מחזור 16 בליגת העל: 0-1 לבית"ר על מכבי ת"א; עוד משחק ללא ניצחון לב"ש

הנושא בפורום 'פורום כדורגל ישראלי' פורסם ע"י Butragueño, ‏30/12/16.

  1. שי מנהל ראשי מנהל ראשי

    הצטרף ב:
    ‏22/11/06
    הודעות:
    15,200
    לייקים שהתקבלו:
    4,786
    מין:
    זכר
    האמת שלמשחק מול באר שבע אנחנו נגיע אחרי שביום שבת נשחק מול מכבי פתח תקווה, ושם סביר להניח מולנסטיין ייפתח עם ההרכב ההכי חזק שלו כי אין דרך חזרה מהגביע. 3 ימים בלבד אחרי אנחנו כבר משחקים מולכם. אם לשפוט על פי הסגל המדולל שלנו והכשירות של השחקנים שלנו, אני לא אפול מהכיסא אם נעלה מולכם עם חצי הרכב (או לפחות עם קישור רך מאוד).

    אגב, ככל שמתקדמת העונה אני יותר ויותר מתחיל לחשוב שאבוקסיס מהמאמנים היותר מוצלחים בעידן הנוכחי. יצא לי לראות את סכנין לא מעט, ולרוב הוא יודע להעמיד את הקבוצות שלו בצורה די טובה ביחס לחומר השחקנים שעומד לראשותו.
     
  2. DRORIKO Member

    הצטרף ב:
    ‏3/5/15
    הודעות:
    61,963
    לייקים שהתקבלו:
    14,331
    מין:
    זכר
    אבוקסיס הוכיח שהוא מאמן נהדר לקבוצה קטנה(שזה לא דבר של מה בכך) השאלה אם הוא יכול להצליח בקבוצה גדולה שזה עסק שונה לגמרי(עד עכשיו הניסיון היחידי שלו באחת כזאת נגמר בכשלון)
     
  3. alexshw Member

    הצטרף ב:
    ‏13/11/09
    הודעות:
    75,410
    לייקים שהתקבלו:
    25,810
    מין:
    זכר
    אבוקסיס לא עושה פה דברים שסתם נגיד בלבול לא עשה.
     
    oranfu אוהב/ת את זה.
  4. DRORIKO Member

    הצטרף ב:
    ‏3/5/15
    הודעות:
    61,963
    לייקים שהתקבלו:
    14,331
    מין:
    זכר
    שלא לדבר על אלישע
     
  5. HapoelRG Member

    הצטרף ב:
    ‏23/9/13
    הודעות:
    439
    לייקים שהתקבלו:
    165
    הקבוצה של בלבול הייתה הרבה יותר מוכשרת מהקבוצה של אבוקסיס, לדעתי.
     
  6. Raulito Madridista

    הצטרף ב:
    ‏22/11/05
    הודעות:
    39,435
    לייקים שהתקבלו:
    3,500
    מין:
    זכר
    יוסי אבוקסיס עד עכשיו הוא מאמן העונה להוציא את ברק בכר. בעונה שעברה ק"ש לא הצליחה להתגבר למשל על עזיבה של שחקני מפתח ובינתיים אבוקסיס כן מצליח למרות עזיבתם של מוגרבי, שלומי אזולאי ואחרים. סכנין קבוצה שלא פשוט לשחק מולה וכל הכבוד לה על התיקו היום, זה כלל לא רלוונטי שבאר-שבע החמיצה. אגב, גם אני חושב שאבוקסיס היה לא טוב בהפועל אבל מסתבר שקשה לשפוט. ובואו לא נשכח שהוא לא בנה את הקבוצה חסרת איזון הזו אלא ניצן שירזי. עד דצמבר אשכרה עוד הובלנו את הליגה כשחזרנו מפיגור באשדוד עם הסלאלום של גילי שאז נפצע, ניצחנו את חיפה בקלילות 3:0 וגם בדרבי.
     
  7. orimor2212 מיטשיסט, יועץ תקשורת לשר בן מנספורד אטבריאן

    הצטרף ב:
    ‏24/4/13
    הודעות:
    16,221
    לייקים שהתקבלו:
    4,681
    אחלה תגובה שבעולם, האמת.
     
  8. DRORIKO Member

    הצטרף ב:
    ‏3/5/15
    הודעות:
    61,963
    לייקים שהתקבלו:
    14,331
    מין:
    זכר
    טוב בואו נסכם שזה הדיון הכי מיותר שפתחתי? :)
     
  9. Raulito Madridista

    הצטרף ב:
    ‏22/11/05
    הודעות:
    39,435
    לייקים שהתקבלו:
    3,500
    מין:
    זכר
    בית"ר ירושלים תארח הערב בטדי את מכבי ת"א. נכון לכתיבת שורות אלה האוהדים מצביעים ברגליים ומעט מאוד כרטיסים נמכרו לקראת המשחק. מעל בית"ר מרחפת עננה לפיה יהיה זה משחקו האחרון של רב"ש במידה ויפסיד כמו במשחק הקודם, אז בית"ר נכנעה 2:0 לק"ש. בית"ר ירדה למקום השמיני אבל במידה ותנצח הערב תחלוף על פני בני סכנין ותגיע למקום השישי ממנו מעפילים לפלייאוף העליון. לפי השמועה, טביב 'תידרך' את השחקנים באסיפה לקראת המשחק. לפי ספורט5: במישור המקצועי, בית"ר תבצע ארבעה שינויים. יוהאן אודל, איתי שכטר, חסוס רואדה וקלאודמיר פריירה יחזרו ל-11. לידור כהן, שמעון אבוחצירא, קובי מויאל וטל כחילה יירדו לספסל. למרות דקות טובות שלו במחזורים האחרונים, שלומי אביסידריס הוצא מהסגל. גם טל בנש, אורי מגבו ואבישי כהן לא יתלבשו כשכל השלושה האחרונים יעזבו בינואר. שימו לב שבית"ר לא ניצחה בשלושה משחקי בית רצופים, דבר שלא קרה לה מאז 2013. עבור קלטינס מדובר במשחק מיוחד - ערך את הופעת הבכורה שלו במדי בית"ר נגד מכבי בסיבוב הראשון ובסיבוב השני כבש נגדה גולאסו של ממש בתיקו 2:2.

    הרכב משוער: בוריס קליימן| אריק סאבו, חסוס רואדה, דן מורי, מרסל הייסטר| דוד קלטינס, דן איינבינדר, קלאודמיר פריירה| עידן ורד, יוהאן אודל, איתי שכטר.

    מכבי ת"א חיככה ידיים בהנאה לאור התיקו של באר-שבע אתמול ולפתע, למרות כל הצרות והכדורגל הבינוני עד מאוד - היא יכולה לצמק את הפער משמעותית עד לכדי 5 נק' בלבד. החלוץ טב"ח שנעדר מהניצחון 1:0 על אשדוד - חוזר לאחר הרחקה ונראה שברק יצחקי שכבש את שער הניצחון והבקיע גם במשחק שלפניו - ימשיך ב-11 ויקווה לכבוש גם בטדי נגד האקסית האהובה בית"ר. יצחקי לא כבש בשלושה משחקים ברציפות קרוב לשבע שנים, אז עוד היה שחקן בית"ר. מעמדו של ארבלדזה איתן כרגע אבל ג'ורדי ממשיך לטעון שיהיו שינויים גדולים בחלון ההעברות בינואר. מכבי כרגע בשיוויון נק' עם מכבי פ"ת השלישית בטבלה. לפי 'וואלה ספורט', ארבלדזה מתלבט לגבי שלוש עמדות בהרכב - דור מיכה או נוסא איגבור, הבלם איגור פילינקה שהיה טוב במחזור הקודם או טיבי וגם לגבי עמדת המגן השמאלי. מכבי תחסר את אוסקר סקאריונה שעדיין פצוע.

    הרכב משוער: פרדראג ראיקוביץ'| אלי דסה, טל בן-חיים, איגור פילינקה, עומרי בן-הרוש| גל אלברמן, האריס מדוניאנין, דור מיכה\נוסא איגיבור| טל בן-חיים, ברק יצחקי ו-וידאר קיארטנסן.

    בסיבוב הקודם קיבלנו תיקו 2:2 דרמטי במיוחד. בית"ר ירושלים הובילה, מכבי ביצעה מהפך בזכות פנדל שלא היה ולא נברא אבל שמעון אבוחצירא השווה ברגע האחרון. גם בעונה שעברה היה מעניין. על התיקו 2:2 בטדי כולל שער העונה של קלטינס כבר דיברנו. לפניכן בית"ר ניצחה 4:2 בבלומפילד עם תצוגה אדירה של רוקאביצה. במשחק הראשון ביניהן בפלייאוף ערן זהבי שבר את שיאו של ניסים אלמליח עם מס' השערים הגבוה ביותר לעונה אחת בכדורגל הישראלי כשכבש שער ניצחון אופייני ברגע האחרון.
     
  10. Butragueño מנהלים

    הצטרף ב:
    ‏18/12/05
    הודעות:
    14,333
    לייקים שהתקבלו:
    6,246
    טיבי פצוע או מוצהב? או שפיליפנקה מועדף עליו מבחינה מקצועית?
     
  11. הרצליה עד המוות מנהל ראשי מנהל ראשי

    הצטרף ב:
    ‏3/6/05
    הודעות:
    17,178
    לייקים שהתקבלו:
    5,348
    האמת שב"ש נראו כל כך מכונות שמנצחים כל משחק בשיא הקלילות שפתאום רצף הרעננה-הפועל-סכנין הזה נראה לא הגיוני (אולי אם זה היה מכבי חיפה בחוץ, מכבי בבית ובית"ר בחוץ זה היה קצת יותר עובר בגרון). וגם דווקא בתקופה פחות עמוסה עם פגרה מאירופה. באמת מוזר אבל בסך הכל מדובר בבני אדם וגם עם כל הסופרלטיבים זאת עדיין לא ברצלונה או ריאל שתנצח בליגה עוד לפני שריקת הפתיחה. מאמין שיתאוששו מזה ואני עדיין חושב שהם ברמה מעל למכבי ולשאר הליגה.
     
  12. DRORIKO Member

    הצטרף ב:
    ‏3/5/15
    הודעות:
    61,963
    לייקים שהתקבלו:
    14,331
    מין:
    זכר
    מועדף עליו מבחינה מקצועית. אגב היה טוב משחק אחרון.
     
  13. amn Member

    הצטרף ב:
    ‏28/5/04
    הודעות:
    2,307
    לייקים שהתקבלו:
    1,239
    מי בדיוק חסר לכם מאוהדי מכבי?

    אורימור כותב בקביעות גם בעיתות המשבר, עומר והפנסיונר תוקפים גלים גלים בשנה וחצי האחרונות (והפנסיונר גם הודיע שמיצה את הוויכוחים).
    תורג'י מחק את היוזר מזמן, ופעיל כסדרו בפורום של אוהדי מכבי.
    אני ירדתי בכמות התגובות משלל סיבות, על חלקן התרעתי מראש, חלקן מעדיף שלא לפרט ועומס משלל עניינים. אני עדיין זמין בהודעות פרטיות ולרוב קורא את מה שנכתב כאן. אם תתעקשו - אז אישית, מעייף לכתוב במקום שבו נדיר שאתה לא צריך להצדיק את עמדתך (שימו לב, לא מדבר על לנמק אלא על צורך להצטדק). לדעתי אין טעם להיכנס לדיונים כאן על מכבי, לפחות לא בצורה פומבית.
     
    oFiRzZz ו-orimor2212 אוהבים את זה.
  14. סיונרה Member

    הצטרף ב:
    ‏20/2/16
    הודעות:
    13,141
    לייקים שהתקבלו:
    5,896
    מין:
    זכר
    בן שמעון מפתיע ולא מחכה לדקה 30 כדי לתקוע את קלטינס בתפקיד כלשהו שהוא לא בקישור האחורי.
    #סחטיין
     
  15. rivaldo משתמשים של כבוד היכל התהילה

    הצטרף ב:
    ‏30/7/02
    הודעות:
    18,629
    לייקים שהתקבלו:
    1,930
    מין:
    זכר
    ההגנה של בית"ר נראית ששווה לספוג מינימום 2 גולים במשחק הזה .