מחזור 13 בסרייה א׳ :: רומא - אינטר במוקד

הנושא בפורום 'פורום כדורגל איטלקי' פורסם ע"י EO11, ‏28/11/14.

  1. Franco מנהל ראשי מנהל ראשי

    הצטרף ב:
    ‏15/10/07
    הודעות:
    22,773
    לייקים שהתקבלו:
    2,210
    מצטרף, לא ברור מה וידאל עשה פה
     
  2. EO11 בפה אליל היכל התהילה

    הצטרף ב:
    ‏10/4/10
    הודעות:
    16,050
    לייקים שהתקבלו:
    7,117
    העיקר שלא הובסנו בצורה קשה, אני עדיין אופטימי מאוד. מאנצ׳יני יצטרך לחזק את הקישור באופן דחוף, וראנוקיה את דודו זה צמד שחייב לרדת לספסל.

    אנחנו לא קרובים לרמה של רומא, אבל עם מצארי זה היה נגמר בחמישייה על האפס.
     
  3. cazzo Il Capocuoco

    הצטרף ב:
    ‏28/8/04
    הודעות:
    13,083
    לייקים שהתקבלו:
    827
    סתם שאלה לאוהדי רומא. בתקופה האחרונה דה רוסי מזייף לפעמים וסיידו קייטה אפילו החליף אותו בהרכב, וכמה אוהדי ברסלונה שהכרתי לאחרונה אמרו לי שיש להם עוד סיוטים מהקשר מבאמאקו. לי הוא נראה יותר מסביר, לפעמים הוא טועה במסירות אבל בסך הכל יכולת לא רעה משחקן שעבר את השיא שלו ונדמה היה שיפרוש לאחר שעבר לליגה הסינית. מה דעתכם עליו?
     
  4. Lupo Member

    הצטרף ב:
    ‏16/6/08
    הודעות:
    1,847
    לייקים שהתקבלו:
    16
    אני לגמרי מבסוט ממנו, שחקן חכם שיודע לשמור על הכדור ותופס הרבה נפח במרכז הקישור. מחזיק אותנו יפה מאוד שהוא הקשר האחורי.

    לא הייתי מוריד לגמרי את דה רוסי, אבל לא הייתי מתנגד אם גרסיה היה מנסה אותו באחד המשחקים משחק בעמדה של טוטי.
     
  5. Un bombón משתמשים של כבוד היכל התהילה

    הצטרף ב:
    ‏5/4/06
    הודעות:
    12,685
    לייקים שהתקבלו:
    3,725
    אוהדי ברצה לא יכלו לקבל את זה שחביבו של פפ משחק על חשבון אחד הכוכבים המהנדסים היצירתיים הגאונים והנפלאים ששמם מופיע על החולצות שהם קנו. תוסיף לזה חוסר הבנה של התפקיד והחשיבות הטקטית של שחקן כמו קייטה והינה לך שעיר לאזעזל מושלם.

    אני מניח שיש גם אוהדי רומא שמרגישים מאוד לא בנוח עם זה אבל מישהו חייב להגיד את זה: העונה, קייטה שחקן טוב מדה רוסי כמעט בכל אספקט של המשחק וללא ניתוח מעמיק מדי, שווה לרומא יותר נקודות, שיכולות להיות ההבדל בין עוד מחמאות לתואר.
    זה מצב לא קל שסמל כל כך חשוב ושחקן שעולה לקבוצה 13 מ' בשנה תורם פחות מאחד שעולה קצת יותר מ1.5 מ', אבל למזלם, הם יכולים לשחק יחד ולמלא כל תפקיד בקישור והעונה יש מספיק דקות ומקום לכולם.
     
    נערך לאחרונה ב: ‏1/12/14
  6. SerieA Il Capitano

    הצטרף ב:
    ‏24/3/09
    הודעות:
    6,853
    לייקים שהתקבלו:
    2,349
    מין:
    זכר
    ראיתם את החגיגה של אוסבלדו הדביל? אפשר היה בטעות לחשוב שהבעיטה העלובה שהוא הוציא מהרגל נכנסה לרשת בזכותו ולא בגלל שהיא פגעה בבלם. העיקר שהוא ניסה להקניט את הקהל של רומא, כאילו שמישהו מתגעגע אליו שם.

    מה עשינו באינטר שכל הפרחחים האלה אצלנו? קודם איקארדי ועכשיו הטמבל הזה אוסבלדו.

    כך או אחרת, ההגנה עלובה, והגול השלישי של רומא מגוחך מאד. חבל.
     
  7. אלעד משתמשים של כבוד היכל התהילה

    הצטרף ב:
    ‏26/11/11
    הודעות:
    14,234
    לייקים שהתקבלו:
    10,043
    מין:
    זכר
    זה רק אני או שפיאניץ׳ הוא סוג של שחקן היילייטס? אולי אפילו אוברייטד? אתה לא מרגיש אותו ברוב המשחק ואתמול משום מקום הוא סיים עם שני שערים יפים, ואלה דברים שגם בדרך-כלל קורים במשחקים היותר גדולים של רומא בליגה. בכנות, יכול להיות שזו רק תחושה שלי מצפייה מעטה יחסית ברומא, ואני לא ממש בדקתי את העניין לעומק, אבל אני כן זוכר שרק בקיץ האחרון לפני שחתם על חוזה חדש היו לא מעט דיבורים שבשיטת הרכש של רומא שמוכרים שחקן אחד וקונים כמה בסכום המכירה הוא השחקן הכי אידיאלי לכך.
     
  8. golding מנהלים

    הצטרף ב:
    ‏26/6/11
    הודעות:
    8,573
    לייקים שהתקבלו:
    3,635
    קובי כנראה לא יסכים איתי, אבל לדעתי פיאניץ' הוא יותר אנדרייטד מאוברייטד. נכון, הוא עדיין נוטה להיעלם במשחקים מסוימים אבל באופן כללי הוא החוט המקשר בין מרכז השדה לחלק ההתקפי של רומא, בטח כשטוטי לא על המגרש. אני רואה ממנו העונה הרבה יותר אחריות ומשמעת, וכתוצאה מזה הוא מבצע לא מעט עבודה שחורה שבין היתר משחררת את נאינגולן הנפלא לעשות כרצונו על המגרש.

    ואפרופו נאינגולן - הבן אדם מפלצת. פיזית, טכנית ומנטלית הוא ברמה אחרת לגמרי, הוא מאוד מזכיר לי את וידאל בשיאו. ולחשוב שמאמן בלגיה לא לקח אותו למונדיאל... מביך.
     
  9. Un bombón משתמשים של כבוד היכל התהילה

    הצטרף ב:
    ‏5/4/06
    הודעות:
    12,685
    לייקים שהתקבלו:
    3,725
    חבר שהיה באיצטדיון סיפר שהקהל סביבו התחיל לצחוק על זה. הוא בסה"כ דמות קומית, חקיין שמנסה ליצור אימיג' של badass ורוצה שיזכרו אותו. הוא גם הכין חולצה משוגעת לגמרי אבל לא היה לו אומץ לחגוג איתה. זה אולי מביך להחזיק שחקנים כאלה בקבוצה אבל יותר חשוב שהמנהלים יגבשו החלטה האם לשים עליו את ה8-10 מיליון שהאנגלים ירצו. אם לא קונים אותו עדיף לתת את הבמה לאיקארדי.

    זה היה כדור אבוד אבל טוטי יוצר שערים גם כשהוא שוכב על הגב.
     
    נערך לאחרונה ב: ‏1/12/14
  10. EO11 בפה אליל היכל התהילה

    הצטרף ב:
    ‏10/4/10
    הודעות:
    16,050
    לייקים שהתקבלו:
    7,117
    אוסבלדו ואיקארדי שחקנים טובים ולא צריך להתייחס למה שהם עושים מעבר למה שהם עושים על המגרש, וכן גם אני עשיתי תנועת פייס פאלם רצינית.

    הגול השלישי? והמתנות של דודו לאורך כל המשחק? שחקן נוראי, איפה דנילו איפה?

    מבחינה אינדיבידואלית זה היה משחק איום, מבחינה קבוצתית ביחס ליריבה, לזמן שמאנצ׳יו כאן ולזה שהסגל לא היה כשיר 100 אחוז, זה היה טוב. אני מרוצה ממאנצ׳יו, האופי שלנו התחזק משמעותית ואנחנו כבר שלושה משחקים רצוף חוזרים מפיגור, וזה משהו שהיה חסר מאוד, האמונה, המלחמה. יהיה טוב, טוב מאוד.
     
  11. Un bombón משתמשים של כבוד היכל התהילה

    הצטרף ב:
    ‏5/4/06
    הודעות:
    12,685
    לייקים שהתקבלו:
    3,725
    בתגובות למשחק שקראתי אתמול במחצית, אנשים לא הבינו, למה פיאניץ' נעלם למרות שהיה היחיד על המגרש שלא שיחק ביום שלישי ב6- מעלות במוסקבה. בדקה 60 בערך הוא התעורר עם מספר מהלכים טובים ובסופו של דבר ניצח את המשחק הזה.
    בעיני משחק זה הוא כרטיס הביקור המושלם של פיאניץ'. הוא לא שחקן מפתח, הוא לא מנהל את ההתקפות, הוא לא דוחף את הקבוצה קדימה כשהכדור אצלו ולא לוחץ מספיק כשהכדור אצל היריבה, אבל, יש לו מסירה נהדרת, הוא יודע לזהות מצבים מפתיעים ולנצל אותם והוא פיתח בעיטה חופשית מהטובות באירופה (כבר 7 שערים במדי רומא) עם גיוון רב שלא יבייש את הגורוים שלו (טוטי וג'וניניו).
    הוא לא יכול למלא את התפקיד של טוטי וגם לא את זה של ניינגולאן וברוב המקרים המשחק יראה בדיוק אותו דבר איתו או בלעדיו, אבל אם הוא ימשיך להיות אווטסיידר שמספק מספרים טובים זה יכול להספיק למטרות של רומא. השאלה תהיה מה עושים בקיץ ולפני כן כשסטרוטמן יחזור לעיניינים.
     
    אלעד אוהב/ת את זה.