מחזור 17: אין הכרעה בלונדון

הנושא בפורום 'פורום כדורגל אנגלי' פורסם ע"י Hammers Fan, ‏9/12/04.

  1. Dennis Bergkamp משתמשים של כבוד היכל התהילה

    הצטרף ב:
    ‏11/3/04
    הודעות:
    9,196
    לייקים שהתקבלו:
    405
    נו, אין לי בעיה עם זה, זו דעתך. אמרתי שההשוואה לפי תארים היא מגוחכת.

    תשובה לסעיפים 2-4 אצלך - לקבוצה התוקפת שזוכה בכדור עונשין יש יתרון, אם הקבוצה המגינה תוכל לארגן כמה זמן שהיא רוצה חומה לבעיטה חופשית אז לא רק שזה נותן להגנה יתרון לא מוצדק אלא זה אפילו מעודד מגינים להכשיל יריבים כי זה נותן להם הזדמנות לחזור אחורה ולהתכונן טוב יותר. בשביל זה יש בחוק את האפשרות להוציא לפועל בעיטה חופשית מוקדם. כמו שאתה רואה שחקן שמבוצע עליו פאול בחצי המגרש שלו והוא מניח את הכדור וישר ממשיך את המשחק אבל מסתכן באיבוד הכדור - ככה הנרי עשה, למה שיהיה ספורטיבי לעשות את זה רחוק מהרחבה אבל 20 מטר מהשער הנרי צריך לחכות עד שצ'לסי תוכל להעמיד פאקינג ארבע שחקנים בשורה ולשלוח את גודיונסן לעמוד מטר מהכדור? מה ההבדל?

    נו, מה אני מתווכח איתך על זה - תמיד אתה תמצא דברים לרעת ארסנל. אחרי שניצחנו את לידס 5:0 אתה באת לפורום וכמובן אמרת כמה עלובה ההגנה של לידס, אחרי שניצחנו את אינטר 5:1 באת ואמרת שזה היום הכי גרוע של טולדו בקריירה, אחרי שזכינו בגביע בכית על שבזבזנו זמן (כן, להתמסר בחצי המגרש של סאות'המפטון וברחבה שלהם זה בזבוז זמן) - כמובן שכשרוי קין מועך לויקטור באיה את הריאה אתה טוען שבאיה סתם עשה הצגה, ואן-ניסטלרוי בכלל לא צולל, העונש של פרדיננד לא מוצדק - יאללה, אני סתם מבזבז את הזמן שלי כאן.
     
  2. Dennis Bergkamp משתמשים של כבוד היכל התהילה

    הצטרף ב:
    ‏11/3/04
    הודעות:
    9,196
    לייקים שהתקבלו:
    405
    תגובה של אוהד ארסנל שראיתי לגבי השער של הנרי, סתם להוסיף :

    ...I realise that as an Arsenal fan I would say this, but if Thierry Henry's cheeky free-kick yesterday puts a stop to the mind-numbingly boring process of lining up the wall, marching them back the full ten and then stopping them scrapping before some half-arsed David Beckham wannabe punts it into row Z, then he has done us all a favour.
     
  3. Sir Alex Ferguson משתמשים של כבוד היכל התהילה

    הצטרף ב:
    ‏8/8/02
    הודעות:
    26,720
    לייקים שהתקבלו:
    6,967
    ושוב בני, בפעם האלף, השאלה לא עם המהלך חוקי או לא, אלא אם הוא ספורטיבי.
    לדעתי המהלך הוא לא ספורטיבי.

    אכן אחרי שהבסתם את לידס 5-0 קטלתי את ההגנה של לידס, ובצדק, היא הייתה אומללה, כמו שקטלתי את ההגנה של סאות'המפטון לאחר התבוסה 3-0 באולד טראפורד לפני שבועיים.

    לאחר ה5-1 על אינטר ציינתי שמרגע שקנאברו יצא ההגנה של אינטר התפרקה ושהמשחק הזה לימד יותר על אינטר מאשר על ארסנל.
    וזה לדעתי מה שהיה, ארסנל (למרות הניצחון המרשים) לא זכתה באותו שנה בליגת האלופות, ואינטר ( לאחר ההפסד ) המשיכה לעוד עונה מאכזבת.

    הרעש הגדול שהקמתי כשלקחתם את הגביע היה על הניצחון בחצי הגמר, שהושג משער כששחקן של הקבוצה היריבה שרוע על הדשא וחצי מהאיצטדיון שורק בוז כדי שארסנל ירחיקו את הכדור כדי שהשחקן יקבל טיפול.
    בגמר פשוט ציינתי שבדקות האחרות ארסנל פשוט בזבזה זמן, דבר שהיה נכון לחלוטיין.

    טענתי בזמנו שרוי קין ביצע עבירה על באיה, אבל אני עד היום טוען שהשוער הוסיף הצגה גדולה למקרה.
    ברור שמבחינתו זה היה הצעד הנכון, אבל ההצגה לדעתי הייתה ברורה, ברגע אחד הוא נראה כביכול ירו בו, ברגע השני הוא קם כאילו כלום לא קרה ( רק לאחר שקין קיבל כמובן את האדום ).

    אני טענתי שרוד לא מתחזה?
    אני אמרתי שרוד נופל ברחבה כמו כל חלוץ אחר.
    זה שאתה ושאר הקנאים הופכים אותו לצוללן זה עניין שלכם.
    מעניין איך פירס לא נחשב בעיניך לצוללן למרות שלא פעם הוא נותן צלילות שיכולות לזכות אותו באוסקר.

    העונש של פרדיננד אכן לא מוצדק, איך יכול להיות ששחקן שאיחר לבדיקת סמים והסכים להיבדק יום אחרי, קיבל השעייה של 8 חודשים, כששחקן שנתפס בשימוש בסמים, קיבל רק 7 חודשים?
    איפה הפופרציות כאן?
    איפה ההגיון כאן?

    אני עומד מאחורי כל הדברים שאמרתי גם היום.