראה. חבל רק שהוא כרגע עם המספרים של בניון בן ה33.
     
  10. Raulito Madridista

    הצטרף ב:
    ‏22/11/05
    הודעות:
    39,409
    לייקים שהתקבלו:
    3,500
    מין:
    זכר
    https://totalfootball.co.il/uploads/default/original/2X/e/eb70abf5cafb125f5b88caba43fb630b5443e63b.Xxx

    התלבטתי בין לשים תמונה של מודריץ’ הנפלא לבין קארים עם פארטידזו, שער ושני בישולים והאמת כל פעולה בצבע, סולח לו על ההחמצה. נכנסים לקצב עם ניצחון ליגה רביעי ברציפות וחמישי בכל המסגרות. הפעם אמתן את הביקורת, ברבע השעה הראשונה גם היה כדורגל מצוין, קצת כיף, דומה טיפ-טיפה לימי קדם, רק שאז אייבר כבשה גולאסו משום מקום וקצת הסתבכנו עם הנבדל. לוח המשחקים מטורף, השחקנים אף פעם לא נחים והעייפות טבעית - אפילו לוקאס הסילון לא רץ איזה כמה דקות. לטעמי לוקה היה צריך לנוח אבל שמח בשבילו על משחק גדול. אני חושב שגם קרוס היה נפלא מעבר לזה שבאו לידי ביטוי במספרים, הוא חילץ כדורים, ניהל היטב, דווקא הכניסה של פדה לא הוסיפה והוא כדרר במקומות הלא נכונים. בכל מקרה אכן גם במשחק כזה בו כבשנו שלישייה מראה כמה אפשר לסמוך רק על קארים, אייבר הייתה אובדת עצות. באיירן נותנת חמישייה במחצית וגם ליברפול. הלאה לגרנאדה ברביעי.
     
  11. yakov_y YNWA

    הצטרף ב:
    ‏13/10/09
    הודעות:
    9,186
    לייקים שהתקבלו:
    2,410
    מי זה 9 בלבן ? שחקן טוב.
     
  12. Raulito Madridista

    הצטרף ב:
    ‏22/11/05
    הודעות:
    39,409
    לייקים שהתקבלו:
    3,500
    מין:
    זכר
    בנזמה עם פארטידזו אמיתי, לחלוטין, כל נגיעה שלו בכדור הייתה תאווה לעיניים, כל דריבל, יש לו שניים-שלושה משחקים כאלה בעונה. הוא בכושר מטורף. אבל מישהו מהחברים אמר: רק הוא מסוגל להחמיץ מצב מטורף כמו בנגיחה ההיא ולכבוש שער ענק כזה שנפסל בנבדל. ולצד המחמאות, וגם איזה שיא של הנרי שנשבר, ריאל זקוקה לחלוץ ששווה גול כמעט בכל משחק גם ביום חלש שלו. זה לא צריך להיות שער אלגנטי. סתם שיקדים את הבלם לכדור רוחב בבוץ, ינצל שנייה אחת בה הבלם רדום ויקדים אותו. אגב, הוא תמיד אוהב לשחק נגד אייבר. היית מהמר שהוא יבקיע 35 שערים העונה? 30? כי אני לא חושב כך, הבצורת בוא תבוא. הוא משחק המון (הוא לא בנבחרת הרי) אז אפשר לצפות ממנו. אנחנו עוסקים בדברים הטובים, אז קח:

     
  13. RubberSoul Member

    הצטרף ב:
    ‏5/9/07
    הודעות:
    4,080
    לייקים שהתקבלו:
    651
    אגב, שופט העבר אוליבר אנדוחאר, פרשן מארקה, טוען שראמוס הרחיב את שטח גופו בעזרת המרפק ומנע שער, והיה צריך להישרק פנדל.

    בדרך כלל אני הולך עם מה שצוות השיפוט מחליט, אני לא בקיא בחוקה במאה אחוז ואם איש המקצוע החליט משהו אני מקבל. אבל מצד שני, יש פה עוד איש מקצוע אובייקטיבי והוא אומר משהו אחר. אז מה נסגר עם החוקה הזאת ולמה אפילו שופטים לא יכולים לדעת מה נכון ומה לא?
     
  14. Ever Banega Member

    הצטרף ב:
    ‏29/9/11
    הודעות:
    2,632
    לייקים שהתקבלו:
    401
    אם חשבת שכל פעם שהרמת גבה לגבי החלטה של השופט זה בגלל שאתה לא בכי מספיק בחוקה אתה מאוד אופטימי, כמובן שגם השופטים עצמם מקבלים החלטות הפוכות על אותם מקרים.
    ספציפית היד של ראמוס זה מסוג הדברים שלא הייתי רוצה שיחשבו כעברה (לפחות לא כזו שמובילה לפנדל) אבל לאור השריקות בשנים האחרונות מפתיע מאוד שלא נשרק פנדל, בהחלט ראינו המון שריקות על מקרים בדיוק כאלה.

    בלי קשר חייבים למצוא פיתרון בחוק לנגיעות היד, כרגע כמעט כל יד נשרקת ועל כלום קבוצות מקבלות פנדל, אם כל כך קשה למצוא "נוסחה" אז למה לא פשוט לאפשר לשופט על פי שיקול דעתו להחליט האם לתת פנדל או שתי מכות/ עונש אחר כלשהו פחות חמור מפנדל לפי עד כמה מסוכן היה המצב שנמנע.
     
  15. Raulito Madridista

    הצטרף ב:
    ‏22/11/05
    הודעות:
    39,409
    לייקים שהתקבלו:
    3,500
    מין:
    זכר
    כתבתי כאן תגובה ארוכה ביותר בזמן העבודה ומחקתי, בכל מקרה, אני חושב שיש איזו נסיגה קלה בשריקות לפנדל, לא יודע אם זו הנחייה מגבוה או לא, איטורלדה גונזאלס אמר שלא היה פנדל לדוגמא ופרשן אחר במארקה סבור שכן. דני קרבחאל אמר בעצמו שהשחקנים מבולבלים ופעם שורקים ופעם לא וצריכה להיות אחידות בנושא. קרבחאל אגב השחקן הכי אחראי בעולם, הוא קופץ לגובה כמו שצריך וגם בהרמות שומר את הידיים כמה שאפשר, על ראמוס אפשר לומר שהוא קצת 'פושע' ואוהב למתוח את הקו וליהנות מהספק. כבר שרקו נגדנו העונה שלושה פנדלים ובסך הכל חמישה בשלושה משחקים. אני חושב אגב שגם הנבדל של בנזמה זה על חוט השערה אבל אין בעיה. שיחקנו אתמול קצת כדורגל לשם שינוי ואני מרוצה אז בסדר לי. למי ששכח כבר מחר מתחיל לו עוד מחזור...