מחזור 16: צ'לסי לא עוצרת נגד המגפייז

הנושא בפורום 'פורום כדורגל אנגלי' פורסם ע"י Hammers Fan, ‏2/12/04.

  1. cityblues beter dead than red

    הצטרף ב:
    ‏21/9/04
    הודעות:
    3,507
    לייקים שהתקבלו:
    6
    מין:
    זכר
    ראית את המשחק או ששיחקת פלייסטיישן?
    הנתונים הסטטסטים הראו שהסיטי שלטה גם במחצית הראשונה למרות ההגבהות הסתמיות
    ואל תשכח מי האיר לכם את עמודת ההפסדים בספרה המהדהדת:


    1
     
    נערך לאחרונה ב: ‏7/12/04
  2. THE STRETFORD END Member

    הצטרף ב:
    ‏11/6/04
    הודעות:
    20,005
    לייקים שהתקבלו:
    0
    בגדול אני חושב שהניצחון של בורו מוצדק,הם היו צריכים לגמור את המשחק כבר במחצית הראשונה ש סיטי לא עשו כמעט כלום וגם השער של פאולר היה מקרי ביותר.
    מחצית שנייה בורו בעצם ניצחה עם השער ה3,יופי דיוויד גיימס,כמו באנגליה נגד זידאן שוב לא יודע מה לעשות בבעיטה חופשית,מעניין אם גם הפעם יטיל את האשמה על צוות האימון שלא הביא לו קלטות עם בעיטות חופשיות של ההולנדי.

    חייב לציין שיש כמה שחקנים צעירים לא רעים בכלל בסיטי חוץ משון רייט,השאלה היא אם הם כמו רבים לפניהם לא ילכו לאיבוד בסופו של דבר?
     
  3. eastlands Member

    הצטרף ב:
    ‏8/6/04
    הודעות:
    6,333
    לייקים שהתקבלו:
    0
    היו צריכים לגמור את המשחק במחצית הראשונה , מה אתה אומר בהתקפה הראשונה במשחק וידוקא כבש ואחר כך עוד מצב אחד בלבד , וככה גומרים משחק ועוד נגד קבוצה שיודעת לחזור גם מפיגור 3 , מה קרה ניצחון נגד סאותהמפטון ושוב איבדת את הריכוז ? לך לישון ותחלום על הנצחון הנפלא שהשגתם בשבת היתם נפלאים
     
  4. THE STRETFORD END Member

    הצטרף ב:
    ‏11/6/04
    הודעות:
    20,005
    לייקים שהתקבלו:
    0
    שני מצבים לגול בטוח היו אחרי השער הראשון של וידורה במחצית הראשונה,במחצית הזו סיטי לא הגיעו למשחק בכלל אז מה אתה מקשקש?

    מה קרה לך שתי נצחונות רצופים והשתן עלה לך לראש?

    בשבת במיוחד במחצית השנייה אכן היינו נפלאים :aaarse:
     
  5. Nigel Winterburn משתמשים של כבוד היכל התהילה

    הצטרף ב:
    ‏19/3/03
    הודעות:
    15,795
    לייקים שהתקבלו:
    145
    אם להסתכל על המשחק בניתוח קר, בורו היתה בסה"כ ראויה לנצחון, בעיקר משום שהיא שלטה ללא עוררין במחצית הראשונה וטיילה לתוך הרחבה של הסיטיזנס (רק אנוכיות משוועת של וידוקה מנעה יתרון גדול יותר). המחצית השנייה היתה בסה"כ מאוזנת, ופינה קטנה בלב שלי קיוותה לשויון דרמטי של הסיטי על-אף חיבתי לבורו, רצוי מרגלי וילו פלאד או ברדלי רייט-פיליפס שהותירו עלי רושם מצוין. בסה"כ מאוד נהניתי מהמשחק, משחק אנגלי קלאסי, עם שתי קבוצות שאפתניות ועם כדורגל מרחבה לרחבה, כמו שאנחנו אוהבים.
    ראויים לציון במשחק הם הצעירים בשתי הקבוצות, שדי גנבו את ההצגה מוידוקה (עם צמד פשוט מרהיב, שני שערים בכלל לא קלים שהוא עשה באלגנטיות מרשימה), האסלבוק ורובי פאולר. בבורו סטיוארט דאונינג היה גדול, ומוכיח שכל ההייפ סביבו הוא כלל לא מקרי בפעם המי יודע כמה. וכל מי שמפקפק ביכולתו יכול לשאול את דני מילס האומלל מה דעתו על הילד השמאלי. המגן הימני של בורו מק'מאהון דווקא היה חלש למדי, והוא מתגלה כשחקן בינוני לכל היותר שבחיים לא יתפוס מקום של קבע בקבוצת פרמיירשיפ.
    בסיטי שוני רייט היה טוב מאוד, אבל לדעתי אם קיגן היה מדביק אותו כל המשחק לקו הימני הוא היה מקבל ממנו הרבה יותר, מכיוון שמולו ניצב מיכאל רייזיחר, שבכלל לא רגיל לעמדת המגן השמאלי ובנוסף הוא רק חזר מפציעה, ככה ששוני היה יכול לחגוג עליו בכיף.
    וילו פלאד ובראדלי הקטן (אעלק קטן) נכנסו והפיחו רוח חיים אצל התכולים, אבל צעיר אחר שתפס את העין אתמול היה ג'ואי ברטון, שנתן אתמול הופעת קישור חזקה והוכיח שהוא גם יודע לתקוף. מסטיבן ג'ורדן המגן השמאלי לא התרשמתי כלל.

    בקיצור, למרות ההפסד, מסתבר שאיסטלנדס כלל לא הגזים ושהעתיד של הסיטי הוא באמת ורוד. נקווה שהילדים שראינו אתמול יצמחו לשחקני פרמיירשיפ מובילים.



































     
  6. Hammers Fan Member

    הצטרף ב:
    ‏14/12/02
    הודעות:
    2,451
    לייקים שהתקבלו:
    0
    אני נהנתי. המשחק אמנם נפתח ב8 דקות אדישות וישנוניות (שאפילו השדר האנגלי הושפע מהן), אבל השער של וידוקה עשה לזה סוף ובעצם העביר הילוך בקצב של שתי הקבוצות. אגב וידוקה, למה לעזאזל לא יכול להולד אחד כמוהו עם אזרחות אנגלית?! זה בדיוק סוג החלוץ שאנגליה צריכה- הוא אמנם כבד, איטי ולמראית עין מגושם, אבל החוזק, הסיומת, ההתמקמות והניסיון הכל כך יעיל עבור בורו עושים את העבודה. הוא דוגמא מושלמת לשחקן שמנצל עד תום את היכולות שלו, 80% מהחלוצים היו מנסים לגלגל את הכדור לאחת הפינות במקום ההקפצה המחוכמת שלו בשער הראשון. כאן בעצם גם מגיע קרדיט למקלארן ובעיקר לג'ימי האסלבנק. מתחילת העונה לא האמנתי שניתן לשחק עם שני שחקני מטרה כוחניים בחוד, איפשהו חלוץ מהיר וטכני יותר כמו ג'וב היה צריך להשתלב, אבל ההימור של מקלארן השתלם. האסלבנק מוותר על המון תהילה ופשוט עובד בשביל וידוקה, אני גיליתי צד חדש לחלוטין אצלו. שני הבישולים שלו אתמול היו מצויינים.

    אצל סיטי זה נראה שרובי פאולר רק נותן לנו לטעום משהו מהיכולת הפנטסטית שהייתה לו בשנים עברו אבל לא את כל המנה. חוץ מניצול חצי ההזדמנות שהייתה לו במחצית הראשונה הוא היה ישנוני מאוד, בראדלי רייט פיליפס עשה פי כמה וכמה יותר ב20 דקות ממה שפאולר עשה כל המשחק. מאקן אולי עושה קאמבק לאחרונה אבל אתמול הוא היה חושך, אם הייתי קיגאן הייתי נותן לבראדלי מקום בהרכב בשבוע הבא.

    ואם מאקן הוא חושך, אז דייויד ג'יימס הוא מכת חושך מצריים. כמעט נתן לוידוקה שער בחינם עם החלקה של ילד בן 4 על הדשא במחצית הראשונה, לא סגר את הקורה של בבעיטה החופשית של האסלבנק ולדעתי שוערים טובים היו גם מונעים את השער הראשון של בורו. כמה אני שמח שנפטרנו ממנו, ועוד קיבלנו שני מיליונים טובים תמורתו...

    תיקו היה יותר משקף לדעתי, לפרקים סיטי שיחקה כדורגל חיובי על הקרקע . אם החילוף הכפול של קיגאן היה מתבצע רבע שעה לפני כן, סיטי הייתה חוזרת הבייתה עם משהו.
     
  7. barakrom Member

    הצטרף ב:
    ‏7/10/04
    הודעות:
    3,476
    לייקים שהתקבלו:
    0
    היה משחק מצוין, שערים מדהימים, במיוחד של וידוקה. נהניתי מאוד גם מהקאם בק של סיטי שכיף לראות אותה משתפת את הצעירים. נדמה לי שקיגאן טועה בקשר לווילי פלוד כי ממה שראיתי ממנו 90 דקות מול נוריץ' הוא פיזי ויצירתי וגם מסוכן לשער. אחרי שון, הוא התותח של הסיטי בתקופה הבאה