מחזור 16 בליגת העל: חיפה מנצחת את הפועל "רק" 3-2

הנושא בפורום 'פורום כדורגל ישראלי' פורסם ע"י David De Gea, ‏12/1/07.

  1. הפועל אשקלון בדם Member

    הצטרף ב:
    ‏16/12/06
    הודעות:
    84
    לייקים שהתקבלו:
    0
    בתור אחד שראה תמשחק בטלוזיה וראה תכמות העלובה שלכם אפילו השדרנים הסתלבטו עליכם

    וגם שנה שעברה ששיחקתם נגד ארשקלון הייתם מכות ראשון לא הבאתם יותר מ400 למשחק ובמשחק פה באשקלון משחק שאם אתם מנצחים בו אתם עולים הבאתם 40 אוהדים

    מסקנה: אתם קבוצה בלי קהל
     
  2. הרצליה Member

    הצטרף ב:
    ‏10/9/03
    הודעות:
    12,439
    לייקים שהתקבלו:
    2,305
    חידשת הרבה.

    תקן אותי אם אני טועה אבל המשחק היום לא שודר בטלוויזיה ובתקציר היציע היחיד שיכולת לראות היה היציע המזרחי שם מאוכלסת בד"כ אוהדי הקבוצות האורחות, ואם כבר הכח היא הקבוצה היחידה עד עכשיו שלא פתחו לה את היציע הזה.

    הרצליה שיחקה בסך הכל 10 דקות, בין הדקה ה-25 עד הגול של יהיה שהובקע בדקה ה-35, מאז לא היה כדורגל בכלל.
    שתי הקבוצות היו זוועתיות וניסו בעיקר להפריע אחת לשנייה במקום לפתח משחק כדורגל נורמלי.
    הכדור הארוכים של דיוויס לכיוונם של שתי הלמלמים שעומדים במרכז הרחבה ולא עושים כלום.
    חי בן לולו שלא עשה היו פעולה אחת חיובית היו זוועתי ואפשר לחזור להתגעגע לאיתן עזריה, טרטצקי במשחק אופייני של שום כלום, מי נתן לבחור הזה את התואר מגן שמאלי? הוא עושה הכל חוץ מלהגן.

    פרדי עם החילוף הדביל האדיוטי שהוציא את ראדי שהיה היחיד שניסה לעשות משהו והכניס את טולדו העילג שהמקום שלו זה בליגה ב' צפון.

    שחקן אחד צריך לקבל מחמאות וזה דייהו דיוויס כמה לחימה,כמה רצון, מלך!!!
    עוד 9 דיוויסים ושוער ואולי נשאר בליגה.
     
    נערך לאחרונה ב: ‏14/1/07
  3. מכבי או מוות!!! Member

    הצטרף ב:
    ‏31/12/06
    הודעות:
    718
    לייקים שהתקבלו:
    0
    שיחקנו מגעיל קאלה הציל אותנו עוד פעם אבל עדיין לקחנו 3 נקודות
     
  4. Maccabi Diamond משתמשים של כבוד היכל התהילה

    הצטרף ב:
    ‏19/2/06
    הודעות:
    14,242
    לייקים שהתקבלו:
    2,433
    מין:
    זכר
    על איזה בונקר אתם מדברים? מכבי נתניה ממש לא שיחקה בונקר. אם מזואה אנסומבו, קשר אחורי בתפקידו, מרשה לעצמו להיכנס פעם אחר פעם לרחבה של בית"ר ירושלים, כשמכבי נתניה משחקת ב-10 שחקנים ואיתו עולים גם מריוס בונדאה, גם איתי שכטר, גם אופיר חיים וגם אוקוצ'ה, אז זה ממש לא בונקר. אם אנחנו מאבדים שחקן במחצית וראובן עטר מוציא קשר אחורי במקום לוותר על שחקן התקפה, אז זה ממש לא בונקר. אם אבישי ז'אנו, שנכנס כמגן ימיני, מרשה לעצמו פתאום לחתוך למרכז עם הכדור התקפה אחר התקפה, אז זה ממש לא בונקר.
    התקציר שהראו בערוץ 10 מרמה, כי לא הראו כמה ההזדמנויות שהיו למכבי נתניה, ביחוד לאוקוצ'ה. אם למכבי נתניה היה חלוץ אמיתי, היינו מנצחים את המשחק הזה כמו גדולים.
    ואני רוצה להגיד מילה על השופט, הוא היה המצטיין בשורות בית"ר ירושלים. באמת. הוא הצליח לראות איכשהו נגיעת יד של אורי אוזן, למרות שאפילו הטלויזיה לא הצליחה לראות. אך הוא לא הצליח לראות, בבירור, נגיעות יד של מילובן מירוסביץ' ושל יואב זיו. הוא גם ראה, משום מה, כל הזמן עברות על שחקני בית"ר ירושלים, אפילו ששחקני בית"ר ירושלים בעצמם לא האמינו שהוא ישרוק לזכותם. ללא ספק, המצטיין.

    אני יכול להיות גאה מאוד בקבוצה שלי, אני יכול להיות גאה בשחקנים שמייצגים אותי ואני יכול להיות גאה במאמן שלי. הם לא עלו כדי לסגור את המשחק, אלא הם עלו כדי לשחק כדורגל. ולמרות שהשופט ניסה להרוג אותנו ולמרות ששיחקנו מול הקבוצה שכרגע היא הטובה בליגה, לא השפלנו מבט ולא התביישנו לשלוח המון שחקנים למעלה בהתקפות שלנו.
     
  5. Gustavo Boccoli Member

    הצטרף ב:
    ‏19/12/06
    הודעות:
    1,042
    לייקים שהתקבלו:
    0
    אני ראיתי את המשחק בשידורים בתשלום, ומה שאתה מדבר עליו זה התקפות מתפרצות, לא? כל בית''ר על השער, שני המגנים, אמסלם וזיו בתוך רחבת נתניה, ובחטיפת הכדור הראשונה הרבה שחקנים רצים למעלה. לא שיחקתם ממש בונקר, זה נכון, עטר לא דוגל בשיטות כאלה, אבל הסתגרתם ויצאתם למתפרצות. ושלא תבין לא נכון, אין לי שום בעיה עם זה, אני אפילו אומר לכם כל הכבוד על התיקו שהוצאתם, ועוד ב10 שחקנים מהמחצית הראשונה.
     
  6. Maccabi Diamond משתמשים של כבוד היכל התהילה

    הצטרף ב:
    ‏19/2/06
    הודעות:
    14,242
    לייקים שהתקבלו:
    2,433
    מין:
    זכר
    מלא אנשים פשוט לא מבינים את משמעות המילה 'בונקר'. בונקר, זה כשאתה בכלל לא חושב על ההתקפה, אלא רק חושב איך להתבצר, ומכבי נתניה כן חשבה על ההתקפה. כשבית"ר ירושלים תקפה עם הרבה שחקנים, אז אין למכבי נתניה הרבה ברירה, אלא להגן עם הרבה שחקנים. הרי השחקנים לא יפקירו את ההגנה רק כדי שהמבקרים לא יגידו שהם שיחקו בונקר. עובדה, כשהיו התקפות, הייתה הצטרפות של לפחות 6-7 שחקנים לכל התקפה.
     
  7. Michael Carrick מנהל כללי מנהל כללי

    הצטרף ב:
    ‏1/4/05
    הודעות:
    24,217
    לייקים שהתקבלו:
    6,259
    חיפה תנצח היום. הפועל יותר מדי פייבוריטית בשביל לנצח. בדיוק כמו שבדרבי כולם ציפו לטיול קליל וחטפנו בראש, אני מאמין שנצא היום מחיפה עם כמה כדורים ברשת של שביט. ראשית, קריית אליעזר הוא המגרש הכי נאחס של הפועל. אני זוכר שבעונה שעברה ניצחנו שם, אבל זה היה ניצחון חסר חשיבות בגארבג' טיים. דבר שני, חייה פצועה זה תמיד מסוכן, בטח ובטח כשמדובר בקבוצה עם איכות ועומק כמו מכבי חיפה. דבר שלישי, אמנם לא צפיתי במשחקים האחרונים במלואם אלא רק בתקצירים של ערוץ 10, אבל ההתקפה של הפועל נראתה רע. קודם כל, יותר מדי החמצות, מה שאפשר לעבור עליו לסדר היום מול הרצליה אבל אסור שיקרה מול חיפה. דבר שני, בכל משחק היה איש אחד ביום שיא, והשאר ניצבים סביבו (ברדה מול הכח, אוגבונה מול הרצליה). דבר אחרון, יותר מדי דברים שלא קשורים למשחק סבבו השבוע את המועדון (פרשיית גרשון, ה"מועמדות" של שום לצ'לסי). בקיצור, לא נראה לי שאפשר לעשות היום משהו בקריית אליעזר, אבל הלוואי ואתבדה.

    אדום עולה!
     
  8. Raulito Madridista

    הצטרף ב:
    ‏22/11/05
    הודעות:
    39,409
    לייקים שהתקבלו:
    3,500
    מין:
    זכר
    משחק מאוד מאוד קשה יהיה היום להפועל ת"א, לא קונה את זה שאנחנו פייבוריטים, בכלל לא, הפועל ת"א בשנים האחרונות אף פעם לא הייתה פייבוריטית נגד מכבי חיפה, ובטח ובטח שזה לא השנה. לכל קבוצה יש תקופה רעה, השנה זה קורה למכבי חיפה, הולך להם יותר קשה, אבל הם יסיימו בין שלושת הראשונות בליגה זה אני חותם לכם, ולא ייקרה שום דבר עם האליפות לא תיהיה בכרמל, עונה אחת, לכל קבוצה יש עונה פחות טובה ועליות וירידות. ההיפך, ההפסד הנורא ואיום שלהם לבני יהודה, מציג אותם כחייה פצועה. רוני לוי ויעקב שחר כבר דירבנו את השחקנים, שבייחד עם הקהל הביתי שלהם יציקו מאוד ויכולים לנצח את הפועל ת"א. חיפה עולה במערך התקפי, אני לא חושב שבוקולי ייחסר יותר מדיי, כיוון שבמשחקים האחרונים הוא לא תופקד בעמדה הנכונה שלו, קשר אגף. אם אלן מסודי ייקבל את הצ'אנס בהרכב, זה יהיה הימור, אני עדיין לא מזלזל במסודי, לדני בונדר תיהיה עבודה קשה מאוד. אני חושש יותר מארבייטמן בהתקפה של חיפה מאשר מקולאוטי המנומנם. המפתח מבחינת הפועל זה לשלוט במרכז המגרש. אנחנו חייבים את יוסי אבוקסיס ובאדיר ביום טוב. אנדרסון בינוני, להוציא התקפה הוא לא יודע, אלא רק להרוס, ודירסאו בעונה חלשה, למרות הכל אסור לזלזל בחיפה, שההגנה שלה היום תתחזק. אני לא יודע אם אני רוצה את אוגבונה בהרכב או את גילי וורמוט. אני חושב שברדה בשפיץ יותר טוב מאוגבונה בשפיץ, ואני מקווה שוורמוט יביא את היכולת לידי ביטוי אם יישחק. דגו היה טוב נגד הרצליה, אבל עדיין, אני רוצה לראות אותו מביא סידרה של משחקים טובים. חיכיתי מאוד שלוסיאנו דה ברונו יחזור לסגל, אך זה ייקרה במשחק הבא, וחבל. הסיכויים שהפועל ת"א תנצח היום הם לא גבוהים, וחבל, כי אנחנו יכולים לצמק את הפער. השאלה אם מכבי חיפה תעלה לחוצה ותעשה שטויות, או תעלה רגועה. אני מאוד מקווה שהפועל לא תפתח בצורה אנמית, גול מוקדם של חיפה ולטעמי המשחק דיי גמור. קריית אליעזר לא איצטדיון שמעיר לנו פנים בשנים האחרונות, מכבי חיפה תשלוט וחייבים להיות מרוכזים ליד השער, ושיהיה לנו מזל. יאללה הפועל! בהצלחה!
     
  9. burning soil Member

    הצטרף ב:
    ‏15/11/02
    הודעות:
    5,216
    לייקים שהתקבלו:
    0
    המשחק הזה יותר משפיע לחיפה, שאם תפסיד תתרחק כמובן עוד יותר מהצמרת - צריך לזכור
    שבעוד לא מעט זמן שתי הקבוצות חוזרות לשחק באופ"א, כך שהראש ממש לא יהיה בליגה,
    מי שתצבור יותר נקודות עד אז תישאר בעמדה טובה יותר לסיבוב השלישי.
     
  10. לירן מנהל כללי מנהל כללי

    הצטרף ב:
    ‏5/8/02
    הודעות:
    38,773
    לייקים שהתקבלו:
    8,316
    אני רוצה ששתי הקבוצות האלה יתמודדו על האליפות ויתנו פייט לבית"ר על מנת שתהיה לנו ליגה מעניינת, אבל לצערי היום בית"ר בכל תוצאה עושה עוד צעד לקראת אליפות בטוחה.
    ניצחון של הפועל ת"א וחיפה כמעט כמעט בטוח בחוץ (אסור לחרוץ גורלות כי עדיין.... אנחנו מתעסקים בכדורגל), תיקו וחיפה במצב אנוש וגם הפועל ת"א נפגעת מאוד, ניצחון של חיפה ושתי הקבוצות ישראו לא במצב מי יודע מה. 5 הפרש מבית"ר זה לא מעט.

    אז אני לא יודע למה לקוות, אני איכשהו נוטה לכיוון הפועל כי אני באמת מאמין שהם יכולים איכשהו לתת פייט לבית"ר, בהנחה שסלים טועמה לא מפספס שום משחק ליגה עד סוף העונה.
    הכי חשוב שיהיה לנו משחק מרתק, כדורגל ברמה גבוהה, 2 הקבוצות באות בידיעה שרק ניצחון יהיה טוב עבורם, במיוחד חיפה כמובן, וזה יכול להבטיח לנו משחק פתוח למרות שאבוקסיס כבר אמר שתיקו לא יהיה רע.
    שלומי ארבייטמן טוב בתקופה הקרובה ולדעתי הוא הרבה יותר מסוכן מקולאוטי הכבוי, החיסרון של בוקולי כמובן קשה ולא קל אבל חיפה צריכה להתמודד עם זה בכבוד, האלופה לא יכולה לאבד עשתונות בגלל חיסרון של שחקן אחד. אני מקווה בשביל חיפה שרוני לוי ימשיך לתת קרדיט לרפאלוב שעושה דברים לא רעים בכלל עם הקרדיט שהוא מקבל ולא שאני אנטי מסודי, פשוט רפאלוב מוכיח את עצמו יותר ותמיד אפשר להשתמש במסודי כמחליף לפי הצורך.
    אצל הפועל ת"א זה הרבה יותר פשוט... סלים טועמה וכל מילה נוספת מיותרת. בלי טועמה הפועל ת"א נראית כמו הרצליה היום רע.
     
  11. burning soil Member

    הצטרף ב:
    ‏15/11/02
    הודעות:
    5,216
    לייקים שהתקבלו:
    0
    חח דיייי שלמה כזה אינטרסנט

    איזה חלשים הבועל!
     
  12. burning soil Member

    הצטרף ב:
    ‏15/11/02
    הודעות:
    5,216
    לייקים שהתקבלו:
    0
    סלים טועמה ! :aaarofl: http://www.asoccer.co.il/forum/html/emoticons/hahaha.Xxx :aaarofl: :aaa021:
     
  13. Raulito Madridista

    הצטרף ב:
    ‏22/11/05
    הודעות:
    39,409
    לייקים שהתקבלו:
    3,500
    מין:
    זכר
    ידעתי שנפסיד, אבל לא תיארתי לעצמי שככה, השחקנים נראים על הפנים ולא יודעים מה המטרה במשחק. המוטיבציה של חיפה ניצחה, היא קבוצה טובה יותר מהפועל ת"א. באמת, טועמה, מזו הטעות הזאת בגול השלישי, הוא משחק כמו שחקן בלי ניסיון. אלימלך יכול להתבייש בהופעה שלו בשער. בגול הראשון הוא בכלל לא זז, ובשער השלישי הכדור היה אצלו ביד. אלימלך בעונה בינונית מאוד בהפועל ת"א. כל הכבוד לחיפה שהצליחו למחוק אותנו בקלות יחסית, אני מתבייש בהופעה של הקבוצה שלי היום, מקווה שהמשחק הזה לא ייגמר בתוצאה יותר גבוהה. השחקנים צריכים להתבייש בעצמם, ההגנה שלנו היא אחת ההגנות החלשות בליגה.
    אבקוסיס, שחקן בסדר גודל שלך, לה מתאים, מזו השטות הזאת? בושה וחרפה! אין לנו סיכוי להפסיד "רק" 3-0. אנחנו מתפרקים, אחד הביזיונות הגדולים ביותר של הקבוצה בשנות האלפיים. היו תבוסות בודדות, בדרבי 3-0, לחיפה 3-0, לנתניה 3-0, אבל לא בכזו קלות הפסדנו, וגם הייתה תבוסה נוראה מכל, בני יהודה, בעונת 05\2004 הבקיעה לנו רביעייה.
     
    נערך לאחרונה ב: ‏15/1/07
  14. Gravesen Member

    הצטרף ב:
    ‏19/12/06
    הודעות:
    284
    לייקים שהתקבלו:
    0
    זה לא שחיפה נראים טוב, פשוט הפועל חלשים ופראיירים.

    מה שנותר לקוות, זה שקולאוטי יחזור לעצמו ויכבוש היום, לא כיף לי לראות אותו לא שמח.
     
  15. אבו Member

    הצטרף ב:
    ‏13/8/06
    הודעות:
    10,824
    לייקים שהתקבלו:
    13
    עם כול הכבוד למוטיבציה של חיפה, פשוט לא יאמן. 3 בעיטות למסגרת- 100%.
    שניים מהשערים ממצבים נייחים, והשלישי מטעות דבילית של טועמה. מה הוא ניסה לעשות לעזעזאל? http://www.asoccer.co.il/forum/html/emoticons/bduh.Xxx