מחזור 14::ראמוס קובע שיוויון דרמטי בקלאסיקו. סטטוס-קוו בצמרת

הנושא בפורום 'פורום כדורגל ספרדי' פורסם ע"י Raulito, ‏1/12/16.

  1. Doritoz FCBJ - RMCF

    הצטרף ב:
    ‏7/9/10
    הודעות:
    1,113
    לייקים שהתקבלו:
    278
    מין:
    זכר
    שונא שאנשים מתאכזבים מתוצאה כזאת כאילו בגלל שזה קלאסיקו אז צריך להסתיים 6-6 או משהו כזה. גם שער בדקה 90 של ראמוס זה דרמטי ומעניין.
     
    Nigel de Jong ו-viValencia אוהבים את זה.
  2. Captain Canada משתמשים של כבוד היכל התהילה

    הצטרף ב:
    ‏17/11/10
    הודעות:
    3,476
    לייקים שהתקבלו:
    564
    מה הקשר לתוצאה? זה באמת היה משחק ברמה בינונית מינוס ביחס לסטנדרט ששתי הקבוצות האלו העמידו מאז סוף העשור הקודם.

    מצד אחד הייתה קבוצה חסרת בטחון לחלוטין שנמצאת בקריסה דרמטית בחודש האחרון, כשעד הדקה ה60 היא הצליחה להוציא אולי התקפה מסודרת אחת.

    מנגד, עמדה קבוצה מסודרת ועיקשת, אמנם, אך חסרת כשרון וצפויה ברמות שאני לא זוכר מריאל מאז העונה עם חואנדה ראמוס. אני מאושר ששמרנו על הפער בפסגה ומעריך כל אחד מהשחקנים על המשמעת והלחימה (חוץ מבנזמה), אבל קשה לי לתפוס ששמות כמו ואסקז, אסנסיו וקאסמירו אפילו לא היו נכנסים לקצה הספסל שלנו עד לפני שנתיים - שלא לדבר על ההרכב הפותח. אף אחד לא ידבר על זה בגלל המצב בטבלה והמומנטום המצוין, אבל גם ריאל מדריד נחלשה דרמטית.
     
  3. orimor2212 מיטשיסט, יועץ תקשורת לשר בן מנספורד אטבריאן

    הצטרף ב:
    ‏24/4/13
    הודעות:
    16,208
    לייקים שהתקבלו:
    4,677
    זה היה בית ספר לכדורגל מבחינתי. סיטי שיחקו בלי יותר מידי שיניים, צ'לסי נתנו ביסים של כריש.
    ההחמצה היחידה שאני יכול לציין בסיטי שבאמת הייתה פספוס של גול היא, מן הסתם, של דה ברוינה.
     
  4. ManUnd Member

    הצטרף ב:
    ‏16/8/15
    הודעות:
    551
    לייקים שהתקבלו:
    124
    מין:
    זכר
    אתה מתעלם מהעובדה שקרוס, בייל ומוראטה פצועים.

    Sent from my ONE E1003 using Tapatalk
     
  5. Raulito Madridista

    הצטרף ב:
    ‏22/11/05
    הודעות:
    39,399
    לייקים שהתקבלו:
    3,500
    מין:
    זכר
    קראתי כאן הרבה שטויות בפורום הזה, אתה העברת עליי אחלה של דעה לא פעם.
    אבל ברכות, זו התגובה הכי מנותקת מהמציאות שקראתי כאן.
    במחצית הראשונה בארסה לא עשתה כלום. מסי לא הצליח לנהל את המשחק, מרכז השדה לא עבד. ריאל מדריד הייתה עם מצב וחצי-שניים. כל כדור חוזר היה שלנו - קובא, מודריץ' העצום, אפילו איסקו ששיחרר לחץ. גם לוקאס חרש את הקו וההגנה הייתה נקייה מטעויות.
    בארסה ממזמן קבוצה עם התקפה של מפלצות ומרכז שדה פחות טוב משמעותית הן ברעיונות בהתקפה והן מבחינת חילוצי הכדור. אינייסטה - גאון כדורגל, חלה נסיגה בכושרו, אין מה לעשות. בארסה כבר מזמן 'לא אינטנסיבית' כמו פעם. ליצן. לך תבחר ענף אחר.
     
  6. Raulito Madridista

    הצטרף ב:
    ‏22/11/05
    הודעות:
    39,399
    לייקים שהתקבלו:
    3,500
    מין:
    זכר
    https://scontent.fsdv1-1.fna.fbcdn.net/v/t1.0-9/15356614_10154648220573190_2832464784669077903_n.Xxx?oh=918effdf1e9c43d141a7477561b270b7&oe=58F9AF26

    אני רוצה לדבר על ריאל מדריד כמלול אבל אני חייב להתחיל עם הקפטן. בכתבה באתר כתבתי על ראמוס, 'ראש הזהב'. הכותרת הזו מתאימה גם לכל-כך הרבה ימים אחרים. כן, הכותרת הזו מתאימה גם לזכייה בדסימה ברגע האל-מותי ההוא. וכן לסופר-קופה האירופי. והערב לקלאסיקו שמשאיר אותנו בפער נהדר מהצמרת. איזה שיוויון דרמטי, איזה טירוף בגול. אי-אפשר שלא לעמוד ולמחוא כאפיים איך הוא תמיד שם ברגע הנכון, לנגוח לרשת מכל הלב ולשלוח אותנו אחוזי טירוף. ועכשיו יספרו כאן על זה שהוא לא יציב, על השגיאות המביכות שלו ועוד ועוד. היום ראמוס נתן משחק הגנה טוב נקי מטעויות. ויש לו ערך מוסף אדיר. שר ההגנה, הקפטן שלנו עם החזה הנפוח, הווינר, הבלם עם נפש של חלוץ. איש של מאני-טיים. השחקן שכבש את השער ה-100 של ריאל מדריד בליגה תחת זידאן.

    ועכשיו לריאל מדריד עצמה. אני לא שמח בתיקו, אף-פעם לא חותם על תוצאה כזו מראש. אנחנו ריאל מדריד אז גם אחרי שיוויון בדקה ה-90 אני אדבר במונחים של החמצה. אנחנו ריאל מדריד ויש רק דרך אחרת - לנצח. יכולנו לשחק יותר טוב, יכולנו לנצח ולפתוח פער עצום. לא אשתמש במונחים של 'לקבור את הליגה', אבל בסיבוב השני בארסה ואתלטיקו אצלינו. אבל בהתחשב בנסיבות...התאכזבתי לראות איך הקבוצה איבדה את השקט הנפשי שלה והרימה ידיים אחרי השער של בארסה, ממצב נייח ולא ממהלך כדורגל של אחת המפלצות מקדימה. שלא יטעו אתכם, גם עם אינייסטה על כר הדשא, והוא שחקן נפלא - בארסה לא אימתנית כבעבר. לא מחלצת כדור מהר, לא מניעה כדור באותה חדוות משחק, וההגנה נוראית. במחצית הראשונה שיחקנו טוב מאוד הגנתית וזה לא קורה הרבה. ניצחנו באחד על אחד, הקישור לחץ קדימה - קובא ניצח בכל תאקל, מודריץ' שיכפל את עצמו והיה מס' 1 על המגרש, כל כדור חוזר היה שלנו וגם היציאה להתקפות הייתה סבירה דווקא, אבל ללא מספיק תעוזה.

    כמובן שעם אינייסטה הדברים השתנו. בארסה הייתה שקטה ורגועה, גם בגלל שער היתרון. הוא דירבן את השחקנים והפגין מנהיגות, קפטן ראוי יותר ממסי. המהלך של ניימאר על מול קרבחאל היה נפלא. אין לנו שחקן בסגל שמסוגל לעשות זאת. אבל הוא לא היה מדויק וגם סוארס התעסק בקקה. השלישייה ההתקפית של בארסה המשיכה להיות לא מספיק טובה בניגוד לסטנדרט הגבוה שלה. היו הרבה עבירות במרכז השדה בלי קשר והמשחק איכזב מבחינת רמת הכדורגל. בחצי השני רק בארסה הייתה קיימת.

    המהירות של ביייל הייתה חסרה. מרסלו די מסורבל וקצת צפוי. מעבר לכך זידאן איחר בגדול בחילופים ולא אהבתי את הוצאתו של איסקו. אני לא הייתי משחק עם קאסמירו אלא מעלה את אסנסיו ממזמן. הוא יכול לתרום עם המהירות הנהדרת שלו, עם הטכניקה, היו שטחים. בנזמה הציג משחק נפל אפילו בסטנדרטים הנמוכים שלו.

    מילה לגבי כריסטיאנו - הוא היה יכול למסור כמו שצריך בהתקפה מבטיחה, אבל די להתעסק בקקה, זה צורם לי. זה לא משמעותי בכלל. במחצית הראשונה הוא היה טוב ממסי שהיה רחוק מהכדור ולא ניהל את המשחק מספיק. כריסטיאנו עשה דריבל לא רע ברחבה, איים על השער איכשהו. אספקת הכדורים אליו הייתה מאוד נמוכה. הוא היה בסדר גמור. את הביקורת נשמור ליום אחר.
     
  7. viValencia Member

    הצטרף ב:
    ‏11/7/11
    הודעות:
    109
    לייקים שהתקבלו:
    11
    מין:
    זכר
    לא יודע, בתור אוהד נטרלי נהנתי מאוד מהמשחק הזה, אולי אנשים צריכים קצת להנמיך ציפיות..
    הקישור של בארסה הוא לא כמו של פעם וגם ריאל מדריד הייתה קצת מוגבלת היום עם המוחסרים שלה
    כמו כן אני לא מסכים שההיתה פה עקיצה או שהייתה פה פראיירית, תוצאת תיקו תפורה על המשחק הזה
     
  8. Captain Canada משתמשים של כבוד היכל התהילה

    הצטרף ב:
    ‏17/11/10
    הודעות:
    3,476
    לייקים שהתקבלו:
    564
    אף אחד מהשמות שציינתי לא היה מאבד את מקומו אילו מישהו מהם היה כשיר. ואגב - גם בייל כשחקן שאחראי על היצירתיות בחלק הקדמי זו חתיכת ירידה ברמה לעומת מה שרץ כאן בעונות של מוריניו.
     
  9. Raulito Madridista

    הצטרף ב:
    ‏22/11/05
    הודעות:
    39,399
    לייקים שהתקבלו:
    3,500
    מין:
    זכר
    כל צד יכתוב 'פראיירית' לפי איך שנוח לו. לטעמי ריאל מדריד הייתה טובה במחצית הראשונה ובכלל היה נראה שלאור הקישור הבעייתי של בארסה ובעיקר המצב לפני המשחק - יש לה הזדמנות אדירה לנצח. בפועל, הגענו לשני מצבים והציפייה הייתה להמשיך עם הגנת הברזל והקישור האחורי שדחף יופי קדימה - גם במחצית השנייה. אבל היינו מוגבלים מידי. לצד ההיעדרות של בייל שהתבררה כקריטית מאוד - לא הייתה לנו מהירות - בנזמה היה כמו שחקן פחות על המגרש וזידאן גם אשם כי הוא איחר בחילוף, והמגנים לא נתנו שום ערך מוסף. לטעמי 1:0 לריאל מדריד היה משקף באותו הזמן. מצד שני, בבארסה יטענו ובצדק - הייתה רק קבוצה אחת על המגרש אחרי הגול. אינייסטה שינה את המשחק. ניימאר ומסי החמיצו ברשלנות.

    לא מצפה מכל קלאסיקו ל-3:3 אבל אני חושב שרוב שחקני החלק הקדמי איכזבו. סוארס היה רע למרות השער, ניימאר התעסק בקקה. בארסה בנויה בעיקר על המפלצות מקדימה, הם הרבה פחות טובים כרגע. וגם בריאל מדריד קשה להיזכר במהלך מהפנט של איסקו כמו בדרבי מבחינה קדמית. אולי הדריבל של רונאלדו בפוקס בדרך לרחבה אבל הוא סיים בדרדרלה.
     
  10. Butragueño מנהלים

    הצטרף ב:
    ‏18/12/05
    הודעות:
    14,254
    לייקים שהתקבלו:
    6,228
    ריאל מדריד בבונקר. שמע, אני לא יודע אתה ליצן, טרול או שפשוט ראית מכבי תל אביב נגד הפועל אשקלון ועשית בלבול בין המשחקים.


    בנוגע למשחק. היה קלאסיקו לא אופייני לשנים האחרונות, מאוד מבוקר כשהרבה מהשחקנים עסוקים בליישם את ההוראות מפתיחת המשחק מהמאמן שלהם. אולי ככה נראה קלאסיקו כשברצלונה מגיעה במרחק של 6 נק' מריאל מדריד. אני לא ארחיב על מודריץ', כי כל דבר שאומר לא יכול להאדיר אותו. בגלל שאין לו DNA פסיכי כמו של רונאלדו, או שהוא לא עובר שחקנים כמו מסי, אז פשוט לא שמים לב איזה לב יש לשחקן הזה.

    אנדרה גומס לא קשור לרמות האלה, מסתבר. היה נראה מנותק מהקבוצה שלו, וגם טוראן שהחליף אותו לא עשה דבר, חוץ מלגרום לעבירה שהביאה לשער של ראמוס. ניימאר עם הגבה חדה וטובה לרחבה, פאשלה רצינית של וראן, שדווקא היה לו משחק לא רע. זידאן קצת נרדם עם החילופים. איסקו שחקן חביב שכשהוא במומנטום של משחק הוא בלתי עציר, אבל היום זה לא היה המשחק שלו, והיה עדיף כבר לפתוח את המחצית השניה עם קאזמירו במקומו.

    בנזמה פשוט כבוי. אני לא חושב שכבר יש לו לאן להתקדם, הוא נחמד כשהוא ברחבה. היום גם כדור נהדר שקיבל פנימה, הוא הצליח לאבד. חייבים לחשוב על חלוץ בכיר לעונה הקרובה, כי אפילו שזידאן הוא המאמן, לא יגרום לבלאנקוס להשאיר את הצרפתי.
     
    נערך לאחרונה ב: ‏3/12/16
  11. ManUnd Member

    הצטרף ב:
    ‏16/8/15
    הודעות:
    551
    לייקים שהתקבלו:
    124
    מין:
    זכר
    אתה מעדיף את אוזיל על פני בייל?
    אולי אוזיל יותר יצירתי, אבל הוא 95% מהזמן פשוט נעלם.


    Sent from my ONE E1003 using Tapatalk
     
  12. סיונרה Member

    הצטרף ב:
    ‏20/2/16
    הודעות:
    13,141
    לייקים שהתקבלו:
    5,896
    מין:
    זכר
    חאמס חברים, כשהוא יחזור ליכולת שלו מהעונה הראשונה אצלנו הוא ישדרג את הקבוצה בדיוק במה שאנחנו צריכים.
    גם ככה אנחנו כנראה תקועים עם הסגל הזה עד ינואר 2018.
     
  13. Raulito Madridista

    הצטרף ב:
    ‏22/11/05
    הודעות:
    39,399
    לייקים שהתקבלו:
    3,500
    מין:
    זכר
    אני גם רוצה לראות את חאמס שיכול לתת לנו גוון אחר במשחק - הוא בועט נהדר מחוץ לרחבה, יכול לתת כדור עומק עסיסי, אין ספק. אבל לא הייתי פותח איתו ב-11 במשחק כזה, מה לעשות. מספיק יש את בנזמה ורונאלדו שהם שני גלמים מקדימה שלא עוזרים בכלל בהגנה. ולמרות שאני מאוכזב מהיכולת של ריאל מדריד היום, בעיקר במחצית השנייה - הגישה החכמה היא לחכות מאחור ולשחק בצורה מבוקרת. אי-אפשר להתפרע ולהשתולל נגד בארסה, תמו הימים האלה שאנחנו ריאל מדריד ומשחקת את הכדורגל שלנו בכל מקום - באצטדיון האולימפי במינכן, בטורינו, בקאמפ-נואו, באולד-טראפורד - ואותו שלושער של רונאלדו במשחק ענק בו כבשנו מתי שרצינו וההגנה כרגיל הייתה קטסטרופה - סימל את ריאל מדריד ההיא.
    זידאן איחר היום בחילופים, אסנסיו היה צריך להיכנס במקום בנזמה הרבה לפניכן, אולי במחצית. חאמס קצת כבד ותוקע את המשחק והעבודה ההגנתית של לוקאס הייתה חשובה. מעבר לכך שני המגנים שלנו לא נתנו ערך מוסף.
     
  14. סיונרה Member

    הצטרף ב:
    ‏20/2/16
    הודעות:
    13,141
    לייקים שהתקבלו:
    5,896
    מין:
    זכר
    אולי במקום בנזמה, לדעתי יש מקום לשחקן שמסוגל לעשות משהו לכיוון השער גם במשחק כזה. הוא לא תוקע את המשחק אם לא דורשים ממנו להחזיק את הכדור, יש לו מסירה ובעיטה שלא מאפשרות להשאיר אותו חופשי. אני שוב מזכיר, את הכדורגל הטוב ביותר של ריאל מדריד שיחקנו עם חאמס, איסקו, מודריץ' וקרוס בהרכב. עם קאזימירו לדוגמא יש את האיזון שמאפשר לשחק עם חאמס גם היום.
    אסנסיו עוד לא הוכיח שהוא ברמה, ולוקאס אמנם לוחם ללא מורא אבל ריאל מדריד לא אמורה להיות עם שחקן כזה בהרכב. הוא מחליף קלאסי.
     
  15. viValencia Member

    הצטרף ב:
    ‏11/7/11
    הודעות:
    109
    לייקים שהתקבלו:
    11
    מין:
    זכר
    לגבי אנדרי גומז, בתור אחד שצפה בו הרבה בולנסיה אני יודע שהוא שווה הרבה יותר
    יכול להיות שהוא במקום הלא נכון בזמן הלא נכון, אני בטוח שהוא ימצא את עצמו
     
    EO11 אוהב/ת את זה.