מחזור 14 בסרייה א :: יש בי אהבה

הנושא בפורום 'פורום כדורגל איטלקי' פורסם ע"י EO11, ‏27/11/15.

  1. EO11 בפה אליל היכל התהילה

    הצטרף ב:
    ‏10/4/10
    הודעות:
    16,038
    לייקים שהתקבלו:
    7,105
    כמה כיף לראות שזה משחק של גברים ויש כבוד אחד לשני:


    הצהוב הראשון של נאגאטומו. כמובן שזה לא פוטר אותו מהיותו מטומטם ושחקן חלש, אבל זה גועל נפש.
     
  2. Roma מנהלים

    הצטרף ב:
    ‏16/6/09
    הודעות:
    10,482
    לייקים שהתקבלו:
    4,291
    אין מה לעשות גם אם השופט טעה בכרטיס הצהוב הראשון אי אפשר להחליק על הצהוב השני. אסור לשופט לעשות חישובים במשחק.
     
  3. EO11 בפה אליל היכל התהילה

    הצטרף ב:
    ‏10/4/10
    הודעות:
    16,038
    לייקים שהתקבלו:
    7,105
    אין שום תלונות לשופט, רק לנאגאטומו על היותו חסר מוח ולקאייחון על חוסר ספורטיביות ומשחק מגעיל.
     
  4. SerieA Il Capitano

    הצטרף ב:
    ‏24/3/09
    הודעות:
    6,828
    לייקים שהתקבלו:
    2,342
    מין:
    זכר
    אין צורך לכעוס על נגאטומו שהוא אידיוט, עם זה אין מה לעשות, צריך לכעוס על מאנצ'יני שנותן לו לשחק במגרש הכי קשה באיטליה.
     
  5. Raulito Madridista

    הצטרף ב:
    ‏22/11/05
    הודעות:
    39,397
    לייקים שהתקבלו:
    3,500
    מין:
    זכר
    יופי של דיון ניהלתם כאן על המשחק, נהנתי לקרוא. בגלל מסיבה של המכללה פספסתי את המשחק אתמול וראיתי רק תקציר. לא רוצה לשפוט אבל כן רוצה לכתוב כמה מילים על היגואין.
    משחק זוועתי נגד ליון והחמצה בשער ריק, אולי עוד הופעה כושלת נגד דורטמונד וקלאסיקו וחצי, ועל זה ממש חרצו את דינו. אמנם היגואין היה זה שדרש לעזוב את ריאל מדריד אבל אפשר להבין אותו. הוא היה טופ שבטופ גם בעונה האחרונה לפני רכש רבע מיליארד היורו. ריאל הייתה קבוצה כושלת שהובסה גם בשמינית הגמר וגם בקלאסיקו הביתי, אבל היגואין נתן בראש. הוא זה שכבש את הרביעייה נגד מאלגה. הוא זה שכבש את שער הניצחון המדהים נגד חטאפה בדקה האחרונה בפצצה לחיבור. הוא זה שכבש את שער היתרון בקלאסיקו הארור. הוא היה כל משחק ההתקפה למרות עזרה מאריאן רובן כשלא היה פצוע או ראול שהעמיד מספרים יפים אבל זה לא היה זה. העונה אח"כ אגב, 2009/10, בה כבש 29 שערים ב-40 הופעות היא העונה עם רקורד הטוב ביותר שלו בקריירה. הטירוף קצת כבה ונעלה בו בעונה האחרונה בריאל. הוא חיי מחדש בנאפולי. מעולם לא העדפתי את בנזמה גם אם הוא מכדרר טוב יותר.
    מעבר לכך אני יכול לומר שאם נשים בצד לרגע את ראול שהוא השחקן שבגללו אני אוהב כדורגל, אגדה אמיתית כמו רוברטו קרלוס וגם את פיגו, פשוט כי הייתי צעיר - מקרה היגואין, העזיבה שלו היא המקרה שלקחתי בצורה הכי קשה, ילד שהפך לגבר אצל ריאל מדריד. כולם דיברו בכלל על גאגו, והיגואין הוא היה איש המאני-טיים.

    בתור ילד קטן אתה מעריץ קבוצות לפי שחקנים ובכיתה ד' יש לך קבוצה בכל ליגה. אני אוהד הפועל ת"א וריאל מדריד כמובן, אבל היו שחקנים שהערצתי ומשכו אותי לסמפט קבוצות אחרות. תיירי הנרי - ארסנל| אוליבר קאן - באיירן מינכן| זלאטן איברהימוביץ (וסיפור 'היהודים') - אייקס| וגם: רונאלדו השמן' וכריסטיאן ויירי - אינטר. אבל הלוואי והיגואין יוליך את נאפולי לאליפות.
     
  6. ג'ורדן לאב אגדה משתמשים של כבוד היכל התהילה

    הצטרף ב:
    ‏11/10/04
    הודעות:
    10,328
    לייקים שהתקבלו:
    2,034
    אם איזה NO NAME LATE BLOOMER כמו נניח סאו היה מפרק את הליגה האיטלקית למשך כמה חודשים, כמה אנשים היו מחשיבים אותו טופ 10 בעולם? אז זהו שלא, לא מותר להכניס את פאקינג וארדי. גם מרסיאל הוא דוגמה להטייה השיווקית של הפרמיירליג. יונייטד שמה עליו 43246742 מיליון אז עכשיו הוא שחקן ברמה עולמית? יש לו 3 שערי ליגה העונה. להיגוואין יש העונה 2 שערי ליגה פחות ממה שמרסיאל הבקיע בכל הקריירה שלו.

    כמו שאמרתי, 10 בקלות. 5 יכול להיות קצת מוגזם, תלוי בדעה. הוא חצי תחתון של טופ 10 לדעתי.
     
    חייל שוקולד אוהב/ת את זה.
  7. אלעד משתמשים של כבוד היכל התהילה

    הצטרף ב:
    ‏26/11/11
    הודעות:
    14,234
    לייקים שהתקבלו:
    10,043
    מין:
    זכר
    אין קשר למחיר גבוה ולהטיית שיווק של הפרמיירליג (דיון טוב ונכון כשלעצמו) כמו העובדה שמרסיאל מהרגע הראשון שהגיע ליונייטד מראה איכויות בולטות במגרש; התקרה שלו מאוד גבוהה ויכול להיות שבתוך סגנון משחק התקפי ותכליתי יותר המספרים שלו היו טובים יותר משמעותית כבר העונה.

    אני לא אכנס אתכם לדיון על איך שסארי השפיע מקצועית ומנטלית על היגוואין בפרט ונאפולי בכלל, אבל באיזו עונה מאז שהיגוואין עשה את הפריצה שלו בריאל מדריד הוא לא הוכיח את עצמו כאחד החלוצים הטובים באירופה? נכון, היו לו כמה רגעים במהלך הקריירה שמצביעים על חוסר אמינות ברגעי המאני-טיים, אבל שמסתכלים על נטו איכות מה עוד אפשר לבקש מחלוץ שמשחק בסגנון כזה? הוא תמיד היה poacher פנטסטי.

    אגב, צריך לדעת לעשות את ההפרדה בין איכות, עקביות ומספרים. וארדי הוא סיפור סינדרלה נפלא - אבל כנראה שלא יותר מזה.

    אגב2, מסכים עם השורה התחתונה שהזכירו כאן אתמול אחרי המשחק: הקבוצה הכי השמחה צריכה להיות יובנטוס.
     
    נערך לאחרונה ב: ‏1/12/15
  8. VAR Member

    הצטרף ב:
    ‏4/12/11
    הודעות:
    13,408
    לייקים שהתקבלו:
    6,367
    לא נראה לי שהבנת... אני בדעה שטופ 10 זה מעליב בשביל היגוואין. אני שם אותו טופ 5. השמות שבסימני שאלה הם פתוחים לדיון אבל לדעתי היגוואין נותן עונה טובה מהם.
     
  9. ג'ורדן לאב אגדה משתמשים של כבוד היכל התהילה

    הצטרף ב:
    ‏11/10/04
    הודעות:
    10,328
    לייקים שהתקבלו:
    2,034
    יש קשר. אם הוא לא היה נקנה בסכום שבו הוא נקנה הוא לא היה מוזכר כאן בדיון הזה שנוגע לטופ 10 החלוצים בעולם כיום. הכישרון והתקרה שלו לא רלוונטים. כששחקן בן 18/19 נרכש בסכום שבו הוא נרכש, הוא נכנס לתודעה הרבה יותר מהר מאשר בזכות כמה הופעות טובות והפגנת כישרון/איכויות בגיל צעיר, אפילו אם זה במדי יונייטד, מועדון טופ 3 בעולם במונחי חשיפה.

    היגוואין לא תמיד נראה ככה. לא בריאל מדריד ולא בנאפולי. היו לו תקופות שבהן הוא איבד ביטחון ולא שיחק ברמה הזאת. יש קייס רציני לטענה שעד כה מדובר בעונה הטובה בקריירה שלו. לא יודע עד כמה מזה שייך לסארי כמו גם לצבירת ניסיון טבעית שמגיעה עם השנים. אני גם חושד שלקח לו זמן לעשות את המעבר משחקן משלים כמו שהיה בהתקפה של ריאל לשחקן שאמור להוביל ולסחוב את ההתקפה כמו בנאפולי.

    סולו, הבנתי למה אתה מתכוון. אני פשוט חושב שהוא שייך לחצי התחתון של הטופ 10, מה שהופך את ההגדרה שלו כחלוץ טופ 10 ללא מעליבה ודי ריאלית.
     
  10. EO11 בפה אליל היכל התהילה

    הצטרף ב:
    ‏10/4/10
    הודעות:
    16,038
    לייקים שהתקבלו:
    7,105
    חוץ מזלאטן אף שחקן שבסימן שאלה אצלך לא ברמה של היגוואין. הגול השני היה פשוט מטורף, להתגבר על מירנאדה ומורייו ככה זה לא עניין פשוט בכלל, הסיומת שלו פנטסטית ואם לא הנדה הוא שם שלושער פשוט ענק אתמול.
     
  11. אלעד משתמשים של כבוד היכל התהילה

    הצטרף ב:
    ‏26/11/11
    הודעות:
    14,234
    לייקים שהתקבלו:
    10,043
    מין:
    זכר
    יותם,

    קיבלתי את דברייך.

    לגבי ״רשימות טופ״ למיניהן, well... אני לא יכול לענות על משהו שלא רשמתי. באופן נקודתי כל שמות החלוצים מהפרמיירליג שהוזכרו בתגובה של קונטה דיי מגוחכים בעיניי (יש מחסור חמור בחלוצים מעולים בפרמיירליג*) אם אני משווה בין איכות גרידא (לא במובן של מי יש עונה יותר טובה/מי נמצא בכושר יותר טוב), מלבד אגוארו שהוא חלוץ טופ-קלאס מוכח. באופן כללי, אגב, אני מסתייג מרשימות כאלה, אבל כל אחד ומה שעושה לו את זה.

    * - עוד אחת מהסיבות לחשיפה של מרסיאל, מעבר לסיבות שציינת.
     
    נערך לאחרונה ב: ‏1/12/15
  12. Raulito Madridista

    הצטרף ב:
    ‏22/11/05
    הודעות:
    39,397
    לייקים שהתקבלו:
    3,500
    מין:
    זכר
    הויכוח התמידי של היגואין VS בנזמה - גם מוריניו לא תמיד הצליח להחליט. בנזמה היה חיוור בעונת הבכורה שלו בקבוצה(פלגריני היה המאמן) ודי מהר היגואין הפך לשחקן הרכב ע"ח הצרפתי מה שהמשיך עד לפציעה הקשה של היגואין בגב שגרמה לו להיעדר שלושה חודשים בעונת המוריניו. בהמשך זו הייתה נדנדה. היגואין תמיד היה נראה מחויב יותר, חלוץ רחבה טוב יותר, אבל בנזמה היה בכימיה טובה יותר עם כריסטיאנו ובישל הרבה יותר שערים. לדעתי אין ספק שאם שמים את בנזמה בנאפולי הוא כובש פחות שערים ובלי לזלזל בפרטנרים של פיפיטה, אלא פשוט כי בנזמה מאוד נהנה מהשותפים להתקפה והמספרים שלו לא מספיק טובים.

    אני חושב שהביקורת על היגואין תמיד חרגה מגבולות הטעם הטוב. אלף אלפי-הבדלות - גם על תיירי הנרי אמרו שהוא לא מגיע למשחקים גדולים, ארסנל רוב הזמן הייתה כישלון באירופה ובגמר ליגת האלופות נגד ברצלונה הוא לא הפסיק להחמיץ(יצר את המצבים לבד, ועדיין דווקא באותו ערב בפריז הרגל המסיימת כשלה). אם נתחיל לערוך רשימה של משחקים גדולים בהם בנזמה כלל לא הגיע למצבים - לא נצא מזה. גם השנתיים הקודמות של היגואין בנאפולי הן בסדר גמור. רק שהעונה שעברה הסתיימה בצורה קודרת.
     
  13. VAR Member

    הצטרף ב:
    ‏4/12/11
    הודעות:
    13,408
    לייקים שהתקבלו:
    6,367
    @François Steyn
    נראה שאנחנו מתווכחים על הדקויות אז אני אשאל את זה אחרת: מי הם החלוצים שנמצאים מעליו בהיררכיה?
     
  14. ג'ורדן לאב אגדה משתמשים של כבוד היכל התהילה

    הצטרף ב:
    ‏11/10/04
    הודעות:
    10,328
    לייקים שהתקבלו:
    2,034
    לבה, סוארז, אגווארו, צלאטן ואובמיאנג בטוח לדעתי. אחר-כך יש לך שחקנים כמו קבאני, מולר (יש ספק עד כמה הוא באמת חלוץ אז נניח שהוא גבולי) ואפילו בנזמה עצמו שאני לא בטוח עד כמה הייתי מסכים לגביהם (קבאני ובנזמה יכולת/רמה, מולר עמדה) אבל לא הייתי טוען שהזוי לחלוטין לטעון שהם לפחות ברמה של היגוואין. בגלל זה אני אומר חצי תחתון של טופ 10 כשאפשר לנהל דיון איפה בדיוק. הוא לא טופ 5. לדעתי.
     
    VAR אוהב/ת את זה.
  15. VAR Member

    הצטרף ב:
    ‏4/12/11
    הודעות:
    13,408
    לייקים שהתקבלו:
    6,367
    אם מולר נחשב חלוץ אז בטוח שהוא עדיף אבל אז צריך להחשיב גם את מסי, רונאלדו, ניימאר, אלכסיס כחלוצים ואז לא בטוח שהיגוואין אפילו טופ 10...
    אבל בגדול אנחנו חושבים על אותם האנשים. לא יודע אם אני כרגע מעדיף את זלאטן על היגוואין אבל זו המחלוקת היחידה בינינו אז נשאיר את זה ככה.