מחזור 17 בליגת העל: 1:2 להפועל על נתניה בבלומפילד

הנושא בפורום 'פורום כדורגל ישראלי' פורסם ע"י Maccabi Diamond, ‏23/1/09.

  1. חייל שוקולד משתמשים של כבוד היכל התהילה

    הצטרף ב:
    ‏31/7/07
    הודעות:
    11,583
    לייקים שהתקבלו:
    3,247
    אוי הנה התחלנו...
    אני לא יודע לגבי נתניה, אבל כבר נשבר לי שאומרים שהפועל משחקת הגנתי ומבוקר. למה, כי אנחנו משחקים 4-5-1? כל המאמנים בארץ שטוענים שהם עולים 4-3-3 זה גם 4-5-1, רק בשם יותר סקסי. בתור אחד שהפסיד משחק אחד בלבד העונה של הפועל בליגה וצפה בכל המשחקים מאירופה פרט לאחד, ובטוטו גם צפה באחד, אני יכול להגיד לך בפה מלא שהפועל לא משחקת הגנתי. נכון, כולם עושים הגנה פרט ליבואה, אבל גם נבחרת הולנד בשנים הכי טובות שלה עם שלישיית ההתקפה הקטלנית גם עשתה את זה. משהו ביקר אותה אז? במשחק נגד הפועל פ"ת לדוגמא כשדה סילבה עלה כבלם לצידו של באדיר כל המשחק היה אפשר למצוא אותו 30-25 מטר מהשער והוא הוסיף לנו שחקן להגנה. ככה גם קנדה ואנטבי שכל המשחק אפשר למצוא אותם לצד הרחבה. אנחנו עולים עם קשר אחורי אחד, אבוטבול, כשנאתכו יותר התקפי מאשר אחורי. ולמרות שזה 4-5-1, תמיד אפשר למצוא שחקנים מאוד התקפיים בהרכב, או לאלה או זהבי. וגם עכשיו נכנס למשולש בן בסט, אבל הוא יכול לשחק רק ברחבה. אולי נגד נתניה היו דקות שלא שיחקנו, אבל זה לא היה מבונקר ולהפך, עשינו חילוף שמוסיף להתקפה ובסוף גם ניצחנו את המשחק הזה.
     
  2. King Kenny Member

    הצטרף ב:
    ‏21/4/06
    הודעות:
    5,153
    לייקים שהתקבלו:
    0
    לאלה שאמרו שהפועל מסתמכים יותר מדי על יבואה, בשביל זה הבאנו את בן-בסט. הבעיות שלנו בעיקר באגף שמאל: אין קשר שמאלי (ורמוט לא קשר שמאלי), ואנטבי שעושה עבודה לא טובה בהגנה.
    מהמשחק נגד נתניה יצאתי עם מסקנה שהגיע הזמן להחזיר את טופצ'ו להרכב כי הצמד דאגלאס-באדיר יצר הרבה חורים שבמזל לא חטפנו (הצלה של קנדה וההחטאה של טאזאמטה ומנשה).
    מה שלדעתי ניצח לנו את המשחק היה החילוף הכפול של גוטמן, לוז עשה עבודה מצוינת וביסס את מעמדו כסופר-סאב וגם זהבי הפתיע עם יכולת טובה מאוד.

    אני כל הזמן קורא ושומע באינטרנט ובטלוויזיה שמכתירים כבר את הפועל לאלופה. דבר ראשון, זה נאחס מטורף. דבר שני, אל תשכחו שבכל זאת זו הפועל.