מחזור 16 בלאומית: 1:2 לק"ש על בת ים בדקה ה-96

הנושא בפורום 'פורום כדורגל ישראלי' פורסם ע"י לירן, ‏1/1/10.

  1. ניסים פדלון Member

    הצטרף ב:
    ‏22/1/10
    הודעות:
    1
    לייקים שהתקבלו:
    0
    בס''ד



    שלום קוראים לי ניסים אני מהרצליה בן 20 אני חולה כדורגל חולה על המשחק הזה...
    מאז שאני זוכר תעצמי אני משחק כדורגל ובעזרת הםש רוצה להפוך את זה למקצועי מגיל קטן התחלתי לשחק כדורגל התחלתי בשכונה כבר בגיל 9 הכניסו אותי למסגרת של כדורגל בבית הספר לכדורגל ''גורדון '' שם שיחקתי כמה שנים הייתי ממש קטן אחר כך בגיל 12 13 עברתי לשחק יותר מקצועי במועדון הכדורגל מכבי הרצליה שם שיחקתי שנתיים התחלתי בתור שוער בהרצליה ככה ניסכסתי לקבוצה בתור שוער ...ואז העבירו אותי להיות חלוץ בקבוצה השתלבתי מצויין הכנסתי שערים בישולים ממש טוב השתלבתי .
    ואז פירקו לנו תקבוצה בעייה אם המאמן שהיה ופיצלו לנו תקבוצה של הילדים ג' לשתי קבוצות ם מאמן אחר .. הטעות הגדולה שלי היתה שעזבתי את מכבי ועברתי להפועל הרצליה ... שם שיחקתי שנתיים אפילו קצת יותר שיחקתי בתור חלוץ ואז בעבירו אותי לבלם בתפקיד הזה באמת הצלחתי .. ונהניתי ממנו . ( גם וגם מהכדורגל עצמו ) .
    עזבתי את הפועל הרצליה בגיל 16 בגלל פציעה במפשעה שבגללה עברתי טיפולים ומנוחה ולצצערי לקח לי שנתיים להחלים ממנה לגמרי בגיל 18 חזרתי לשחק הייתי מת למצוע קבוצה המנהל של הקבוצה שהייתי בה אמר לי שזה מאוחר מדי לחזור להפועל הרצליה בגללל הגיל אני לא יכול לחזור לנוער (אני מת לשחק בהפועל הרצליה ) הוא אמר לי שזה גיל לבוגרים .
    באמת הלכתי לנסות בכל מיני קבוצות כמו הפועל רעננה שבאמת ניסיתי לא הצלחתי כי הסגל היה מלא והמקומות ססגורים התבאסתי ...
    אמרו לי בהתאחדות שאני יכול לשחק מליגה ג' עד לית העל ( בעזרת השם חלום של כל שחקן ומשם איופה בכלל חלום ).
    אמרתי יאללה אני הולך לשחק לא משנה מה (אמרתי לכם חולה כדורגל ) הלתכי למת שרון שם שיחקתי שנה
    בתוך בלם עוד פעם שיחקתי שנה אחרי שנה אמרו לי שהייתי איתם רק לחיזוק עד שבאו כמה שחקנים שהמאמן של הקבווצה חיכה להם .. (עוד פעם בלי להשוויץ השלבתי שם מצויין וממש טוב הייתי משחק והכול ).
    למרות שהתבאסתי לא ויתרתי ומשם הלכתי לעוד קבוצה לבני רעננה נכון ירדתי אבל מה לא עושים בשביל לשחק כדורגל שם שיחקתי שנה מגיל 19 עד 20 עד היום עד לפני חודשיים יותר נכון שעשו לי קטע מסריח שם לא משנה והתאסתי .

    היום אני באמת באמת מממשיך לשחק כדורגל לא מקצועי אני ממש מנסה לחפש וכל רבוצה שאני מנסה לא עונים לי או שאני לא מצליח ללהגיע אלייהם .
    אני באמת שחקן כדורגל מוכשר (עוד פעם באמת שאני לא משוויץ אבל ככה אומרים לי ).
    אני משחק כדורגל בשכונה וברעננה במגרשי דשא אם החברים כל יום כל היום אני חולה כדורגל אני בכושר מצויין ברוך השם מקווה לשמור עליו .. ולהיכנס לקבוצה ולחזור לשחק כדורגל מקצועי ולהגשים תחלום שלי .
    היו לי כמה קבוצות שנאלצתי לוותר אליהם שאמרו לי לבוא להיבחן כי אם ממש רחוקים כמו רמת גן נתניה וכ'ו .. בגלל כסף אני מהרצליה משכונה לא ממש מ]ותחת וממשפחה ממש עניה שאין לה כסף .
    החלום שלי לראות את אבא ואימא וכל המשפפחה שלי מאושרים בעזרת השם ולהגשים תחלום שלי כי באמת שהם מאמינים בי ואני יודע שהם רוצים לעזור לי וזה אוכל אותי ואותם וכואב להם ואני רואה אותם בוכים שאם לא יכולים בחינה כספית לעזור לי להגשים תחלום שלי ולשחק כדורגל מקצועי .

    ונכון אני בן 20 היום אני יכול לעבוד וללכת לשלם אמרו לי סוכן משו צריך כסף ככה אמרו לנו אין להורים שלי וזה אוכל אותי לראות אותםב במצב כזה שאם לא יכולים לעזור לי ואם מאוד רוצים אני יודע כי אם מאמאינים בי .
    כל הכסף שאני עובד אני עוזר להורים שלי ולמשפחה שלי שהם בקשיים כלכליים לא קטנים לא שאני מתלוננן חס וחלילה ואני כל הזמן והוורים שלי כל הזמן אומרים ברוך השם ותודה שיש ולא בוכים על מה שאין אבל אני ממש ממש יודע שאם רוצים לעזור לי מבחינה כספית לקחת סוכן להצטרף לקבוצה (ככה אמרו לנו 9 ואם לא יכולים וזה ממש כואב וקשה לי לראות אותם סובלים כביכול בגללי ץ

    בבקשה מכם תעזרו לי למצוע קבוצה או סוכן שיעזור לי למצוע קבוצה שתקבל אותי כי אני באמת חולה כדורגל ומשק ממש מגיל קטן אני לא זוכר תעצמי לא משחק כדורגל בבקשה מכם תעזור לי להכינס לקבוצה אם זה דרך סוכנות או ככה טלפונים לא יודע מה אני מבקש עזרה בבקשה .

    אימייל WALLA.COM@ NISSIM89
     
  2. הפועל_כפר_סבא Member

    הצטרף ב:
    ‏2/8/09
    הודעות:
    1,182
    לייקים שהתקבלו:
    0
    האמת שחסר לנו חלוצים אז אולי תגיע למבחנים בהפועל כפר סבא, אני כמעט בטוח שיסכימו לפחות לבחון אותך.
    תגיע למשרדי הקבוצה ברחוב בן יהודה בעיר ביום ראשון בבוקר ונראה מה יהיה..
    שיהיה בהצלחה!
     
  3. The best of The best Member

    הצטרף ב:
    ‏19/8/06
    הודעות:
    1,040
    לייקים שהתקבלו:
    0
    תראה שחקן כמוך מבלי לראות אותך חייב להשתפשף בליגות נמוכות וליצבור ניסיון ודקות משחק הייתי ממליץ לך לנסות להתאמן בקבוצות האלו, אני יודע שבנס ציונה טירת שלום מליגה ב' דרום ב' שהיא קבוצת הבת שלנו כל שחקני הנוער של הסקציה הולכים לשם ומי שטוב חוזר לבוגרים בסקציה.
    ככה היה עם סהר לוי שבליגה ב כבש 25 גולים מעמדת הקשר הקדמי צבר ניסיון וחזר אלינו והעלה אותנו לליגה הלאומית בעונה נפלאה.
    לחלום מותר וצריך אבל בדרך להגשים את החלומות צריך להזיע בדרך, והרבה.
    אם תרצה עזרה במציאת קבוצה אני אשתדל לעזור לך ולהפנות אותך למי שצריך אבל שתדע ואתה צריך להפנים בליגה הלאומית ומעלה מכך זה יהיה כמעט בלתי אפשרי שאתה תשחק בזמן הקרוב (במידה ואתה מצפה/חושב שככה יהיה - אין קסמים - באים מלמטה) אלה אם אתה באמת משהו נדיר שעוד לא גילו...

    בהצלחה.