מחזור 14 ליגת העל: מכבי חיפה מנצחת גם את בני יהודה

הנושא בפורום 'פורום כדורגל ישראלי' פורסם ע"י לירן, ‏18/12/09.

  1. Obafemi משתמשים של כבוד היכל התהילה

    הצטרף ב:
    ‏1/3/04
    הודעות:
    13,886
    לייקים שהתקבלו:
    0
    איזה 2 נקודות יקרות? מלבד הרצון להגיע לאירופה עונה הבאה, שזה פחות או יותר הכיוון שאליו אנחנו הולכים, אין לנקודות שום ערך. העונה הזאת היא כולה עונת עיצוב לעונה הבאה, ומבחינת יכולת אנחנו דווקא לא רעים. צריך עוד ליטוש, צריך חלוץ נורמלי, צריך להבין שליאור ג'אן יודע כדורגל כמו כל שחקן ממוצע בשכונה ולא יותר, ואפשר להיות אופטימיים. לא איבדנו היום כלום, בסופו של דבר, גם אם נסיים חמישי ולא רביעי, ולא נגיע לליגה אירופית, לא כזאת אבידה גדולה, פאדיחה אחת פחות לזכותינו.
     
  2. alexshw Member

    הצטרף ב:
    ‏13/11/09
    הודעות:
    75,254
    לייקים שהתקבלו:
    25,768
    מין:
    זכר
    NUMBER8, הוא ישחק מול בית"ר, כי יש רבע גמר גביע השוקו באמצע השבוע.
     
    נערך לאחרונה ב: ‏20/12/09
  3. Number 8 Member

    הצטרף ב:
    ‏19/2/07
    הודעות:
    9,977
    לייקים שהתקבלו:
    1
    הובלו בשני שערים במחצית, שיחקנו די טוב ועוד מול האחרונה בטבלה שנחשבת(לא רק על פי היום) לאחת המועמדות הרציניות לרדת ליגה, אז כן, הפסדנו שני נקודות יקרות. מה שגם, תמיד ובכל משחק, כל נקודה חשובה, לא משנה מהי המטרה.

    alexshw - המתקת מעט את הגלולה המרה.
     
    נערך לאחרונה ב: ‏20/12/09
  4. Bluekipper Nil Satis Nisi Optimum

    הצטרף ב:
    ‏30/4/08
    הודעות:
    10,003
    לייקים שהתקבלו:
    1,374
    13 שערים בשלושה משחקים, וואו! רק שלא יהיה משחק שיסתיים ב0:0 שיהרוס את הממוצע שערים למחזור.
    אם עכו מצליחה להבקיע שלושה שערים (תוך כדי שהיא עושה מהפך לאחר שמצאה את עצמה פעמיים בפיגור), זה מעיד על החולשה של הגנת מכבי פ"ת.
    לא שצריך להמעיט בערכם של הצפונים, בעיקר לא של הוכנבוים שעושה שם עבודה מצוינת, אך עדיין זה פשוט קטסטרופה.

    אני ברדיו ירושלים, נהנה להאזין לשידור. http://www.asoccer.co.il/html/emoticons/5headset.Xxx
     
  5. קטלוני Member

    הצטרף ב:
    ‏15/12/08
    הודעות:
    1,422
    לייקים שהתקבלו:
    0
    משחקים מטורפים בעילוט ובוסרמיל.
    הפועל חיפה מנצחת בוסרמיל 3:2 אחרי משחק מטורף.1:0 עצמי של קאלה,ב"ש הופכת ל2:1 ואז ערן לוי וטרטצקי בדקות האחרונות עושים 3:2.האיתות של השער השלישי כמעט גרם לי לשבץ.
     
    נערך לאחרונה ב: ‏20/12/09
  6. winger379 Member

    הצטרף ב:
    ‏7/9/08
    הודעות:
    147
    לייקים שהתקבלו:
    0
    מה יהיה עם הפנדלים של אשדוד? כבר פעם שלישית העונה שהם מחטאים מנקודה הלבנה וכתוצאה מזה עושים תיקו
     
  7. Nave ורק מי שאוהב אותך באמת מבין היכל התהילה

    הצטרף ב:
    ‏2/8/09
    הודעות:
    11,089
    לייקים שהתקבלו:
    1,838
    רק אתמול רטנתי פה על אורי מלמליאן ואשקלון שלא מצליחים לשמור על יתרון בדקות האחרונות ובגלל זה (כנראה) דופקים לי 205 שקל והנה אני מקבל את איך אומרים? In your face.

    עד שהיה משחק טוב להגנה שלנו עוד פעם ספגנו 3. ועוד שחקן שהיה יציב נפצע. והבלם חטף אדום (מוצדק, לפחות ניסה לשבור לשמן ת'רגל). ושתי מילים בלבד-ערן לוי.

    תנו לבאר שבע את כל הסבל שבעולם-דבר אחד לא לתת לה! לא להפסיד להפועל חיפה בוסרמיל, לא להפסיד אחרי מהפך כפול ובטח ובטח לא להפסיד בגלל השמן.

    זה עצוב אין לנו הגנה וזה כואב, זה ההפסד שבאמת פגע בי עד עכשיו הכי הרבה.

    "..הוא שמן הוא שמן הוא שמן.." עד מתי ערן לוי??

    ולנושא אחר-פשש 16 שערים ב3 משחקים-יפה מאוד. שאפו גם לנצרת ועכו.
     
  8. לירן מנהל כללי מנהל כללי

    הצטרף ב:
    ‏5/8/02
    הודעות:
    38,768
    לייקים שהתקבלו:
    8,312
    חשק להגיב אין יותר מדי, אבל אחרי ניצחונות אני פה אז אני אהיה פה גם אחרי הפסדים מגוחכים.

    קאלה היום אשם בשלושת השערים, השער הראשון בכלל היה בדיחה. שוב פעם אנחנו מחלקים מתנות ליריב שאנחנו עדיפים עליו, שוב פעם אנחנו צריכים לעבוד קשה כדי לחזור למשחק, והיום הוספנו עוד מתנה עד שעשינו את המהפך.

    הפועל חיפה באה והצליחה לעקוץ, במצב של תיקו, גם 1-1 וגם 2-2, הם הלכו אחורה אבל מול ההגנה שלנו לא צריך יותר מדי כדי להבקיע.

    מליקסון היה אדיר היום, עשה להגנת חיפה בית ספר וסידר לנו במו רגליו את 2 השערים, אבל... מליקסון נתן מליקסון לקח, איבוד כדור עלוב שלו ליד הרחבה שלנו סידר לחיפה את השוויון.

    וגיא עזורי... ביתרון לנו, נתן הוראה ברורה לשחקנים לרדת אחורה (יש לי עדות של שוטר שהיה לידו ושמע אותו), כאילו אנחנו משחקים נגד מכבי חיפה או הפועל ת"א, בקלות היינו מוצאים את השלישי אם עזורי היה רק רוצה, אבל שוב פעם רעדו לו הביצים, שוב פעם הוא החליט לרדת אחורה כמו קבוצה קטנה, ואת העונש שלו הוא קיבל, רק חבל שאיתו היו צריכים להיענש עוד 5,000 איש ביציעים.

    גיא עזורי, תגאל אותנו מייסורנו, קבוצה בלי מאמן כבר יותר טוב ממה שיש פה.
     
  9. קטלוני Member

    הצטרף ב:
    ‏15/12/08
    הודעות:
    1,422
    לייקים שהתקבלו:
    0
    תנו לערן כל יום ב"ש והוא פורח.איך להסביר את זה?אי אפשר כנראה.
     
  10. Raulito Madridista

    הצטרף ב:
    ‏22/11/05
    הודעות:
    39,409
    לייקים שהתקבלו:
    3,500
    מין:
    זכר
    ניצחון מוצדק מאוד של בית"ר היום. המחצית הראשונה הייתה שוות כוחות, אבל אחר-כך השחקנים של יובל נעים פשוט התעייפו או סתם נחלשו, והמארחת השתלטה לגמריי על המשחק וכבשה שער יפה מאוד של תמוז(אבל רק אל תחרטטו שברוכיאן ניסה לבשל. הוא ניסה לבעוט ובפוקס הכדור הגיע לתמוז). לדעתי זה הניצחון הכי חשוב של בית"ר העונה כי הקבוצה לא הצליחה עד עכשיו לחבר שלושה נצחונות רצופים, ובניגוד לשני המשחקים הקודמים - הפעם הניצחון הגיע לה במאה אחוז. בית"ר הציגה היום מרכז מגרש לא רע בכלל לראשונה מזה הרבה משחקים. פאולו דה לאסה החזיק את האמצע כמו שצריך בייחד עם טל המצויין, שתמיד משתהה עם הבעיטה ומעדיף להקפציץ עוד שחקן או שניים(ההטעייה תמיד עובדת), ולכן רמת-גן לא הגיעה למצבים. הבעייה היחידה מבחינת בית"ר - יצחקי עדיין לא טוב. חבל שיובל נעים הוכיח שוב כמה הוא פחדן, במקום לערוך חילוף התקפי הוא חיכה לתוספת הזמן, נו באמת. אצל האורחת ניתן לציין לטובה את אסי דומב שמוכיח שגם בגילו הוא בלם מצויין גם במשחק על הקרקע ולא רק בכדורי הגובה, וגם את שי חדד שזו הפעם הראשונה שאני רואה אותו לאורך משחק שלם ובהחלט יש ניצוצות.

    מכבי פ"ת, אשדוד והפועל פ"ת(לא מפתיע) הן 'המכות' של המחזור הנוכחי. הראשונה לא הצליחה לנצח במשחק בית את סכנין שנמצאת במומנטום שלילי מאוד, ושוב סיימה משחק בלי להבקיע, והפועל פ"ת הפסידה לנתניה למרות שהמארחת שיחקה בעשר הדקות האחרונות בתשעה שחקנים. לפי מה שהבנתי, הפועל פ"ת גם לא הייתה קרובה מידי להשוות. את תפקודו של אלי מחפוד אנחנו נשפוט בהמשך, אבל אני לא בטוח שהוא טוב מאלימלך. בנוגע למכבי פ"ת - להפסיד בבית לעכו, למרות שהיא בתקופה טובה - זה פשוט מעליב. פעם ההגנה של פ"ת הייתה אחת החזקות בארץ, ביחד עם הפועל ת"א ומכבי חיפה. היום פשוט כולם מעבר לשיאם. זה כולל את מגמאדוב, אוהד כהן, קובי גנון וכו'. גם מרכז המגרש פרווה ונראה שהקבוצה זקוקה לחיזוק בכל עמדה על המגרש.

    עושה רושם של משחק משוגע בווסרמיל בין הפועל באר-שבע להפועל חיפה, עם הרבה מאוד מהפכים, שערים והזדמנויות, כצפוי למשחק בין שתי קבוצות בלי הגנות. אני צפיתי את הניצחון של הקבוצה האורחת, שהגיעה למשחק משוחררת יותר. ערן לוי המשיך את הכושר הטוב שלו מול ה'אין הגנה' של הפועל באר-שבע(ללא ספק ההגנה החלשה בליגה פרט לזו של אחי-נצרת). אגב, לפי מה שקראתי, השער הראשון של ערן לוי הוא באשמתו של קאלה. חבל שהשוער לא מצליח לשמור על יציבות לאורך משחקים רבים. השער השלישי של הפועל חיפה הגיע מהקפצה יפה של טרטצקי לפי מה שכתוב. מצפה בקוצר רוח לתקציר. וסביר להניח שלא יהיה שקט בבאר-שבע בשבוע הנוכחי.

    קיבלנו 17 שערים בשישה משחקים - ממוצע של שלושה שערים במשחק, והפועל ת"א ומכבי חיפה עדיין לא שיחקו. מעניין אם במחזור הנוכחי ישבר שיא כלשהו.

     
  11. Bluekipper Nil Satis Nisi Optimum

    הצטרף ב:
    ‏30/4/08
    הודעות:
    10,003
    לייקים שהתקבלו:
    1,374
    בשקט בשקט נתניה ממוקמת במקום השישי בטבלה, ראובן עטר מוכיח שהוא מאמן מצוין שיודע להוציא את המיטב מהשחקנים שלו, למרות שלפי מה שהבנתי נתניה היתה עם תשעה שחקנים ולמזלה פגשה יריבה גרועה, בלשון המעטה, העונה לשם הפועל פ"ת, שלא ידעה לנצל זאת ולצאת עם מינימום נקודה.

    באשדוד אמנם ייצבו את ההגנה וגם מצאו שוער טוב, אך העונה, בניגוד לשנים קודמות, החלק ההתקפי מאוד לוקה בחסר, להוציא בבית נקודה מסכנה מול סכנין החלשה זה ביזיון, אבל אני מדבר על אשדוד, מועדון שתמיד יישאר עם אופי ומנטליות של מועדון קטן, לכן החבר'ה בעיר הנמל לא ראויים לפלייאוף עליון.

    המון מחמאות להוכנבוים שפשוט מוציא מים מן הסלע, אוסף שחקנים אלמוניים וחלק שלא מצאו את עצמם בקבוצות גדולות בליגה והקבוצה פשוט מסרבת להפסיד, בדרך הזו עוד הם ימצאו את עצמם עוד עונה בליגה, אני אישית אחזיק להם אצבעות.
     
  12. yedidel Member

    הצטרף ב:
    ‏27/9/09
    הודעות:
    7,478
    לייקים שהתקבלו:
    3,867
    מתי שחושבים שאי אפשר לרדת יותר נמוך הפועל באר שבע מוכיחה אחרת.
    אי אפשר להבין איך הפסדנו את המשחק הזה.

    גיא עזורי הפעם לוקח את כל התיק עליו. לא יכול להיות שאתה משחק מול קבוצה שכל ההתקפה שלה זה שחקן אחד, מה שכל הליגה יודעת ולכן הוא לא עושה כלום השנה, ואתה לא מצליח לנטרל אותו. לא יכול להיות ששן, רביבו ואופיר מוסרים כדורים ליריבה מחצית שלמה ועדיין נשארים כל המשחק.
     
  13. alexshw Member

    הצטרף ב:
    ‏13/11/09
    הודעות:
    75,254
    לייקים שהתקבלו:
    25,768
    מין:
    זכר
    בב"ש זה כבר חוסר מזל. 2 שחקנים פרשו, 2 נפצעו לתקופות ארוכות.
    באופן כללי אוהדי ב"ש צריכים להבין שהם לא אמורים להתמודד על אליפות והגעה לפליי אוף עליון יהווה הישג גדול.
    אי אפשר לעשות את המוות לכל מאמן. מתי פעם אחרונה הם היו איפה שהיום?
     
    נערך לאחרונה ב: ‏20/12/09
  14. קטלוני Member

    הצטרף ב:
    ‏15/12/08
    הודעות:
    1,422
    לייקים שהתקבלו:
    0
    אמרו שהרמה תירד,אבל הקבוצות שעלו ממש לא בשר של תותחים.
     
  15. לירן מנהל כללי מנהל כללי

    הצטרף ב:
    ‏5/8/02
    הודעות:
    38,768
    לייקים שהתקבלו:
    8,312
    איי איי איי... כמה פעמים עוד נסביר את זה?

    הדבר האחרון שמעניין אותי (טוב, לא אחרון אבל בהחלט לא ראשון) זו התוצאה, מה שהרבה יותר חשוב לנו זו הדרך.
    אם עשו את המוות לגיא עזורי גם אחרי שניצחנו בבית את הפועל פ"ת, אז אני חושב שזה מספיק ברור שאין פה שום קשר לתוצאות.

    כל מה שמעניין אותנו זו הדרך, מאמן שרועדות לו הביצים בבית שהוא מוביל על קבוצות נחותות מאיתנו, עושה חילופים הגנתיים או לחילופין מורה בצורה מובהקת לרדת אחורה ולא להשתולל על כדורים בהתקפה, סופו שיעשו לו את המוות, ופה בבאר שבע זה לא יתקבל, אנחנו רוצים לראות כדורגל ולחימה, ניצחונות והפלייאוף העליון לא מעניינים אותי, אנחנו רוצים לראות חבורה של גברים שנלחמים בשבילנו, משחקים בשכל, ורוצים מאמן שיחשוב לנצח דרך ההתקפה ולא לרדת להתגונן.

    אם גיא עזורי, עדיין לא הבין שהוא בנה הגנה פח, ואם גיא עזורי עדיין לא הבין שהוא צריך לנצח משחקים דרך ההתקפה ולא להסתמך על ההגנה, אז הוא ללא ספק הבן אדם הכי טיפש שהיה באצטדיון היום, מאמן בדיחה.