מחזור 15: מלור מנצח את ארסנל

הנושא בפורום 'פורום כדורגל אנגלי' פורסם ע"י Hammers Fan, ‏25/11/04.

  1. Hotspur משתמשים של כבוד היכל התהילה

    הצטרף ב:
    ‏3/1/04
    הודעות:
    19,692
    לייקים שהתקבלו:
    0
    בשני המשחקים הראשונים שלו גם איאן ווקר היה טוב... בוא נחכה ונראה למה הילד באמת מסוגל.
     
  2. THE STRETFORD END Member

    הצטרף ב:
    ‏11/6/04
    הודעות:
    20,005
    לייקים שהתקבלו:
    0
    הפדופיל כמו תמיד אחרי הפסד אפילו בגביע הליגה ממשיך להתבכיין:

    "At the moment in England we are moving towards a trend where teams play five across the middle and one up front. It is very efficient but it is more boring for the spectators. The system is working for Manchester United in the Premiership so they used it with their reserve team as well. In the second half they were happy not to come out and to win 1-0, and we lacked the weight or experience to break them down."

    א.לא ראיתי שהשיטה הזו(5 בקישור אחד למעלה)מצליחה מי יודע מה בהקשר של יונייטד כמו שונגר חושב!נכון שבחלק מהמשחקים צריך לשחק מבוקר יותר כמו באירופה מול קבוצות טובות יותר אבל יותר מדי פעמים כמו בעונה שעברה שיחקנו כך ועוד מול קבוצות נחותות וזה לא עבד,כל משחק לגופו,העונה במיוחד כשיש ליונייטד אפילו אובר שחקניים התקפיים לא שיחקנו עם רוד למשל כחלוץ בודד וחמישה קשרים.
    ב.גם במחצית השנייה למרות החזקת הכדור של ארסנל יונייטד הגיעה ליותר מצבים(אם אפשר לקרוא לזה כך)מאשר ארסנל,משום שברגע שיונייטד תקפה זה הפך להיות פחות ה 4-5-1 אלא יותר 4-3-3 עם איגלס וריצאדסון בכנפיים.
    ג.קבוצות בעיקר באירופה מצליחות לעצור את ארסנל גם בהייבורי בשיטה הזו!אם זה עובד והפדופיל לא מצליח דרך לפרוץ זאת עם שחקניו אז שיעבוד קשה יותר במגרש האימונים ויחשוב איך עושים זאת במקום כל הזמן לבכות ולתרץ!
    ד.קבוצות דרך קבע כמעט מגיעות גם לאולד-טראפורד ומשחקות מבוקר מאוד,זה ידוע מראש לפרגוסון,לפעמים זה מצליח,ברוב הפעמים לא.