מחזור 15 בליגת העל: חיפה ובית"ר נפרדו ב-0:0 מאכזב

הנושא בפורום 'פורום כדורגל ישראלי' פורסם ע"י Number 8, ‏19/12/08.

  1. Number 8 Member

    הצטרף ב:
    ‏19/2/07
    הודעות:
    9,977
    לייקים שהתקבלו:
    1
    מה הקשר בין מחט לתחת? דברייך לא במקום ולא קשורים לדבריי. אתה סתם מנסה להתעלם מהמציאות.
    הייתי מעדיף שהקבוצה שלי תהיה במקום האחרון מאשר שהשחקנים יגיעו מראש במטרה להוריד את הרגליים של שחקנים, בדיוק כמו שאנסומבו הלך ישר לרגליים בדקה הראשונה נגד בית"ר ירושלים. פשוט בושה שנותנים לשחקנים כאלה לעלות על הדשא, בא לי להקיא מהם, רוצים רק לגמור את הקריירה של שחקני בני 20.

     
  2. Igi Member

    הצטרף ב:
    ‏25/5/05
    הודעות:
    9,708
    לייקים שהתקבלו:
    58
    ווא ווא איזה דז'וו, אותן תגובות בדיוק של לפני כמה שנים... מה יהיה עם השילוב של לחמן את סכנין?


    ולמשהו אחר - ההתייחסות של אוהדי נתניה פה למכבי חיפה כ"קבוצה לא מרשימה שלא מנצחת קבוצות ברמתה ומעלה" מאז הניצחון המקרי והלא צודק שלהם בקריה פשוט הורגת אותי כל פעם מחדש. כאילו... אתם באמת מרשים לעצמכם לדבר ככה בגלל ניצחון מקרי ולא צודקאחד בקרייה? סלחו לי על הדיבור, אבל... אנשים, אתם אוהדים של פאקינג מכבי נתניה! אותה קבוצה שלא מצליחה לייצר כדורגל מול קבוצות קטנות, או אם לאמר לחילופין, הקבוצות שמשחקות בשיטה שלה עצמה במשחקים גדולים(התגוננות של כל השחקנים ועקיצה במתפרצות).

    אז נכון, חיפה לא מרשימה במיוחד העונה כמו שתמיד מצפים מאלופה, אבל וואלה, מכל קבוצות הצמרת, היא כן הקבוצה הראויה ביותר והקבוצה שהכי מהנה לראות משחקים שלה והיא נמצאת במקום ה-1 בזכות ולא בגלל ש"נתניה החמיצו 2 פנדלים", גם הירוקים החמיצו הזדמנויות.
    ונכון שחיפה גם לא מנצחת קבוצות ברמתה ומעלה, אבל גם נתניה ניצחה רק פעם אחת העונה קבוצה יותר טובה ממנה-מכבי חיפה, והפער הוא עדיין 3 נק' ומעלה. אז מאיפה בדיוק באים הביטחון והזלזול ההזויים האלה?
    נכון שזה לא נעים לא לנצח את המשחקים הגדולים, אבל לפחות אני שמח לראות שהקבוצה שלי לא מגיעה למשחקים האלה בגישה של קבוצה קטנה שבאה להתגונן מול היריב ה"אימתני", גם אם זה לא מתאים לכדורגל ה"מודרני"...
     
  3. King Kenny Member

    הצטרף ב:
    ‏21/4/06
    הודעות:
    5,153
    לייקים שהתקבלו:
    0
    זה לא השילוב של לחמן עם סכנין, זה השילוב של לחמן עם קבוצת כדורגל. כל קבוצה שהוא מאמן מכסחת כאילו אין מחר.
     
  4. Raulito Madridista

    הצטרף ב:
    ‏22/11/05
    הודעות:
    39,409
    לייקים שהתקבלו:
    3,500
    מין:
    זכר
    פרט למשחק של הפועל ת"א בו נכחתי, גם שאר משחקי המחזור היו טובים מאוד ועובדה שנכבשו הרבה מאוד שערים.

    המשחק בין נתניה לאשדוד היה פשוט משוגע. לפי מה שהבנתי, נתניה הגיעה ליותר הזדמנויות והחזיקה יותר בכדור, אבל כל הגולים שלה היו דיי מגעילים(למרות שכל גול זה גול ולא משנה באיזה צורה הוא מובקע), מטעויות מפגרות של הגנת אשדוד, שהחזירה את נתניה בקלות כל-כך למשחק אחרי שהיא פיגרה כבר 2-0. גם בדקה האחרונה דדי בן דיין אמר את המילה האחרונה, הוא שחקן ווינר, הראשון שהייתי שומר עליו במצבים הנייחים, אבל אצל אשדוד לא יודעים מה היא טקטיקה. דוד רביבו המשיך את העונה הפנטסטית שלו, השער הראשון שלו היה מדהים, מצטרף לגול הנהדר שלו נגד הפועל לפני כסיבוב פחות או יותר. הוא נותן עונה גדולה וחבל שאשדוד מסרבת לעלות קדימה. יוסי מזרחי שיחרר את דוס-סאנטוס שיותר הרס מאשר הועיל, אני מקווה שהוא יביא בלם טוב. וצ'קול לא יישחק יותר מגן שמאלי, אתמול בעמדת הקשר הוא היה הרבה יותר דומיננטי. נתניה ממשיכה עם תוצאות התיקו, אליפות היא בהחלט מילה גסה.

    בני-יהודה לא עוצרת בינתיים וכל הכבוד לחבורה של גיא לוזון. דיי הופתעתי לראות את בני-יהודה מנצחת את המשחק בקלות כל-כך גדולה, ק"ש לא הייתה קיימת ואף שחקן לא הראה מחוייבות. המינוי של אלי כהן כלל לא השפיע בינתיים ויש לו עוד הרבה מאוד עבודה. אומנם סואן היה חסר אתמול, אבל גם כאשר הוא משחק האמצע של ק"ש פרוץ מאוד. הקבוצה משחקת עם שלושה חלוצים אבל יש לה את ההתקפה הגרועה בליגה עד עכשיו. גבלאן ודין מורי הם המצטיינים כמובן. דין מורי הוא תגלית של גיא לוזון והוא נותן עונה טובה מאוד בינתיים, אתמול הוא גם כבש.

    מכבי ספגה אתמול את השער מסכנין, כאשר כמה שניות קודם לכן כמעט עלתה ליתרון, ובאותו רגע ממש ריחמתי עליה. טל חן סתם העיף כדור ובסופה של התקפה אוקוצ'ה כבש וזה היה ברור. שער השיוויון היפה של בוזגלו לא ניחם אף אחד, לקבוצה היה הרבה מאוד זמן לעשות מהפך אבל זה לא קרה. יבוריאן איכזב עם עוד משחק חלש מאוד והשחקנים נראים קפואים. כולם מחכים שמכבי תראה אפילו 10 אחוזים מהפוטנציאל שלה וזה פשוט לא קורה. אני מציע לנמני לעשות בשבוע הבא באמת מהפכה בהרכב. מי שלא מנצחת את סכנין בבית לא יכולה לחלום על מקום באירופה או בחלק העליון.

    צפיתי שיהיה משחק משעמם בין הכח למכבי פ"ת, אבל נגמר 2-2 בסופו של דבר, ואני שמח שמשחק כזה נגמר עם ארבעה שערים, רובם של ההגנות או השוערים פחות או יותר. התיקו לא קידם אף אחת מהם למעשה. הקבוצה של גיא עזורי לא מראה כדורגל כבר הרבה זמן, והכח עדיין הקבוצה החלשה בליגה ללא ספק והיא תרד.

    על המשחק בין חיפה לבית"ר - מחר.
     
  5. amirb91 משתמשים של כבוד היכל התהילה

    הצטרף ב:
    ‏26/9/08
    הודעות:
    5,983
    לייקים שהתקבלו:
    9
    סבבה...

    אני מעדיף לא להיות במקום האחרון ולכסח...

    ולהוציא תיקו בקופסא ותיקו בטדי ותיקו בבלומפילד ולהיות רחוק רק שתי נקודות ממכבי ת"א הגדולה שכל החכמים חשבו שהיא הולכת לאליפות השנה...אני אוהב את לחמן ומקווה שהשחקנים ישחקו יותר חזק אולי ככה זה יביא יותר נק'.
     
  6. Maccabi Diamond משתמשים של כבוד היכל התהילה

    הצטרף ב:
    ‏19/2/06
    הודעות:
    14,242
    לייקים שהתקבלו:
    2,433
    מין:
    זכר
    אתה מדבר כאחד שלא ראה את כל המשחקים שלנו השנה. ואל תספר לי סיפורים שכן. אנחנו משחקים טוב, מגיעים למצבים ופשוט מפספסים אותם בשלומיאליות.
    מכבי חיפה משחקת בכאילו. כאילו מניעים כדור יפה, כאילו שולטים. הכל בכאילו. אמנם הקבוצה מנסה להראות חיובית, אבל תמיד יש תחושה של כאילו. בתאכלס, כל השערים שלכם הם מצבים נייחים או התקפות מתפרצות. אתה יכול להזכיר לי שער שהוא לא כזה? בכבוד.

    מכבי נתניה לא במקום הראשון בגלל החמצות פנדלים (שמגיעות בהמשך ישיר להחמצות במשחק), בגלל זלזול מצד השופטים (בשני המשחקים האחרונים הגיע לנו פנדל שאפילו לא דיברו עליו, אבל על דבר מזערי יותר לקחו להפועל תל אביב 2 נקודות) הרי קח כדוגמא את צמד המשחקים מול הפועל תל אביב. אם שי אבוטבול לא מחמיץ מולכם פנדל בסיבוב הראשון ובסיבוב השני לא מאשרים לכם את השער מעמדת הנבדל, האדומים לוקחים מכם 6 נקודות, כשאתם לא אמורים לקבל כלום. אחרי זה עוד אני שומע בכל מקום שלמכבי נתניה יש מזל. איפה המזל בדיוק? בטח לא בפנדלים שאבירם ברוכיאן ויחיאל צגאי קיבלו על כלום.

    אגב, והאם הייתי אוהד של הפועל בית שאן, נוסח התגובה שלך היה אחר? תהיה ענייני.
     
    נערך לאחרונה ב: ‏24/12/08
  7. oFiRzZz Member

    הצטרף ב:
    ‏30/9/07
    הודעות:
    4,760
    לייקים שהתקבלו:
    1,859
    עזוב אבירם , זה תגובה של אנשים שרואים תקצירים בקושי .
     
  8. henry1 Member

    הצטרף ב:
    ‏9/7/08
    הודעות:
    1,449
    לייקים שהתקבלו:
    420
    וגם מושפעים מהתקשורת יתר על המידה. אם קופמן/אוחנה/זוהר/אתר הנחות one/או כל כתב מסכן בעיתון נידח בעל אינטרס מסויים אומר פרשנות "מקצועית", אז כל אלה שלא ממש רואים את נתניה כל הזמן, נסחפים עם הזרם. אז נכון, אנחנו לא מציגים כדורגל גדול, אבל כפי שאבירם אמר, אנחנו מגיעים לדי הרבה הזדמנויות, רק שאין לנו חלוץ אמיתי שיבקיע. ולחשוב גם ששני פנדלים מוחמצים (ופנדל ששרקו נגדנו נגד סכנין), מנעו מאיתנו את המקום הראשון. וכל זה עם 11 נגרים. מעניין מה זה אומר על חיפה...
     
  9. שגיא Guest

    תמיד הרג אותי ה"תירוצים" האלה. התקפות מתפרצות? מצבים נייחים? זה חלק מהמשחק, חברים! וזה אפילו חלק לא קטן, כך שאם אתה יכול לנצל את זה אז למה לא?

    יותר מזה, אבירם, הרי אתם ניצחתם אותנו בדיוק על מה שאתה מתלונן עכשיו - שערים במתפרצת ומצב נייח. זה חלק מהכדורגל. צריך לדעת לצאת למתפרצת וצריך לדעת לבעוט כדורים נייחים. גם המאמנים שלנו מצליחים איכשהו לגרום לשטות הזאת לחלחל לכם לראש. "הפסדנו בגלל כדור נייח" אומרים פה לאחר הפסדים, אבל למה שלא תאמן את הקבוצה שלך ותוכל להגיד "ניצחנו בזכות כדור נייח"?
     
  10. Maccabi Diamond משתמשים של כבוד היכל התהילה

    הצטרף ב:
    ‏19/2/06
    הודעות:
    14,242
    לייקים שהתקבלו:
    2,433
    מין:
    זכר
    אין לי בעיה עם זה. בכיף. רק למה שמכבי חיפה מבקיעה שער במצב נייח, אז סופרים לה שער וממשיכים הלאה, אבל כשמכבי נתניה עושה את זה, אז כולם מתלהמים "הם הרי מחפשים את המצבים הנייחים"? אמנם יש לנו כמה מוגבלים שכלית בהתקפה, אבל באמת שהשנה, בניגוד מוחלט לשנה החולפת, אנחנו מנסים לשחק כמה שיותר פתוח וברוב הזמן מצליחים ונמצאים היכן שאנחנו נמצאים בזכות. תפרגנו.
     
  11. Igi Member

    הצטרף ב:
    ‏25/5/05
    הודעות:
    9,708
    לייקים שהתקבלו:
    58
    צודק אחי. הרי זה התירוץ שלכם לכל דבר, לא? שלא רואים את המשחקים שלכם ומדברים עפ"י קופמן. אז סתם לידע כללי, אני לא רואה בכלל 'יציע העיתונות' ו-וואלה במקרה כן ראיתי את 3 המשחקים האחרונים(לפני אשדוד) מול סכנין ופ"ת*2.
    אבל עזוב, כמובן שעדיף להתעלם מהקושי הברור בלמצוא חתול בשק מהחלוצים בשוק כרגע, עדיף להמשיך להתרכז בתיאוריות שלכם שאין לכם מה לדאוג מהכדורגל המרדים כי הרי בסופו של דבר תצליחו להביא חלוץ ברמה של סמואל אטו וסוף סוף תוכיחו לכולם עם חלוץ סקורר כמה אתם מעל הליגה הזאת ובמיוחד מעל חיפה עם הכדורגל הנחות שלה ש"מתבסס על מצבים נייחים ומתפרצות"(הכי הרבה שערים בליגה)... נעוזב את זה שסתם לדוגמא מול הפועל פ"ת בחוץ או מול מכבי פ"ת בבית, חיפה לחצה ברוב המשחק בשליטה כמעט מוחלטת והשיגה נגדן שערים יפים.

    אה כן, אל תשכחו גם להמשיך להתעסק עד ינואר שאתם לא במקום ה-1 רק בגלל ש"השופטים הצילו את חיפה" ובגלל שנתניה היא היחידה שהחמיצה, אין שום קשר לעובדה שמכבי חיפה מציגה לאורך זמן את הכדורגל הכי פחות גרוע והכי מהנה לצפייה מכל קבוצות הצמרת ובגלל זה ורק בגלל זה היא מובילה על כל הליגה.
     
  12. שגיא Guest

    אם אין לך בעיה עם זה אז אל תציין את זה בהקשר שלילי כלפי קבוצה אחרת. צריך לדעת לנצח את המצבים הנייחים כשהם חלק מהמשחק והמתפרצות כשהם חלק מהמשחק, אבל לבנות על זה מערכים שלמים זה כבר בעייתי. ובחלק לא קטן מהמשחקים בנו על כך בנתניה (בעיקר נייחים) ובהפועל תל אביב (בעיקר מתפרצות). אני לא אומר שזה לא בסדר, בכלל לא, השאלה איך הדברים נראים בשטח.
     
  13. לירן מנהל כללי מנהל כללי

    הצטרף ב:
    ‏5/8/02
    הודעות:
    38,769
    לייקים שהתקבלו:
    8,313
    תראה, בלי לומר את דעתי ולהתייחס לעניין נטו.

    אתה חייב להפסיק עם ההודעות המגוחכות של "מושפעים מהתקשורת" זה סתם משפט רדוד שמתאים לטוקבקים בוואן ולא לפה, בן אדם אומר את דעתו ומסביר את עצמו, זכותך כמובן לחשוב אחרת, רק תכתוב הודעה רצינית, תחשוף את דעתך, תעמיד את אותו אדם על טעותו אם אתה חושב, ככה מנהלים דיון בוגר ולא זורקים משפטים כמו "מושפע מהתקשורת" שמחסלת כל סיכוי לדיון על רמה... הרי מה אותו אדם צריך לעשות עכשיו? להסביר לך מה הוא רואה בטלוויזיה ומה לא? זה מגוחך. ושמתי לב שאתה מרבה להשתמש במשפט הזה... תגיב לעניין, שיהיה סיכוי לדיון נורמלי ולא ויכוחים מה כל אחד רואה וחושב בגלל פרשן זה או אחר. אני יודע שזה הכי קל ופשוט לרשום לבן אדם שהוא מושפע מהתקשורת ולא מבין כלום... אבל זה לא רציני.

    בקשר להודעה הקודמת של oFiRzZz

    הודעות כאלו מעכשיו ימחקו, אתה נביא? אתה קוסם? אתה יודע מה כל אחד רואה בבית ומה לא? חלאס עם התת רמה, אם אין לכם משהו חכם לכתוב אל תגיבו.
     
    נערך לאחרונה ב: ‏22/12/08
  14. לירן מנהל כללי מנהל כללי

    הצטרף ב:
    ‏5/8/02
    הודעות:
    38,769
    לייקים שהתקבלו:
    8,313
    בקשר למכבי ת"א, זאת תקופה רעה,, אין מה לעשות, גורם לא קטן הוא גם המזל, מכבי ת"א מרבה להחמיץ, סכנין כבשה גול ממתפרצת, זה קורה שוב ושוב למכבי ת"א בתקופה הזו וזה עוד סממן של התקופה הרעה.
    למכבי ת"א אין שום סיבה לדאגה בנוגע לתחתית, אבל יש לה את כל הסיבות להיות מאוכזבת על עוד עונה בליגה שנגמרת מאוד מאוד מאוד מוקדם.

    עוד מילה לתחתית, העסק עם הכח נראה גמור.
     
  15. שגיא Guest

    מה שמעניין הוא במכבי תל אביב, מבחינתי לפחות, הוא למדוד את מידת הסבלנות כלפי אבי נימני. אין ספק שהוא לא מצליח, וזה בלשון המעטה. נימני מצליח פחות מרן בן שמעון מבחינת מספרים. עכשיו הפגרה ועושה רושם ששניידר לא ממש ישפוך כסף. פה יחל המבחן האמיתי של נימני, מבחן שיכול מצד אחד להוציא גדול, ומצד שני להכניס לאותו לברוך רציני.