מחזור 15 בליגת העל : נס גדול יהיה פה ?

הנושא בפורום 'פורום כדורגל ישראלי' פורסם ע"י Blanco 7, ‏24/12/16.

  1. Abu George כותרת משתמש מותאמת אישית

    הצטרף ב:
    ‏13/4/12
    הודעות:
    3,335
    לייקים שהתקבלו:
    2,160
    כי זה מה שנשאר מתקשורת הספורט בארץ.
     
  2. עידן444 Member

    הצטרף ב:
    ‏26/5/12
    הודעות:
    17,777
    לייקים שהתקבלו:
    6,461
    זה מה שנשאר מהכדורגל בארץ


    Sent from my iPhone using Tapatalk
     
  3. EO11 בפה אליל היכל התהילה

    הצטרף ב:
    ‏10/4/10
    הודעות:
    16,041
    לייקים שהתקבלו:
    7,109
    בלהט הרגע? יא אשכנזי/מזרחי/רוסי/כושי/וואטאבר מסריח.

    סליחה, זה היה בלהט הרגע. מה נסגר איתכם?
     
    amn, Sir Alex Ferguson, orimor2212 ומשתמש נוסף אוהבים את זה.
  4. orimor2212 מיטשיסט, יועץ תקשורת לשר בן מנספורד אטבריאן

    הצטרף ב:
    ‏24/4/13
    הודעות:
    16,208
    לייקים שהתקבלו:
    4,677
    זה עובד לפי המנויים בעיקר, ולמכבי יש יותר מנויים דרומית לתל אביב מאשר צפונית (פעם פרסמו נתונים על זה, עיקר המנויים בתל אביב, ראשל"צ, פתח תקווה, חולון, בת ים וכד'). למיטב זכרוני יש למכבי יותר מנויים בדימונה מאשר בנתניה עצמה, שם יש מספר שלפחות לפני שנה היה דומה למספר המנויים ב... אילת.

    לא שבא לסנגר יותר מידי (הקהל מביך כמו כל קהל בארץ בערך), אבל יש היגיון מסוים, אנחנו בעונש ממושך.

    אגב, עזבו מקומות ריקים, מי שהגיע גם ביזיון. לה פנאטיקס מגיעים לפני השריקה, מזיזים אנשים ממושבם, ואז מחליטים שהם במחאה שאף אחד לא יודע מה הסיבה אליה, אז הם לא עודדו ורק קיללו מידי פעם - את דסה, את נוסא (+שריקות), את בן הרוש, פיליפנקה, מיכה, מי לא... הארגון הגרוע בעולם כרגע. אסופה של כלום.
    הייתי עם חבר ועם בנו בן ה-7 והילד פשוט חזר מבואס מהאווירה הרעה. גם פרצי העידוד העצמאיים והלא מאורגנים אליהם השתדלנו להצטרף לוו בקללות ובוז מסביב.
     
    amn ו-gilad16 אוהבים את זה.
  5. Doritoz FCBJ - RMCF

    הצטרף ב:
    ‏7/9/10
    הודעות:
    1,113
    לייקים שהתקבלו:
    278
    מין:
    זכר
    עדיף שהיה קורא לו "בן ז*נה" או שהיה זורק איזה קללה באוויר בלהט הרגע מללכת למקומות האלה.
     
    DRORIKO אוהב/ת את זה.
  6. DRORIKO Member

    הצטרף ב:
    ‏3/5/15
    הודעות:
    61,580
    לייקים שהתקבלו:
    14,302
    מין:
    זכר
    אפילו את דור מיכה הם קיללו? רבאק הבן אדם שחקן בית שלכם. זה אוהדים זה?
     
  7. EO11 בפה אליל היכל התהילה

    הצטרף ב:
    ‏10/4/10
    הודעות:
    16,041
    לייקים שהתקבלו:
    7,109
    שבוע הבא קרב שנאה מרהיב בין הפאנטיקס ללה פמיליה. יהיה פושר ולא מגניב בכלל.
     
    amn אוהב/ת את זה.
  8. Captain Canada משתמשים של כבוד היכל התהילה

    הצטרף ב:
    ‏17/11/10
    הודעות:
    3,479
    לייקים שהתקבלו:
    564
    אויש, כמה התחסדות. כאילו שכולם כאן שומרים על הפה נקי כשחבר שלכם מחריב התקפה במשחק כדורגל בשכונה. בטוח גם שאתם תמיד חושבים לפני שמקללים אותו ומוציאים משהו ״מכובד״ כמו ״בן זונה״ וחס וחלילה לא משהו קיצוני מדי, עם ניחוח גזעני ופוגעני. עכשיו נסו לדמיין את הסיטואציה אחרי שרצתם 80 דקות כמו חמורים במשחק מקצועני. בטוח שגם אז לא הייתם פולטים שטות שתתחרטו עליה שניה אחר כך? אני מקווה שלפחות החברים שלכם ידעו לקחת את הדברים בפרופורציות הנכונות, כמו אינברום.

    להבדיל אלפי הבדלות, המופע של אוהדי בית״ר בקרית שמונה באמת היה מגעיל. כשעושים את זה באופן ממושך ובשיטתיות, מתוך כוונה לפגוע, אז זו באמת גזענות דוחה. אבל לתקשורת זה לא אכפת, עכשיו יש לה שתי כותרות במקום אחת והיא יכולה לספר לנו שזו בעצם אשמת השחקנים והם משפיעים באיזושהי צורה על האנשים הנגועים שמתנהגים כך.
     
  9. EO11 בפה אליל היכל התהילה

    הצטרף ב:
    ‏10/4/10
    הודעות:
    16,041
    לייקים שהתקבלו:
    7,109
    יצא לי הרבה פעמים "בן זונה" כששיחקתי בשכונה, גם לעצמי. האם קראתי לחבר שלי אשכנזי מסריח (אני מזרחי) או אתיופי מסריח? בחיים לא ואני בחיים לא אעשה את זה. אתה סתם מחפש לצאת פה ראש קטן, מעניין אם שחקן בברייטון היה קורא לתומר חמד "יא יהודי מסריח תמסור לי" גם היית מגיב ככה, ואתה שקרן אם תגיד לי שכן.
     
    amn, Mamadu ו-Sir Alex Ferguson אוהבים את זה.
  10. orimor2212 מיטשיסט, יועץ תקשורת לשר בן מנספורד אטבריאן

    הצטרף ב:
    ‏24/4/13
    הודעות:
    16,208
    לייקים שהתקבלו:
    4,677
    בחיים לא יצאה לי קללה שקשורה למוצר של בן אדם, "בלהט הרגע" ככה. בכלל, מי יכול לחשוב על מוצא של בן אדם כשהוא עצבני ובדופק 200?
     
    Sir Alex Ferguson ו-alexshw אוהבים את זה.
  11. yakov_y YNWA

    הצטרף ב:
    ‏13/10/09
    הודעות:
    9,174
    לייקים שהתקבלו:
    2,409
    ראיתי במחשב את המחצית השנייה של בני יהודה והמשחק השלם של מכבי תל אביב, ביזבוז זמן נוראי.

    נתון: רק ב-3 מתוך 10 המשחקים ששותף בליגה ובטוטו פיליפנקה, מכבי ת״א ספגה.
    ברצינות, בלם לא רע בכלל עם רזומה מרשים, מוכיח לי את העובדה ששפונגין ביציע שלא בצדק.
    למרות שלב״ש יש חלק קדמי שקרוב לשלמות, החלק הקדמי של מכבי תל אביב נהדר לדעתי ולא מנוצל מספיק, לפעמיים שיחרור שחקנים מפקק בחלק הקדמי זה חיזוק וזה מכבי תל אביב צריכה לעשות עוד היום.
    גולסה ענק ענק ענק, קשר אחורי נהדר !
     
    amn אוהב/ת את זה.
  12. Raulito Madridista

    הצטרף ב:
    ‏22/11/05
    הודעות:
    39,399
    לייקים שהתקבלו:
    3,500
    מין:
    זכר
    זריהן עוד אומר 'הוא חבר טוב שלי', ההתנצלות כאן לא מספיקה והמועדון צריך לתת את הדעת על כך אם לא מנהלת הליגה וזה כלל לא חשוב שמדובר בשחקנים מאותה קבוצה. מקרה מפגר, מקרה מצער, מקרה עצוב, יש דברים שאסור לומר גם בלהט הרגע, זה היה חד וחלק במטרה לפגוע. לגבי כדורגל: אין דבר כזה בליגה הזו. משחק כל-כך חלש בין אשקלון לכפר-סבא כשדווקא אשקלון הייתה טובה יותר.

    יצחקי כובש שער שני ברציפות ומראה סימני חיים אבל זה מעט מידי ולא מספיק טוב למכבי ת"א שלא מקבלת כלום מהחלוץ שלה. אפשר לציין את מדוניאנין שאיים הרבה ממרחק, בחודש שלם הוא לא בועט ככה לשער כמו היום, וגם את גולסה שתרם למשחק המעבר. בגדול אשדוד לא עשתה כלום והקלה על מכבי את החיים. כמות הקהל של מכבי מביכה, די לבלבל את המוח עם תירוצים פאתטיים.

    שער ענק לבוזגלו היום וזוהי הנחמה היחידה בין בני-יהודה להפועל חיפה, רואים אנשי מקצוע בעבר כמו שום וקלינגר עאלק כמנג'רים, נו באמת. הפועל חיפה הייתה הרבה יותר טובה אבל חנן ממן החמיץ המון. ארבייטמן כבש היום אבל הוא כמו יצחקי - שחקנים שיש להם שם גדול בכדורגל שלנו אבל בעונות האחרונות לא עשו כלום. בני-יהודה עם חלק התקפי חלש מאוד, רק בוזגלו מתפקד שם, והיא גם קבוצה רכה מאוד במרכז השדה. להפועל חיפה יש הרבה כשרון מקדימה אבל הגנה זוועתית.

    לגבי בית"ר, אין לה מי שייתן גול ואולי אם אין ברירה שישחק גם עם שכטר וגם עם אבוחצירא, לא יודע. ק"ש לא עשתה יותר מבית"ר היום אבל ניצלה טעויות גדולות מההגנה. עאבד תמיד כובש נגד בית"ר. אני לא אחזור על עצמי כמו תקליט שבור ואכתוב שרב"ש צריך ללכת, טביב כאילו עושה דווקא לקהל, ואת דעתי על הקריאות הגזעניות אתם מכירים. אין ספק שרב"ש מתעקש וטועה שוב ושוב עם קלטינס אבל כל בית"ר נראית קטסטרופה וזה לא שמדובר כאן במראדונה או מודריץ'. בכושר כזה של אייבינדר וקלאודימיר(פתאום קובי מויאל משחק היום, הוא עדיין קיים?) גם הוא לא יוכל לעזור יותר מידי ובית"ר רחוקה מאוד מהקבוצה של העונה שעברה.
     
  13. Captain Canada משתמשים של כבוד היכל התהילה

    הצטרף ב:
    ‏17/11/10
    הודעות:
    3,479
    לייקים שהתקבלו:
    564
    כולכם טיפוסים אינטליגנטיים ומחונכים יותר מניב זריהן, ויפה שאתם יודעים לסנן גועל גם בסיטואציות שבהן הוא כמעט חייב לצאת (בלי ציניות).

    אני רק חושב שצריך לקחת את המקרה הזה בפרופורציות הנכונות. לזריהן מתוקף היותו ערסוואת יצאה באינסטינקט קללה גזענית. אינברום לא נפגע מכך והשניים השאירו את המקרה מאחוריהם. למה אתם נעלבים בשם אינברום? בשביל מה לעשות מזה סיפור הרבה אחרי שהעניין מוצה?
     
  14. EO11 בפה אליל היכל התהילה

    הצטרף ב:
    ‏10/4/10
    הודעות:
    16,041
    לייקים שהתקבלו:
    7,109
    כי זה לא מוצה, אסור שילדים יקראו את הכתבה הזו ויסיקו שמותר לקלל אתיופי מסריח ואז לבקש סליחה, אסור שיחשבו שמותר להגיד דבר כזה בכלל. זריהן טמבל? סבבה, טמבלים משלמים בריבית על הטמטום שלהם.
     
    amn אוהב/ת את זה.
  15. Captain Canada משתמשים של כבוד היכל התהילה

    הצטרף ב:
    ‏17/11/10
    הודעות:
    3,479
    לייקים שהתקבלו:
    564
    הטיעון על הילדים הוא בדיוק הסיבה שבגללה אסור היה להעלות את השטות הזו לכותרות. במקום לתת לסיפור הזה להתנדף אנחנו דווקא חושפים ילדים ועוד אנשים חסרי יכולת שיפוט לאמירה הדבילית של זריהן, ועוד בצורה מוטה ולחלוטין מנותקת מקונטקסט (אתה צריך לראות אילו קליק בייטים רצים בפייסבוק).

    התקשורת תשחק אותה מגנה את האירועים, אבל בפועל היא חיה על מקרים כאלה ויש לה אינטרס רציני ללבות את האש. לי זה מאוד מזכיר את הפסטיבלים לפני המשחקים בין סכנין לבית״ר: כל האתרים מעלים לכותרות את האלימות בעבר ואז ״מתפלאים״ כשטמבלים שמחפשים צומי מתנהגים כך במשחק עצמו (ועל הדרך מספקים להם עוד כותרות).