מחזור 17 בליגת העל: יום של סנסציות

הנושא בפורום 'פורום כדורגל ישראלי' פורסם ע"י David De Gea, ‏19/1/07.

  1. burning soil Member

    הצטרף ב:
    ‏15/11/02
    הודעות:
    5,216
    לייקים שהתקבלו:
    0
    אומרים ליגה חרא, אבל מי שבאמת עוקב אחרי הליגה ישים לב שבמחזור 17 בעונה שעברה,
    הפער בין המקום הראשון לשני היה דו סיפרתי. בקיצור יש ליגה צמודה בצמרת ובתחתית,
    חח אבל עדיין חלש מאוד שמקום ראשון עם 32 נק' מתוך 51.
     
  2. rivaldo משתמשים של כבוד היכל התהילה

    הצטרף ב:
    ‏30/7/02
    הודעות:
    18,582
    לייקים שהתקבלו:
    1,919
    מין:
    זכר
    ההבדל בין השנה לשנה שעברה היא מכבי חיפה .
    הרמה של הליגה לא השתנתה , פשוט שנה שעברה חיפה הייתה טובה יותר ופתחה פער בזכות עצמה , מה שגם בית"ר יכולה לעשות השנה אבל פשוט איך אמר זוהר "מתעקשת לא לקחת אליפות" .
     
  3. M.G Member

    הצטרף ב:
    ‏26/12/06
    הודעות:
    25
    לייקים שהתקבלו:
    0
    אתם שוכחים דבר אחד חשוב.
    אם מכבי מנצחת מחר, היא והפועל עם 30 נקודות
    מה שהופך את הדרבי גם לאחד המשחקים הכי חשובים העונה.
    הולך להיות דרבי מהאגדות
    יאללה הפועל!
     
  4. Raulito Madridista

    הצטרף ב:
    ‏22/11/05
    הודעות:
    39,383
    לייקים שהתקבלו:
    3,500
    מין:
    זכר
    איזה מחזור מעולה מבחינת תוצאות, חיפה, בית"ר ואשדוד מפסידות, אנחנו קבוצת הצמרת היחידה שמנצחת(גם פ"ת הפסידה), רק שמכבי תפסיד מחר בדרבי הקטן והמחזור הזה יהיה אחד המחזורים הכי שמחים מבחינתי השנה.

    הפועל נתנה משחק בכלל לא גדול נגד הפועל פ"ת, אני מגדיר את ההופעה שלנו כבינונית מינוס. הגענו לשני מצבים לגול לפני ההרחקה של פ"ת(זוהר צודק, הקבוצה לא מניעה כדור וכל הזמן רודפת אחריו ולכן היא מקבלת צהובים, הקישור המרכזי שלה לא היה קיים), אבל אני לא מרוצה מהאדישות של השחקנים. הפועל גדולה על הפועל פ"ת וגם בלי האדום היינו מנצחים אבל זה לא מספיק טוב ואנחנו לא קבוצה דורסת. דגו לא עשה כלום היום במשחק אבל הרים כדור כמו שצריך בגול הראשון, מה שטועמה שהיה חלש היום, לא עשה כל המשחק. הרגע הכי טוב מבחינתי במשחק הוא הבעיטה החופשית של טועמה, איזה טכניקת בעיטה, אני מת על החופשיות שלו. לא ניצלנו מספיק מצבים נייחים בכל מקרה. טועמה מספר דקות אחרי הגול שלו החמיץ ברשלנות אבל אני סולח לו. מי שראה את המסירה של דה ברונו לאוגבונה למרות שהיה נבדל, לא יכול שלא להתאהב בשחקן הזה, אני מקווה מאוד שהוא ייכנס לכושר וכבר יוכל להיות אפקטיבי בדרבי. וורמוט במספר הפעמים המועט שנגע בכדור היה טוב מאוד, כמו במצב שהוא הכין לדגו. בכל מקרה, לדרבי היכולת הזו לא תספיק בכל מקרה, אני מאוד חושש ממכבי וגם בגלל הגישה המזלזלת של הפועל, שהגול יבוא מתישהו ולא צריך להתאמץ. אם לא מנצחים בדרבי אז לא שווה כלום הניצחון היום, אני שמח שאנחנו בינתיים הקבוצה הפורייה ביותר בליגה מבחינת הבקעות, זה לא קרה בשנות האלפיים וגם לא בדאבל המופלא שלנו.
    אני נזכר בכל איבודי הנקודות הטפשיים שלנו. הרצליה בחוץ במשחק שכבר הובלנו, הפסד בטדי בשלומיאליות, הפסד בבית לפ"ת..

    כל הכבוד למכבי הרצליה שלא וויתרה למרות שפיגרה נגד אחת הקבוצות הטובות בליגה. בית"ר הפסידה את המשחק מטעויות שלה ולא ניצלה מצבים, ויש ירידת מתח בקבוצה, בכל מקרה היא עדיין מוליכת הטבלה, שום דבר לא נגמר.

    כל הכבוד גם להכח על הניצחון על חיפה, שהניצחון שלה על הפועל לא שווה כלום, משחק אנמי, שום שינוי מהתקופה הרעה שלה העונה, שער יפה של נגר, אבל טעות של אלמדון, שמוכיח שהוא לא פחות "מברטז" מדוידוביץ. חיפה הייתה צריכה לנצל את ההפסדים של אשדוד(כל הכבוד לנתניה ועטר, הפתיעו אותי, אני תמיד לשמוע ששכטר כובש), של בית"ר(שוב תודה הרצליה, ואדום מאוד מכוער של בואטנג, כמה כדורגל שיש לו, להתנהג הוא לא יודע, והוא לא הזר היחיד בבית"ר שמבזה את הכדורגל לא מבחינת יכולת), ושל פ"ת(ידעתי שכפר סבא תנצח, הקבוצה של אוחנה צריכה להמשיך בקצב).

    בני יהודה בלחץ אטומי עם הניצחונות של עמידר והרצליה, הם חייבים נקודות מחר.
     
    נערך לאחרונה ב: ‏21/1/07
  5. rivaldo משתמשים של כבוד היכל התהילה

    הצטרף ב:
    ‏30/7/02
    הודעות:
    18,582
    לייקים שהתקבלו:
    1,919
    מין:
    זכר
    וואי וואי אם הכדור היה מתלבש לקורנפיין...
    אבל לא כל יום בית שאן ...
     
  6. הרצליה עד המוות מנהל ראשי מנהל ראשי

    הצטרף ב:
    ‏3/6/05
    הודעות:
    17,177
    לייקים שהתקבלו:
    5,343
    לא זכור לי שאיציק זוהר ואייל ברקוביץ' שחטו את הקוון בסיבוב הקודם בטדי, שפסל להרצליה גול חוקי במצב של 0-1 לבית"ר והשופט שלא שרק לשני פנדלים ברורים.

    טעויות שיפוט מתאזנות, היום זה התאזן.


    יש אלוהים.
     
    נערך לאחרונה ב: ‏21/1/07
  7. Dimitar Berbatov Member

    הצטרף ב:
    ‏17/1/07
    הודעות:
    7,763
    לייקים שהתקבלו:
    0
    מכבי חיפה משחקת גרוע, אין חדוות משחק, ההגנה לא קיימת מתוך 4 מצבים שהגיע הכח היא כובשת אחד.
    הקישור של מכבי חיפה היה חלש, בעיקר גוסטבו בוקולי, שהיה צריך לספק את הכדורים לקטן, קולאוטי וארבייטמן. גם לרוני לוי יש חלק לא קטן בהפסד, ההרכב שהוא עלה איתו היה רע, במקום לעלות עם רפאלוב במקום מסודי ולא לשים את ארבייטמן באגף. לא רק מבחינה מקצועית רוני לוי אשם, גם מנטלית, הוא חייב להחדיר לשחקנים מטויבציה.
    איזה מזל נאחס יש להכח ר"ג, עד שהיא מנצחת (ועוד את חיפה) גם הרצליה מנצחת, הכח משחקת טוב, ההגנה שם מתייצבת לאט לאט. בהתקפה הקבוצה עוד צריכה להתחזק בשחקן. צריך לתת קרדיט גדול לאורי מלמיליאן על שהכין מצוין את הקבוצה מבחינה טקטית והעמיד אותה מצוין על המגרש http://www.asoccer.co.il/forum/html/emoticons/eusa_clap.Xxx .

    הפועל ת"א ניראת מצוין, הכל שם זורם החלק הקדמי שלהם פשוט פנטסטי, ורק לחשוב מה יהיה שכניירה הצטרף מבחינתי הפועל היא המועמדת המובילה לאליפות. אבל, עדיין שום צריך להביא שחקן או שניים לחזק את ההגנה. הפועל פ"ת כבר ירדה ליגה, הם משחקים מגעיל הרבה מאוד עבירות, החלק הקדמי שלה רע מאוד כשגם מקאסי, קקון וסלמי לא משחקים טוב. ועל ההגנה בכלל אין מה לדבר.
    איפה הכסף שהפועל פתח-תקווה הרוויחה מהמכירה של יוסי שבחון וטוטו תמוז, יש שם משהו מסריח בהנהלה. מאיר שמיר חייב לחזור לקבוצה ולבנות אותה מחדש בשנה הבאה בליגה הלאומית.

    אני לא יכול לתאר במילים את האכזבה האדירה שלי מההפסד היום, אבל בכל זאת.
    דווקא שחיפה ואשדוד מפסידות במפתיע, היא לא מנצלת את זה כדי לברוח לפער של 5 נקודות ואולי אפילו להדיח את מכבי חיפה מתמונת האליפות. כמה צדק יוסי מסרחי כשאמר שבא לבית"ר במסיבת העיתונאים שהצעירים לא יביאו את האליפות. טוטו תמוז ועמית בן שושן במשחק גרוע, הראשון פשוט מחמיצן ברמות, היו לו לפחות 4 מצבים של גול בטוח! במקום לבקש אזרחות שיתעסק בכדורגל, גם השאר שלו לא מנחם אותי. עמית כבר תקופה ארוכה משחק רע, דווקא כשהוא מקבל צ'אנס מיוסי מזרחי ועולה בקביעות בהרכב. איזה חוסר בטחון ההחמצה שלו באחד על אחד מזעזעת במקום למסור לתמוז או לבעוט לפינה הרחוקה הוא ניסה לעבור את השוער.
    אני לא מבין את יוסי מזרחי אחר המשחק הוא אמר בסיפור המחזור שהוא רוצה לחזק את בית"ר בעוד שחקן או שניים, ואני שואל אותו: איפה תחזק את בית"ר? יש לנו 5 חלוצים, בקישור יש בערך 8 קשרים, ובהגנה יש גם כן 8. המשחק הזה היה יוצא דופן שלא היה שחקני ספסל, גם שוונק, טוטו, יצחקי, גרשון ופינטו לא יכלו לשחק, לבית"ר יש את הספסל הכי חזק בליגה.
    מכבי הרצליה שיחקה במחצית השנייה כדורגל מעולה, ראדי באמת כשרון, איזה בעיטה נהדרת יש לו. אחרי החיזוק שיגיע, הרצליה תראה עוד יותר טוב.
    הקבוצה הזאת פשוט בושה, אני קורא לאייל ברקוביץ' להציל אותנו!

    בקשר למשחק של מכבי נתניה נגד אשדוד, שכטר עשה את המשחק לנתניה עם שער מצוין ובישול גדול לאוקוצ'ה, תמיד ידענו שההגנה של אשדוד חלשה והיום שכטר פשוט התעלל בה. השער השלישי היה כולו של אג'י שהיה חייב לעצור את הנגיחה של אוקוצ'ה. למרות הצמד של אוקוצ'ה לדעתי צריכים להביא חלוץ במקומו, כנראה אסמואה, שני הגולים של אוקוצ'ה היו שערים קלים מאוד.
    ההפסד של אשדוד לא כזה נורא היא במקום השלישי רק בגלל הפרש שערים עדיף של הפועל ת"א, כשהולצמן יחזור אשדוד תחזור להציג את הכדורגל הנהדר שלה מלפני 3-4 משחקים. בפגרה חזן חייב לחזק את אשדוד בלפחות 2 שחקנים בהגנה.

     
    נערך לאחרונה ע"י מנהל: ‏22/1/07
  8. לירן מנהל כללי מנהל כללי

    הצטרף ב:
    ‏5/8/02
    הודעות:
    38,751
    לייקים שהתקבלו:
    8,305
    איזה פראיירים אפסים בית"ר.. לא יאומן.... אם בליגה של היום הייתה מכבי חיפה של העונות הקודמות אין לי ספק שגם היום היה פער דו ספרתי. בית"ר קבוצה משעממת, שלא מספקת לנו תצוגות ראויות, שלא עולה על הציפיות וממש בושה שהיא מקום ראשון.. אבל עם כל זה הייתה לה היום הזדמנות פז לגמור עניין.. אבל בית"ר היא בית"ר עלובה ולא מצליחה לנצח בהרצליה.
    מילה טובה (גדולה) להרצליה, שידעה להתאושש מהמכה שבוע שעבר, שעלתה למשחק בידיעה שהכח ניצחה וזה לא השפיע עליה לרעה, שעשתה מהפך מול בית"ר וניצחה, כל הכבוד להרצליה שקברה היום את הפועל פ"ת ואני לא רואה את הפועל פ"ת יוצאת מהמצב הזה למרות ש-7 נקודות זה לא בלתי אפשרי אבל לא רואים את הניצחון באופק.. שבוע הבא אולי אפשר להגיד מבחן אחרון בהחלט להכח נגד הפועל פ"ת.

    עכשיו צריך לקבוע מי יותר פראיירית.. בית"ר או מכבי חיפה..

    התוצאות של היום כמובן משחקות לטובת הפועל ת"א שחוזרת לתמונה ומכבי ת"א יכולה מחר גם היא לחזור למרחק נגיעה מבית"ר לפני הדרבי הגדול של ת"א בשבוע הבא.
    בני יהודה שוב מסובכת בתחתית והיא חייבת מבחינתה להוציא משהו מחר.
     
  9. Raulito Madridista

    הצטרף ב:
    ‏22/11/05
    הודעות:
    39,383
    לייקים שהתקבלו:
    3,500
    מין:
    זכר
    התירוצים של יוסי מזרחי על ההפסד של בית"ר בהחלט מגוחכים, יש לו שני הרכבים שלא היו מביישים הרבה קבוצות בליגת העל, והוא בא בטענות שאין מספיק שחקנים על הספסל. בית"ר רוצה להביא עוד שחקנים? זה ממש מוגזם. שיפיקו את המקסימום ממה שיש קודם, יהיה להם בסוף 50 שחקנים בסגל.

    bruchian 8, אתה אולי ראית את המשחקים של הפועל נגד עמידר, הרצליה ופ"ת, אבל אני בכלל לא מרוצה מההתקפה שלנו למרות שאנחנו הקבוצה הכי פורייה בליגה. אם חצי מהמצבים שהחמצנו בחצי הראשון של העונה, היו נכנסים, היינו כבר עם 40 גולים השנה. אני בכלל לא מרוצה מההתקפה, לדוגמא, המשחק בטדי, הגענו למצבים של חמש שחקני התקפה על שני בלמים ולא בעטנו לשער, בדרבי לא יכולנו לתת גול למרות שלחצנו גם אחרי שמכבי הובילו 2-1, נגד אשדוד בחוץ מחצית שלמה הנענו כדור אבל לא בעטנו לשער בכלל, נגד פ"ת בבלומפילד לא היינו קיימים, נגד בית"ר שבעשרה שחקנים מחצית שלמה, לא הצלחנו להגיע ליותר מדיי מצבים, והיו המון משחקים שיצאנו מהם פראיירים. להפועל יש יותר מדיי דקות של מנוחה במשחק, אין שחקן ששומר ממש על עיקביות ביכולת. אנחנו לא מסוגלים לרוץ לאליפות כי ההגנה החלשה תמנע מאיתנו את זה. שהפועל צריכה גול במשחק על החיים ועל המוות הוא לא יבוא, עוד משחק שאפשר להזכיר הוא נגד מלאדה בבלומפילד, שמכל המצבים הבקענו רק שער אחד ויכלנו להפסיד את המשחק ולא להמשיך באופ"א. משחק ההתקפה שלנו נרדם ליותר מדיי דקות, אני מקווה שדה ברונו יוסיף תחכום והחלוץ שהחתמנו יודע לנצל מצבים.

    * בהחלט לירן, כל דבר פחות משלוש נקודות נגד עמידר בבית, ייקבעו את קיצה של הפועל פ"ת.
     
    נערך לאחרונה ב: ‏21/1/07
  10. Dimitar Berbatov Member

    הצטרף ב:
    ‏17/1/07
    הודעות:
    7,763
    לייקים שהתקבלו:
    0
    בתחילת העונה באמת ניצול המצבים של הפועל היה גרוע, אבל הם מתחילים להשתפר להבקיע כמעט כל משחק מעל 2 שערים זה לא הולך ברגל.
    הדבר האחרון שאפשר לבוא לשחקני הפועל בטענות זו ההתקפה.
     
  11. Pipe Member

    הצטרף ב:
    ‏17/8/06
    הודעות:
    7,446
    לייקים שהתקבלו:
    1
    אני לא ירחיב הרבה על המשחק של בית"ר, אבל בוא נגיד את זה ככה- אם הקוון לא היה שותה לפני המשחק, בית"ר היו מנצחים, ומי יודע גם באיזה תוצאה. 2-0 היה גומר את הרצליה מנטאלית, גורם לבית"ר לשחק הרבה יותר משוחרר, ופותח את הדלת לטיול קליל בגשם. חבל שהרצליה לא ניצחה את המשחק בזכות.

    ומילה על מה שכן קרה, בן שושן אולי הראה היום למה הוא ראה לא מעט ספסל העונה. נכון שלומדים מטעויות, אבל אם ככה נראה החלוץ שאמור להוביל את בית"ר לאליפות, אין פלא שהקבוצה מקרטעת. אין ספק שהשחקן מוכשר, אבל להיות חלוץ פותח בקבוצה הכי לחוצה ועמוסה בציפיות בליגה, זה גדול עליו בשלב זה של הקריירה.

    בכלל לדעתי העליהום על המאמנים בליגה אחרי ההישג של הנבחרת הצעירה היה מוגזם.הם יודעים טוב מאוד למי לתת ולמי לא לתת דקות, ולצערינו הרבה ילדים מוכיחים עם הזמן שהספסול שלהם מוצדק.
     
  12. אלי מתחן Member

    הצטרף ב:
    ‏8/12/03
    הודעות:
    13,335
    לייקים שהתקבלו:
    316
    שום מילה על השער שנפסל בטענת נבדל ביזיונית?
     
  13. לירן מנהל כללי מנהל כללי

    הצטרף ב:
    ‏5/8/02
    הודעות:
    38,751
    לייקים שהתקבלו:
    8,305
    לא... שום מילה.


    שופטים אשמים?

    בסיבוב הקודם פסלו לקימוטו שער חוקי בטדי אז מה...?

    בקיצור, די לבכות. בית"ר נראית גרוע נקודה.
     
    נערך לאחרונה ב: ‏21/1/07
  14. הרצליה Member

    הצטרף ב:
    ‏10/9/03
    הודעות:
    12,417
    לייקים שהתקבלו:
    2,297
    שאוהדי בית"ר לא יעיזו להוציא מילה על השיפוט היום, בניגוד למה שאתם עשיתם בסיבוב הקודם אני כן מודה שהשער של זנדברג היה חוקי.
    אני לא ירחיב פשוט תצפו בדבר הזה ותחליטו מי קופח יותר:
    http://www.sport5.co.il/articles.aspx?Fold...D=12054&lang=he

    שילכו קיבינמאט כל הפרשנים,כל אלה שמחפשים לכלוך וכל אלה שהורידו אותנו ליגה בפגרה.
    "מכבי הרצליה היא קבוצה מביכה,מבזה משפילה שלא מתאימה לליגת העל",(רון קופמן, 26.8.06)

    כמה לחימה,כמה ביטחון,איזה יופי!!!!
    ארז אליאב במשחק גדול גדול גדול, יאניק קמאנן עדיין חלוד אבל הראה שיש לו כדורגל והרצליה עוד תהנה ממנו.
    ראדי שוב מככב נגד הגדולות ופפי קימוטו עם הרבה מזל כובש בפעם השלישית ב4 ימים(ימות המשיח הגיעו).

    לעזעאל הכח,לעזעאל פ"ת,לעזעאל בני יהודה ,כרגע שום דבר לא מעניין אותי אני רוצה לחגוג את הניצחון הכל כך כל כך מתוק הזה.

    זה רק מסביר כמה צדקתי שאמרתי שההפסד להכח עשה רק טוב למועדון הזה ובמקרה של תיקו היו מסתובבים שוב בהרגשה שהכל בסדר.

    אייל טרטצקי במחצית שנייה הירואית שלא ראו ממנו כבר כמעט שנתיים, שאול סמדג'ה לוקח כמו מלך את הכדור מבן-שושן ומוכיח שכרגע מקומו שוב על הדשא.

    יא-יא פטי הוא הבלם הכי גדול ששיחק בהרצליה כבר המון המון שנים, איזה רכש ענק.

    ואיך אפשר שלא לדבר על היהלום השחור, דייהו דיוויס!!!!
    עוד משחק שהוא מפרק כל מה שזז מולו,גשם,שמש,סתיו אביב דיוויס שם עושה הכל על המגרש.


    רק בשביל הרגעים הקטנים האלה כיף להיות אוהד של קבוצה כמו מכבי הרצליה.
     
  15. rivaldo משתמשים של כבוד היכל התהילה

    הצטרף ב:
    ‏30/7/02
    הודעות:
    18,582
    לייקים שהתקבלו:
    1,919
    מין:
    זכר
    ההוא ששיחק עם זינולה , שרינגאהם ואחרים שיחק היום ?