מחזור 13 בספרד: הדרבי הגדול - ריאל מדריד נגד אתלטיקו מדריד, האלופה נגד המוליכה

הנושא בפורום 'פורום כדורגל ספרדי' פורסם ע"י Raulito, ‏11/12/20.

  1. RubberSoul Member

    הצטרף ב:
    ‏5/9/07
    הודעות:
    4,086
    לייקים שהתקבלו:
    655
    כמה משחקים ראית של מארק קוקורייה?
     
  2. riquelme1 Member

    הצטרף ב:
    ‏20/10/04
    הודעות:
    10,069
    לייקים שהתקבלו:
    338
    אין ספור. עוד באייבאר. חוץ ממהירות ומסירה, הוא שחקן מוגבל בטירוף שלא קשור לרמות הגבוהות.
     
  3. סמואל אטו Member

    הצטרף ב:
    ‏27/9/04
    הודעות:
    14,964
    לייקים שהתקבלו:
    4,632
    אגרסיביות, כושר, משחק לחץ, פיזיות.
    מסירה? סבבה..

    מה שכן, הוא אף פעם לא נחשב בבארסה למשהו מיוחד. מגן שמאלי סביר מינוס שנמצא במקום הכי מתאים לו ויגיע מעבר לזה רק אם איזו קבוצה אנגלית תיכנס ללחץ להחתים מגן שמאלי בלי להסתכל עליו.
     
  4. RubberSoul Member

    הצטרף ב:
    ‏5/9/07
    הודעות:
    4,086
    לייקים שהתקבלו:
    655
    הוא לא מגן שמאלי כבר מזמן, התפקיד הנוכחי שלו לא מתאים לבארסה. הוא קשר התקפי שמשחק בצד. העונה שעברה שלו היתה הרבה יותר טובה, והוא היה אחד השחקנים הטובים ביותר בחטאפה. גם אם הוא לא תכלסי מבחינת מספרים, הוא גורם מאוד חשוב במשחק לחץ, פצצת אנרגיה שלא מפסיק לרוץ וללחוץ. יש לו גם בעיטות מרחוק, והוא מאוד ורסטילי.

    הוא מושלם לשחק גם במערך של 3 בלמים.

    אגב, אני כתבתי במקום אחר לפני המשחק שהגיע הזמן שזידאן ישתמש במנדי כבלם שמאלי וישחרר את מרסלו לשחק באגף, וזה מה שקרה אתמול. ככה מנדי משתחרר ממשימות התקפיות שהוא לא טוב בהן, ומרסלו ישתחרר ממשימות הגנתיות שהוא לא טוב בהן. אירוני שדווקא ככה יצא שמנדי עלה להתקפה וכבש, מבישול של מרסלו.
     
  5. סמואל אטו Member

    הצטרף ב:
    ‏27/9/04
    הודעות:
    14,964
    לייקים שהתקבלו:
    4,632
    היכולות ההתקפיות שלו מוגבלות. קשר שמאלי בחטאפה זה כמעט כמו מגן שמאלי.
     
  6. Raulito Madridista

    הצטרף ב:
    ‏22/11/05
    הודעות:
    39,430
    לייקים שהתקבלו:
    3,500
    מין:
    זכר
    חטאפה קבוצה שלא רוצה לגעת בכדור ומבצעת הכי הרבה עבירות. הכי נוח לה להסתגר ובסגנון הזה הוא יכול לבלוט, אבל שחקן שיכולת המסירה שלו לא משהו ולא חושב קדימה לא יוכל להיות אפילו בסגל של ברצלונה. קשר שמאלי רק על הנייר בלבד. ממה ההתלהבות נובעת? הקאנטרה שם מוזנחת כבר שנים ולכן מחפשים בכוח ממי וממה להתלהב. אין לו מקום אצל סביליה לדעתי ובטח שלא אצל אתלטיקו מדריד.

    RubberSoul, הייתי רוצה לראות את מרסלו משחק נגד אטאלנטה, את הקסם שלו - יכולת המסירה החכמה, היותו בלתי צפוי, טוב על שטח קטן - אי אפשר לקחת לו, זה כן עדיף על ויניסיוס אני חושב. אבל שים לב שאתמול לא היה לנו אפילו קשר שלישי נורמלי, זה היה חד פעמי. קרוס יסופסל? על מודריץ' אתה לא יכול לוותר. מישהו אחר? אם לוקאס יהיה מגן ימני נגד אטאלנטה (שלושה בלמים וקרבחאל זה קצת מוגזם, ואין לנו את אשרף) - זה סיכון בכל זאת בפן ההגנתי של פנדלים\פאול לא נחוץ\פיזיות. למנדי בהחלט מגיעות מחמאות על המשחק אתמול. אגב, קח עוד משהו רלוונטי: מרסלו מהמעט שעשה אתמול - הצליח להיפצע, אתה לא יכול לסמוך עליו.

    אגב, עמי, מקווה שאין לך תלונות לריאל. א) סגל סופר-חסר כמו מתנ"ס ב) את הרמה הממוצעת שלנו העונה או בכלל אתה זוכר? | זה היה אחד המשחקים הפחות גרועים שלנו העונה עם כמה שזה עצוב. נגד אוססונה ב-0:0 סבלתי יותר, כנ"ל נגד סוסיאדד בפתיחת העונה. בניצחון על ויאדוליד, קאדיס ועוד. אגב יש שמועות שמעמדו של בורדלאס מתערער מאוד...
     
  7. RubberSoul Member

    הצטרף ב:
    ‏5/9/07
    הודעות:
    4,086
    לייקים שהתקבלו:
    655
    דווקא מול אטאלנטה זה יהיה מעניין זו קבוצה שבעצמה משחקת עם 3 בלמים. אבל באמת שמשבוע לשבוע זידאן צריך להיות יותר ויותר יצירתי מרב פציעות, אז אי אפשר לצפות לכלום.
     
  8. Raulito Madridista

    הצטרף ב:
    ‏22/11/05
    הודעות:
    39,430
    לייקים שהתקבלו:
    3,500
    מין:
    זכר
    קודם כל מרסלו לא רלוונטי, זו הבעיה - אתמול הוחלף בשל פגיעת שריר, בחוץ לשלושה שבועות. המצב הפיזי שלו לא מספיק טוב כדי להתחרות על המקום ב-11 של ריאל מדריד בכל מצב שהוא. לגבי אטאלנטה - אני חושב שהעונה שלנו מחורבנת אבל דווקא מודריץ' נראה נהדר, קרוס בסדר וגם קאסמירו. כלומר - הקבוצה נוגעת הרבה בכדור ולא באמת חשופה במידה ניכרת - עד השיגעונות של זידאן לעתים להעלות את כל שחקני הספסל במכה. פשוט אנחנו לא מצליחים לתת גול. זה אמור להיות החלק החזק שלנו ולא הייתי מוותר על השלישייה הזו. אני חושב שאם פדה ואלוורדה יספיק לחזור בזמן זה לא בלתי אפשרי שנראה 4-4-2 דומה מאוד לעונת האליפות. קשה לי לכתוב את זה מהמקלדת אבל אנחנו אנדרדוג במצב זה. זידאן העונה סביר בעניין השינויים - ההרכבים. למשל ויניסיוס שיחק מעט אבל הוא הקיצוני הכי פחות טוב שלנו כיום, גם פחות טוב מלוקאס.
     
  9. Ever Banega Member

    הצטרף ב:
    ‏29/9/11
    הודעות:
    2,643
    לייקים שהתקבלו:
    403
    רק אני חושב שמדני סבבה בהתקפה?
    אולי אני מפספס משהו, אבל לי הוא נראה טוב אפילו טוב מאוד בהגנה וסביר בהתקפה, אחלה מגן. צריך לקחת בחשבון שכל משחק ההתקפה של ריאל העונה דיי תקוע ובאופן טבעי זה יכול להשפיע גם עליו.
     
  10. Raulito Madridista

    הצטרף ב:
    ‏22/11/05
    הודעות:
    39,430
    לייקים שהתקבלו:
    3,500
    מין:
    זכר
    אפשר להסתכל על זה גם מהצד השני - לא פשוט לוויניסיוס שזה המגן שאיתו בקו ולא מרסלו לדוגמא, אפילו אדן הזאר. את המהירות והאתלטיות של מנדי אי אפשר לקחת לו כמו גם את אותו התרגיל הקבוע של "חיתוך" משמאל לאמצע עם רגל ימין. הולכת הכדור שלו לא טובה והפס שלו מזעזע, ממליץ לך לבדוק את המשחקים נגד אינטר או שחטאר בליגת האלופות - פס פשוט לבנזמה ואנחנו כובשים, במקום זה הוא ממש "בעט עליו". אתמול הוא היה נהדר אבל שיחק בעמדה קצת שונה. בגדול, נתונים פיזיים או כוח מתפרץ זה משהו שאפשר לשפר אבל בגדול מעין מתנה מאלוהים. אם מנדי יישאר כל אימון וירים שעה שלמה כדורים לרחבה זה ישתפר מתישהו. סימני השאלה לפחות מבחינתי ממש לא נעלמו, שיחקנו גם נגד יריבה כל כך פאסיבית. תשווה את מנדי בבקשה ליתר מגני הטופ בעולם..
     
    נערך לאחרונה ב: ‏10/2/21
  11. Ever Banega Member

    הצטרף ב:
    ‏29/9/11
    הודעות:
    2,643
    לייקים שהתקבלו:
    403
    אני לא חושב שהפס שלו גרוע, אני זוכר שפעם אחת הוא ממש בעט על בנזמה והיו עוד כמה פעמים שהתפקשש לו אבל אני זוכר גם כמה קרוסים ממש טובים, מה שזהיתי אצלו מהרגע הראשון זו טכניקה טובה בקרוסים ולכן לדעתי אתה תראה שהאחוזים שלו ישתפרו ותראה יותר קרוסים טובים מלא טובים.
    אני לא מסכים איתך לגבי התיפול בכדור, יש לו יכולת פריצה דיי טובה. אם להשוות אותו לשאר המגנים באירופה יש אולי 6-7 שבפורש טובים ממנו לא יותר.
     
  12. Raulito Madridista

    הצטרף ב:
    ‏22/11/05
    הודעות:
    39,430
    לייקים שהתקבלו:
    3,500
    מין:
    זכר
    כשהוא עם הכדור הוא מאוד צפוי ולכן קל לסגור אותו. אני לא רוצה להשוות לג'ורדי אלבה או מרסלו כי זה רף גבוה מדי אבל אפילו חוסה גאיה מוולנסיה למשל, אלכס סנדרו הדועך, התקפית להערכתי אפילו אשלי יאנג מסוכן ממנו. בדרבי בשנה שעברה נגד אתלטיקו שלחו אותו לשטח (ויניסיוס) והוא בישל מצוין ועשה את המצופה ממנו. אני חושב שהפס שלו ברמה מאוד נמוכה, אם הוא מצליח לעבור שחקן במרכז השדה או להשתחרר מלחץ של שחקן התקפה עם אותו הטריק - הוא לא מסוכן ליריבה וזה לא רלוונטי, כמה מצבים הוא יוצר? הוא הגיע לריאל מדריד בשל יכולת ההגנה שלו ולא מעבר. אני לא פוסל הסבה מוצלחת לעמדת הבלם בהמשך. למה שהאחוזים שלו ישתפרו פתאום? זידאן הרי כן מאמין בו והוא כבר שנה וחצי בקבוצה, ובין-כה מרסלו תמיד פצוע.
     
  13. Ever Banega Member

    הצטרף ב:
    ‏29/9/11
    הודעות:
    2,643
    לייקים שהתקבלו:
    403
    יש שחקנים שאתה רואה שהטכניקה שלהם בקרוסים פשוט לא טובה ואז אין סיבה שזה ישתפר, אצלו זה הפוך רואים שהוא מייצר סיבוב נהדר לכדור ושולח אותו בצורה חדה ועם המון טכניקה. אני באמת משוכנע שנראה שיפור בנושא.
    היום מגנים נמדדים הרבה גם על היכולת שלהם עם הכדור, זה לא רק ליצור מצבים בהתקפה (ולדעתי יש לו את היכולת לעשות את זה והוא אפילו הבקיע שערים) אלא גם היכולת שלהם להתומדד מול לחץ באמצע ולהשלב בהנעת הכדור בצורה טובה, בזה דווקא הוא לא מדהים וכן מאבד כדורים פה ושם אבל גם בזה הוא בטח לא רע. לא יודע לתחושתי עושים לו קצת עוול הוא כבר עכשיו טוב ומראה את כל הסימנים שצריך כדי להאמין שמפה הוא רק ישתפר, אם תשים לב גם הטעויות שלו בהגנה הם בדרך כלל של מיקום וקריאת המשחק שזה גם מסוג הדברים שיש סיכוי לשפר עם הזמן.
     
  14. Raulito Madridista

    הצטרף ב:
    ‏22/11/05
    הודעות:
    39,430
    לייקים שהתקבלו:
    3,500
    מין:
    זכר
    השער השני של מסי היום - אף שחקן אחר לא מסוגל לכבוש שער כזה, באמת וואו, גם בלי עוד כמה סנטימטר שהיו דוחפים אותו ל-6 בסטנגה. אלאבס שיחקה עם קו הגנה גבוה והתלהבה מהאפשרות לאיים על ההגנה הלא משהו של בארסה ולכן קיבלה בראש. ריאל הייתה מנצחת משחק כזה 0:2 קשה-קשה-קשה כשהשער השני (של בנזמה) היה מובקע עמוק-עמוק בתוספת הזמן. אני חשבתי שקומאן צריך לא להסתכן ומסי היה צריך לנוח - אבל טעיתי ובגדול, אחלה מומנטום להגיע איתו לפ.ס.ז'. זה יהיה המבחן האם קאמפ נואו חזר להיות קאמפ נואו, עבר זמן מאז התבוסה ליובנטוס. מסי, אגב, ציין כמו גדול את ההופעה ה-505 שלו בליגה במדי בארסה - השווה את שיאו של צ'אבי.

    לגבי אתלטיקו - הם אלופי הניצחונות הדחוקים, אני לא יודע אם בריאל יורנטה היה משחק בעמדה קצת יותר קדמית, סביר שלא, ובעיקר שהיה משחק הרבה פחות אבל הוא לחלוטין פספוס שלנו. לא שאני חושב שהדרבי יהיה משחק על משהו מעבר ליוקרה אבל עד לריאל יש לה את לבאנטה ו-ויאריאל - לא נורא בכלל. צ'ולו יכול וצריך לעבור גם את צ'לסי בצ'מפיונס, לא מתרשם מ"הכוכבים" על הנייר. סוארס גם בגילו עדיף על כל מה שיש שם, בטח כרגע.
     
  15. YYY El sabio de Hortaleza היכל התהילה

    הצטרף ב:
    ‏13/5/04
    הודעות:
    11,594
    לייקים שהתקבלו:
    1,241
    יורנטה נהיה כוכב, אבל אל תשכח את הרמוסו. 90 דקות אתמול עםמאימון אחד אחרי השיחרור ממעצר בית.