מחזור 14 ליגת העל: מכבי חיפה מנצחת גם את בני יהודה

הנושא בפורום 'פורום כדורגל ישראלי' פורסם ע"י לירן, ‏18/12/09.

  1. AVISEY Member

    הצטרף ב:
    ‏29/8/07
    הודעות:
    676
    לייקים שהתקבלו:
    0
    תהיה בטוח בזה , תעביר את קריית אליעזר לת"א לפחות 10 צופים לפחות !

    אתה רוצה להגיד ש38 אלף הצופים שהיו בר"ג הם מחיפה? לא נראלי .
     
    נערך לאחרונה ב: ‏20/12/09
  2. wings Member

    הצטרף ב:
    ‏4/11/09
    הודעות:
    2,997
    לייקים שהתקבלו:
    722
    אני לא יודע מאיפה אתה כזה בטוח ש 3 מיליון דולר זה כלום בשבילו. ואתה יוצא מנקודת הנחה
    שהוא ישאר עוד הרבה שנים בבית"ר. אם תעקוב אחרי מעשיו ואימרותיו, תראה שלא מדובר בבן אדם הכי יציב. אולי הוא פה לעוד הרבה שנים, אבל אני דווקא חושב שכל הסימנים מראים שלא.
     
  3. wings Member

    הצטרף ב:
    ‏4/11/09
    הודעות:
    2,997
    לייקים שהתקבלו:
    722
    תאמין לי שלא. בחיפה והסביבה יש קבוצה אחת ששולטת בכל שכונה ושכונה. תאמין לי, גדלתי שם.
    ומכבי חיפה זה לא רק חיפה, זה כל איזור הצפון.


    40000 ברמת גן הם לא כולם מחיפה, אבל אין קשר, מדובר בליגת האלופות. תביא את ליגת האלופות לחיפה, גם תמלא 40000. מצד שני, תביא משחק ליגה מול נצרת לת"א, ולא תקבל יותר צופים ממה שמגיעים לקריה.
     
    נערך לאחרונה ב: ‏20/12/09
  4. עומר משתמשים של כבוד היכל התהילה

    הצטרף ב:
    ‏3/8/02
    הודעות:
    23,019
    לייקים שהתקבלו:
    1,947
    אני לא אמרתי שהוא ישאר עוד הרבה שנים, אני אמרתי שהוא לא כל כך מהר יעזוב. ההון שלו מוערך בלמעלה ממיליארד דולר הנזיל, ולהבדיל מגאידמק, אנחנו לפחות יודעים שעסקי נשק עם אנגולה וכסף שחור הוא לא עשה במשהו לא חוקי (עד שיוכח אחרת). ובכלל למה שהוא יעזוב? אני עדיין לא הבנתי כי הוא אמר שנמאס לו מהנושים? בצדק! הוא רוצה לסיים עם זה, אם יש נושים שחושבים שבית"ר ירושלים שווה כסף כלשהו (הם טועים) אז שיבואו לדרוש את הכסף או לחליפין אם לא שיורידו את העיקולים ויתנו לו לרכוש את הקבוצה, מה לא בסדר עם זה? אני לא מבין...זה אימרה לגיטימית לגמרי.
     
    נערך לאחרונה ע"י מנהל: ‏20/12/09
  5. Obafemi משתמשים של כבוד היכל התהילה

    הצטרף ב:
    ‏1/3/04
    הודעות:
    13,886
    לייקים שהתקבלו:
    0
    זה סתם קלישאה יפה. בסופו של דבר, כשלא נלחמים על כלום, תיקו\הפסד זה לא סוף העולם אם יש התקדמות מסויימת. אני לא אומר שאני מרוצה מהמשחק הזה, כי לדעתי היו בו הרבה פגמים. אני רק אומר שנקודות יקרות כמעט ולא יהיו יותר העונה. זה סתם עוד בעיטה בדלי.
     
  6. Don Joan Roman Member

    הצטרף ב:
    ‏1/12/06
    הודעות:
    12,219
    לייקים שהתקבלו:
    936
    אגייאר יישאר או לא זה לא מעניין, המועדון הזה עבר כ"כ הרבה דברים שהוא חסין מכל דבר והוא יכול להתגבר על כל דבר, עברנו נטישות של בעלים שלא מסתכלים לאחור כמו גד זאבי, עברנו גירוש על ידי הבריטים, עברנו בן אדם שגנב מהקופה של המועדון 7 מיליון שקל, עברנו פושעים כמו דניאל אזוגי, עברנו כל מיני חטטנים בוגדניים כמו יוסי אבוקסיס, עברנו שניי פירוקים ועוד סכנת פירוק נוספת, עברנו ירידת ליגה, עברנו אליפויות מלאות עונג וגאונות ועברנו גם אליפויות משעממות, עברנו גביעים, עברנו השפלות ועברנו הצגות, עברנו הכל לטוב ולרע ואנחנו עדיין כאן ונמשיך להיות כאן כי שוב בית"ר ירושלים זה דבר הרבה יותר חזק ועוצמתי ומרגש מכל מיני אנשים כאלו ואחרים וכשאגייאר יילך, יבוא אחד אחר כי אנחנו בית"ר ירושלים לטוב וגם לרע.
     
    נערך לאחרונה ב: ‏20/12/09
  7. wings Member

    הצטרף ב:
    ‏4/11/09
    הודעות:
    2,997
    לייקים שהתקבלו:
    722
    הוא מדבר שטויות בלי סוף, הוא הסתבך עם כל מיני סיפורים מוזרים בארצות הברית, אם זה עם איזה רבי במלון, או שוטרים שעצרו אותו והרביצו לו כי הוא עשה בלאגן ואיים עליהם. אתה כנראה לא עוקב אחריו.

    ומילארד דולר בנזיל אני מבטיח לך שאין לו.
     
    נערך לאחרונה ע"י מנהל: ‏20/12/09
  8. עומר משתמשים של כבוד היכל התהילה

    הצטרף ב:
    ‏3/8/02
    הודעות:
    23,019
    לייקים שהתקבלו:
    1,947
    אתה צודק רק בגלל הקיצוץ...אבל אין ספק למרות המשחק היום שבאמת היה תקלה אם זה האדום של אילייב וההופעה העלובה של שטראובר שראיתי בשידור החוזר היה חייב לקחת את השער של לוזון (גם כדור לא חזק וגם כדור שנבעט אליו), והשער השלישי בכלל, לא היה שם אף אחד הוא היה חייב לצאת או להגיד לקפילוטו לעזוב, ליצן, מוקיון אתם תבחרו, כך או אחרת למרות המשחק היום העונה של מכבי ת"א הרבה יותר טובה מזו שלפניה ומזו שהיתה לפניה, וגם מזו של עונת הגלאקטיקוס...הקבוצה התקדמה, וגם זה בגלל החלאות שנזרקו מהמועדון ומהצ'אנס שצעירים מקבלים. אני מאמין שעם העפת שאר גורמי החולי האחרים, יבוריאן, שטראובר, שבחון מכבי תהיה עוד יותר טובה ואם וכאשר נפגע בחלוץ טוב וקשר אחורי גרזן וטוב אנחנו ניאבק גם על האליפות. יש לנו אומנם לא מעט ילדים אבל העתיד לפניהם, אם זה כחלון, ואם זה בוזגלו (אפילו שהוא לא גדל במכבי) ואם זה דור מלול וקפילוטו, ומאיוקה...ואילייב הוא פשוט בינגו של זר (למרות הטמפרמנט הסרבי) וראלדס בלם מצוין.

    יש לו מיליארד בנזיל כמו שלכל עשירי העולם יש מיליארד בנזיל הם פשוט משקיעים אותו בדברים אז אתה לא רואה את זה ככה...אבל מאות מיליונים בוודאי יש לו בנזיל...

    הוא הסתבך כי מצאו אצלו סמים באוטו (אפשר לחשוב, כל ילד שני בישראל מעשן) שהוא טען שהם בכלל לא שלו והוא גם קיבל מכות רצח מהשוטרים, ועדיין אין לו עבירת קלון, כל עוד הוא לא הואשם בסחר, הפצה, גידול ומכירה - אין על זה עבירת קלון כך שהוא יכול לשמש כבעלים.
     
    נערך לאחרונה ב: ‏20/12/09
  9. Nigel de Jong משתמשים של כבוד היכל התהילה

    הצטרף ב:
    ‏7/3/08
    הודעות:
    16,622
    לייקים שהתקבלו:
    9,787
    הנה מה שאמר ברוכיאן בראיון לשם המשחק לפני חודשיים לגבי ההתעניינות של מכבי חיפה בקיץ:

    "קורנפיין התקשר אליי בסוף העונה ואמרה לי שמכבי חיפה דיברו איתו, ושהם מוכנים לשלם את החוזה שלי. הוא אמר לי לעשות עם זה מה שאני רוצה. ואמרתי לו 'איציק, על מה אתה מדבר'. הוא ענה:'אבירם, אני לא יכול להחזיק אותך בכוח. אתה כבר לא יכול להרוויח כאן את מה שהרווחת, אני לא יכול להחביא אותך. הם רוצים אותך מאוד, תגיע להחלטה'. אמרתי לו שיתהפך העולם וזה לא יקרה"...
    "העיקר שאחרי הפרישה אני אוכל להיות גאה בעצמי".

    אה אבל רגע אין לו "אופי" כי הוא לא בחר לנטוש את המועדון בו הוא גדל בתקופה קשה ליריבה ישראלית גדולה, איזה באסה לנו אוהדי בית"ר שיש לנו שחקן וקפטן עם אופי ומנטליות כזאת.
     
  10. Nigel de Jong משתמשים של כבוד היכל התהילה

    הצטרף ב:
    ‏7/3/08
    הודעות:
    16,622
    לייקים שהתקבלו:
    9,787
    בתקציר של ארסנל ונגר בדיון של בית"ר רואים שהיה פנדל ברור על ברוכיאן, זה שברוכיאן לא צוללן והוא לא נפל לא אומר שהשחקן של ר"ג לא תפס בבירור בחולצה של ברוכיאן.
    ואם אני לא טועה זה גם אותו שופט שאישר לעכו את השער בנבדל לפני חודש, ממש הסגן של חכמון הבן-זונה.
    לא ייאמן שכל משחק חייבת להיות טעות שיפוט משמעותית לרעתנו, כמו מכבי ת"א בעונה שעברה.
     
  11. נועם אסולין Member

    הצטרף ב:
    ‏12/12/09
    הודעות:
    397
    לייקים שהתקבלו:
    0
    ריגשתה http://www.asoccer.co.il/html/emoticons/eusa_clap.Xxx
    הזכיר לי למה אני אוהד ביתר
    תגובה ענקית..
     
    נערך לאחרונה ע"י מנהל: ‏20/12/09
  12. שי מנהל ראשי מנהל ראשי

    הצטרף ב:
    ‏22/11/06
    הודעות:
    15,195
    לייקים שהתקבלו:
    4,784
    מין:
    זכר
    לוי פרסם את ההרכב שיפתח הערב:
    ניר דוידוביץ', אייל משומר, דקל קינן, ז'וזה טקשיירה, פיטר מסיללה, ג'ון קולמה, בירם כיאל, מוחמד גאדיר, ליאור רפאלוב, יניב קטן, שלומי ארבייטמן.

    תגובות?
    סך הכל אני די מרוצה מההרכב, קצת מופתע מזה שרפאלוב פותח על חשבונו של גולסה, אך על פי מה ששמעתי ממספר אנשים רפאלוב היה במשחק האחרון לא רע בכלל, ולכן מגיע לו לקבל פעם נוספת צ'אנס ברכב הפותח. במקרה ההכי גרוע, אם לא יהיה טוב, תמיד גולסה יכול לעלות מהספסל ולבצע את השינוי. אני שמח שסוף סוף ארבייטמן ממשיך לפתוח כחלוץ חוד ודבאשוילי שכבר היה בלתי אפשרי להתעלם מהעייפות ממנה הוא סובל, יקבל מנוחה על הספסל.
     
  13. Igi Member

    הצטרף ב:
    ‏25/5/05
    הודעות:
    9,708
    לייקים שהתקבלו:
    58
    אני דווקא מאוכזב מאד מההחלטה של רפאלוב על חשבון גולסה, שלטעמי השחקן הכי טוב בקבוצה אחרי קטן ומסיללה. חוץ מזה שרפאלוב תמיד מועיל לנו יותר מהספסל מאשר בהרכב. מקווה לטעות הפעם.
     
  14. Maccabi Diamond משתמשים של כבוד היכל התהילה

    הצטרף ב:
    ‏19/2/06
    הודעות:
    14,242
    לייקים שהתקבלו:
    2,433
    מין:
    זכר
    אני כל כך מבסוט על הנצחון הקטן המכוער הזה. אין להם מושג כמה. זה משחק שכל כך ליפול בו ולמזלי השחקנים ידעו טוב מאוד שרק מלחמה תביא את הנצחון. אני לא יודע אם האדומים היו מוצדקים, אבל יפה שהקבוצה הצליחה לשרוד ב-9 שחקנים ולשמור על היתרון.
    עכשיו אנחנו כבר במקום ה-6, המקום אותו ייעדתי לנו בתחילת העונה ואני מקווה מאוד שבקבוצה חושבים ומכוונים להישאר באיזור הזה של הטבלה ולנסות לשאוף ליותר (3-6, כפי שאני האמנתי מתחילת העונה שזה אפשרי), למרות האובדן המשמעותי ביותר של חן עזרא.

    הופתעתי לשמוע שהפועל באר שבע שמטה יתרון והפסידה בוסרמיל. אני זוכר שבתחילת השנה הרעפתי שבחים על גיא עזורי בעקבות המשאבים הרבים שהוא השקיע בחלק האחורי של הקבוצה. ראיתי בקו המחשבה שלו הרבה דברים טובים וחשבתי שהוא יניח יסודות לקראת השנים הבאות. בינתיים זה רחוק מלקרות והפועל באר שבע מאכזבת.
    הפועל חיפה, מצידה, יכולה לחייך אחרי נצחון נוסף והחזרת הבטחון. שורה תחתונה, 2 הקבוצות הולכות לדבר חזק במאבק על השישייה הראשונה.

    הנצחון של ביתר ירושלים רק גורם לי לשנוא את הכדורגלן הישראלי יותר. כל זמן שהחיצים היו מופנים ליצחק שום, לשחקנים החוצפנים לא היה מדגדג להפסיד ולמכור את האוהדים שהיו מגיעים לראות אותם מדי משחק. אחרי הראיון של יצחק שום ואחרי שהביקורת הוסטה גם לעבר השחקנים, אז פתאום רוצים יותר וגם מנצחים ברציפות.
     
  15. beitar4ever Member

    הצטרף ב:
    ‏9/9/07
    הודעות:
    2,286
    לייקים שהתקבלו:
    0
    מכיוון שלא הגבתי בנוגע למשחק של בית"ר מול ר"ג אתמול, אגיב כעת. לדעתי, בית"ר הציגה אתמול את אחד המשחקים היותר יפים שלה עד עתה. בית"ר הצליחה לשבור את קו ההגנה הטוב שיובל נעים הציב אתמול ולהגיע ללא מעט מצבים מסוכנים. באופן כללי, בית"ר הייתה זו שהכתיבה את קצב המשחק וזו שבלטה לאורך רוב חלקי המשחק, למרות שהפועל ר"ג עשתה הנעת כדור יפה במהלך המחצית הראשונה והצליחה לסחוט מהרוש הדיפות קריטיות לקראת סוף המשחק. למעשה, אפשר להגיד גם שהיכולות האישיות של מס' שחקנים עשו את ההבדל בין הקבוצות. אתמול ראיתי את עידן טל מציג יכולת מעולה שכללה טכניקה אדירה, מסירות מצוינות ואפילו הגעה למצב או שניים והוא בעצם הזכיר לי ימים טובים שלו במכבי חיפה. השחקן השני שניתן לציין לטובה זה טוטו תמוז. את טוטו אני לא סבלתי בכלל והמון פעמים בעונה הקודמת טענתי שצריך לנדות אותו מהסגל של בית"ר ושהוא איטי, מיותר וללא טכניקה, אבל אתמול הוא הציג כוח מתפרץ ושמירה מעולה על הכדור. היו עוד שחקנים אחרים שהיו ביכולת טובה, אבל אלה בלטו במיוחד לנגד עיניי.
    ניתן להגיד שהניצחון ה-3 ברציפות שלנו בא בזמן, ואני מאוד מקווה שהוא יתן לשחקנים זריקת מרץ והמון מוטיבציה לקראת המשחק הסופר חשוב במחזור הבא מול מכבי ת"א.

    אה ואיך שכחתי, שוב קופחנו עם אי שריקה לפנדל ברור שהיה צריך להיות לנו, כאשר ברוכיאן נתפס בחולצתו בברור ומול עיניו של השופט, אבל הוא בחר להתעלם מכך. אני מאוד מקווה שאת הטיפול הראוי האיגוד יתן לו, כי זה שטעותו לא הכריעה משחק זה לא אומר שהוא צריך לצאת נקי מהסיפור.
     
    נערך לאחרונה ב: ‏21/12/09